خرید پرده شید با انتخاب از 1000 عکس موجود

پرده شید

همان طور که از نام آن نیز مشخص است، این نوع از پرده برای ایجاد سایه در فضا استفاده می شود. پرده شید از یک لایه پارچه تشکیل شده است که تمام پنجره را می پوشاند و جنس آن به گونه ای است که در عین حال که سایه ایجاد می کند، باعث ایجاد تاریکی مطلق نمی شود. پرده های شید موجود در بازار رنگ ها و طرح های مختلف و متنوعی دارند و پارچه آن ها از جنس کتان، ابریشم، پنبه و یا پلی استر است. از این رو به سادگی با دکوراسیون فضای مورد نظر هماهنگ می شوند و می توانند بر جذابیت و زیبایی محیط بیفزایند. امروزه این پرده ها طرفداران زیادی دارند و توانسته اند جایگزین پرده های سنتی شده و در بسیاری از اماکن مسکونی، اداری و تجاری استفاده می شوند.

مدل های قدیمی تر این پرده ها، پارچه هایی دور میله های چوبی بودند که مانند کرکره ها قابلیت بالا و پایین رفتن را نیز داشتند. در واقع این پرده ها جایگزین پرده های لایه لایه ای بودند که دوختن آن ها دشوار و زمان بر بوده و هزینه زیادی نیز داشته است. یکی دیگر از مزایای خرید پرده شید این است که تمیز کردن و شست و شوی آن ها نسبت به سایر پرده ها آسان تر می باشد. همچنین فومی که در پشت این پرده ها وجود دارد باعث می شود که از بیرون به فضای داخلی دید نداشته باشد و حریم شخصی و امنیت فضا حفظ می شود.

پرده های شید مانع ورود گرمای ناشی از تابش نور خورشید شده و به این ترتیب، در پایین آوردن دمای فضای مورد نظر بسیار موثر هستند. برخلاف پرده های سنتی و تجملاتی، نصب این پرده ها آسان بوده و در دو مدل دستی و موتوری (با ریموت کنترل) به بازار عرضه شده اند. پرده های شید دستی به صورت مکانیکی و به وسیله زنجیر یا طنابی که دارند باز و بسته می شوند و شیدهای برقی یا موتوری را می توان با ریموت کنترلی که دارند بالا و پایین برد.

پرده های شید در انواع مختلفی مانند شید رول، شید تکی، شید دبل (روز و شب)، شید رومی، شید بالونی، شید زبرا، پرده شید بامبو و… تولید شده اند. در ادامه به معرفی هر کدام از این مدل ها می پردازیم. برای انتخاب و خرید پرده شید مناسب فضای خود می توانید از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

پرده شید رول

این پرده ها برای فضاهای وسیع با پنجره های بزرگ، انتخاب بسیار مناسبی هستند و از ورود اشعه های مضر فرابنفش جلوگیری می کنند. ضخامت پارچه شیدهای رولی متفاوت است. از شیدهایی با ضخامت کم تر برای محیط های کم نور و از شیدهای ضخیم برای محیط هایی با نور شدید استفاده می شود.

علاوه بر طرح ها و رنگ های متنوعی که شید رول ها دارند، شما می توانید تصویر دلخواه خود را نیز بر روی آن ها چاپ کنید تا جلوه خاصی به محیط ببخشید. شید رول ها در دو مدل تکی و دبل در بازار وجود دارند. این پرده ها به نام پرده غلتکی نیز شناخته می شوند.

پرده شید تکی

شیدهای تکی یا معمولی برای ادارات و منازل بسیار مناسب است. این مدل از پرده ها معمولا از یک پارچه سفید، کرم یا رنگی و یک زنجیر برای جمع و باز کردن تشکیل شده اند. شید تکی نسبت به شید دبل ارزان تر بوده و مقرون به صرفه است.

پرده شید دبل (روز و شب)

یکی از خاص ترین مدل های پرده شید، پرده شید دبل است. این پرده ها طراحی خلاقانه ای داشته و از دو لایه آستر و توری تشکیل شده اند. هر کدام از این دو لایه به وسیله زنجیر جداگانه به صورت رولی جمع و باز می شوند. لایه آستر از پارچه ضخیمی که جلوی عبور نور خورشید را می گیرد، تشکیل شده است و لایه توری پارچه شفافی جهت عبور نور خورشید است. بنابراین شیدهای دبل نیز در کنترل میزان نور محیط موثر هستند؛ همچنین مانع از مصرف بیشتر انرژی شده و موجب کاهش نیاز به استفاده از تهویه می شوند.

در مناطقی با آب و هوای خشک باید از پرده هایی که در برابر تابش مستقیم نور خورشید مقاوم هستند، استفاده شود. بنابراین شیدهای دبل برای این مناطق خصوصا در فصل تابستان گزینه بسیار مناسبی هستند. این پرده ها از بور شدن وسایلی نظیر مبلمان، کفپوش و سایر اکسسوری ها جلوگیری می کنند.

پرده شید رومی

شیدهای رومی یا رومن شیدها یکی از جذاب ترین انواع پرده های بالا رونده می باشند. این پرده ها به عنوان عایق نور و صدا عمل کرده و دید از بیرون به داخل را نیز محدود می کنند. شما می توانید از شیدهای رومی برای فضاهای مختلف مسکونی، اداری و تجاری استفاده کنید؛ این پرده ها به دلیل تنوعی که در طرح و رنگ دارند، به سادگی با دکوراسیون فضای مورد نظر شما هماهنگ می شوند. شما می توانید با ترکیب رومن شیدها با پرده های ساده به فضای خود عمق ببخشید. در واقع پرده شید می تواند به عنوان یک پشت پرده ای در فضاهایی که به محرمیت و یا کنترل نور بیشتر نیاز دارید، عمل کند. برای زیبایی و ظرافت بیشتر دکوراسیون داخلی محیط بهتر است که پرده رویی از جنس حریر یا پارچه دیگری با جنس ملایم تری از شید انتخاب شود.

این نوع از پرده های شید به صورت آکاردئونی بسته می شوند. نکته حائز اهمیت درباره رومن شیدها این است که تمیز کردن و شست و شوی آن ها نسبت به پرده های معمولی دشوارتر است. با این حال برخی از انواع آن ها را می توان در ماشین لباس شویی نیز شست.

پرده شید بالونی

پرده شید بالونی ظاهر متفاوتی نسبت به دیگر انواع شید دارد. با وجود این که شیدهای بالونی رنگ ها و طرح های مختلف و متنوعی دارند و هم برای فضاهای رسمی و هم برای فضاهای غیر رسمی مناسب هستند، اما به طوری کلی پیشنهاد می شود پیش از انتخاب این نوع از پرده شید، از متناسب بودن آن با کلیت فضای مورد نظر و دکوراسیون داخلی مطمئن شوید. شیدهای بالونی بندهایی دارند و از طریق حلقه هایی که پشت پرده قرار دارند جمع و باز می شوند. هنگامی که پرده باز است و این بندها بلند می شوند، این مدل از شید به صورت پرده ای با چین های پف دار دیده می شود.

پرده شید زبرا

پرده زبرا یا دبل رول یکی از محبوب ترین انواع شید بوده و ترکیبی از پرده شید رول و پرده کرکره ای است. شید زبرا از دو لایه موازی با ترکیبی از تور و پارچه تشکیل شده که این لایه ها به هم متصل هستند. همچنین با تغییر زاویه بین دو لایه و نوارهای میانی، می توان میزان نور عبوری را در حالت دلخواه تنظیم کرد. به طور کلی پرده زبرا طرح دار قابلیت تنظیم نور و نیز بلاک کردن نور را دارند. پرده های شید زبرا نسبت به شیدهای رولی تنوع بیشتری در طرح، رنگ، سایز و مدل پلیسه ها، راه راه یا گلدوزی دارند؛ اما تصویر چاپ شده بر روی آن ها نسبت به شید رول ها کیفیت کم تری دارد. زیرا در شید زبرا بخشی از تصویر روی تور چاپ می شود و سطح زیرین آن یکپارچه نیست.

