استان هامدیریت کسب و کار

تفریحات لاکچری در مشهد

تفریحات مشهدی باید به درستی برنامه ریزی و از قبل برنامه ریزی شده باشد. خوب است فهرستی از این لذت ها داشته باشیم تا بتوانیم دیگران را با توجه به وقت و هزینه خود انتخاب کنیم و به سراغ آنها برویم. همانا ما کار را برای شما آسان کردیم.

در این مقاله از مجله گردشی تاپ، برخی از بهترین جاذبه های گردشگری مشهد به صورت جداگانه دسته بندی شده اند تا بتوانید به راحتی برای سفر به این شهر برنامه ریزی کنید.

تفریحی ارزان در مشهد

تفریحات در مشهد را می توان به دو دسته ارزان و گران تقسیم کرد. ما آن را این گونه می دانیم زیرا شرایط اقتصادی این روزها می تواند مردم را از سفر باز دارد. اما بد نیست بدانید که شهر مشهد جاذبه های زیادی دارد که با کمترین قیمت می توان از آن ها استفاده کرد و لذت برد. گروهی از این مکان های منحصر به فرد و خاص پارک ها هستند.

قبل از شروع بحث اصلی این نکته را نیز ذکر کنیم که برای رزرو اقامتگاه در مشهد با قیمت مناسب می توانید به سایت Pinehurst مراجعه کنید.

پارک ها
تفریحات لاکچری در مشهد
پارک کوهستانی

این پارک برای ساکنان مشهد کمی نوستالژیک است. جایی است مثل 33 پل اصفهان. این پارک دارای دریاچه ای است که می توانید با قایق پارویی از آن لذت ببرید. زمین بازی کودکان همه وسایلی را دارد که کودکان شما از آن لذت ببرند و بازار هنری آن مملو از هنرها و صنایع دستی است که شما عاشق آن خواهید شد.

در پارک کوه سنگی می توانید دوچرخه سواری کنید، رافت بزنید و زیر آلاچیق های چوبی یک پیک نیک خانوادگی داشته باشید. این پارک همچنین دارای یک مرکز فرهنگی است که علاقه مندان می توانند از برنامه های متنوع آن استفاده کنند. در نهایت اگر هیچ یک از این فعالیت های رایگان را نمی خواهید، روی سنگفرش های پارک قدم بزنید، صدای آب همراه با جیک پرندگان شما را آرام می کند.

پارک ملت

دومین جایی که برای تکمیل لیست کارهایی که باید در مشهد انجام دهید، پارک ملت است. این مکان محیطی دلگیر برای مردم بومی منطقه است. البته استفاده از باشگاه سنگنوردی، مرکز بازی و فودکورت هزینه ویژه ای دارد. اما مانند دیگر پارک های بزرگ، این مکان جذابیت خاصی دارد که بدون صرف هزینه زیاد می توان از آن لذت برد.

یکی از جاذبه های خاص تمن ملت، چرخ و فلک بزرگ آن است. فرقی نمی کند در کدام سمت پارک بایستید. با کمی دقت قطعا شکل دایره ای آن را خواهید دید. طبق تعریف پارک ملت مکانی عالی برای تفریحات جالب است و بیشتر فعالیت های موجود در آن جنبه ورزشی دارد.

پارک مینیاتوری

این پارک یکی از مکان های تفریحی مشهد است که شما را در مقابل دنیای کوچکی قرار می دهد تا ایران و زیبایی های آن را از بالا تماشا کنید. در این پارک کپی از بسیاری از اماکن باستانی و بناهای تاریخی ایران وجود دارد. با این همه ماکت می توانید ایران را در یک چشم به هم زدن ببینید. جالب نیست؟

در این منطقه فوق العاده فعالیت هایی برای کودکان نیز وجود دارد. یکی از بهترین آنها سفر با قطار است که هر کودکی آن را دوست دارد. طبیعت زیبای این پارک، ماکت های جالب و متفاوت، بازی های هیجان انگیز تنها بخشی از زیبایی پارک مینیاتوری است. تجربه تفریح ​​مشهد را در این مکان به شما می سپاریم.

باغ گیاهشناسی

مشهد هم خالی از لطف نبود که باغ گیاه شناسی را در فهرست جاذبه ها قرار دهد. حقیقت این است که این سایت رایگان نیست و باید هزینه ورودی پرداخت کنید. اما سرگرمی های جمع آوری شده در آن ارزش چندین بار امتحان کردن را دارد.

باغ گیاه شناسی یک جاذبه خاص است، گل و گیاه، گل های داوودی و گل رز، باغ ژوراسیک، باغ سنگی و باغ آبشار، تالار دهکده، رستوران، باغ کودکان و سرگرمی، علاوه بر دهکده ماهیگیری، رستوران و فست فود. .وجود دارد.

یک مخزن

از جمله تفریحات مشهد 4 پارک آبی معروف است که گردشگر نمی تواند وقت کافی داشته باشد و یکی از این پارک های آبی را در مشهد پیدا نکند. اگرچه استفاده از این سایت مستلزم صرف هزینه است، اما ارزش امتحان کردن را دارد. روی بزرگترین موج آبی بنشین و به همه بگو در این چند سال چقدر خوشحال بوده ای.

پارک های آبی مشهد دارای امکانات مختلفی هستند که برای آقایان و بانوان طراحی شده اند. برای راحتی شما در زیر نام و آدرس این پارک ها را ارائه می دهیم تا بتوانید لیست تفریحات مشهد خود را به تفصیل تکمیل کنید.

پارک آبی ایرانی در بلوار حجاب، نبش حجاب 8. این پارک در روزهای زوج برای خانم ها و روزهای فرد و جمعه ها برای آقایان باز است. از ساعت 9 صبح تا 9 شب می توانید از آن بازدید کنید.

پارک امواج آبی در قاسم آباد، بلوار اندیشه، نبش اندیشه 83 واقع شده است. این پارک در همان روزها پذیرای بانوان و روزهای فرد و جمعه ها برای آقایان است. از ساعت 09:00 الی 12:00 می توان از امکانات استفاده کرد.

پارک آبی امواج خشمگین در بلوار وکیل آباد و در 2 کیلومتری جاده شاندیز واقع شده است. این پارک دارای مناطق مجزا است و امکان استفاده همزمان مردان و زنان از آن را فراهم می کند. از ساعت 9 صبح تا 9 شب قابل استفاده است.

پارک ساحلی آفتاب در انتهای خیام شمالی، میدان بهارستان واقع شده است. برای خانم ها از ساعت 9 صبح تا 10 شب و برای آقایان از ساعت 9 صبح تا 11 شب تنظیم شده است.

خانه های تاریخی

تفریحات مشهد حد و مرزی ندارد. اما نکته مهم این است که آنها را از نزدیک ببینید و تجربه خود را بدست آورید. مشهد یکی از شهرهای تاریخ ایران است که جسد کمیاب شاه افشار را در آرامگاه استاد شجریان در خود جای داده است. در میان این مکان های تاریخی می توان خانه هایی را یافت که قدمت چند ساله دارند و ارزش دیدن دارند. یکی از جذاب ترین خانه های تاریخی مشهد، خانه اردکانی است.

خانه اردکان یا خانه دولابیان

خانه اردکانی یکی از مکان های تاریخی باقی مانده از دوران قاجار است. البته قسمت هایی از آن در دوره پهلوی اضافه شد. این خانه دارای معماری خاص ایرانی است و به طور کامل نشان دهنده انزوا و سنت ایران است. معماری اصلی آن به دو بخش زمستان و تابستان تقسیم می شود. برای دیدن این مکان زیبا باید به بلوار وحدت، خیابان وحدت، خیابان ۲۱، کوچه صفر هرندی بروید.

این خانه یکی از آثار ملی ایران است و خانواده دولابی هنوز در آن زندگی می کنند. قسمت های مختلف آن اتاق پذیرایی، اتاق ساکنین خانه، حوضخانه، فر، آشپزخانه و … می باشد.

خونه رجا

بازدید از این خانه را می توان یکی از تفریحات مشهد دانست. بله، برای کسانی که می خواهند قطعه ای از تاریخ را از نزدیک ببینند. این خانه همچنان قابل سکونت است و به عنوان مهمانسرای مسافران مورد استفاده قرار می گیرد. برای رسیدن به این مکان باید به بازار سرشور بروید و خیابان خسروی نو را پیدا کنید.

خانه امیری

پیشنهاد بعدی ما برای نمایش سرگرمی برای دوستداران تاریخ خانه شاهزاده است. این خانه نزدیک حرم (خیابان نواب صفوی) است و از هرکس بپرسید به شما نشان می دهد. معماری عجیب این خانه باعث شهرت آن شد.

نمای بیرونی خانه شباهت زیادی به خانه های قدیمی ایرانی دارد و در دو طرف آن یک حوض و دو عمارت وجود دارد. با این حال، تنها طبقه دوم دارای 14 در و کرکره است. این خانه پس از بازسازی و مرمت تبدیل به اتاق غذاخوری می شود.

دکمه بازگشت به بالا