عمومیمدیریت کسب و کار

چگونه نمایندگی لوازم یدکی بگیریم؟

برخی از سازمان ها، تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار نماینده افراد واجد شرایط برای رشد و توسعه کسب و کار خود هستند. رشد و توسعه یک تجارت از طریق اعطای نمایندگی شامل مواردی مانند تولید کالا، فروش کالا یا خدمات، توزیع و توزیع کالا و تبلیغات است. بازارهای پس از فروش نیز از این قاعده مستثنی نبوده و سال هاست که شرکت های معتبر از جمله شرکت آذین یدک تهران به ارائه نمایندگی های پس از فروش بدون سهام و بدون سهام روی آورده اند و نمایندگی ها نیز از این شرکت های معتبر نمایندگی های پس از فروش را تامین می کنند.

در این مقاله در مورد شرایط و مزایای دریافت نمایندگی قطعات یدکی و اینکه آیا می توانیم بدون سرمایه برای شرکت هایی مانند ایساکو، کروز، اعظم و غیره نمایندگی بگیریم صحبت خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

شرایط اخذ نمایندگی لوازم یدکی چیست؟

شرکت های تولید و توزیع قطعات یدکی بسته به علایق و اهداف سازمان خود قراردادی منعقد می کنند و شرایطی را برای اخذ نمایندگی قطعات خودرو ایجاد می کنند و با توجه به این شرایط فروش محصولات خود را به افراد واگذار می کنند. که در این زمینه فعال هستند. بیشتر اوقات آژانس تامین مالی درگیر است و بر نوع قیمت گذاری، مدیریت فروش، محل کسب و کار و بسیاری موارد دیگر نظارت دارد. برای مثال در زیر شرایط اخذ نمایندگی فروشگاه ایساکو آورده شده است.

شرایط اخذ نمایندگی تجاری مجاز ایساکو

برای نمایندگی فروشگاه قطعات خودرو ایساکو باید حداقل شرایط زیر را داشته باشید:

• سابقه کار در زمینه خرید و فروش قطعات خودرو
• داشتن شهرت خوب و عدم سوء پیشینه کیفری
• دارا بودن پروانه کسب از اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی
• داشتن سند مالکیت ملک یا قرارداد اجاره سه ساله تایید شده
• ارائه ضمانت نامه بانکی به میزان منتشر شده توسط شرکت
• محل معرفی شده نباید در زیرزمین یا طبقه دوم و همچنین در بن بست ها و خیابان های فرعی واقع شود.
• در صورت اعطای امتیاز، متقاضی باید استانداردهای شرکت را در فروشگاه خود پیاده کند و تمامی هزینه های آن را تقبل کند.
فروشگاهی به مساحت حداقل 30 متر مربع با عرض دهانه 3 متر داشته باشید
• داشتن انبارها و اتاق های مناسب جهت نگهداری بهینه قطعات

مزایای دریافت نمایندگی لوازم یدکی

شاید در ابتدا واجد شرایط بودن برای نمایندگی قطعات کمی سخت باشد، اما اگر بتوانید شرایط را به عنوان کاندید برآورده کنید، کسب امتیاز مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت.از مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • خرید شما مستقیم و بدون واسطه تامین کننده اصلی خواهد بود.
  • شما این امکان را دارید که قطعات 100% اورجینال را در بسته بندی مخصوص شرکتی با گارانتی شرکتی تحویل دهید.
  • با کسب امتیاز مطمئنا قطعات را با قیمت واقعی و کم خریداری می کنید.
  • شما مطمئن هستید که تامین کننده شما یک سازمان قابل اعتماد و شناخته شده است.
  • برای توسعه کسب و کار خود می توانید از نام تجاری شرکت فوق استفاده کنید.
  • دریافت نمایندگی از یک شرکت معتبر می تواند اعتبار شما را در بین همتایانتان افزایش دهد.

