قرص برای افزایش سایز اندام تناسلی مردان

مردان زیادی هستند که از اندازه آلت تناسلی خود ناراضی هستند. و به دنبال راه هایی همانند مصرف قرص افزایش سایز مردان برای افزایش سایز آلت تناسلی خود هستند

این افراد فکر می کنند که با بزرگ کردن آلت تناسلی خود می توانند رابطه جنسی بهتری داشته باشند. در حالی که این تصور کاملا اشتباه است و اندازه اندام تناسلی مردانه عمدتا در محدوده طبیعی است.

اندازه طبیعی آلت تناسلی مردانه بین 10 تا 16.5 سانتی متر است. بنابراین، اگر آلت تناسلی شما در این محدوده قرار دارد، نباید نگران کوچک بودن آلت تناسلی خود باشید.

بیش از 90 درصد مردان آلت تناسلی با اندازه طبیعی دارند. از 10% باقی مانده، 5% کمتر از 10 سانتی متر و 5% بزرگتر از 16 سانتی متر هستند.

مردان به خصوص مردان جوان به دلیل نفوذ غیر علمی رسانه ها اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و احساس حقارت می کنند. این افراد در ایجاد روابط اعتماد کافی ندارند و نمی توانند از رابطه جنسی لذت ببرند.

اگر برای چند دقیقه تصاویر واقعی از اندام تناسلی مردان دیگر را ببینند، آنقدر نسبت به خود احساس منفی نخواهند داشت.

به طور خاص، طبق تحقیقات انجام شده بر روی هزاران مرد و زن، مشخص شده است که بیش از 84 درصد از زنان از اندازه آلت تناسلی شوهر خود راضی هستند. 14 درصد آلت تناسلی بزرگ را ترجیح می دهند و 2 درصد از آنها زنان آلت تناسلی کوچک می خواهند.

راه های زیادی برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردانه وجود دارد که در این مقاله به تفصیل به آن ها خواهیم پرداخت. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید. همچنین می توانید با یک متخصص سلامت جنسی صحبت کنید. برای خرید قرص افزایش سایز به فروشگاه زوجیم مراجعه نمایید.

چرا آلت تناسلی کوچک به نظر می رسد؟

گاهی اوقات ممکن است فرد به دلیل چاقی بیش از حد و رسوب چربی در ناحیه، بیضه های کوچکی داشته باشد. در این موارد، چربی انباشته شده آلت تناسلی را احاطه کرده و آلت تناسلی را کوچکتر نشان می دهد.

در این صورت افراد می توانند با کاهش وزن از شر چربی های این ناحیه خلاص شوند و به این ترتیب اندازه واقعی آلت تناسلی خود را ببینند.

گاهی اوقات امکان پوشاندن آلت تناسلی وجود دارد. در واقع، زمانی که پوست کیسه بیضه با قسمت اول آلت تناسلی یک زاویه باز ایجاد می کند، به این حالت انحنای آلت تناسلی می گویند.

در بیشتر موارد، برداشتن پوست آلت تناسلی در حین ختنه امکان پذیر است. با این حال، همچنین اشاره شده است که این غشاء مادرزادی است و آلت تناسلی نوزاد دارای چنین غشایی است.

با برداشتن این غشاء از طریق جراحی پلاستیک، آلت تناسلی به اندازه واقعی خود می رسد و دیگر کوچک به نظر نمی رسد.

راه های افزایش حجم عضلات

همانطور که اشاره کردیم راه های زیادی برای افزایش نعوظ مردان وجود دارد. اما بسیاری از این روش ها مورد تایید نیستند و بیشتر جنبه تجاری و تبلیغاتی دارند.

روش های رشد عضلات عبارتند از:

فقط شوخی

روش پنی مور

قرص هایی برای افزایش سایز آلت تناسلی مردانه

ژل بزرگ کننده آلت تناسلی

روغن کاری دستگاه تناسلی

داروی بزرگ شدن آلت تناسلی

آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی

افزایش طول اندام تناسلی با طب سنتی و موارد دیگر که در ادامه به آن می پردازیم.

روش جیلکینگ برای افزایش اسپرم

تمرینات Jelqing تمریناتی هستند که برای کاهش وزن استفاده می شوند. به این ترتیب آلت تناسلی بزرگ می شود، آلت تناسلی باید نیمه نعوظ باشد.

برای شروع تمرین، لازم است انگشت شست و سبابه را دور دکمه بپیچید. سپس انگشتان خود را از ابتدای آلت تناسلی تا نوک آن بکشید. در واقع می توان گفت که این پدیده شبیه شیردوشی است.

همین کار را با دست دیگر خود انجام دهید. توجه داشته باشید که عضلات شما نباید کاملا صاف باشند. اگر این اتفاق افتاد، باید کمی صبر کنید تا ماهیچه ها نیمه اشباع شوند.

تمرین را 200-300 بار در هفته اول و 300-500 بار در هفته دوم تکرار کنید. بعد از هفته دوم می توانید تعداد جلسات تمرین را به 500 جلسه افزایش دهید.

در حین ورزش، با افزایش جریان خون به سر آلت تناسلی، این ناحیه بسیار مشکل می شود. بنابراین باید مراقب باشید که با دست به سر لوله برخورد نکنید.

در نهایت پس از انجام تمرینات، آلت تناسلی را استراحت داده و آن را با یک حوله گرم بپوشانید یا با آب گرم بشویید.

اندازه آلت تناسلی را طبق روش پنیمور افزایش دهید

این روش یکی از مطمئن ترین و مطمئن ترین روش ها برای بزرگ کردن آلت مردانه است. روش پنیمور سال‌هاست که در آمریکا و اروپا مورد استفاده قرار می‌گیرد و اکثر افرادی که به شدت از این روش طبیعی پیروی می‌کنند، نتایج خوبی داشته‌اند.

در این روش بزرگ کردن آلت تناسلی باید آلت تناسلی را با یک حوله از قبل گرم شده به مدت 1 دقیقه گرم کنید. همچنین می توانید آلت تناسلی را در آب گرم به مدت 30 ثانیه گرم کنید.

هدف از گرم کردن قلم افزایش گردش خون در این ناحیه است. پس از گرم کردن آلت تناسلی، سر آن را بگیرید و به سمت جلو بکشید. مراقب باشید قلم را زیاد فشار ندهید تا خون به درستی داده شود.

همچنین باید آلت تناسلی را به گونه ای بردارید که دردی نداشته باشد. این کار را به مدت 1 دقیقه انجام دهید و سپس آلت تناسلی را به مدت 10 ثانیه رها کرده و استراحت کنید. می توانید این کار را 15 تا 20 بار تکرار کنید.

پس از انجام این مرحله، اجازه دهید آلت به مدت 10 دقیقه استراحت کند. هنگامی که استراحت 10 دقیقه ای به پایان رسید، نوبت به تمرینات گردش خون و رشد می رسد. در این مرحله سر آلت تناسلی را بگیرید و با دست دیگر به آرامی نوازش کنید.

مراقب باشید به نواحی حساس مانند بیضه ها دست نزنید. علاوه بر این، شدت ضربات باید آرام باشد تا به آلت تناسلی آسیبی وارد نشود. می توانید این تمرین را 30 بار تکرار کنید. در نهایت، آلت تناسلی را با استفاده از روان کننده یا روان کننده ماساژ دهید.

در روش پنی مور آلت تناسلی نباید سفت باشد و تمام تمرینات باید در حالتی انجام شود که به ثبات آلت نرسیده باشد. انجام منظم این روش می تواند تاثیر قابل توجهی بر اندازه آلت تناسلی داشته باشد. پس بهتر است این کار را انجام دهید و بعد از یک ماه نتیجه را ببینید.

قرص هایی برای افزایش سایز آلت مردانه

برای بهبود نعوظ، قرص های زیادی از جمله Magnarx Plus و بهترین قرص کلفت کننده دائمی وجود دارد. این قرص با کمک به افزایش طول و عرض آلت تناسلی، در جوانسازی آلت تناسلی و بهبود انزال زودرس در مردان موثر است.

از دیگر قرص های افزایش سایز آلت تناسلی می توان به قرص ویمکس اشاره کرد. این قرص بهترین دارو برای افزایش سایز آلت تناسلی است که مردان زیادی از آن استفاده می کنند.

مردانی که از قرص ویمکس استفاده می کنند می توانند بزرگ شدن اندام تناسلی، رفع اختلال نعوظ و انزال زودرس، افزایش اسپرم و ضخیم شدن اندام تناسلی را مشاهده کنند.

ویاگرا و سیالیس نیز داروهایی برای افرادی هستند که از اختلال نعوظ رنج می برند و به همین دلیل آلت تناسلی آنها کوچک می ماند و نعوظ ندارد. این افراد با مصرف این داروها می توانند اختلال نعوظ خود را اصلاح کنند و آلت تناسلی خود را تا حد امکان بزرگ کنند.

قرص ال آرژنین یکی دیگر از داروهایی است که برای بزرگ کردن آلت مردانه استفاده می شود. این دارو شبیه ویاگرا است و نعوظ را بهبود می بخشد.

ال آرژنین یک اسید آمینه است و نقش مهمی در تشکیل پروتئین در بدن دارد. برخی از این پروتئین ها نیز به اسید نیتریک تبدیل می شوند.

اسید نیتریک یکی از اجزای خون است و تأثیر زیادی در کار رگ های خونی دارد. این ماده باعث افزایش جریان خون در عضلات می شود و می تواند قطر و طول ماهیچه ها را افزایش دهد.

قبل از تجویز این داروها، توصیه می کنیم با مشاوران 24 ساعته سلامت جنسی ما صحبت کنید که می توانند در هر زمانی از شبانه روز به سوالات شما پاسخ دهند تا عوارض جانبی آنها را رد کنند.

خروج از نسخه موبایل