راهنمای خرید پرده برقی

ما معتبرترین مرکز فروش و تهران هستیم. پس برای تولید انواع پرده برقی قطعا از مواد اولیه و پارچه های بسیار با کیفیت استفاده کرده و کلیه ی جزئیات محصولات ما از پارچه تا قطعات، ضمانت و گارانتی خواهند داشت.قطعا باز و بسته کردن پرده ها بصورت خودکار بسیار جذاب است. بنابراین خوب است با سیستم پرده برقی آشنا شده و پرده های خود را از فاصله دور کنترل کنید، تا به راحتی نور محیط را تنظیم نمایید.

پرده های برقی شما را از رفتن به کنار پنجره و کشیدن زنجیر یا پارچه به صورت دستی رها می‌سازند. در حال حاضر این سیستم در اکثر رستوران ها، هتل ها، ادارات و منازل استفاده می شوند. سیستم نصب شده به شما این امکان را می دهد که پرده خود را تا موقعیت مورد نظر کنترل نمایید.

استفاده از پرده ریموتی یا پرده برقی خانه به محل مورد نظر شما جلوه خاصی میدهد و امروزه استفاده از انواع پرده کنترلی در اماکن مدرنیته بیشتر به چشم میخورد.

آیا پرده برقی همان پرده هوشمند است ؟

خیر. پرده برقی همان پرده هوشمند نیست. با توجه به تکنولوژی به کار رفته در پرده های هوشمند استفاده از آنها بسیار راحت تر از پرده برقی است. عملکرد آنها به این صورت است که اگر شما به ریموت هم دسترسی نداشته باشید به راحتی از طریق نرم افزاری که داخل گوشی شما نصب می شود میتوانید آن را تحت کنترل داشته باشید. این درحالی است که پرده کنترلی یا برقی با استفاده از ریموت قابلیت جابجایی یا باز و بسته شدن دارد و بدون ریموت نمیتوان به آن دستور داد.برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه پرده هوشمند شوید.

کاربرد پرده برقی چیست

معمولا پرده برقی یا پرده اتوماتیک برای مکان هایی مناسب است که دسترسی شما به پرده خیلی راحت نیست استفاده میشود. معمولا برای این مواقع شما نمی توانید به راحتی پرده مورد نظر خود را باز و بسته کنید و نیاز به پرده ریموتی خواهید داشت.

امروزه استفاده از پرده برقی منزل و پرده کنترلی با استقبال خوب مردم رو به رو شده است و استفاده از انواع پرده ریموتی برای اماکن روز به روز افزایش یافته است. با خرید پرده برقی میتوانید با صرف انرژی کمتر پرده های بزرگ و حتی غیر قابل دسترس را باز و بسته نمایید.

در منازل مدرن تر کرکره برقی اتاق خواب نیز کاربرد ویژه ای پیدا کرده است و امروزه از برقی کردن پرده ها هم مشاغل زیاد ایجاد شده است و هم کار مردم راحت تر گردیده است.

مزایای پرده های برقی

انواع پرده برقی

انواع پرده برقی را می توان از منظر های مختلفی مورد بررسی قرار داد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

برای خرید با بهترین شرکت پرده برقی تهران تماس بگیرید. عرضه کننده انواع پرده های برقی ایرانی و خارجی.

انواع پرده برقی از نظر جهت حرکت

پرده برقی کناررو

ساختار پرده برقی کنار رو به گونه ای است که از یک ریل مدرن و یک موتور فوق پیشرفته در ابعاد بسیار کوچک طراحی گردیده است.

پرده ها همانند ریل های قدیمی به راحتی بر روی ریل جدید قرار می گیرند و مانند سایر پرده ها نصب می شود تنها تفاوت موجود بین این نوع از پرده ها و پرده های معمولی، ریل هایی است که پرده به آن نصب شده است.

ریل های مذکور موتوری هستند، بنابراین پرده ها را میتوان با لمس دکمه ریموت کنترل کنار کشید.

