حس در رابطه جنسی مردان

حس در رابطه جنسی مردان

تیترهای محتوای این خبر نمایش تیترها

میل جنسی در زنان و مردان متفاوت است. میتوان کفت در مردان بصورت فیزیکی ظاهر می شود ولی در زنان اولین بار بصورت احساسات و حس زنانه ظاهر می شود. در این بخش سلامت سعی بر آن دارین آن اطلاعاتی از مردان را در مورد رابطه زناشویی عنوان کنیم. که تا بحال کمتر شنیده باشید. پس با همراه باشید و اطلاعات مفید در رابطه با مردان را بدانید.

تفکر مردا در مورد رابطه جنسی چیست؟

احساس قوی مردان در باره رابطه جنسی ( حس در رابطه جنسی مردان)

افزایش تستسترون و میل جنسی

مردان بخاطر بالا رفتن تستسرون در آنها بر هر چیز تحریک پذیر در مورد همسرشان تحریک می شوند. و میل به رابطه جنسی دارند. با دیدن نیمه عریان همسرشان هورمون مردانه بالا رفته و نیاز به رابطه جنسی پیدا میکنند.

مردان در رابطه جنسی عطش دارند ( حس در رابطه جنسی مردان)

هوس مردان به رابطه همانند هوس به خوردن قهوه است.داشتن میل جنسی خوب برای مردان در روحیه آنان نیز تاثیر گذار است. با داشتن یک رابطه نرمال دو طرفه بی شک زندگی نیز شیرین خواهد شد.

میل جنسی انرژی را نیز در مردان زیاد میکند

برانگیخته شدن میل جنسی آنشاط و انرژی را بطور معجره آسای در انان زیاد میکند .این هورمون ها به آنها انرژی می دهد و باعث می شود بتوانند اهدافشان را دنبال کنندو به زوج خود توجه بیشتری کنند. و خستگی روانه را با یک رابطه شیرین به اتمام برسانند. طبق تحقیقات کرم های تاخیری همچون و و همچنین نیاز مردان در رابطه جنسی را بر طرف میکند

با میل جنسی به هیجان می رسند

هیجان در جای جای زندگی ما قرار دارد. هیجان و ارگاسم براحتی و با فعالیت جنسی پدیدار می شوذ ،هرگونه گفتگو، عشوه زنانه و نفس نفس زدن همسرتان و ناز و کرشمه زنان برای مردان میل جنسی را افزایش میدهد.علاوه بر توصیه های بالا مکمل های جنسی همچون و تاثیر گذار است.

شهوت راه ابراز عشق نیز می باشد

زمانی که آنها شروع کردند به گفت وگو های شهوت بر انگیز و رضایت شان می کنند زمان برانگیخته شدن شهوت جفتشان است ، وقتی در چنین شرایطی آنها را خودخواه تلقی کنید پریشان می شوند این حالت را ناپسند درنظر نگیرید زیرا آنها برای بهتر شدن حالشان هستند.

تحریک جنسی به چه صورت رخ می‌دهد؟

شما ممکن است در اثر محرک‌های جنسی از نظر جنسی تحریک شوید و تمایلی به برقراری رابطه جنسی در شما ایجاد شود. محرک‌ها شامل تخیلات و فکرکردن در مورد سکس، یا خواندن، نوشتن و دیدن مطالب و موارد شهوت انگیز هستند.

همچنین زمانی که قسمت‌های خاصی از بدن شما که حساسیت بیشتری دارد، لمس شود هم ممکن است تحریک جنسی رخ دهد. در سایت amazon محصولاتی که تحریکات جنسی را افزایش می دهد موجود است. به این نقاط از بدن هر فرد اصطلاحاً نقاط تحریک‌پذیر یا erogenous zones گفته می‌شود. البته همه افراد به‌سادگی با لمس تحریک نمی‌شوند.

تحریک جنسی شامل تحریک روانی (در نتیجه برخی تخیلات با صحبت یا دیدن یا خواندن چیز خاصی) و تحریک جسمانی (با استفاده از اعمال فیزیکی) است. اگرچه این دو حالت تحریک عموماً همراه با هم هستند و به‌عنوان مکمل یکدیگر عمل می‌کنند، اما برخی افراد ممکن است با یکی از آنها به‌تنهایی هم به‌خوبی تحریک شوند. باید دانست که فرایند تحریک شدن به عوامل مختلف و متنوعی بستگی دارد. برای مثال هر یک از عوامل زیر بر این تحریک جنسی تأثیر می‌گذارند:

آموزش تحریک مرد و زن در رابطه جنسی

اگر قصد دارید با همسر خود رابطه جنسی برقرار کنید، می‌توانید از روش‌های زیر برای برانگیختن میل جنسی در خودتان و همسرتان استفاده کنید.

۱. تحریک جنسی با موزیک

تهیه یک لیست از آهنگ‌هایی که به شما احساس اعتمادبه‌نفس و آرامش می‌دهند و شنیدن آنها، از جمله راه‌های مؤثر برای برانگیختن میل جنسی است. با این کار شما می‌توانید به‌خوبی برای برقراری رابطه جنسی آمادگی پیدا کنید.

۲. فشارهای روحی را از بین ببرید.

وقتی ذهنتان درگیر مسئله دیگری باشد، ذهن شما به‌صورت طبیعی مقاومتی در برابر تحریک شدن دارد. فراهم‌کردن یک فضای آرام و مقاومت نکردن در مقابل محرک‌های جنسی، به تحرک جنسی کمک می‌کند. اگر نگرانی خاصی دارید، به‌ویژه در مورد میل و اشتیاق جنسی خودتان، تحریک‌پذیری می‌تواند کمی برای شما دشوار شود. می‌توانید از خاطره‌نویسی و سؤالات انگیزشی، ورزش‌های هوازی و تمرین‌های کاهش استرس (مدیتیشن) برای مدیریت استرس خود قبل از رابطه جنسی استفاده کنید.

۳. استفاده از نورهای مناسب در فضا

نورهایی با رنگ گرم می‌توانند جو مناسب و آرامی در محیط ایجاد کنند. بهتر است شدت نورهایی که بالا می‌تابند را کم یا آنها خاموش کنید. روی لامپ‌ها را با کاور مخصوص بپوشانید تا میزان نور کمتر شود. همچنین روشن‌کردن شمع می‌تواند محیط خوبی برای تحریک جنسی بهتر ایجاد کند.

۴. مراقبت‌های فردی را در اولویت قرار دهید.

مراقبت از خود به شما کمک می‌کند تا با بدن خود ارتباط بهتری داشته باشید و از نظر ذهنی در آرامش بیشتری باشید. با ورزش‌کردن، رژیم غذایی سالم و داشتن سرگرمی‌ها و تفریحات مناسب، سلامت جسمی و ذهنی را برای خود فراهم کنید.

۵. متون تحریک کننده بخوانید.

خواندن کتاب‌های تحریک کننده یا پیام‌های شهوت برانگیز از طرف همسر می‌تواند منجر به تحریک جنسی شود. همچنین می‌توانید به صداهای شهوت انگیز و حشری کننده گوش کنید.

۶. در آیینه نگاه کنید.

اگر در حین پیش نوازی یا رابطه جنسی بتوانید در موقعیتی قرار بگیرید که آیینه‌ای در مقابل شما باشد، به شما کمک می‌کند که بهتر تحریک شوید. علاوه بر این در این حالت شما دید بهتری به خودتان و همسرتان دارید و در حین رابطه واکنش‌های یکدیگر را به‌خوبی می‌بینید. این حالت می‌تواند به بهبود عملکرد جنسی در حین سکس هم کمک کند.

