چطوری میشه اینستاگرام را مشکی کرد؟ (اینستاگرام دارک)

اگر از آیفون 8 پلاس یا قبلی تر استفاده می کنید، برای دسترسی به این بخش، لبه پایین نمایشگر گوشی را بالا بکشید و یا اگر از آیفون X یا آیفون 11 استفاده می کنید، گوشه راست لبه بالای نمایشگر را پایین بکشید. نسخه اپلیکیشن Instagram خود را به قبلی نسخه آن بروزرسانی و آپدیت کنید. در زمان نوشتن این مطلب، قبلی نسخه 115.1، قبلی آپدیت اینستاگرام بوده است.

شما می‌توانید از رنگ‌هایی استفاده کنید که تاکنون روی این بوم نقاشی پاشیده نشده است و می‌توانید خلاقیت را به انتهایش برسانید. به این ترتیب، حتی اگر با دوستانی صحبت می‌کنید که خسته کننده هستند، صفحه‌ی دایرکت می‌تواند برای شما سرگرم کننده باشد. سپس انگشت خود را به سمت بالا بکشید ، روی نماد تصویر ضربه بزنید و همان عکس / ویدیویی را که می خواهید بارگذاری کنید را انتخاب کنید.

قطره چکان رنگ را انتخاب کنید و روی رنگ مورد نظر از عکس ضربه بزنید. در صورت بروز هر گونه مشکل نرم افزاری بر روی رایانه کمک کلیک کنید و از کارشناسان ما برای رفع مشکل راهنمایی بخواهید . روی هر نقطه از تصویرتان را لمس کنید رنگ قطره به طور کامل مطابق رنگ آن پیکسل صفحه نمایش خواهد شد. با انتخاب رنگ، به صفحه کلید برمی‌گردید تا متن خود را با رنگی که از تصویر انتخاب کردید بنویسید.

به بخش setting یا تنظیمات گوشی بروید و گزینه display را انتخاب کنید. در اپدیت اخیر اینستاگرام به برنامه اضافه شد، پیش‌تر باید با استفاده از برنامه‌های جانبی حالت تایک را به اینستاگرام اضافه کرد. Gb insta را دانلود و نصب نمایید و با اطلاعات اکانت خود لاگین کنید. توجه داشته باشید استفاده از برنامه های جانبی ممکن است امنیت اکانت شما را به خطر بیندازد.

رفع مشکل فارسی نشدن اینستاگرام هنگام انتخاب زبان فارسی در برنامه

اشاره کرد که واقعا کاربردی هستند و روزانه کاربران زیادی از این قابلیت ها استفاده می کنند. همانطور که ممکن است خیلی از شما دوستان بدانید اینستاگرام دومین سایت محبوب شبکه‌های اجتماعی در کل دنیا است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی موفق است که دائماً به دنبال یافتن روش‌هایی به منظور زیباتر و کاربردی کردن این برنامه برای مخاطبانش است. در طی یکی از آخرین تلاش‌هایی که اینستاگرام به منظور زیباسازی این سایت و جذب مخاطب انجام داده است اقدام به ایجاد آپشنی به منظور تغییر رنگ پنجره‌های چت کاربران در آن نموده است.

پالت رنگ

این دلیل از بی منطق ترین دلیل های هک کردن دیگران است. این کار عدم اعتماد به همدیگر را نشان می دهد و از بد ترین بهانه های هک کردن دیگران در اینستاگرام است. فونت Modern (مدرن و رسمی)، فونت Neon، فونت Typewriter و فونت Strong دیگر فونت هایی هستند که در اینستاگرام بسته به سلیقه شخصی کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. روی علامت I در کنار کادر ضربه بزنید و متن مورد نظر خود را ایتالیک کنید.

حل مشکلات و خطاهای پیش آمده هنگام تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

و مانند مراحل تصاویر زیر عمل کنید تا حالت تاریک اینستاگرام برای شما فعال شود. ایجاد تم با زمینه روشن از تم با زمینه سفید آسان تر است زیرا دیگر نیازی نیست که همیشه زمینه و وسایل شما تنها به رنگ سفید باشد. بنابراین شما این امکان را دارید تا از انواع رنگ‌های روشن در این زمینه استفاده کنید و مشکل عکس پروفایل اینستاگرام هیچ ربطی به خرید فالوور ایرانی ندارد پس لطفا در این باره در کامنت ها سوال نپرسید.

بستن برنامه روی آیفون را همین حالا متوقف کنید!

بعد از آن گزینه محافظت داده را انتخاب کنید و تغییرات را ذخیره کنید. در برخی مواقع متن را نوشته اید ولی متوجه می شوید که متن شما درشت یا ریز است و سایز آن مورد پسند شما نیست و تمایل به تغییر آن دارید. برای تغییر سایز از راه های متفاوتی می توان این کار را انجام داد.

هر رنگی که مدنظر شماست، رنگ های روشن تر و تیره تر آن نیز موجود است، شما می توانید هر طور که مایلید رنگ مورد نظری که متناسب با تصویر شما در استوری باشد، انتخاب نمایید. از رنگ هایی استفاده کنید که بر روی تصویر قابل مشاهده و خوانا باشند.

چگونه می‌توان تم دایرکت اینستاگرام را تغییر داد؟

در برخی اپلیکیشن‌ها، تم تاریک یا مشکی به تناسب رنگ‌بندی سیستم عامل فعال می‌شود. به عبارت دیگر می‌توانید حالت خودکار را فعال کنید تا پس از غروب خورشید و تا صبح روز بعدی، رنگ‌بندی سیستم عامل و همین‌طور برخی اپ‌ها تیره شود. اما در برخی اپلیکیشن‌ها این قابلیت وجود ندارد و باید به صورت دستی و مستقل از سیستم عامل، Dark Mode یا فعال کنید.

قرار دادن تصاویر با زمینه سفید باعث ایجاد زیبایی خارق العاده ای در صفحه شما می شود. شما باید از این تم و این نوع تصاویر با زمینه ی سفید دائما استفاده کنید و آن را تبدیل به لایف استایل خود کنید. این تم برای افرادی مناسب که که وسایل سفید زیادی دارند یا در منزل و اطراف منزلشان فضاهای سفید وجود دارد.

فیلتری مناسب انتخاب کنید تا بتوانید آن را بر روی همه ی عکس هایتان از این پس قرار دهید. وقتی این کار را همیشه انجام دهید، به محض دیدن عکس‌های شما در صفحه Home اینستاگرام، مخاطبین شما می توانند تشخیص دهند که این عکس مربوط به شما می شود. در ایجاد تم افقی باید به این نکته توجه کنید که عکس های موجود در یک ردیف افقی باید به یک موضوع مربوط شوند.

به کمک این ویژگی محیط یک برنامه یا سیستم عامل به رنگ سیاه یا تیره تغییر می‌کند. این امر سبب می‌شود تا خستگی چشم هنگام کار با دستگاه کمتر شده و همچنین محیط برنامه یا سیستم عامل دلنشین‌تر شود. حالت تیره یا دارک مود یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌های نرم افزاری اکثر سیستم عامل‌ها است که در این گزارش نحوه فعال‌سازی آن را آموزش می‌دهیم.

برای ایجاد پس زمینه رنگی، از هر چیزی که دوست دارید عکس بگیرید و می توانید برای آن عکس لایک واقعی یا ایرانی سفارش دهید. Theme مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس روی نماد closing icon ضربه بزنید. در واقع اینستاگرام DM مخفف دایرکت مسیج اینستاگرام است و شامل پیام هایی می‌شود که افراد می‌توانند به صورت خصوصی برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنند.

معرفی بهترین بازی های دونفره اندروید و آیفون؛ مخصوص … نحوه تشخیص واتساپ هک شده + راه حل های از بین بردن و رفع … اگر مشکلی با اینستاگرام دارید همیشه سعی کنید ابتدا گوشی یا تبلت خود را مجددا راه اندازی کنید. همچنین به دلیل نمایش تصاویر و ویدئوها به صورت پشت هم، مصرف باتری این شبکه اجتماعی نیز بسیار بالاست و این یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کاربران اینستاگرام است.

چند دقیقه استفاده از این برنامه همزمان با اتصال گوشی به اینترنت موجب می‌شود که حجم زیادی از ظرفیت باتری خالی شود. با تم تاریک مصرف انرژی صفحه نمایش در گوشی به شدت کاهش پیدا می‌کند و به این ترتیب استفاده از تم تاریک در برنامه‌های محبوب مانند اینستاگرام توصیه می‌شود. اکنون برای فعال سازی تم مشکی اینستاگرام باید گوشی خود را به حالت شب در آورید. به بخش settings (تنظیمات) گوشی تلفن خود بروید و گزینه Display را انتخاب کنید.

استفاده از برنامه های جانبی جهت فعال کردن تم شب در اینستاگرام آیفون دانلود برنامه تغییر تم اینستاگرام

به کمک این وبسایت، می‌توانید ویدیوهایی که به صورت پست، ریلز، IGTV و یا های‌لایت استوری در اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اند را به سادگی و تنها با یک کلیک دریافت کنید. همچنین از دیگر قابلیت‌های آن نیز، می‌توان به امکان دانلود تصاویر پست‌ها، کپی کردن کپشن آن‌ها، دانلود آیکون‌های‌ های‌لایت استوری‌ها و برخی موارد دیگر از این دست اشاره کرد.

به منظور فعال سازی حالت تاریک اینستاگرام ابتدا مطمئن شوید نسخه اندروید تلفن شما 10 به بالاست. سیستم عامل های iOS و ipadOS از ورژن 13 به طور رسمی از حالت تاریک رابط کاربری پشتیبانی کردند و سرانجام شاهد این قابلیت و ویژگی فوق العاده در دستگاه های اپل بودیم. روشن کردن حالت تاریک آسان است و معمولاً می توانید انتخاب کنید که شب هنگام نیز به طور خودکار فعال شود.

تم تاریک یا تم مشکی اینستاگرام چه کاربردی دارد؟

از این صفحه می‌توانید گزینه Save Image را انتخاب کرده و تصویر یا ویدئوی مورد نظرتان را در گوشی ذخیره کنید. در این بخش یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای دانلود ویدیو از اینستاگرام را بیان می‌کنیم. به کمک این روش، ویدیو مورد نظر بدون افت کیفیت و به راحتی دانلود می‌شود.

فراموش نکنید عدم توجه به قوانین اینستاگرام ممکن است اکانت شما را با مشکل اکشن بلاک مواجه کند، در اینصورت می‌توانید از راهنمای رفع مشکل اکشن بلاک اینستاگرام مجله فرادرس استفاده کنید. برای این کار هم می‌توانید از طرح‌های از پیش درست شده استفاده کنید و هم از ابزارهایی که برای گذاشتن رنگ یا گرادیانت وجود دارند و یا این که حتی یک رنگ از عکسی که در استوری گذاشته‌اید انتخاب نمایید.

خروج از نسخه موبایل