چگونه نمایندگی لوازم یدکی بگیریم؟

برای گرفتن نمایندگی قطعات خودرو چقدر سرمایه لازم است؟

برای اخذ نمایندگی لوازم یدکی لیفان یا سایر برندها، داشتن مغازه مطابق با استانداردهای شرکت ارائه دهنده، داشتن مجوز تهیه قطعات یدکی و مدتی فعال بودن در این زمینه از جمله شرایط لازم در قرارداد اکثر نمایندگی های فروش قطعات خودرو می باشد.  همچنین برای خرید قطعات شرکت به پول نیاز است. بنابراین برای کسانی که سعی در کسب امتیاز دارند، حداقل 500 میلیون تا 1 میلیارد سرمایه لازم است.

آیا می توان نمایندگی قطعات یدکی بدون سهام را مجاز دانست؟

در بسیاری از سایت ها ممکن است درباره اعطای نمایندگی بدون سرمایه خوانده یا شنیده باشید.اما داستان اصلی چیست؟ آیا می توان بدون سرمایه نمایندگی گرفت یا تولید کنندگان و تامین کنندگانی هستند که بدون سرمایه به شما نمایندگی می دهند. صادقانه بگویم، دریافت نمایندگی قطعات یدکی بدون سهام امکان پذیر نیست. همانطور که قبلا ذکر شد، شرکت ها شرایط و ضوابطی برای تایید تاییدیه هایی دارند که نامزدها باید داشته باشند و هرگز محصولات خود را به صورت رایگان به گروهی نمی فروشند. پس چیزی به نام خرید و فروش لوازم یدکی بدون سرمایه وجود ندارد! اما برای اینکه بتوانید بدون سرمایه وارد بازار خرید و فروش قطعات خودرو شوید یک راه وجود دارد و آن همکاری در فروش است. حال ببینیم سیستم همکاری در فروش چیست و چگونه می توانید نصب قطعات یدکی بدون سرمایه را تجربه کنید و از این راه کسب درآمد کنید.

اکثر صاحبان مشاغل از سیستم همکاری فروش برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده می کنند. در بازاریابی وابسته، قطعات یدکی فروخته شده توسط فروشنده دیگری را با تبلیغات در وبلاگ، رسانه های اجتماعی یا وب سایت خود به مشتریان خود می فروشید و بابت این فروش ها پول دریافت می کنید.این تنها سرمایه، ارتباطات، دانش، مهارت های فروش و اعتبار شماست که خواهید ساخت. پای پاتر اگر قصد همکاری در فروش با فروشندگان قطعات خودرو را دارید حتما با مجموعه های معتبر برای تضمین تامین کالا همکاری کنید. مطمئن باشید اگر هر قطعه ای را بفروشید، آن را ذخیره می کنند و برای شما ارسال می کنند.

برای قطعات خودرو چقدر سرمایه لازم است؟

سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی یک فروشگاه لوازم یدکی به مکان، اندازه فروشگاه، هزینه نیروی کار و موجودی قطعات یدکی و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد. اما به طور کلی برای بهبود مغازه خود به سرمایه زیادی برای خرید قطعات یدکی نیاز خواهید داشت. امروزه با توجه به افزایش شدید قیمت خودرو، برای راه اندازی کسب و کار قطعات خودرو به حداقل 300 تا 600 میلیون تومان سرمایه اولیه نیاز خواهید داشت. با تعداد کمی از قطعات یدکی و لوازم جانبی شروع کنید و پس از رسیدن به سود، موجودی خود را افزایش دهید. اگر سرمایه اولیه شما کم است، می توانید از هزینه خرید لوازم جانبی و لوازم یدکی صرف نظر کنید و از نمایندگی لوازم یدکی خودروهای داخلی یا خارجی بهره مند شوید. در این صورت شما فقط هزینه اجاره یا خرید مغازه را پرداخت می کنید و در صورت فروش قطعه طبق توافق نامه دریافت خواهید کرد.

دکمه بازگشت به بالا