علمی و پزشکیمدیریت کسب و کار

معرفی بهترین رطوبت ساز شیائومی و خرید رطوبت ساز شیائومی

هوایی که نفس می کشیم در سلامتی ما اهمیت بسزایی دارد. از این رو دستگاه ها و تجهیزات زیادی برای تصفیه هوا ساخته شده اند. دستگاه های رطوبت زا نیز در این زمینه نقش زیادی ایفا می کنند. وجود رطوبت در هوا نه تنها برای سلامتی شما مفید است، بلکه به رشد گیاهان نیز کمک می کند. دستگاه رطوبت ساز ضد باکتری هوشمند شیائومی محصول جدیدی است که شیائومی در این رابطه تولید کرده است. دستگاه رطوبت ساز ضد باکتری هوشمند شیائومی طراحی زیبایی دارد و هوا را برای تنفس شما پاک و لطیف می سازد. یکی از جذابیت های این محصول لامپ UV کاتدی سرد است که باکتری ها را از بین می برد.

معرفی بهترین رطوبت ساز شیائومی و خرید رطوبت ساز شیائومی

هر قطره آب قبل از ورود به هوا در برخورد با این لامپ 98.9% باکتری خود را از دست می دهد. رطوبت ناشی از دستگاه بخور، حتی برای خود خانه و وسایل آن نیز مفید است. هر گیاه خانگی که به رطوبت نیاز داشته باشد، در فضای مرطوب، سرزنده و شاداب می‌شود و کف‌ پوش های چوبی یا مبلمان خانه نیز دوام بیشتری پیدا خواهند کرد. همچنین رطوبت می‌تواند از ترک برداشتن کاغذ دیواری و ایجاد الکتریسیته ی ساکن، پیشگیری کند. طی این مقاله به بررسی و معرفی بهترین رطوبت ساز شیائومی خواهیم پرداخت. جهت کسب اطلاعات لازم جهت خرید رطوبت ساز شیائومی تا انتهای این مطلب همراه تهویه نظری باشید.

رطوبت ساز شیائومی

رطوبت هوا چیزی است که در طول فصل خشک، زمستان، تابستان یا آب و هوای گرم برای مناسب بودن هوای داخل خانه باید در نظر داشته باشیم. حتی با وجود سرما در فصل زمستان، هوا ممکن است خشک یا خیلی مرطوب باشد. بسیاری از خانه ها در چهار فصل و در کشورهای گرمسیری معمولاً از دستگاه بخور برای کنترل رطوبت هوا استفاده کرده تا بهتر بتوانند تنفس کنند. جهت جلوگیری از رشد باکتری درون دستگاه رطوبت ساز ضد باکتری هوشمند شیائومی تمامی اجزای آن دارای خواص ضد باکتری است.

 افزودن آب به مخزن این دستگاه به سادگی انجام می شود. دستگاه رطوبت ساز ضد باکتری هوشمند شیائومی ویژگی های هوشمند دیگری نیز دارد.  اپلیکیشن این دیوایس با اتصال خودکار دستگاه به وایفای محیط به شما اجازه می دهد تا آن را از فاصله دور بدون نیاز به حضور در منزل کنترل کنید. می توانید دستگاه را به راحتی با سایر دیوایس های هوشمند اکوسیستم شیائومی، موسوم به mi smart home همگام سازید.

انواع رطوبت ساز شیائومی

هوا مهمترین ماده ای است که انسان نیاز دارد. بدون هوا یا اکسیژن، انسان قطعاً نمی‌تواند زنده بماند. هوای خشک یا مرطوب می‌تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند. دستگاه بخور شیائومی دستگاهی است که توانایی افزایش رطوبت فضا را دارد و هوای خشک خانه تان را مرطوب می‌کند. در ادامه با چند مدل از بهترین رطوبت سازهای شرکت شیاومی آشنا خواهید شد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

معرفی بهترین رطوبت ساز شیائومی و خرید رطوبت ساز شیائومی

رطوبت ساز شیائومی مدل  deerma f628s

دستگاه بخور سرد Deerma F628S است که با ظرفیت و ابعادی که دارد کاملاً مناسب منزل بوده و می‌تواند در مدت زمان مشخصی به مرطوب کردن هوای محیط منزل یا محل کار شما پرداخته و هوا را مرطوب نگاه دارد. به این صورت شما می توانید از حجم 5 لیتری مخزن این دستگاه نهایت استفاده را داشته باشید. مطلب بسیار جذاب دیگری که در رابطه با این محصول وجود دارد، ضد عفونی کردن آب توسط لامپ UV موجود در درما است که کمک می کند بخار آن با کمترین میزان آلودگی خارج شود و از هیچ نظر مشکل نداشته باشد.

دستگاه بخور سرد Deerma F628S  دارای دو جزء اصلی است. یکی قسمت منبع که آب در آن ریخته می شود و دیگری قسمت پایینی که منبع روی آن قرار می‌گیرد و کلیدهای کنترل روی آن طراحی شده است. ابعاد کلی این دستگاه بخور سرد برابر با 187×200×295 میلی متر و وزن آن حدود 1.75 کیلوگرم بوده که نشان دهنده حجم و قدرت بخاردهی بالای آن است. مزایای دستگاه رطوبت ساز شیائومی مدل deerma f628s عبارت از است:

  •     تولید بخور زیاد
  •     مخزن بزرگ آب (5 لیتر)
  •     کیفیت نسبتا مناسب بدنه دستگاه
  •     کلید های لمسی با صفحه نمایش دیجیتال
  •     داشتن مخزن جداگانه برای اسانس
  •     تایمر برای خاموشی خودکار
  •     لامپ UV
  •     تنظیم درصد بخار محیط
  •     کلید تنظیم مقدار خروجی بخار دستگاه در سه حالت

رطوبت ساز شیائومی مدل deerma f600

این محصول نیز همانند بسیاری دیگر از محصولات شیائومی، به استایل مینیمال تک رنگ این کمپانی آراسته شده است. این دستگاه به ابعاد 358 × 228 × 232 سانتی متر و رنگ سفید یا مشکی مات بوده تا با شکل یک دست و یکپارچه خود، به اکوسیستم شیائومی موجود در خانه‌یتان جلوه خاصی ببخشد. برای پر کردن مخزن باید به کمک دستگیره تعبیه شده در بالا دستگاه، آن را جدا کرده، وارونه کنید و پس از برداشتن درپوش در کف مخزن، امکان پر کردن آن میسر می‌شود. بر روی بدنه یک نماشگر دیجیتالی طراحی شده تا دمای فعلی محیط را کاملاً دقیق نمایش دهد. دو دکمه تغییر حالت کار و روشن/ خاموش نیز در کنار این نمایشگر جای گرفته اند.

وزن DEM-F600 1.193 کیلو گرم بوده و در ساخت بدنه آن از پلاستیک فشرده ABS و ضد باکتری بهره گرفته شده تا ویژگی‌هایی مانند وزن مناسب، هزینه ساخت کمتر، ضربه‌پذیری بالا، ثبات ابعاد و اندازه ها و عایق بودن نسبت به برق را در خود پیاده سازی کند. همچنین مخزن آب و به صورت کلی قسمت پایینی دستگاه ضد باکتری بوده تا از پخش کردن انواع آلودگی‌ها در هوا خانه تان جلوگیری کند. از مزایا رطوبت ساز شیائومی مدل دراما اف 600 عبارت است از:

  •     صدای کم
  •     متریال خوب
  •     زیبایی ظاهری
  •     قیمت مناسب
  •     کارایی بالا
  •     نمایش عدد دما

معرفی بهترین رطوبت ساز شیائومی و خرید رطوبت ساز شیائومی

رطوبت ساز شیائومی مدل deerma F329

این محصول با رنگ بسیار شیک و ظاهر زیبای خود برنده جایزه بهترین طراحی سال 2020 شده است. از مزایای این محصول میتوان به حجم بسیار بالای مخزن آن اشاره کرد که با گنجایش 5 لیتری، دیگر نیازی به پرکردن دائمی مخزن آن نخواهید داشت. یکی از ویژگی های خاص این محصول امکان افزودن میوه و گل و گیاه تازه به داخل مخزن این دستگاه بخور است که هم رایجه ای دلپذیر در محیط پخش کرده هم به علت شفافیت مخزن آب دستگاه، زیبایی آن را دو چندان می کند.

 این دستگاه را برای فضایی مثل: اتاق خواب، اتاق مطالعه، محل کار، پذیرایی، دستشویی، سالن های ورزشی مثل یوگا، سالن های زیبایی و اسپا، اتاق کنفرانس و اتاق کودک مناسب کرده است. شفافیت محفظه آب این دستگاه بخور علاوه بر داشتن جلوه زیبایی میزان آب مخزن را هم نشان میدهد. این محصول در هنگام کم شدن بیش از حد آب مخزن با صدای بوق کمبود آب را به شما اعلام میکند و به طور خودکار دستگاه خاموش می شود. روی بدنه دستگاه امکان انتخاب دو حالت مختلف برای شدت بخار هم قرار داده شده است. صدای تولیدی حین کار 38 دسیبل بوده و آزار دهنده نیست.

رطوبت ساز شیائومی مدل deerma  F301

رطوبت سازی اولتراسونیک یا فراصوت یکی از چندین تکنولوژی مورد استفاده در ساخت دستگاه های بخور می‌باشد که Deerma DEM-F301 نیز از آن بهره می‌گیرد. هنگامی که آب به مقدار کمی روی سنسور های دستگاه قرار گرفت، نوسان و ارتعاشات فرکانس بالایی توسط سنسور تولید شده که باعث شکست مولکول های آب و تولید بخار سرد می شود. این فرآیند به خوبی توانایی مرطوب کردن هوای اطراف را داشته و از خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها و الرژی ها جلوگیری می‌کند.