۷. از دوش گرفتن‌های دونفره غافل نشوید.

دوش گرفتن با یکدیگر و معاشقه زیر دوش آب از روش‌های بسیار مؤثر و سریع برای تحریک جنسی است. استفاده از کف و شستن بدن همسرتان به شما کمک می‌کند احساس تازه‌ای داشته باشید و بهتر تحریک شوید.

8. برای تحریک شدن به خودتان زمان دهید.

باید بدانید که زنان نسبت به مردها دیرتر تحریک (شهوتی) شده و زمان بیشتری برای آمادگی برای سکس لازم دارند. خیلی از خانم‌ها به‌جای اینکه به خودشان زمان بدهند، دچار احساس ناامیدی و ناتوانی می‌شوند.

رابطه جنسی بخش مهمی از رابطه است و به هدف داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش برای شما و همسرتان انجام می‌شود و نباید شبیه کارهای روزمره دیگر شود. بهتر است هر دوی شما زمان بیشتری را به‌پیش نوازی (یکی از مراحل رابطه جنسی) بپردازید تا هر دو به‌خوبی تحریک شوید.

9. قبل از شروع رابطه جنسی خودتان را تحریک کنید.

در یک مطالعه نشان داده شد که حدود ۸۵ درصد از مردان حالتی به اسم تحریک فی‌البداهه یا آنی دارند، درصورتی‌که فقط ۱۵ درصد از زنان این حالت را دارند. هر فردی با دیگری متفاوت است، برخی با روش‌های شنیداری مثل صحبت‌کردن در مورد مسائل مربوط به سکس یا خواندن داستان شهوت انگیز تحریک می‌شوند. برخی دیگر دیداری هستند و با دیدن صحنه‌های حشری کننده، تحریک می‌شوند. سعی کنید قبل از شروع سکس، با شناختی که از رفتار جنسی خودتان دارید، به تحریک خود کمک کنید.

10.. خارج از اتاق‌خواب و در زمان‌های دیگر هم در مورد مسائل جنسی با همسرتان صحبت کنید.

اگر فقط در اتاق‌خواب با همسر خود در مورد مسائل جنسی و سکس صحبت می‌کنید، فشار روانی زیادی روی هر دوی شما ایجاد می‌شود که تحریک‌پذیری را کاهش می‌دهد.

سعی کنید خارج از اتاق‌خواب و در زمان‌هایی غیر از زمان سکس با یکدیگر در مورد کارهایی که شما را تحریک می‌کنند یا برعکس باعث می‌شوند شما از حس و حال رابطه جنسی خارج شوید، صحبت کنید. همچنین می‌توانید در مورد تخیلات و تصورات جنسی‌تان یا کارهایی که اگر همسر شما انجام دهد شما را به‌شدت تحریک می‌کند، با او صحبت کنید. فقط فراموش نکنید که این صحبت‌ها فقط به اتاق‌خواب محدود نشود.

۱1. فقط به فکر ارضای خودتان نباشید.

به‌عبارت‌دیگر علاوه بر نیازهای خودتان به نیازهای همسرتان هم توجه داشته باشید. درست است ارگاسم احساس بسیار خوبی به همراه دارد، اما لذت دوطرفه در رابطه بسیار بهتر از ارگاسم است. اگر شما فقط بر ارگاسم و لذت جنسی خود تمرکز کنید، ممکن است سردی در رابطه جنسی و همچنین مشکلاتی در رابطه عاطفی را تجربه کنید.