در واقع، شما میتوانید مجموعه ای از پرده ها را با رنگ، طرح و پارچه های مختلف روی یک ریل پرده برقی آویزان کنید، زیرا از این نظر آنها کاملا مشابه یک ریل پرده غیر برقی عمل می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه پرده برقی کناررو شوید.

پرده برقی بالارو

ساختار پرده برقی بالارو از یک موتور داخل لوله که میزان عرض لوله به اندازه عرض پنجره میباشد طراحی میگردد و با گردش موتور، پارچه به سمت بالا و پایین جابجا می شود. شستشوی پارچه شید بسیار آسان بوده و در یک مدل بسیار پر مصرف و کاربردی وجود فوم پشت پرده کرکره ای برقی این قابلیت را ایجاد می کند که از بیرون به فضای داخلی دید نداشته باشد و حریم شخصی و امنیت فضا حفظ شود. و همچنین یک مانع بسیار ایده آل برای جلوگیری از تابش نور خورشید و حفظ دمای داخل به حساب می آید.

از امکانات این موتور های پیشرفته می توان به موارد زیر اشاره نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه پرده برقی بالارو شوید.

پرده بالارو و کناررو

در بعضی از پنجره ها بسته به استفاده محیطی از نور و فضا وجود پرده شید و کناررو در کنار هم نیاز میباشد و باید از دو قابلیت برای پوشش فضای شیشه استفاده داشته باشید. البته از ترکیب شگفت انگیز این دو در کنار هم نباید به این راحتی بگذریم. و تغییر حرکت هر پرده باعث ایجاد نور مناسب و محیطی مطلوب برای ما میباشد.

امروزه فن‌آوری خانه های هوشمند که تحت عنوان اتوماسیون خانگی نیز شناخته می‌شود، به میزان قابل توجهی امنیت، راحتی، و صرفه جویی در مصرف انرژی را برای صاحبان خانه فراهم کرده است. پیشرفت ‌تکنولوژی در این زمینه ها راه درازی را طی کرده است. امروزه سیستم اتوماسیون خانگی یک راه عالی برای تبدیل کردن خانه شما به یک خانه هوشمند محسوب می شود.

در عصر حاضر که به عصر ارتباطات نیز شهرت یافته بیش از هر زمان دیگری شاهد پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به زندگی بشر هستیم. امروزه سرعت پیشرفت تکنولوژی به گونه ای است که خواسته یا ناخواسته در همه بخش های زندگی انسان امروزی از پزشکی و درمان گرفته تا ارتباطات اجتماعی و آموزش و… رخنه کرده است. به عنوان مثال می توان به خانه های هوشمند اشاره کرد. خانه هوشمند به خانه ای اطلاق می شود که در آن برای نظارت و مدیریت لوازم و سیستم های موجود در خانه مانند سیستم تهویه مطلوب هوا، روشنایی و گرمایش و… از دستگاه های متصل به اینترنت استفاده می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید از صفحه استفاده کنید.

حالت های مختلف پرده برقی

اولین حالت، حالت دستی است که در واقع اصلی ترین عملکرد سیستم پرده اتوماتیک به حساب می آید. در این حالت کافی است پرده را مقداری با نیروی دست بکشید تا پرده برقی به صورت خودکار باز یا بسته شود.

دومین حالت عملکرد کنترل از راه دور یا بی سیم است که راحتی بیشتری را برای کاربر فراهم می کند و یا نرم افزارهای کنترل سیستم اتوماسیون خانگی نصب شده بر روی گوشی های همراه برای باز و بسته شدن پرده هوشمند میباشد.

حالت سوم استفاده از قابلیت سنسور نور است و در این حالت کنترل پرده با توجه به روشنایی نور و به صورت خودکار انجام می شود. حساسیت سنسور نور را می توان متناسب با نیاز و نوع درخواست تنظیم نمود.

با توجه به این توضیح می توان پرده برقی ها را به دسته های زیر تقسیم کرد.

خروج از نسخه موبایل