سری خروجی بخار آب به صورت چرخشی حرکت کرده و رطوبت را به همه جهات پخش می‌کند. علاوه بر آب، می‌توانید به آن میوه ها، گل ها، روغن های معطر و بسیاری دیگر از مواد را اضافه کرده تا در کنار رطوبت سازی، رایحه ای خوشبو در محیط پخش شود. البته تا زمانی که با آب ترکیب شوند، هیچ کدام از این مواد به نحوه کار دستگاه صدمه ای وارد نمی‌کنند. مزیت استفاده از این رطوبت ساز شیائومی شامل لیست زیر است:

  •     بی صدا بودن
  •     پر شدن از بالا
  •     مخزن بزرگ
  •     بخار مناسب
  •     قیمت مناسب

رطوبت ساز شیائومی مدل II-02

دستگاه رطوبت ساز ضد باکتری هوشمند نسل ۲ شیائومی، حدود ۲۴۰ میلی لیتر آب را در هر ساعت تبخیر می کند. رطوبت ساز شیائومی، از اپلیکیشن پشتیبانی می کند که تنها با متصل شدن به وایفای تمام اطلاعات مربوط به رطوبت و یا ظرفیت مخزن را نشان می دهد. از دیگر قابلیت های پشتیبانی کردن دستگاه از اپلیکیشن، خاموش و یا روشن کردن دستگاه از راه دور می باشد. دستگاه رطوبت ساز ضد باکتری هوشمند نسل ۲ شیائومی، مناسب برای فصول مختلف می باشد. که در تابستان به دلیل گرمای زیاد و در زمستان به دلیل استفاده از سیستم های گرمایشی فضای محیط به شدت خشک می شود که این دستگاه به راحتی هوایی مطلوب را برای منازل شما به ارمغان می آورد.

دستگاه رطوبت ساز ضد باکتری هوشمند نسل ۲ شیائومی، بی صدا می باشد که صدایی کمتر از ۳۴ دسی بل دارد. این صدا هیچ مزاحمتی برای استراحت شما ایجاد نمی کند. به دلیل ظرفیت ۴ لیتری مخزن دستگاه رطوبت ساز، نیازی به سریع پر کردن مخزن نمی باشد. دستگاه رطوبت ساز ضد باکتری هوشمند نسل ۲ شیائومی، دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد که مجهز به دو فن است که یکی از فن ها هوا را به داخل پمپ می کند و فن دیگر هوا را به صورت رطوبت از دستگاه خارج می کند. به دلیل هوشمند بودن دستگاه رطوبت ساز ضد باکتری هوشمند نسل ۲ شیائومی، در صورت تمام شدن آب داخل مخزن دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود.

خرید رطوبت ساز شیائومی از تهویه نظری

تهویه نظری، تولید کننده انواع کانال سازی و دریچه هوا شامل تولید انواع دریچه بازدید کولر، دریچه توزیع هوا، دریچه های کنترل و هدایت هوا، کانال سازی (کانال سازی)، دریچه زیر فن کویل، دریچه خورشیدی، دمپر کانال موتوری، جت نازل، دمپر ضد آتش فیوزی، دریچه ضد انفجار، دمپر کانالی صنعتی، دریچه سقفی گرد تخت آلومینیومی، دریچه هوای رفت اتاق عمل، دریچه کولری، دریچه تایل آرمسترانگ، لوور پادری، تهویه نظری , دریچه خطی، کلاهک دودکش، هود صنعتی، کانال سازی صنعتی , دريچه بازديد تاسیسات، دریچه سقفی چهارگوش كلاف دور باز آلومینیومی و است. با برقراری ارتباط امکان بهره مندی از مشاوره رایگان و تهیه بهترین نوع دستگاه خرید رطوبت ساز شیائومی را خواهید داشت.

سوالات متداول

در این بخش به سوالات احتمالی شما در خصوص دستگاه خرید رطوبت ساز شیائومی پاسخ خواهیم داد.

تبخیر دستگاه رطوبت ساز چگونه است؟

در پایین دستگاه یک فیلتر وجود دارد که هوا از طریق آن مکیده می شود خودش آن از یک تکه لاستیک فوم است که باید حداقل ماهی یک بار شسته شود. سپس هوا از محفظه معطر سازی عبور می کند و با ذرات آب مخلوط می شود که توسط غشای مخصوص شکسته می شود و همه اینها با جریان زیبای بخار سرد از درب خارج می شود. آب از طریق یک دریچه که توسط یک شناور مخصوص تنظیم می شود، از محفظه اصلی به قسمت کار می رسد. هنگامی که آب تمام می شود، رطوبت ساز به طور خودکار خاموش می شود. برای پر کردن محفظه اصلی با آب، کافی است پوشش بالایی را بردارید و آب را درون آن بریزید.

میتونم تو دستگاه رطوبت ساز شیائومی عطر بریزم؟

این یک ویژگی جالب است که می توانید به همراه بخار یک عطر یا عود را استفاده کنید تا محیط خانه یا محل کار خود را خوشبو کنید. یکی از بهترین گزینه ها می تواند اسطوخودوس باشد.

دکمه بازگشت به بالا