علمی و پزشکی

سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال رونمایی شد

سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال رونمایی شد

با حضور وزیر بهداشت از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال و همچنین واکسن‌های پنوموکوک و روتاویروس رونمایی شد.

به گزارش ایواره، دکتر بهرام عین‌الهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور تزریق واکسن‌های پنوموکوک و روتاویروس به ترتیب در هفت و دو استان کشور را صادر کرد.

وی گفت: سبد واکسیناسیون کودکان با اضافه شدن دو واکسن روتاویروس و پنوموکوک تکمیل می‌شود.

همچنین امروز پوستر درمان رایگان کودکان کمتر از هفت سال توسط وزیر بهداشت، معاونان بهداشت و درمان وزارت بهداشت و مدیرعامل بیمه سلامت ایران رونمایی شد.

دکتر حسن ملکی‌زاده – رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آیین رونمایی از واکسن‌های پونوموکوک و روتاویروس که صبح یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت همزمان با آیین افتتاحیه «پویش ملی کودک سالم، ایران سلامت» برگزار شد، در ارتباط ویدیویی اظهار کرد: رایگان شدن خدمات درمانی کودکان کمتر از ۷ سال و تزریق واکسن‌های پنوموکوک و روتاویروس گامی موثر در نظام سلامت به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: ۲۱۹۲ نوزاد کمتر از دو ماه داریم که واکسن توزیع شده و تزریق واکسن‌های پنوموکوک و روتاویروس آغاز می‌شود. امیدواریم بتوانیم خدمات سلامت را به طور کامل ارائه دهیم.

  انتهای پیام

کارگروه خبری مطالب پزشکی

علم پزشکی همچون پازلی است و هدفم این است که قطعات آن را به گونه‌ای تنظیم کنم که یک تصویر کامل و جذاب از سلامتی برای شما پدید آید. به عنوان نویسنده علمی و پزشکی، با استفاده از الگوریتم BERT گوگل، این راهنمایی را با انگیزه و استعداد به شما ارائه می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا