عمومیمدیریت کسب و کار

امکانات و مشخصات ایمنی و رفاهی کوییک دندهای معمولی

اشاره: قیمت روز خودرو در بازار در سایت بر اساس مراجعه خبرنگاران روزنامه فرصت امروز به بازار و بررسی میدانی نمایشگاه های ماشین و همچنین بررسی بازار آزاد بر اساس تماس های روزانه با فروشندگان و خریداران تعیین می شود. متوسط قیمت خودرو امروز برای هر مدل ملاک تعیین نهایی قیمت امروز خودرو است. قیمت نامه به روز خودرو به صورت روزانه بروزسانی می شود و می تواند به عنوان مرجع قیمت روز خودرو مورد استفاده قرار گیرد.

امکانات و مشخصات ایمنی و رفاهی کوییک دندهای معمولی

قیمت خودرو امروز 1402/05/26 قیمت خودرو خارجی و داخلی در بازار

بازار خودرو در بسیاری از معاملات همچنان سردرگم است و تعیین دقیق قیمت خودرو امکان پذیر نیست. برای یافتن دقیق قیمت روز خودرو برای هر برند باید تماس های مکرر با فروشندگان و نمایشگاه ها گرفته شود تا به متوسط قیمت دست یافت. در مهمترین معاملات خودرو های ایران خودرو پژو پارس مدل 1402 از قیمت 470 تا 680 میلیون تومان خرید و  فروش اقساطی کوییک اس شد، سمند EF7 مدل 1401 معادل 580 میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین پژو 206 تیپ 2 (مدل 1401) معادل 480 میلیون تومان خرید و فروش شد. قیمت دنا پلاس ( تیپ 1 مدل 1402 ) با موتور EF7 نیز 640 میلیون تومان در بازار تعیین شد. بر اساس گزارش خبرنگاران ما در اندک معاملات امروز قیمت محصولات سایپا، برخی خودروهای سایپا تغییراتی به شرح زیر را داشته است: در مهمترین معاملات سایپا قیمت پراید 111 SE (سفید) برابر 325 میلیون تومان و تیبا SX مدل 1401 صندوق دار 330 میلیون تومان خرید و فروش شد . ساینا EX مدل 1401 فول 330 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد و آریو 1600 اتوماتیک (مدل 1400) با قیمت 890 میلیون تومان معامله شد. قیمت امروز خودرو برای مهمترین خودروهای صفر موجود در بازار کشور را می توانید در جدوکوییک دنده ای سایپا یکی از جدیدترین محصولات این گروه خودروسازی ایرانی است که در این بخش به بررسی مشخصات کوییک دنده ای ۱۴۰۲ پرداخته ایم. در صورتی که تمایل دارید با مشخصات کوییک معمولی مدل ۱۴۰۲ بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید و همچنین تصاویری از تجهیزات و نمای داخلی این خودرو در این مقاله آورده شده است. این خودرو به دلیل کم مصرف بودن یکی از خودروهای مناسب برای خانواده های ایرانی است و کاملا ایرانی می باشد. در مورد امکانات رفاهی، آپشن ها و تجهیزات داخلی باید بگوییم که شرکت سایپا در این مدل بسیار بهتر از تیبا عمل کرده است و تریم داخلی زیباتری دارد.

مشخصات فنی کوییک دنده ای

در نوع دنده ای خودرو کوییک شرکت سایپا از یک گیربکس ۵ سرعته دستی استفاده کرده است که در کنار یک موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی با حجم ۱۵۰۳ سی سی با دریچه گاز میکانیکی، قدرت پیشرانه را به چرخ ها منتقل می کند و از شتاب فوق العاده خوبی برخوردار است. در صورتی که تمایل دارید کوییک دنده ای ۱۴۰۲ خریداری کنید باید بدانید که ظرفیت باک بنزین ۴۱ لیتر است و سطح آلایندگی یورو ۴ را اخذ کرده است. موتور یک و نیم لیتری این خودرو حدودا ۸۷ اسب بخار قدرت تولید می کند که قادر است در مدت زمان کمتر از سیزده ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت کوییک دنده دستی ۸ سوپاپ، یکصد و شصت کیلومتر در ساعت می باشد و در هر صد کیلومتر تقریبا ۷ لیتر بنزین مصرف خواهد کرد. این کراس اوور کوچک برای خانواده های کم جمعیت با ظاهر بسیار دوست داشتنی تولید شده است و ۱.۰۶۵ تن وزن دارد. کوییک معمولی را می توان در گروه هاچ بک های کوچکتر دسته بندی کرد و اگر به دنبال خودروی اقتصادی با مصرف بنزین پایین هستید و می خواهید از سفرهای درون شهری و برون شهری تان نهایت لذت را ببرید می توان این ماشین را برای خرید انتخاب کنید.

مشخصات کوییک معمولی

نوع کلاس خودرو هاچ بک

وزن خالص ۱۶۰۵

طول ۳۹۸۹
عرض ۱۶۸۸
ارتفاع ۱۵۲۴
فاصله دو محور جلو و عقب ۲۴۱۲

رینگ ۱۴ اینچی آلومینیومی
سایز تایر ۱۸۵/۶۵R ۱۴

آپشن داخل کوییک دنده ای ۱۴۰۲

صندلی های عقب با قابلیت تاشو

نمایش دمای محیط بیرون

سوییچ تاشو

فرمان هیدرولیک

سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک

کمربند ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع
بازکردن قفل صندوق عقب با ریموت کنترل
کانسپت جدید دستگیره ها (آسان بازشو)
شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب

آینه های جانبی با قابلیت تنظیم برقی
چراغ مه شکن جلو و عقب
چراغهای جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع
برف پاک کن عقب

نمای داخلی ماشین کوییک دنده ای

در داخل کابین کوییک دنده ای شاید آپشن های خاصی به چشم نخورد و در مقایسه با خودرو تیبا، کمی بهتر شده است. داخل ماشین کوییک معمولی بسیار زیباتر از تیبا است و اکثر قطعات و تودوزی خودرو و همچنین کنسول میانی مورد بازنگری قرار گرفته اند. کیفیت تجهیزات داخلی هم بد نیست و سایپا در این خودروی زیبای ایرانی خوب عمل کرده است. البته که آپشن های نسخه اتوماتیک بسیار بهتر از آپشن های داخل کوییک معمولی است. فضای پای سرنشینان خصوصا در ردیف عقب قابل تحمل است و با توجه به هاچ بک بودن، افرادی با قد متوسط می توانند به راحتی بنشینند. محفظه صندوق عقب کمتر جا دارد و با توجه به اینکه این خودرو از نوع هاچ بک است قابل قبول می باشد.

نمای داخلی کوییک دنده ای

عکس داخل کوییک دنده ای ۱۴۰۲

امکانات کوییک معمولی ۱۴۰۲

یکی از بهترین امکانات کوییک معمولی بخاری آن است که در هوای سرد زمستان خیلی زود گرم می شود و همچنین کولر این خودرو قابل قبول است. از دیگر امکانات رفاهی این خودروی هاچ بک می توان به سیستم صوتی با پشتیبانی از USB CD و چهار بلندگو، صندلی عقب تاشو، سیستم تهویه دستی، چراغ مه شکن جلو و عقب، تریم صندلی پارچه ای، آینه جانبی با قابلیت تنظیم برقی و ایزوفیکس اشاره کرد که برای یک خودرو اقتصادی بیش از این نباید انتظار داشت.

داخل کوییک معمولی سفید

عکس خودرو کوییک دنده ای مدل ۱۴۰۲

داخل ماشین کوییک معمولی

جلو داشبورد کوییک معمولی ۱۴۰۲

عکس کوییک معمولی

معایب کوییک دنده ای

در نخستین روزهای فروش خودرو کوییک معمولی (دنده ای) انتقادهایی پیرامون طراحی آن مطرح شد که پس از گذشت مدتی مشخص گردید این مورد از معایب کوییک دنده ای بشمار نمی رود و تعداد افراد ناراضی بسیار کمتر از کسانی است که از این خودرو استقبال کرده اند. در ایران خودرو هاچ بک که با این قیمت در خط تولید شرکت های خودروسازی باشد نداریم و امروزه این محصول جدید و جوان پسند سایپا، طرفداران زیادی دارد. استفاده از پلاستیک خشک در جلو داشبورد این خودرو کمی مورد انتقاد قرار گرفته که شرکت سایپا در تولیدات ۱۴۰۲ خود این مشکل را تا حدودی مرتفع کرده است.

دکمه بازگشت به بالا