از ویژگی های پرده های شید زبرا می توان به طراحی و ظاهر زیبا و منحصر به فرد، دوام بالا، کارایی فوق العاده، نصب آسان و قابلیت شست و شو اشاره کرد. این پرده ها نیز مانند دیگر انواع شید در دو مدل دستی و موتوری در بازار موجود هستند و می توان در نوع دستی به کمک زنجیر و در نوع موتوری به وسیله ریموت کنترل آن را جمع و باز کرد. یکی از متداول ترین کاربردهای شید زبرا استفاده به عنوان پرده اداری است.

شید بامبو

این پرده ها شباهت زیادی به پرده شید رومی دارند و تنها تفاوت این دو نوع پرده با هم در جنس نوارهای افقی آن ها است. همان طور که از نام این نوع از شید نیز پیدا است، متریال سازنده آن چوب بامبو بوده و برای فضاهایی که زمینه چوبی داشته و در دکوراسیون آن ها از چوب و وسایل چوبی زیادی استفاده شده بسیار مناسب می باشند. شیدهای بامبو نیز با ضخامت های مختلف در بازار در دسترس هستند؛ اما به طور کلی سایه بیشتری را نسبت به سایر انواع شید ایجاد می کنند. نحوه جمع شدن این پرده ها مشابه رومن شیدها بوده و هنگام جمع شدن پرده، نوارهای افقی آن یکی پس از دیگری از پایین به بالا زیر هم قرار می‌گیرند.

نکاتی درباره راهنمای خرید پرده اداری و پرده شید

یکی از لازمه های هر شرکت و اداره ای است و در ابتدا باید اطلاعاتی در رابطه با این محصول به دست آورید تا بتوانید نسبت به خرید پرده اداری باکیفیت اقدام کنید. پرده ها در انواع اقسام مدل ها و طرح های مختلف ارائه شده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. پرده های اداری از جنبه های مختلفی از یکدیگر تفکیک می شوند و به همین دلیل خواهید توانست متناسب با خواسته خود نسبت به خرید آن اقدام کنید. انتخاب مرکز خرید پرده از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که در صورت انتخاب مرکز خرید مطمئن، بهترین پرده ها را تحویل خواهید گرفت. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم

پرده اداری از نیازهای اصلی یک اداره

پرده اداری؛ یکی از مهمترین خرید‌هایی است که برای تزیین و زیباسازی بخش‌های مختلف اداره باید انجام دهید. فضای اداره تاثیر بسیار زیادی از نظر عاطفی بر روی مشتریان، ارباب رجوع و حتّی خود کارمندان خواهد گذاشت و داشتن فضایی آرام و دل انگیز، میزان محبوبیت شرکت یا اداره شما را نیز افزایش می دهد. انتخاب طرح در زمان خرید پرده اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار هست و هرچه از مدل های به روز تر و مدرن‌تری برای پوشاندن پنجره های خود استفاده کنید زیبایی محیط را نیز افزایش خواهید داد. اندازه گیری و نصب پرده نیز یکی از مهمترین مراحلی است که بر ظاهر پرده شما تاثیر خواهد گذاشت و از این رو حتما باید این کار را به افراد ماهر در این زمینه بسپارید. در ادامه توضیحات کامل‌تری از این قبیل ارائه نموده ایم.

پرده اداری همانطور که از نام آن پیداست جهت استفاده در ادارات و سازمان ها خریداری می شود. پرده ها نه تنها از نظر ظاهر، بلکه از نظر جنس نیز انواع اقسام مختلفی دارند. برخی پرده ها کاملا یکنواخت و از جنس پارچه هستند اما پرده هایی از جنس چوب و فلز نیز برای ادارات ارائه شده است. پرده های اداری باید به گونه ای باشند که امکان تنظیم نور داخل فضا را داشته باشند چرا که ازدیاد و یا کم بودن نور باعث ایجاد مشکلات متعددی می شود. پرده هایی که برای ادارات انتخاب می شوند باید علاوه بر زیبایی، امکان تمیزکاری ساده ای نیز داشته باشند چرا که بی شک درآوردن پرده برای تمیزکاری وقت زیادی را از مسئولین شرکت خواهد گرفت.

انواع پرده اداری

پرده های اداری در انواع اقسام مدل های مختلف ارائه شده اند و از این رو خواهید توانست با توجه به شرایط محل مورد استفاده، بهترین پرده ها را انتخاب و خریداری کنید. از جمله مهمترین انواع پرده اداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 پردهای شید رول بسیار شفاف بوده و زیبایی منحصر به فردی دارند. این پرده ها امکان چاپ تصویر اختصاصی نیز دارند و می توانید بهترین طرح را بر روی آن اجرا کنید. پس این پرده علاوه بر جلوگیری از تابش نور، یک تابلو درخشان در دیوارتان خواهد بود.

کیفیت پرده های اداری

یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید پرده باید در نظر داشته باشید کیفیت پرده ها است. پرده ها از پارچه ها و مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند که متاسفانه برخی شرکت ها به منظور پایین آوردن قیمت از مواد اولیه نامرغوب استفاده می کنند. چنانچه کیفیت برایتان مهم است حتما به دنبال مراکز معتبر فروش پرده اداری باشید تا خریدی مطمئن به انجام برسانید. شرکت ما با بهره گیری از علم و دانش کارشناسان خود و با استفاده از بهترین و مرغوب ترین دستگاه ها توانسته محصولاتی مرغوب و باکیفیت روانه بازار نماید و از این رو رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کرده است.

قیمت پرده های اداری

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید. در رابطه با قیمت پرده های اداری نمی توان به یک رقم ثابت اشاره کرد چرا که عوامل متعددی در تعیین قیمت پرده اداری تاثیرگذار خواهند بود. نوع پرده انتخابی شما اصلی ترین دلیل تعیین قیمت آن خواهد بود چرا که برخی پرده ها قیمت بالاتری نسبت به سایر پرده ها خواهند داشت.

برای مثال؛ پرده های کرکره ای چوبی قیمت بسیار متفاوتی با پرده های زبرا یا شید دارند. ابعاد پنجره شما نیز در تعیین میزان قیمت تاثیرگذار خواهد بود چرا که میزان قیمت پرده بر حسب متراژ محاسبه خواهد شد. شرکت ما به منظور جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه بهترین و باکیفیت ترین محصولات با نازلترین قیمت ها کرده است و با مراجعه به وب سایت این شرکت می توانید انواع اقسام پرده ها را با ذکر جزئیات دقیق مشاهده کرده و نسبت به خرید بهترین مورد اقدام کنید.

خرید پرده های اداری

خرید پرده اداری از مراکز مختلفی امکان پذیر است و در حالت کلی دو روش حضوری و غیرحضوری را برای خرید پرده می توان پیشنهاد کرد. منظور از خرید حضوری مراجعه به مراکزی است که در سطح شهر فعالیت می کنند که خرید از این مراکز به دلیل وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار گرفته و جای خود را به مراکز اینترنتی فروش پرده داده است. وب سایت های متعددی اقدام به ارائه خدمات فروش پرده نموده اند که هریک از آنها خدمات منحصر به فرد خود را ارائه می کنند.

نتیجه گیری

خرید پرده اداری یکی از اصلی ترین مراحلی است که در آن باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. قیمت پرده اداری اصلی ترین نکته ای است که باید مورد توجه قرار گیرد. پرده های اداری انواع مختلفی دارند و از این رو انتخاب های مختلفی پیش رو خواهید داشت و می توانید از میان انواع مدل پرده اداری بهترین نوع را متناسب با خواسته خود انتخاب و خریداری کنید.

وب سایت ما یکی از مراکز معتبر ارائه کننده انواع اقسام پرده های مختلف است که امکان خرید در کوتاه ترین زمان را میسر کرده و پس از خرید، محصول خریداری شده را در کوتاه ترین زمان ممکن جلوی درب منزل تحویل خواهید گرفت. امکان نصب حضوری پرده توسط کارشناسان شرکت ما نیز وجود دارد و هیچگونه هزینه ای از مشتریان دریافت نخواهد شد. علاوه بر انواع پرده شید، در بخش گالری سایت دکوپیک می توانید تصاویر پوستر دیواری در طرح ها و رنگ های مختلف را مشاهده کنید.

خروج از نسخه موبایل