لینک مستقیم دیلیت اکانت موقت اینستاگرام

نحوه غیرفعال کردن یا دی اکتیو موقت اینستاگرام و حذف یا دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت دائمی با لینک مستقیم را در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین و اعتیادآورترین شبکه اجتماعی در دنیاست که کاربران بسیار زیادی نسبت به سایر شبکه‌های اجتماعی دارد. ممکن است بخواهید عادت‌های اینستاگرام خود را کاهش دهید یا برای مدتی بخواهید استراحت کرده و از فضای مجازی دور بمانید. برای اینکار می‌توانید حساب اینستاگرام خود را حذف یا به طور موقت غیرفعال کنید.

تفاوت حذف اکانت و غیرفعال کردن در این است که با حذف یا دیلیت اکانت اینستاگرام برای همیشه حساب کاربری خود را پاک می‌کنید و دیگر قابل برگشت به آن نیستید. خرید فالوور فیک ممکن است به طور دائمی به شما آسیب برساند و اعتبار شما را تخریب کند . در حالی که وقتی آن را غیرفعال می‌کنید به صورت موقت اکانت شما بسته شده و هر زمان که تمایل داشتید می‌توانید به اکانت خود برگردید. نکته مهمی که باید به آن دقت داشت این است که برای حذف و یا غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام باید از طریق مرورگر وب در دسکتاپ یا در تلفن همراه وارد اکانت خود شده و آن را غیرفعال یا دیلیت نمایید و نمی‌توانید این کار را در اپلیکیشن اینستاگرام انجام دهید.

بروزرسانی

اینستاگرام بلاخره امکان حذف و دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام را از داخل اپ مهیا کرد. تا پیش از این کاربران برای حذف و دی اکتیو کردن پیجشان فقط از طریق سایت اینستاگرام، که آدرس آن تقریبا تنها با سرچ قابل یافتن است، می توانستند این کار را انجام بدهند که باعث گیج شدن کاربران می‌شد. حالا اینستاگرام این گزینه را به تنظیمات خود اضافه کرده که به راحتی در Setting و در بخش Delete Account قابل دسترسی است و بعد از کلیک روی آن کاربران می توانند به راحتی اکانتشان را برای 30 روز دی اکتیو کنند یا کلا تصمیم به حذف آن بگیرند.

این تغییر با خواسته اینستاگرام اضافه شده نشده است بلکه به خاطر قوانین جدید اپل برای اپ استور است که طبق آن سازندگان اپ ها تا 30 ژوئن وقت داشتند تا داخل اپشان امکان حذف اکانت را در اختیار کاربرانشان قرار بدهند. حالا اینستاگرام مجبور شده این گزینه را برخلاف میلش اضافه کند چون طبیعتا با دسترسی راحت تر به این گزینه کاربران بیشتری اکانتشان را حذف یا دی اکتیو خواهند کرد. هنوز مشخص نیست که آیا اینستاگرام این گزینه را به اندروید هم اضافه خواهد کرد یا صرفا محدود به ios خواهد ماند. لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام را با آموزش کامل ویدیویی، تصویری و متنی کامل اینجا بخوانید. اگر هم به مشکلی برخوردید هم در نظرات بنویسید تا سریعا آن را حل کنیم.

لینک مستقیم دیلیت اکانت اینستاگرام

دیلیت اکانت اینستاگرام با لینک دیلیت اکانت اینستاگرام سریع ترین راه ممکن است . با حذف اکانت اینستاگرام تمامی اطلاعات شما در اینستاگرام حذف و غیرقابل بازگردانی است . در زیر لینک حذف اکانت اینستاگرام را برایتان آورده ایم . دوباره اینستاگرام از شما سوال می کند که آیا مطمئنید که می خواهید اکانت خود را پاک کنید؟ که باید روی ok ضربه بزنید. توجه کنید؛ اینستاگرام زمانی را برای حذف قطعی اکانت شما تعیین می کند. بنابراین اگر تا قبل از زمان مشخص شده از حذف اکانت خود پشیمان شدید، می توانید دوباره وارد اکانت خود شوید .

نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام با گوشی آیفون

دیلیت و یا دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام به صورت دائم و موقت، با گوشی های آیفون روش کاملا ساده و آسانی است که می توان از طریق خود اپلیکیشن انجام داد. برای این کار کافیست مراحل زیر را طی کنید: با انجام مراحل بالا، اینستاگرام یک تاریخ 30 روزه به شما مهلت می دهد که این تاریخ نشانگر فرصت شما برای حذف دائمی اکانت است. یعنی اگر در این 30 روز وارد حساب کاربری خود شوید، اکانت شما با تمامی اطلاعات بازگردانی شده و عملیات حذف دائم متوقف خواهد شد. در غیر این صورت برای همیشه اکانت خود را از دست خواهید داد. نکاتی که قبل از دیلیت اکانت اینستاگرام باید بدانیم قبل از حذف حساب اینستاگرام، نکات مهمی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند:

حذف یک حساب اینستاگرام منجر به از دست رفتن داده‌ها مانند عکس‌ها، ویدیوها، دنبال‌کنندگان، و اطلاعات پروفایل می‌شود. این عمل قطعی و بدون امکان بازگشت است. درک مواردی که باعث فکر در حذف شدن شده اند: اگر از دلایل متفاوتی نظیر نگرانی از حریم خصوصی، تنش‌های روانی، یا نیاز به دوری از شبکه‌های اجتماعی برای مدتی استفاده می‌کنید، بهتر است قبل از حذف حساب، این نقاط را مورد بررسی دقیق قرار دهید. نگرانی از امنیت داده‌ها: قبل از حذف حساب، اطمینان حاصل کنید که هر داده‌ای که قصد دارید حفظ کنید، مانند عکس‌ها یا ویدیوها، پشتیبان‌گیری شده است.

تأثیرات اجتماعی و روانی:

حذف حساب ممکن است تأثیرات روانی و اجتماعی داشته باشد، از جمله افزایش تنهایی یا تغییرات در ارتباط با دوستان و خانواده. گزینه‌های جایگزین برای حذف حساب اینستاگرام گاهی اوقات، شاید نیازی به حذف دائمی حساب اینستاگرام نباشد و گزینه‌های جایگزین می‌توانند به عنوان راهکارهای مناسبی برای تغییر موقتی وضعیت حساب باشند. از جمله این گزینه‌ها می‌توان به غیرفعال‌سازی موقت حساب اشاره کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به مدتی حساب خود را غیرفعال کنند و در آینده به راحتی آن را دوباره فعال کنند.

همچنین، انتخاب گزینه “خصوصی” برای حفظ حساب امکانی دارد که کاربران تا زمانی که مایل به استفاده مجدد از اینستاگرام نیستند، حساب خود را در حالت خصوصی قرار دهند و فقط به دنبال کردن محتوای دیگران بپردازند. همچنین، اگر افراد به دلایلی نظیر نگرانی از حریم خصوصی یا محتوای مخالف با قوانین به دوری موقت از اینستاگرام نیاز دارند، گزینه تعطیلی حساب نیز یک انتخاب است. به طور کلی، گزینه‌های جایگزین برای حذف حساب اینستاگرام، به کاربران امکان می‌دهند تا در موقعیت‌های خاص و به دلایلی مختلف از این شبکه اجتماعی استفاده موقت یا محدود کنند بدون اینکه حساب خود را به طور دائمی حذف کنند.

دیلیت اکانت اینستاگرام به معنای حذف اکانت اینستا به صورت دائمی است. ما در این مطلب دیلیت اکانت اینستاگرام با گوشی و حذف اکانت اینستاگرام با کامپیوتر را هم به صورت متنی و هم در ویدیو مطابق آخرین آپدیت اینستا توضیح داده‌ایم. اگر در طول حذف اکانت خود دچار مشکلی شدید در کامنت‌ها بنویسید تا در کوتاه‌ترین زمان آن را بررسی کنیم. همچنین به شما خواهیم گفت که در صورت انصراف از دیلیت اکانت اینستاگرام، چگونه می‌توانید حساب خود را بلافاصله بازگردانی کنید!

خروج از نسخه موبایل