عمومیمدیریت کسب و کار

روغن آرگان برای دور چشم

روغن آرگان برای بسیاری از اختلالات پوستی از جمله: التهاب پوستی، اگزما، بیماری پسوریازیس و … سودمند است. غنی بودن روغن آرگان از ویتامین E و ترکیبات ضد التهابی موجب از بین رفتن مشکلات پوستی شما می شود.سوختگی و زخم ها گاهی اوقات بسیار آزار دهنده و درد آور هستند. مطالعات نشان داده است که استفاده از روغن آرگان در بهبود زخم ها و بخش های آسیب دیده موثر است.

البته قیمت روغن آرگان نیز بسیار مهم است چون اکثر فروشگاه ها به جای فروش جنس اصل جنس فیک تحویل مشتری میدهند به خاطر اینکه محصول را با قیمت پایین تر به مشتری عرضه کنند.در اصل کیفیت برای این افراد سود جو مهم نیست فقط قیمت پایین مهم است شما برای آگاهی از قیمت روغن ارگان میتوانید به سایت ما مراجعه فرمایید.

عضلات و مفاصل ساختار اصلی بدن هستند. با افزایش سن، آسیب های ناشی از ورزش های حرفه ای و کاهش فعالیت بدنی، مفاصل دچار سفتی می شوند و انعطاف پذیری آن ها کاهش می یابد. استفاده از روغن آرگان نتایج مثبتی را برای مفاصل و عضلات نشان داده است.روغن آرگان بر سلامت مغز و سیستم اعصاب بدن موثر است. روغن آرگان نتایج مثبتی بر جلوگیری از اختلالات عصبی نشان داده است.

Argan oil for the eye area

جلوگیری از چین و چروک پوستی با روغن آرگان

عوامل مختلفی از جمله مصرف روغن های نامناسب، استرس، مصرف سیگار و …، در ایجاد چین و چروک های پوستی بخصوص زودرس آن، در سنین جوانی موثرند هستند. خواص ضد پیری روغن آرگان برای پوست به اثبات رسیده است. این روغن در افزایش و حفظ زیبایی پوست و همچنین افزایش خاصیت ارتجاعی پوست در جلوگیری از ایجاد چین و چروک پوستی موثر است.مسلما جلوه چشم‌ها تمرکز اصلی در زیبایی چهره شما هستند. اگر به دنبال ماده‌ای برای جلوه و درخشش بیشتر چشمان خود هستید، از خواص روغن آرگان برای دور چشم غافل نشوید.

از مهم‌ترین خواص روغن آرگان برای دور چشم این است که مانند یک کرم مرطوب‌کننده به تغذیه پوست و همچنین به کاهش خشکی، پف، تیرگی و چین‌ و چروک‌های این منطقه کمک می‌کند. با توجه به حساسیت و نازکی پوست دور چشم، مهم است که محصول مورد استفاده حاوی روغن آرگان خالص بوده و مواد افزودنی مضر نداشته باشد. در این مقاله از وبلاگ ونتی پیو به توضیح خواص و همچنین نحوه استفاده از روغن آرگان برای دور چشم می‌پردازیم.

اما همین حالا به طور خیلی خلاصه اگر بخواهیم نحوه استفاده از روغن آرگان برای دور چشم را بیان کنیم، به این صورت است که:ابتدا دست‌های خود به علاوه پوست اطراف چشم را بشویید و سپس کمی روغن آرگان را در دستان خود گرم کنید؛ در آخر آن را با انگشتان خود، دور چشم ماساژ دهید.

قدرت و خواص روغن آرگان برای دور چشم

پوست اطراف چشم در مقایسه با سایر قسمت‌های بدن بسیار نازک و ظریف است. هر تغییری که در لایه‌های عمیق‌تر پوست اتفاق می‌افتد به راحتی روی سطح آن نیز قابل مشاهده است. حلقه‌های سیاه زیر چشم هم مردان و هم زنان را تحت تأثیر قرار می‌دهند و می‌توانند شما را مسن‌تر از سن واقعی‌تان نشان دهند. از بین بردن این تیرگی‌های دور چشم آسان نیست و بعضی ها بیشتر مستعد ابتلا به آن هستند. افراد مسن، آنهایی که استعداد ژنتیکی برای هیپرپیگمانتاسیون دور چشم دارند و افراد با رنگ پوست تیره‌تر بیشتر سیاهی دور چشم را تجربه می‌کنند.

بر خلاف تصور رایج، خستگی تنها مقصر ایجاد حلقه‌های سیاه نیست؛ سبک زندگی مدرن و استفاده زیاد از صفحات نمایشگر به چشم‌ها فشار زیادی وارد می‌کند. فشار روی چشم‌ها منجر به افزایش و ایجاد زودرس خطوط و چین و چروک در اطراف چشم می‌شود.

محصولات و برندهای متعددی در طول سال‌ها با هدف تسکین پف چشم‌ها، چین و چروک‌ها و سیاهی دور چشم تولید شده‌اند. با این حال، بسیاری از این محصولات ترکیبات شیمیایی خاصی دارند که اگرچه ممکن است اثر فوری در رفع مشکلات دور چشم داشته باشند، اما برای سلامت طولانی مدت پوست مضر است. در نتیجه، افراد به دنبال راه حلی طبیعی برای رفع این نگرانی‌ها بوده‌اند.

