علمی و پزشکی

این گوشی شیائومی ارتباط ماهواره‌ای دارد

این گوشی شیائومی ارتباط ماهواره‌ای دارد

اوپو احتمالاً در آینده‌ی نزدیک از مدل جدید گوشی پرچمدار فایند ایکس ۷ اولترا با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای رونمایی خواهد کرد. گوشی مذکور قرار است با شیائومی ۱۴ اولترا رقابت کند.

به گفته‌ی یکی از افشاگران، فایند ایکس ۷ اولترا دو مدل دارد که یکی از آن‌ها از ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد. در مقابل، انتظار می‌رود نسخه‌ای از شیائومی ۱۴ اولترا نیز از این قابلیت بهره‌مند شود.

نمونه‌ای از گوشی فایند ایکس ۷ اولترا با شماره‌مدل PHY120 در دیتابیس SIG رؤیت شده است. گوشی مذکور به‌جز پشتیبانی از اتصال ماهواره‌ای، مشخصاتی مشابه با نمونه‌ی استاندارد خواهد داشت که چندی پیش رونمایی شد.

هنوز جزئیاتی از قیمت گوشی شیائومی و قیمت گوشی اوپو در دست نیست. مطمئناً قیمت گوشی برای رقابت با رقبای قدرتمندی همچون گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 اولترا تقشی تعیین‌کننده خواهد داشت.

احتمالاً هر دو گوشی شیائومی ۱۴ اولترا و نسخه‌ی ویژه‌ی اوپو فایند ایکس ۷ اولترا در ماه مارس (اسفند و فروردین) رونمایی خواهند شد. انتظار می‌رود هردو در فهرست بهترین گوشی ها قرار بگیرند.

شیائومی همچنین در حال کار روی گوشی تاشدنی جدیدی به نام میکس فلیپ است. گفته می‌شود این گوشی نیز به قابلیت مشابهی مجهز خواهد بود.

۵۸۵۸

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا