لیفتراک برقی یا استاکر برقی چیست و چه باتری نصب شده است؟

لیفتراک برقی به دلیل عدم وجود دود و صدای کم گزینه مناسبی برای محیط های بسته مانند انبارها می باشد. بنابراین توصیه می شود در فضاهای بسته که تهویه قوی ندارند به جای لیفتراک های گازوئیلی یا بنزینی که دودزا و پر سر و صدا هستند از لیفتراک برقی استفاده شود. این لیفتراک ها معمولاً دارای یک موتور AC با ضریب ایمنی بالا هستند و موتور این تجهیزات برای تامین برق آن از باتری لیفتراک سربی اسیدی با ولتاژ و آمپر مناسب تغذیه می شود.

لیفتراک های برقی برای کاربردهای خاص در محیط های باز و به خصوص برای فضاهایی که نباید آلودگی یا احتراق وجود داشته باشد مناسب بوده و برای استفاده در فضاهای کوچک از قابلیت مانور خوبی برخوردار هستند. لیفتراک برقی بهترین انتخاب برای انبارها، فضاهای صنعتی سرپوشیده، سردخانه ها، مراکز توزیع و محل های تولید بوده و برای استفاده در سایر مکان های سرپوشیده مناسب است.

معرفی انواع باتری استاکر و لیفتراک برقی

باتری های مربوط به لیفتراک برقی و استاکر برقی و نیمه برقی و پالت تراک و ریچ تراک که به آن باطری کششی (TRACTION) گفته می شود از جنبه های مختلف قابل بررسی است. این باتری ها به دلیل قیمت بالای باتری ها معمولا در ایران یافت می شوند.

باتری های لیتیومی و سایر فناوری ها را باتری های سرب اسید می نامند و الکترولیت آن حدود 1.4 اسید سولفوریک و 3.4 باقی مانده آب مقطر است و به دلیل الکترولیت مایع در هر صورت نیاز به مراقبت و بازدید روزانه دارند.

 غلظت اسید با آب مخلوط می شود، باتری آسیب می بیند و کارایی خود را از دست می دهد، صفحات زیرین صفحات مثبت و منفی که از سرب و اکسید سرب ساخته شده اند، آسیب جدی دیده و می ریزند و در دراز مدت غیر قابل برگشت هستند.

صفحات مثبت این مدل باتری از اکسید سرب و صفحات منفی از سرب خالص ساخته شده است. در مقابل سولفات ها بسیار آسیب پذیر است و در دراز مدت به طور کلی باتری را از بین می برد، گاهی اوقات به دلیل خرابی یک یا چند سلول باتری، افت ولتاژ شدیدی در جعبه باتری ایجاد می شود که با تعویض آن ها به طور کامل حل می شود.

 سلول ها  به طور کلی برای بررسی باتری لیفتراک برقی باید چندین چرخه شارژ و دشارژ با زمان مشخصی انجام شود و با این اندازه گیری می توان عیب را تشخیص داد و اقدامات لازم را انجام داد.

شما برای تعویض باتری لیفتراک برقی یا باطری استاکر برقی کوچک و بزرگ صنعتی نیاز به کارشناس جهت محاسبه ظرفیت این باتری برای جایگزین کردن آن دارید.

در بین شرکت های مختلف میتوانید از شرکت تلیسان که بطوری کار خدمات برق خودرو و ارسال باتری ماشین و یو پی اس و لیفتراک ها و آسانسور انجام میدهند درخواست خرید بدهید.

تعمیر باتری معیوب لیفتراک برقی چگونه است؟

شارژ باتری معیوب بر اساس منحنی شارژ ویژه تست باتری از نظر اتصالات و کابل های رابط و پیچ و جامپر تست باتری توسط تخلیه کننده و آنالایزر باتری و تعیین بک آپ کامل باتری و تعیین آسیب جزئی و کل سلول ها.

 تحقق عملیات تخلیه کامل جعبه باتری و تعمیر پوسیدگی جعبه فلزی و آهنگری و رنگ آمیزی کامل جعبه باتری.

 انجام تقسیم سلولی، اسید شویی، قفسه بندی و بسته شدن مجدد تزریق مواد شیمیایی خاص برای بازیابی ظرفیت باقیمانده باتری نصب و شارژ مجدد باتری تعمیر شده و تست نهایی بررسی وضعیت باتری در حال شارژ باتری با استفاده از هیدرومتر و اندازه گیری نسبت چگالی اسید به آب که میزان شارژ باتری یا وضعیت شیمیایی باتری را نشان می دهد

در نهایت نوبت به سفارش و خرید باتری لیفتراک برقی یا همان باطری استاکر برقی میرسد که پس از محاسبه دقیق ظرفیت لیفتراک باتری مورد نظر تهیه و در جعبه باتری لیفتراک قرار داده میشود.

خدمات این تعویض که از جانب شرکت تلیسان صورت میگیرد به شرح زیر است :

تعویض سلول های معیوب

رفع قطع شدگی اتصالات بین سلول ها

تامین باتری لیفتراک جدید

بررسی سالم بودن شارژر

بازسازی باتری لیفتراک

شرکت تلیسان ارائه دهنده خدمات ارسال و نصب باتری خودرو در محل

این شرکت تلیسان  یک استارتاپ در زمینه فروش اینترنتی باتری خودرو و باتری صنعتی یو پی اس است. که در آن باتری های مناسب خودروهای ایرانی و خارجی، باطری های صنعتی و اینورتر به صورت آنلاین ثبت می شود.

کارشناسان پشتیبانی امداد باطری تلیسان در سرتاسر شهر تهران (شمال، جنوب، شرق، غرب) در اسرع وقت و همه روزهای سال از جمله تعطیلات رسمی خدمات ارائه می دهند. خدمات تحویل و نصب باتری موبایل رایگان است و شما فقط هزینه باتری را پرداخت می کنید.

قبل از خرید با مطالعه توضیحات موجود در سایت بهترین و مناسب ترین باتری را به راحتی انتخاب کنید و با مشاوره ما به شما کمک کنیم. به این نکته توجه کنید که قیمت باطری خودرو با در نظر گرفتن رسید باتری مصرف شده محاسبه می شود. همچنین توجه داشته باشید که صرف نظر از برند باتری، تاریخ تولید و اصالت باتری قابل استعلام و مشاهده است.

خروج از نسخه موبایل