روغن آرگان جواب طبیعی همین معما بود و در حال حاضر از خواص آن برای چشم و سایر نقاط صورت و پوست در تولید محصولات آرایشی بهداشتی استفاده میشود. همچنین برای اثر بخشی بهتر از این محصول به صورت خالص و طبیعی نیز استفاده می‌شود.ممکن است این سوال که ” آیا روغن آرگان برای چشم ضرر دارد؟” هم برای شما به وجود آمده باشد. اما باید گفت که اگر از روغن اصل و خالص استفاده کنید، نه تنها ضرری ندارد بلکه بسیار مفید و موثر است. شما می‌توانید برای خرید روغن آرگان اصل به فروشگاه ونتی پیو مراجعه کنید.

بیانی کامل و جامع از خواص روغن آرگان برای دور چشم

روغن آرگان یک روغن گران‌بها است که از هسته درخت آرگان بومی ‌مراکش به دست می‌آید. این روغن سرشار از اسیدهای چرب ضروری، آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌ها است و طیف وسیعی از فواید را برای پوست ظریف اطراف چشم شما را دارا می باشد. در صورتی که به طور منظم استفاده شود، خواص این روغن و اثرات آن بر پوست اطراف چشم شما پدیدار خواهد شد. خواص روغن آرگان برای دور چشم عبارت است از:

۱. مرطوب کننده

روغن آرگان به دلیل داشتن اسیدهای چرب طبیعی، به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند. این خاصیت آن به کاهش چین و چروک دور چشم کمک می‌کند.

۲. آنتی‌اکسیدان‌ها

روغن آرگان حاوی ویتامین E و فنول‌هاست که می‌توانند از آسیب‌های اکسیداتیو در پوست دور چشم جلوگیری کند و در نتیجه موجب پیشگیری از پیری زودرس می‌شود.

۳. ضد التهاب

این روغن دارای خواص ضد التهابی است که می‌تواند به کاهش تورم و پف دور چشم کمک کند.

۴. روغن ارگان برای تیرگی دور چشم

خواص جوان‌کننده روغن آرگان با بهبود گردش خون و کاهش رنگدانه‌ها باعث از بین رفتن سیاهی دور چشم می‌شود.

۵. تغذیه پوست

روغن آرگان حاوی مواد مغذی مانند ویتامین A و اسیدهای چرب است که به بهبود سلامت و زیبایی پوست دور چشم کمک می‌کند.ناگفته نماند که روغن آرگان برای زیبایی ابروها نیز بسیار موثر است؛ مقاله خواص روغن آرگان برای ابرو را بخوانید تا بدانید هنگام استفاده از آن برای دور چشم لازم نیست نگران باشید که اگر به ابروها نیز مالیده شود، دچار ریزش ابرو یا مژه نمی‌شوید و بالعکس برای آن ها نیز اثر مثبت دارد.

روغن آرگان برای چروک دور چشم

روغن آرگان برای دور چشم بیشترین تاثیر را دارد. اگر به روتین پوستی و مراقبت­ از پوست خود علاقمند هستید، باید بدانید که روغن آرگان برای رفع سیاهی دور چشم و یا روغن آرگان برای پف زیر چشم مورد استفاده قرار می­گیرد؛ چرا که این روغن با خواصی که دارد، می‌­تواند پوست دور چشم را به بهترین حالت خود برساند.

روغن آرگان دارای خواص ضد التهابی، ضد اکسیدان و مرطوب کننده است که می‌تواند در درمان چروک، پف و سیاهی زیر چشم مفید باشد. این روغن می‌تواند به تقویت و تغذیه پوست کمک کند و علائم پیری را کاهش دهد. همچنین، قادر است از التهاب پوست جلوگیری کرده و پف و سیاهی زیر چشم را کاهش دهد. برای بیان طرز استفاده از روغن آرگان، چند قطره روغن آرگان را روی ناحیه مورد نظر  را مطابق تصویر زیر ماساژ دهید. قبل از استفاده از هر محصول جدید بر روی پوست، بهتر است از معتبر بودن تولید آن محصول اطلاع داشته باشید.

روغن آرگان برای سیاهی دور چشم

روغن آرگان دارای خواص بسیاری برای پوست است. این روغن می‌تواند به تقویت و تغذیه پوست کمک کند و علائم پیری را کاهش دهد. همچنین همان­طور که اشاره کردیم این روغن می‌تواند از التهاب پوست جلوگیری کرده و پف و سیاهی زیر چشم را کاهش دهد و خواص ضد التهابی و ضد اکسیدان آن می‌تواند در درمان چروک مفید باشد. به صورت کلی این روغن برای پوست بهترین انتخاب است. لطفا سلامت پوست خود را دست کم نگیرید و برای شادابی تمام تلاش خود را بکنید و با کمک از یک مشاور پوست حرفه‌ای یا  استناد به مقاله‌های معتبر، روش‌های مراقبت عالی و متناسب با پوست خود را پیدا کنید و به آن نکات عمل کنید.

در سایت ما به این موضوع اشاره شده است که استفاده از روغن آرگان در محل زیر چشم‌ها می‌تواند تأثیر قابل مشاهده‌ای بر روی ظاهر چین و چروک‌ها، خطوط ریز، پف‌ها و توری‌ها داشته باشد. این روغن غنی از آنتی‌اکسیدان‌هاست و می‌تواند به حفظ ظاهر جوان، سالم و قوی پوست کمک کند. محتوای بالای اسیدهای چرب آن می‌تواند به طور قابل توجهی به تأمین رطوبت مورد نیاز پوست خشک معمولاً در اطراف چشم‌ها کمک کند.

دکمه بازگشت به بالا