۱2. استفاده جمله و یا کلمات تحریک کننده در رابطه جنسی

یکی از راه‌های مؤثر و مهم تحریک جنسی صحبت‌کردن به زبان و بیان ویژه رابطه جنسی یا به اصلاح حشری کننده است. در کل لحن شما و انتخاب کلمات شهوت برانگیز می‌تواند بسیار مؤثر باشد. تعریف کردن از بدن یکدیگر، تعریف کردن از نوع پوشش در زمان سکس، صحبت در مورد تخیلات و علایق جنسی فرد مقابل در حین سکس، استفاده از جملاتی که به فرد مقابل اعلام می‌کند شما خود را در اختیار او گذاشته‌اید و به او آزادی عمل داده‌اید، صحبت در مورد کاری که قرار است در پیش نوازی یا حین دخول انجام دهید و … از مثال‌های این عبارات و صحبت‌های حشری کننده هستند.

۱3. استفاده از قرص تحریک کننده جنسی

برخی از داروها و قرص‌ها وجود دارند که به تحریک جنسی کمک می‌کنند و به آنها داروهای بهبود عملکرد جنسی گفته می‌شود. از جمله این داروها می‌توان سیلدنافیل، واردنافیل، آوانافیل، برملانوتاید و … اشاره کرد. شما از سایت تیمار طب می توانید انواع محرک های جنسی را مشاهده و خریداری کنید. روش های زیادی برای کمک به تحریک جنسی بهتر قبل از سکس وجود دارد، به یاد داشته باشید که یکی از مهم ترین کارهایی که برای تحریک بهتر باید انجام بدهید، توجه کردن به همسرتان است.

ماساژ و تحریک جنسی

نوعی ماساژ به نام ماساژ جنسی وجود دارد که شامل تکنیک‌هایی است که به تحریک جنسی منجر می‌شود. می‌تواند ماساژ جنسی را به‌عنوان بخشی از رابطه جنسی، امتحان کنید. گاهی ماساژ تحریک کننده هر جنبه روحی دارد و هم خاصیت شفابخش دارد. ماساژ جنسی به نام‌های ماساژ شهوت برانگیز یا ماساژ احساسی (حساس‌کننده) هم شناخته می‌شود. ماساژی با پایان خوش (یا ماساژ هپی اند) عبارتی است که در اصطلاح به ماساژ کامل بدن گفته می‌شود که در نهایت به سکس ختم خواهد شد. البته این سبک از ماساژ در برخی کشورها غیرقانونی محسوب می‌شود.

علاوه بر این، انواعی از ماساژهای جنسی هم وجود دارند که هرکدام نام مخصوص خود را دارند از جمله:

۱. ماساژ تانتریک

ماساژ تانتریک حول محور نفس کشیدن و انرژی افراد عمل می‌کند. هدف این ماساژ ازبین‌بردن موانع و فشارهایی است که در بدن وجود دارند و با سلامت روحی و جنسی مقابله می‌کنند. تحریک مستقیم اندام تناسلی هم ممکن است بخشی از این ماساژ باشد.

۲. ماساژ نورو

واژه نورو به زبان ژاپنی و به معنای لغزنده یا لغزان است. در این نوع از ماساژ یکی از طرفین بدن هر دو فرد را با روغن مخصوص ماساژ چرب کرده و در مقابل بدن لخت یکدیگر دراز می‌کشند. سپس باهدف داشتن بیشترین تماس بدنی، بدن خود را به دیگری می‌مالند.

۳. ماساژ لینگام و یونی

لینگام و یونی نوعی از ماساژ تانتریک هستند که روی بخش‌های خصوصی بدن زن و مرد تمرکز دارند. ماساژ یونی با تمرکز بر اندام تناسلی زن از جمله واژن و سینه‌ها انجام می‌شود. ماساژ لینگام با تمرکز بر اندام تناسلی مرد به‌ویژه آلت تناسلی و غده پروستات صورت می‌گیرد.

اگر هر یک از این ماساژهای تحریک کننده را در خانه و با همسرتان انجام می‌دهید، حتماً توجه داشته باشی که:

جهت خرید و آگاهی  قیمت های محصولات داروخانه تیمار طب می توانید با شماره تماس 09024865544 در ارتباط باشید.

خروج از نسخه موبایل