اقتصادیمدیریت کسب و کار

قیمت گوشی شیائومی در پاساژ چارسو

پاساژ چارسو یکی از قطب های مهم فروش خرده و عمده گوشی شیائومی در تهران و حتی در ایران است. این پاساژ به عنوان یک مرکز تجاری برجسته به فروشندگان و خریداران موبایل و لوازم جانبی شیائومی ارائه می دهد. چارسو با بیش از صد فروشگاه، محصولات را در برندهای مختلف، لوازم جانبی، قطعات یدکی و اکسسوری های مرتبط را به فروش می رساند.

قیمت گوشی شیائومی در پاساژ چارسو

از جمله این فروشگاه های ارائه دهنده گوشی موبایل شیائومی می توان به دیجی لند، آراد موبایل، آرین همراه، سامتل، ایسل و دارسو اشاره کرد. یکی از مزایای خرید گوشی موبایل شیائومی در پاساژ چارسو، قیمت های رقابتی است. به علت رقابت بین فروشندگان و حضور فروشگاه های متعدد، معمولا می توان محصولات با قیمت های مناسب و پیشنهادات ویژه خریداری کرد.

بنابراین شما می توانید گوشی شیائومی مورد نظر خود را با بهترین قیمت ممکن در این پاساژ پیدا و خریداری کنید. برند شیائومی در چند سال اخیر، با ارائه گوشی های میان رده ارزان قیمت و با کیفیت خود توانسته به یکی از پرفروش ترین گوشی های پاساژ چارسو تبدیل شود.

رنج قیمتی گوشی های شیائومی در مدل های پایین رده از 3 میلیون تومان تا مدل های پرچمدار با قیمت 40 میلیون تومان متفاوت است که به کاربر اجازه می دهد بهترین مدل را با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب کند.

با این وجود اگر فرصت خرید حضوری از پاساژ چارسو را ندارید؛ دارسو امکان خرید آنلاین را برای شما فراهم کرده است. بنابراین شما می توانید به راحتی از فروشگاه اینترنتی دارسو خرید کنید تا سفارش شما در کمترین زمان ممکن (در صورتی که در شهر تهران باشید در همان روز) با پیک یا پست ارسال شود و به دست شما برسد.

دکمه بازگشت به بالا