عمومیمدیریت کسب و کار

راهنمای خرید باربیکیو به صورت آنلاین

باربیکیو انواع مختلفی دارد از باربیکیو فلزی گرفته تا سیمانی و سنگی و از نظر شکل نیز به انواع بسیاری تقسیم می شود .

باربیکیو چیست؟

باربیکیو انواع مختلفی دارد از باربیکیو فلزی گرفته تا سیمانی، سنگی و همچنین از نظر شکل نیز به انواع بسیاری تقسیم می شود .

اما اگر به فکر خرید نیستید می توانید به فکر کنید که بسیار ساده است. در معنای لغوی ریشه کلمه باربی کیو، کلمه «باباکوآ» به معنای دود کردن غذا به کار می رود. امروزه کلمه باربیکیو به وسیله ای گفته می شود که معمولا برای پختن گوشت در بیرون از خانه استفاده می شود و آن را از پایین برای پختن غذا گرم می کند.

امروزه کباب‌ پزها دسته ‌بندی‌ های زیادی دارند و با توجه به هزینه، اندازه و نوع سوخت مصرفی به دسته ‌های مختلفی تقسیم می ‌شوند. برای اینکه بدانید به چه نوع باربیکیو نیاز دارید، ابتدا باید با انواع کباب پز آشنا شوید. در نظر داشته باشید که هیچ کدام از انواع کباب بر دیگری برتری ندارند، بلکه هر کدام مزایا و معایبی دارند و این سلیقه شماست که نشان می دهد کدام نوع کباب برای شما مناسب است.

این سبک کباب پز معمولاً به دلیل قیمت پایین و استفاده آسان از سایر کباب ها محبوبیت بیشتری دارد. این نوعبرای استفاده در منزل بسیار مناسب است و سوخت مصرفی در این نوع کباب پز گاز مایع یا گاز شهری می باشد. در این نوع کباب پز گاز بسیار تمیز می سوزد، بسیار گرم و با فندک های داخلی آن می سوزد. بلافاصله روشن می شود یعنی هر زمان که بخواهید می توانید در کمترین زمان باربیکیو درست کنید و می توانید از این مدل باربیکیو در قسمت های مختلف مانند حیاط، تراس و پشت بام خانه خود استفاده کنید.

مدل های پیشرفته کباب پز گازی به شما این امکان را می دهد که با استفاده از دستگیره های کنترلی ساده دما را در حین فرآیند پخت و پز با دقت زیادی تنظیم و کنترل کنید. گریل گاز به سرعت گرم می شود و برای پخت مرغ، ماهی و سبزیجات عالی است. اگر دغدغه اصلی شما پختن استیک است، مهم است که بدانید کباب های گازی به اندازه کباب های زغالی داغ نمی شوند.

به طور خلاصه از مزایای باربیکیو گازی می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • آسان برای استفاده و راه اندازی
  • روشن کردن سریع
  • تمیز کردن آسان و بهداشت بالا
  • سوخت موجود
  • گرمایش سریع و سرمایش سریع
  • باربیکیو مدل زغالی

به جرات می توان گفت که پرطرفدارترین نوع کباب پز، مدل زغالی آن است. این کباب یا گریل گوشتی که روی آن درست می شود طعم فوق العاده ای دارد. افرادی که به دنبال غذای دودی هستند از طرفداران این کباب هستند. این باربیکیوها در مدل های آجری و سنگی تولید می شوند و قابل حمل هستند. یکی از مزایای کباب زغالی این است که غذا به آرامی پخته می شود که باعث لذیذتر و نرم شدن گوشت می شود. اما اگر بخواهیم معایب آن را بگوییم باید بگوییم که این کباب ها به دلیل مصرف سوخت دود زیادی تولید می کنند. بنابراین با توجه به این موضوع بیشتر برای خانه های ویلایی مناسب هستند.

نوع دیگری از باربیکیو که با توجه به مصرف سوخت آن دسته بندی می شود کباب پز برقی است. در این باربیکیو دیگر خبری از زغال و گاز نیست. پس در نتیجه این کباب ها از آتش در آشپزی استفاده نمی کنند. این باربیکیو با اتصال به برق، گرما را از طریق بشقاب های خود به گوشت یا غذای مورد نظر می رساند. بنابراین در نتیجه دود زیادی ندارد و می توانید از آن در آپارتمان ها و خانه های شهری استفاده کنید. این باربیکیو برای کار کردن باید به پریز برق متصل شود. بنابراین این مدل قابل حمل نیز می باشد و می توانید آن را در هر جایی که پریز برق وجود دارد همراه خود ببرید.

