علمی و پزشکی

دلایل ارتباط کووید 19 با مصرف دخانیات

آفتاب نیوز:

حتی اگر هر دو گروه ذکر شده در بالا (افراد مسن و افراد دارای بیماری شدید) در معرض خطر بیماری Quaid-19 باشند ، محققان معتقدند که گروه دیگری از افراد در حال سیگار کشیدن و سیگار کشیدن هستند. . آنها همچنین از سیگار الکترونیکی استفاده می کنند یا اختلالات سوء مصرف مواد دارند ، همچنین در معرض خطر بیماری Quaid-19 هستند و آسیب پذیر هستند ، اما توجه زیادی به مردم نمی شود.

دلایل ارتباط کووید 19 با مصرف دخانیات

نورا ولکوف ، مدیر مؤسسه ملی سوء مصرف مواد ، در یک پست وبلاگ نوشت: “محققان همچنین باید این احتمال را در نظر بگیرند که ممکن است برخی از افراد مبتلا به اختلالات سوء مصرف مواد نیز مبتلا به کوبی باشند. 19 بیماری. ” وجود دارد. از آنجا که بیماری Quaid-19 به ریه ها حمله می کند ، ممکن است افرادی که سیگار می کشند یا ماری جوانا مصرف می کنند در معرض خطر بالایی باشند.

سوء مصرف مواد (SUD) یک وضعیت پزشکی است که در آن استفاده از یک یا چند ماده باعث بیماری بالینی می شود. تشخیص این اختلالات با مجموعه علائم ذهنی ، جسمی و رفتاری انجام می شود.

استنتون گلانتز ، استاد پزشکی و مدیر مرکز کنترل و تحقیقات دخانیات در دانشگاه کالیفرنیا ، برکلی ، می گوید که اگر ریه های فردی در معرض سیگار کشیدن و VIP قرار داشته باشد ، احتمال ابتلا به آنفولانزا بیشتر است یا عفونتهای دیگر غیر از افراد سیگاری. آنها تحت تأثیر قرار گرفته و از بین می روند زیرا سیگار و VIP (سیگار برقی یا سیگار الکترونیکی) تأثیر شدیدی بر ریه های افراد می گذارد.

گلانتز گفت: “سیگار روی تمام سطح ریه ها تأثیر می گذارد.” با تأثیرگذاری بر مژه ها باعث می شود عملکرد سیستم حفره بینی تأثیر بگذارد.

زائده های سلیوم سلول های سیتوپلاسمی و میکروسکوپی برخی ساختارهای بیولوژیکی (مانند سلولهایی هستند که دیواره داخلی نای انسان را می پوشانند) و برخی سلولهای سلولی هستند. مژگان ویبراتور مظهر سیتوپلاسم طولانی مدت در اطراف بدن حیوانات تک سلولی است ، به همین دلیل به این حیوانات سلولی مژگانها گفته می شود. مژه های تنفسی که در انتهای دستگاه تنفسی قرار دارند ، با حرکت مداوم آلودگی های کوچک را از مجاری تنفسی خارج می کنند.

در روزهای اخیر ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها اعلام کرد که بیشتر موارد Qovid-19 بیماری در بیمارستان های آمریکایی در بزرگسالان بالای 44 سال و دکتر . اگر سیگار کشیدن باعث Quaid می شود. 19- آیا مربوط است یا خیر؟

گلانتز توضیح داد: “برخی از همكاران من كه متخصص ریه هستند ، گفته اند كه برخی از افراد زیر 30 سال با COVD كه گفته می شود سیگارهای الکترونیکی می كشند بستری شده اند.” با این حال ، وی گفت تحقیقات و شواهد كافی برای حمایت از پیوند بین استعمال دخانیات و تاج جدید وجود ندارد.

افرادی که سیگار می کشند ، در هنگام ابتلا به این بیماری در معرض عوارض جدی مانند بیماری حاد تنفسی قرار دارند.

گلانتز با بیان اینکه در یک مطالعه از سوی محققان چینی منتشر شده در شماره فوریه ژورنال ، گفت: “فردی که احتمالاً به بیماری حاد گاو مبتلا شده و در بدترین حالت سیگاری ها می میرد”. پزشکی چینی. افرادی که سیگار نمی کشند 14 برابر بیشتر از آنها سیگار می کشند. این مطالعه همچنین نشان داد که افرادی که سابقه سیگار کشیدن را دارند ، 14 درصد بیشتر از سایرین به ذات الریه مبتلا هستند.

وی گفت: “علاوه بر سیگارهای معمولی و سیگارهای الکترونیکی ، افرادی که از مواد افیونی و متامفتامین استفاده می کنند ، که در بازار سیاه به عنوان کریستال شناخته می شوند ، ممکن است در معرض خطر ابتلا به بیماری کووید 19 قرار بگیرند.” ولکوف. زیرا استفاده از این ترکیبات می تواند اثرات مضر بر سلامت تنفسی و ریه ها بگذارد.

به گفته ولکوف ، استفاده از مواد افیونی تنفس را کند کرده است و نشان داده شده است که میزان مرگ و میر در مبتلایان به بیماری تنفسی مرتبط با کووید 19 بیشتر از سایرین است. متامفتامین باعث آسیب قابل توجهی در ریه می شود زیرا به بافت ریه به شدت متصل می شود. در صورت استفاده از این ترکیبات ، خطر ابتلا به کوویداز 19 افزایش می یابد.

به گفته دکتر آلیسون لین ، استادیار روانپزشکی در دانشگاه میشیگان ، افراد مبتلا به اختلالات سوء مصرف مواد معمولاً می توانند در جلسات درمانی شرکت کنند و برای معالجه اختلالات سوء مصرف مواد به مطب مراجعه کنند. ماده ، اما فقط در صورت آلوده شدن کروناویروس. این در سراسر جهان گسترش یافته و فاصله اجتماعی باید رعایت شود. غیرممکن و چالش برانگیز است.

لین گفت ترک سیگار راه حل خوبی است.

وی گفت: این مسئله خصوصاً برای افراد دارای اختلال سوء مصرف مواد بسیار مهم است.

گلانتز گفت: “افراد سیگاری اولین کاری است که باید در این زمان انجام دهند تا سیگار کشیدن متوقف شود.”

دکمه بازگشت به بالا