پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی

پارتیشن شیشه ای فریم‌دار سرویس بهداشتی

این نوع از پارتیشن شیشه ای از جمله استانداردترین پارتیشن‌های شیشه ای بوده و استحکام بیشتری نسبت به سایر انواع آن دارد. این موضوع سبب شده که در مقایسه با پارتیشن شیشه ای حمام بدون فریم، زیبایی و جذابیت کم‌تری داشته باشد. این نوع پارتیشن قابل اجرا روی وان و جکوزی نیز است.

فریم، یراق‌آلات و بست‌های پارتیشن‌های شیشه ای حمام در رنگ‌های مختلف موجود بوده و می‌توان با توجه به دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام خود، آن‌ها را انتخاب نمایید. هم‌چنین رنگ شیشه‌های پارتیشن نیز متفاوت بوده و در رنگ‌های ساده، دودی، برنزی و… تولید می‌شوند. علاوه بر رنگ، شیشه پارتیشن حمام و سرویس بهداشتی می‌تواند شفاف، مات کارخانه‌ای یا مات شده سندبلاست در طرح‌های گوناگون باشد. دسته‌بندی دیگری که برای انواع مختلف پارتیشن شیشه ای حمام می‌توان در نظر گرفت، دسته‌بندی بر اساس نوع درب کابین دوش است. از انواع رایج این پارتیشن‌ها به انواع زیر می‌توان اشاره نمود:

هر کدام از این پارتیشن‌ها با توجه به مساحت حمام یا سرویس بهداشتی شما، محل قرارگیری دوش و شیر آب، دریچه‌ی خروج آب و… قابل انتخاب و اجرا در حمام و سرویس بهداشتی شما هستند.

عوامل مؤثر بر قیمت پارتیشن شیشه ای حمام

در تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای حمام و سرویس بهداشتی عوامل گوناگونی دخیل هستند.

رنگ پارتیشن شیشه ای حمام

یکی از این عوامل رنگ شیشه بوده و شیشه‌های ساده قیمت کم‌تری نسبت به شیشه‌های رنگی دارند. از دیگر عوامل می‌توان مات و شفاف بودن شیشه یا طرح سندبلاست به کار رفته روی پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی است.

جنس فریم و یراق‌آلات

یکی دیگر از موارد تأثیرگذار بر تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای حمام و سرویس بهداشتی نوع و کیفیت فریم، بست و سایر یراقآلات است. جنس این فریم و یراق‌آلات می‌تواند استیل، آلومینیوم، کروم و… باشد. علاوه بر جنس فریم، یراق‌آلات و بست‌ها کشور و شرکت سازنده‌ آن‌ها نیز در تعیین قیمت تأثیرگذار هستند.

جک نگهدارنده

در صورتی که عرض پارتیشن شیشه ای از 80 سانتی متر بزرگ‌تر باشد، نیاز به نوعی جک نگهدارنده برای جلوگیری از تاب خوردن پارتیشن است. این جک‌های نگهدارنده قیمت بالایی داشته و هزینه ساخت و نصب پارتیشن شیشه ای حمام و سرویس بهداشتی را به میزان محسوسی افزایش خواهند داد.

ابعاد و میزان شیشه پارتیشن سرویس بهداشتی

ابعاد و میزان شیشه بر حسب متر مربع که برای ساخت کابین دوش یا پارتیشن شیشه ای سرویس بهداشتی مورد نیاز است نیز باعث تفاوت چشم‌گیر در هزینه‌ها خواهد شد. علاوه بر موارد فوق نوع شیشه و میزان ضخامت آن که از 6 میلی‌متر تا 10 میلی‌متر متفاوت است، در محاسبه قیمت مؤثر خواهند بود. شیشه استفاده شده در ساخت پارتیشن باید از نوع نشکن و سکوریت یا دیگر انواع مستحکم باشد و در برابر دمای بالا، رطوبت زیاد و ضربه مقاومت لازم را برخوردار باشد.

نوع درب کابین دوش، ریلی یا کشویی بودن آن هم از دیگر عوامل است. انتخاب نوع درب پارتیشن شیشه ای حمام و سرویس بهداشتی با توجه به ابعاد محیط انجام می‌گیرد. معمولا برای فضاهای کوچک از درب‌های ریلی (کشویی) یا تنها پارتیشن‌های جدا کننده استفاده می‌شود و برای فضاهای بزرگ‌تر نیز می‌توان از درب‌های لولایی بهره‌مند شد

محاسبه آنلاین قیمت شیشه حمام

برای اینکه خودتون سریع یک محاسبه حدودی از قیمت شیشه حمام داشته باشید طبق جدول بالا:

  1. کادر یک: مربوط به متراژ پروژه بر حسب متر مربع وارد کنید.
  2. کادر دوم: نوع شیشه (فریم لس و یا فریم دار) دکمه مورد نظر را انتخاب کنید.
  3. کادر سوم: نوع درب شیشه ای حمام (درب ریلی و یا درب لولایی)
  4. کادر چهارم: تعداد درب.

ممکن است متراژ پروژه بزرگ باشد و شما نیاز به تعداد بیشتری از درب را داشته باشید. پس از پر کردن تمام کادر اطلاعات دریافتی از شما، سیستم به صورت اتوماتیک محاسبه قیمت انجام می دهد. در ضمن قیمت نوع شیشه و نوع درب طبق یرق آلات انتخابی شما به صورت جداگانه نمایش داده می شود. جهت تکمیل فرایند خرید، کارشناسان فروش زیما پیش فاکتوری به صورت آنلاین با تمام مشخصات ارسال می کنند. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر شما می توانید از دکمه واتساپی موجود در همین صفحه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

از کاربردهای شیشه در فضاسازی محیط‌ داخل خانه می‌توان به اجرای حمام شیشهای اشاره کرد. استفاده از شیشه در سرویس حمام امری رایج در اجرای دکوراسیون از فضای خانه می باشد، که دلیل آن زیبایی و کارایی فوق‌العاده شیشه حمام نسبت به دیگر موارد رایج است. در این صفحه درباره انواع حمام و کارایی آنها اطلاعات مفیدی را به شما می دهیم.

آیا تا به حال به فکر داشتن یک حمام مدرن افتاده‌اید؟ زیما به شما کمک می کند تا بتوانید حمام خود را با حفظ همان فضا و استفاده از شیوه‌های طراحی بسیار مدرن و جدید، بروز رسانی کنید.

اجرایی مدرن و یک روزه شیشه حمام

شیشه حمام، علاوه بر زیبایی به محیط می تواند کاربرد بسیاری داشته باشد که به عنوان نمونه جداسازی فضا حمام از اتاق ها و یا سرویس بهداشتی. ، بهترین ابزار برای جداسازی این دو محل است. معمولا شیشه حمام می تواند بدون درب سکوریت در حمام و صرفا جهت تفکیک محل استحمام از سرویس بهداشتی باشد. شیشه حمام در مدل‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی نیز طراحی، تولید و اجرا می‌شود.

شما در اتاق خواب و یا اتاق کار، می توانید حمام شخصی خود را داشته باشید. با کمی خلاقیت می توانید حمام شیشه ای را متناسب با دکور محل مورد نظر خود طراحی کنید. با پیشرفت روز به روز در بازار شیشه، شیشه حمام دارای ویژگی‌های روزافزونی بوده است. در حال حاضر با وجود کابین‌های مختلف برای حمام می‌توان با کمترین فضای ممکن یک محیط و فضای شیک و مدرن با استفاده از شیشه حمامی، همچین فضایی را به وجود آورید.

با تولید شیشه نشکن به عنوان دیوایدر شیشه ای، ایمنی فضای حمام را تضمین نموده است تا در برابر ضربه و تغییرات دمایی مقاومت بالایی داشته باشد. در صورت مطالعه و سفارش شیشه حمام با درب ریلی و یا لولایی و نیاز به راهنمائی بیشتر با کارشناسان زیما در ارتباط باشید.

سفارش و اجرای حمام شیشه ای

حمام شیشه ای به عنوان سازه ای جدید وارد معماری ساختمان شده است. با حمام شیشه ای می توانید جلوه ای خاص به خانه ی خود بدهید. حمام شیشه ای یک پانل شیشه‌ای از جنس شیشه نشکن (معمولاً سکوریت) است که در فضای سرویس بهداشتی نصب می‌شود تا دوش یا وان را از قسمت‌های دیگر جدا کرده و مانع از خیس شدن دیگر قسمت‌ها شود.

همان گونه که از نام این محصول مشخص است، جزء اصلی در این محصول شیشهاست. اگر از زیبایی و ظرافت شیشه سکوریت لذت می برید؛ شرکت زیما محصولی زیبا و منحصر به فرد، طبق برترین طراحی های روز را برای شما ایفا می نماید. نوع، متراژ، رنگ، ضخامت و البته ، هر کدام به نوبه خود بر قیمت پارتیشن دوش شیشهای تأثیرگذار است.

اگر تصمیم به نصب حمام شیشهای را گرفته‌اید، ابعاد حمام شیشه ای خود را مشخص کنید و حتی می‌توانید از فضای حمام خود عکسی تهیه نموده و برای کارشناسان فروش ارسال کنید تا اطلاعات کاملی در زمینه نوع حمام شیشه‌ای، سایز و طرح های مختلف را در اختیارتان قرار دهند.

خروج از نسخه موبایل