شاید خیلی ها نام باربیکیوهای گابیونی را نشنیده باشند. باربیکیو گابیون یکی از انواع باربیکیو سنگی است. در واقع گابیون ها سبدهای توری هستند که با مواد سنگی پر شده اند. به دلیل وجود سنگ های فراوان در این باربیکیو زیبایی خاصی به محیط می بخشد. این باربیکیو با توجه به اندازه ای که دارد بیشتر در ویلاها یا باغ ها استفاده می شود.

به نوع دیگری از باربیکیو به نام باربیکیو آجری رسیده ایم. شاید بسیاری از شما این باربیکیو را در اکثر باغ ها و ویلاها دیده باشید. این باربیکیو به گونه ای ساخته شده است که یک محفظه در داخل دیواری آجر مانند قرار می گیرد. با توجه به این موضوع، گرد و غبار و دود ناشی از پخت و پز نیز در این فضا محبوس شده و خروجی آن به بیرون تا حد زیادی گرفته می شود. استفاده از این باربیکیو در حیاط خلوت یا بالکن ها می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

نکات مهم در خرید باربیکیو

اولین چیزی که در خرید باربیکیو باید به آن توجه کنید اندازه باربیکیو است. ابتدا باید تعداد خانواده یا مهمانان خود را در نظر بگیرید. پس از آن باید به فضایی که دارید توجه کنید. مثلا افرادی که ویلا دارند محدودیت مکانی ندارند. اما افرادی که در آپارتمان زندگی می کنند باید این را در نظر داشته باشند.

دومین موردی که باید به آن توجه کرد قابلیت جابجایی باربیکیو است. بسیاری از افراد فقط در مسافرت یا در جمع های دوستانه از کباب استفاده می کنند. پس برای خرید باربیکیو باید به پرتابل بودن مدل توجه کرد. همچنین به خاطر داشته باشید که هر چه کباب بزرگتر باشد، انرژی بیشتری مصرف می‌کند.

حرف پایانی

در این مقاله به طور خلاصه به این سوال که کباب چیست پاسخ دادیم و انواع آن را نام بردیم. در پایان باید به دو نکته در خرید و استفاده از کباب پز توجه کرد. اولین نکته این است که بعد از استفاده کباب پز را تمیز کنید و در صورت امکان شستشو دهید. نکته دوم این است که کباب پز تقلبی نخرید. برخی از باربیکیوهای موجود در بازار تقلبی هستند و ممکن است تفاوت آن را ندانید.

منبع :سوبدر زمان به نکات زیر توجه‌کنید:

برای خرید کبابپز، در ابتدا باید معیارها و پارامترهای متفاوتی را مورد بررسی قرار دهید. در ادامه به بررسی هر یک از آن‌ها پرداخته‌ایم.

این محصولات را می توانید به صورت عمده و خرده از خریداری کنید .

محل قرار گیری باربیکیو

پیش از خرید باربیکیو، باید در ابتدا محل قرار گیری آن را مشخص‌کنید. با تعیین‌کردن محل قرارگیری کباب پز، می‌توانید نوع سوخت آن را هم مشخص‌کنید.

برای مثال اگر باربیکیو را برای حیاط ویلا می‌خواهید، بهتر است به سمت مدل‌های ذغالی آن بروید. اگر تصمیم دارید کباب‌پز در بالکن خانه استقراریابد، بهتراست به لوله‌کشی گاز یا برق آن توجه‌کنید.

توجه‌کنید که باربیکیوهای برقی یا گازی و همینطور رومیزی را می‌توان داخل آشپزخانه مورد استفاده قرارداد.

نوع سوخت باربیکیو

همان‌طور که قبل‌تر گفتیم، در زمان خرید باربیکیو باید به تامین سوخت کبابپز هم فکر کنید.

برای مشخص‌کردن نوع سوخت باربیکیو، باید قبل از هر کاری محل قرارگیری آن را مشخص‌کنید. برای مثال باربیکیوهای ذغالی جهت استفاده‌ برای آپارتمانی مناسب نیستند. زیرا باعث تولید دود زیاد شده و سبب آزار خواهندشد.

ابعاد و اندازه باربیکیو

نکته مهم دیگری که در زمان خرید باربیکیو باید به آن توجه‌کنید، ابعاد و اندازه کباب پز می‌باشد. این مورد نیز پس از مشخص‌کردن محل استقرار کبابپز، مشخص می‌شود. همچنین باید دقت‌کنید که در هر وعده تصمیم دارید چه میزان مواد غذایی را کباب کنید.

برای مثال اگر بخواهید محل قرارگیری کبابپز در حیاط باشد، می‌توانید سراغ مدل‌ ایستاده با ابعاد بزرگ‌تر آن بروید.

به این نکته نیز توجه‌کنید که برای آماده‌کردن موادغذایی کباب شده برای دو نفر، باربیکیو ذغالی ایستاده، مناسب نیست زیرا سایز بزرگی داشته و کارایی لازم را ندارد.

به همین دلیل باید در زمان بررسی ابعاد و اندازه، علاوه بر محل قرارگیری کبابپز به نیاز خود برای تهیه مواد غذایی براساس تعداد افراد هم توجه کنید.

امکانات و تجهیزات

ساخت باربیکیو های سفارشی ویلاسازه با ورق ضخیم

تا امروز مدل‌های مختلفی از باربیکیو و کباب پز طراحی شده‌اند که هرکدام ویژگی منحصربفرد خود را دارند.

برای مثال برخی از باربیکیوهای ایستاده که با اسامی باربیکیو ایستاده باغی یا ویلایی نیز شناخته می‌شوند، امکاناتی چون کمد یا کابینت، دودکش و… را هم دارند.

شما می‌توانید از کمدها و کابینتها و یا طبقاتی که برای این نوع از باربیکیو قرارداده شده است، برای نگهداری لوازم جانبی کبابپز نیز  استفاده کافی را ببرید.

راهنمای خرید باربیکیو به صورت آنلاین

جنس و متریال باربیکیو

نکته دیگری که در زمان خرید کباب‌پز باید به آن توجه کافی را داشته باشید، جنس باربیکیو است.

امروزه کباب پزها با متریال‌های مختلفی تولید می‌شوند که مهم‌ترین آن‌ها آلومینیوم، چدن و آهن است.

برای اینکه بتوانید از باربیکیو خریداری شده برای مدت طولانی استفاده کافی را ببرید، بهتراست سراغ جنس بدنه‌های مرغوب و باکیفیت بروید.

برای مثال چدن و آلومینیوم از مرغوب‌ترین و بادوام‌ترین متریال‌ها برای ساخت باربیکیو می‌باشند.

همچنین قیمت بالاتری هم دارند. از ویژگی‌های باربیکیوهای آهنی، علاوه بر قیمت کمی که دارند، دوام کم آن‌هاست. به همین دلیل بعد از چندین بار استفاده باید آن را تعمیر و یا تعویض کنید.

برای خرید باربیکیو چه کاری انجام دهیم؟

ساخت باربیکیو های سفارشی ویلاسازه با ورق ضخیم

باربیکیو تولید شرکت ویلاسازه با کیفیت بالا

باربیکیو و کباب پزهای سفارشی تولید شده در ویلاسازه

اگر همه موارد گفته شده و نکات لازم را در زمان خرید کباب پز درنظربگیرید، می توانید مناسب‌ترین کباب‌پز را براساس نیاز خود تهیه‌کنید.

در زمان خرید کبابپز باید نیازهای خود را مطرح‌کنید تا مشاوران فروشگاه بتوانند مناسب‌ترین کباب پز را به شما معرفی‌کنند.

ویلا سازه

ویلا سازه یکی از تولیدی های فعال در زمینه تجهیزات ویلایی و فضای باز می باشد . که محصولات خود را به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می کند .

محصولات این تولیدی شامل: مبلمان ویلایی ، تاب ویلایی ، تاب ریلکسی ، انواع استند گل ، سایبان چتری و سایر محصولات فضای باز می باشد .

علاوه بر این ویلا سازه انواع تجهیزات گرمایشی مانند بخاری فضای باز ، آتشدان ، هیتر قارچی و همچنین محصولات سرمایشی مانند پنکه مه پاش را نیز ارایه می کند .

از دیگر محصولات این تولیدی می توان به انواع باربیکیو و کباب پز ، منقل مسافرتی ، چادر مسافرتی ، صندلی راک ، میز عسلی و محصولاتی از این دست اشاره کرد .

شماره تماس : 09142244372

ما را در شبکه های مجازی با نام ویلا سازه دنبال کنید .

جهت سفارش باربیکیو  در پیج اینستاگرام ویلا سازه روی کلیک کنید .

یا

 

دکمه بازگشت به بالا