علمی و پزشکی

شکارچی روسی برای شکار می‌آید!/ عکس

به گزارش خبرگزاری ایواره، این امر از اهمیت برخوردار است، زیرا با پیشرفت‌، در جبهه جنگنده نسل پنجم Su-57، رخ می‌دهد و نشان می‌دهد که روسیه به‌طور پیوسته به سمت عملیاتی کردن هر دو سکو و قرار دادن آنها در نقش جنگنده‌های بدون سرنشین خود حرکت می‌کند.

یک گزارش به نقل از یک مقام ارشد ناشناس از فرماندهی عالی نیروهای هوافضای روسیه، گفت: «آزمایش‌های دولتی اوخوتنیک باید قبل از پایان سال جاری تکمیل شود.» از ابتدای سال 2024، تولید انبوه با تحویل به نیروها راه اندازی خواهد شد. این قرارداد شامل تحویل ده‌ها هواپیما می‌شود.

اما گفته شده که تایید رسمی در مورد توسعه وجود ندارد. با این وجود، هنوز هم می توان بر اساس گزارش های دیگر و فعالیت های کلی در بخش صنایع دفاعی روسیه، استنباط های خاصی در مورد پیشرفت در این برنامه انجام داد. تولید و فیلدینگ S-70 به طور پیوسته در حال پیشرفت است.

روسیه تولید و عرضه دو «سوخو» جدید را آغاز کرد/ عکس

به طور معمول، به‌روزرسانی‌های مربوط به توسعه، آزمایش و تولید پلت‌فرم‌های دفاعی از سوی شرکت‌های سهامی مشترک دولتی روسیه (JSC) ارائه می‌شود که این محصول را توسعه داده‌اند. در این مورد، دفتر طراحی سوخو (SDB)، شرکت مادر United Aircraft Corporation (UAC) یا شرکت هلدینگRostec Corporation پیشرو است.

متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید:

سوخو ۳۴‌های روسی آماده تیک‌آف می‌شوند!/ عکس

شناور اسرائیل که هدف موشک کروز ایرانی شد!/ عکس

جنگنده قدرتمند ایران که نیروی هوایی صدام را به خاک سیاه نشاند/ عکس

227227

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا