فرهنگ و هنر

روزنامه اینترنتی «فراز» مجرم شناخته نشد

روزنامه اینترنتی «فراز» مجرم شناخته نشد

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت که این هیات در جلسه امروز دادگاه مطبوعات، به اتفاق  آراء مدیرمسئول روزنامه اینترنتی «فراز» را مجرم نشناخت.

به گزارش ایواره، اکبر نصراللهی درباره دادگاه مطبوعات امروز گفت: اتهام آقای علی م مرادی  مدیر مسئول روزنامه اینترنتی فراز  “ایجاد اختلاف مابین اقشار جامعه از طریق طرح مسائل نژادی و قومی”  موضوع  بند ۴ ماده ۶ قانون مطبوعات و نقض مصوبات ۲۹۸ و ۳۱۷۰۵۹ مورخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ شعام در خصوص “مدیریت فضای رسانه‌ای برای جلوگیری  از ایجاد شکاف های مذهبی و نژادی میان دو ملت ایران و افغانستان” بود  که اعضای هیات منصفه پس از شنیدن دفاعیات متهم  به اتفاق آراء او را مجرم ندانست.

وی افزود: متهم در بخشی از دفاعیات خود گفته که ما “افغان هراسی و افغان ستیزی” نکردیم  بلکه  از مهاجران قانونی دفاع  و  از مهاجران غیرقانونی و عدم ساماندهی آنها  انتقاد کردیم؛ ضمن اینکه مصوبه شورای عالی امنیت ملی به ما ابلاغ نشده است.

نصراللهی در پایان  گفت: رای دادگاه  رسیدگی به پرونده اتهامات علی م مرادی  مدیر مسئول روزنامه اینترنتی فراز  که با شکایت دادستان عمومی و انقلاب تهران و  به ریاست قاضی کاشانکی در شعبه سوم دادگاه کیفری یک برگزار شد، متعاقبا صادر خواهد شد.

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا