اقتصادیمدیریت کسب و کار

پیش از انتخاب نمایندگی هایک ویژن باید به چه نکاتی توجه کرد؟

نکات مهم در خرید دوربین مداربسته

نکات مهم در خرید دوربین مدار بسته چیست؟ به چه مسائلی برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از نمایندگی هایک ویژن باید توجه کرد؟ مسلما زمانی که برای خرید لوازم برقی در انواع مختلف اقدام می کنید، باید نکات مهم  در خرید را در نظر بگیرید و به آنها توجه کنید تا یک خرید مناسب داشته باشید. نکاتی که در حین خرید باید به آن توجه شود بر اساس نوع کالایی که قصد خرید آن را داریم، متفاوت خواهد بود. اگر میخواهید که در حین خرید دوربین مداربسته هایک ویژن دچار مشکل نشوید، به این نکات توجه کنید و آنها را رعایت نمایید.

پیش از انتخاب نمایندگی هایک ویژن باید به چه نکاتی توجه کرد؟

 خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از نمایندگی های معتبر

یکی از نکات مهم در خرید دوربین مدار بسته، خرید آن از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز در این زمینه است. در صورتی که از نمایندگی ها برای خرید این محصول اقدام کنید، یک خرید ایمن خواهید داشت و از بروز کلاهبرداری های احتمالی جلوگیری خواهید کرد. علاوه برآن در صورتی که از نمایندگی هایک ویژن خرید دوربین را انجام دهید، می توانید از تمامی خدمات پس از فروش و گارانتی این محصول بهره مند شوید. در حالت کلی خرید دوربین از نمایندگی های هایک ویژن مزایای بسیار زیاد دیگری نیز دارد که در سایر مقالات به صورت کامل به انها اشاره کرده ایم.

انتخاب مدل دوربین مداربسته بر اساس نیاز

برای اینکه دوربین مداربسته بخرید، سعی کنید که حتما در انتخاب مدل دوربین، نوع آن و کارایی های دوربین به محیطی که قصد استفاده دوربین برای آن را دارید و همچنین هدف از به کار بردن دوربین توجه کنید. به عنوان مثال اگر قصد دارید که با استفاده از دوربین مداربسته وضعیت محیط مورد نظر را در طول شب تحت بررسی قرار دهید، بهتر است که دوربین کالر ویو را تهیه کنید اما اگر هدف شما کنترل کردن وضعیت کارمندان باشد، ممکن است که به این نوع دوربین نیازی نداشته باشید.

 توجه به راهنمایی های فروشندگان در نمایندگی

زمانی که برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن اقدام می کنید و به نمایندگی های معتبر ما در سراسر کشور مراجعه می کنید، حتما به توصیه ها و راهنمایی های همکاران ما توجه کنید و آنها را به کار ببرید. با انجام این کار می توانید به میزان بسیار زیادی از بروز خطا و مشکل جلوگیری کنید زیرا همکاران ما تجربه و دانش خوبی در این زمینه دارند و مسلما شما را به طور نادرست راهنمایی نمی کنند.

 به نور محیط مورد نظر خود توجه کنید

هنگامی که می خواهید دوربین مداربسته خریداری کنید، به نور آن محیط باید توجه داشته باشید. زیرا در صورتی که روشنایی و یا تاریکی محیط مورد نظر شما تناسب نداشته باشد، باید از انواع دوربین مداربسته که نور محیط را تحت کنترل قرار می دهد، استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است که هزینه ای که برای خرید دوربین صرف کرده اید، به هدر رود و دوربین برای شما مناسب واقع نشود.

 تجهیزات مورد نیاز برای به کار بردن دوربین

یکی دیگر از نکات مهم در خرید دوربین مدار بسته، تهیه تجهیزات مورد نیاز برای استفاده از دوربین مداربسته است که بدون تهیه آنها نمی توانید از دوربین مداربسته استفاده کنید. در نتیجه در حین خرید دوربین مداربسته اگر تجهیزات مورد نیاز آن را در اختیار ندارید، باید آنها را نیز خریداری کنید.

 کارت گارانتی دوربین مداربسته

کارت گارانتی یک مساله مهم در خرید دوربین مداربسته است که باید حتما آن را در هنگام خرید دوربین از فروشنده تحویل بگیرید و دقت داشته باشید که در صورت نیاز فروشنده آن را مهر و امضا کند. پس از تهیه دوربین نیز باید این کارت را در یک فضای امن نکهداری کنید تا در صورت لزوم بتوانید با کمک آن از خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

نکات مهم در خرید دوربین مدار بسته را برای شما هموطنان عزیز در نمایندگی هایک ویژن تهران تحت بررسی قرار دادیم تا با دریافت این اطلاعات بتوانید یک خرید موفقیت آمیز و فاقد هر گونه مشکل را تجربه کنید و از مزایای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن از نمایندگی های معتبر آن مانند هایک ویژن تهران بهره مند شوید.

در خصوص شرایط گارانتی های هایک ویژن به چه نکاتی باید توجه نمود؟

    در صورتی که با استفاده از گارانتی قطعه ای از محصولات هایک ویژن تعمیر یا تعویض شده باشند، پس از تعمیر یا تعویض آن قطعات شش ماه گارانتی خواهند داشت.

  • استفاده از کابل ارت در زمان نصب محصولات نظارت تصویری در محیط بیرون ضروری می باشد زیرا این محصولات در برابر جریان القایی حساسیت زیادی از خود نشان می دهند و جریان های القایی می توانند موجب ایجاد نویز و تداخل در مانیتورینگ و کاهش کیفیت تصاویر گردند. جریان های القایی در واقع عامل اصلی معیوب شدن پورت های ورودی و خروجی می باشند به همین دلیل توصیه می شود که حتما از کابل ارت استفاده نمایید.
  • دوربین ها معمولا توسط آداپتور تغذیه الکتریکی می شوند و در صورتی که از آداپتورهای غیر استاندارد استفاده شود به مرور اثرات نامطلوبی بر روی کیفیت دوربین ها و سیستم های ذخیره کننده تصاویر خواهد گذاشت.
  • حتما از کابل های HDMI معتبر استفاده نمایید زیرا در صورتی که از نوع نامرغوب آن ها استفاده شود می تواند علاوه بر پایین آوردن کیفیت تصاویر، به پورت ها و مدارهای الکترونیکی دوربین ها را نیز صدمه بزند.
  • در هنگام اتصال کابل انتقال دهنده تصویر بهDVR اطمینان حاصل کنید که دستگاه خاموش باشد.

چه مواردی باعث ابطال گارانتی محصولات هایک ویژن می گردد؟

گارانتی hikvision: برخی موارد موجب می شود که نتوانید از گارانتی محصولات استفاده نمایید و بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت در خصوص دستگاه هایی با شرایط زیر هیچگونه تعهد و مسئولیتی نخواهد داشت.

  • آسیب دیدن یا مفقود شدن شماره سریال محصول ( با توجه به آنکه هر محصول یک شمار سریال مخصوص دارد در صورتی که ناخوانا شود شرکت نمی تواند آن را در لیست محصولات خود شناسایی کند).
  • عدم استفاده درست و صحیح از دستگاه که موجب می شود آسیب های الکترونیکی یا فیزیکی به دستگاه وارد شود.
  • معمولا تمامی دستگاه ها به کمک کابل و آداپتور کار می کنند و برای حفاظت از محصول باید از نوع مرغوب و استاندارد آن ها استفاده شود، در صورتی که کابل و آداپتور غیر استاندارد و بی کیفیت استفاده گردد و به محصول آسیب هایی وارد شود نمی توان از گارانتی محصول استفاده نمود.
  • در صورتی که بخش های مختلف دستگاه توسط افرادی غیر از کارشناسان شرکت تعمیر یا تعویض گردند دیگر نمی توان در صورت خرابی مجدد دستگاه به مراکز پشتیبان تعیین شده از سوی شرکت مراجعه نمود و از گارانتی محصول استفاده کرد.
  • استفاده از نسخه های نامناسب و بی کیفیت جهت بروز رسانی سیستم دستگاه
  • در صورتی که محصول در شرایط محیطی نامناسب مانند دمای محیطی بالا، در معرض مواد شیمیایی یا آب و غیره قرار داشته باشد و دچار مشکلات و عیوبی گردد نمی توان از گارانتی برای تعمیر یا تعویض آت استفاده نمود.

چه مدل دوربین مداربسته ای بخریم؟

دوربین های مدار بسته کاربردهای متفاوت و انواع مختلفی دارند که هر یک برای کاربری خاصی طراحی شده اند.

دوربین بولت(bullet)

این دوربین ها به دلیل مقاومت بالا در مقابل رطوبت و گرد وغبار و ساختار ظاهری که دارد؛ بیشتر  برای مکان های خارجی و غیر مسقف استفاده می شود.

دوربین دام (dome)

دوربین های دام معمولا در مکان های داخلی مورد استفاده قرار میگیرد. این دوربینها زاویه دید 90 درجه دارند، به همین دلیل در گوشه دیوار نصب می شوند.

دوربین اسپید دام (PTZ)

این دوربین ها دارای قابلیت گردش در جهات مختلف و (معمولا) زوم کردن در تمام زوایا هستند. به همین دلیل به دوربین گردان نیز معروفند. این دوربین ها نیاز به یک اپراتور برای مانیتور و تنظیم دارد در غیر اینصورت می تواند دوربین را طوری تنظیم کرد که در ساعات مشخصی چرخش کند.

دوربین فیش آی (Fisheye)

این دوربین قابلیت دید 360 درجه دارد. دوربین فیش آی فلت هستند و در مرکز فروشگاه و در ارتفاع حداق 3 متر نصب می شوند تا بر اطراف اشراف کامل داشته باشند.

دکمه بازگشت به بالا