عمومیمدیریت کسب و کار

نکات ایمنی دیزل ژنراتور

شما می توانید یک ژنراتور خانگی بخرید تا در صورت قطع برق، کولر، سیستم گرمایش، پمپ آب، وای فای، تلویزیون، چراغ ها و لوازم خانگی خود را روشن نگه دارد. و در مناطقی که قطع برق بیشتر و طولانی تر است، اتوماسیون خانه ضروری است.
نکات ایمنی دیزل ژنراتور
موتورهای الکتریکی می توانند در طول تابستان و بعد از آن جان انسان ها را نجات دهند، اما در صورت عدم رعایت اقدامات احتیاطی می توانند خطرناک باشند. هنگامی که برق در هنگام طوفان و آب و هوای شدید قطع می شود، مردم به موتورهای دیزلی روی می آورند. آنها عاشق خرید هستند. در این مرحله، عجله برای نصب وسایل برقی و روشنایی ممکن است مراحل مهم ایمنی در هنگام نصب را نادیده بگیرد. هر ساله افراد زیادی در اثر مسمومیت با دی اکسید کربن (CO) مربوط به ژنراتورها جان خود را از دست می دهند.
خرید دیزل ژنراتور از کاشانی
ما نمی خواهیم شما – یا هر کسی که به ژنراتورهای دیزلی متکی است – یکی از این افراد باشید. همیشه از دیزل ژنراتور در فاصله حداقل 6 متری منزل و دیزل ژنراتور در فضای باز استفاده کنید. و قبل از اینکه ژنراتور را روشن کنید، مطمئن شوید که خانه شما دارای آلارم مونوکسید کربن در خارج از اتاق خواب و در تمام سطوح خانه است.
در زیر به بررسی موتورهای دیزلی ولوو و بادوین می پردازیم.
عملکرد دیزل ژنراتور ولوو
کارایی دیزل ژنراتور ولوو
برای آزمایش عملکرد ژنراتورها، مهندسان متخصص هر مدل دیزل ژنراتور ولوو را با وسایل مختلفی که می‌خواهید در زمان قطع برق از آنها استفاده کنید، مانند بخاری، یخچال یا تهویه مطبوع پنجره‌ای بار می‌کنند. آنها اطمینان حاصل می کنند که دیزل ژنراتور می تواند بار تجویز شده و مشخص شده را تحمل کند.
نماینده ولوو دیزل در ایران
وقتی ولتاژ ناگهانی افزایش می یابد چه اتفاقی می افتد، برای مثال وقتی کمپرسور یخچال متوقف می شود وقتی دیزل ژنراتور به ظرفیت نزدیک می شود چه اتفاقی می افتد. بهترین مدل ها، مانند دیزل ژنراتور ولوو، سرعت آن را کاهش می دهند، در حالی که دیگران می توانند آن را متوقف کنند. کارشناسان سهولت حمل و نقل و استفاده از دیزل ژنراتور ولوو و همچنین راندمان بنزینی و عمر دیزل ژنراتور ولوو را در یک باک می دانند.
اولویت قدرت دیزل ژنراتور ولوو
دیزل ژنراتورهای ولوو بر اساس اسب بخار و بر حسب وات به فروش می رسند. مقدار نیرویی که آنها ارائه می کنند تعیین می کند که چند وسیله الکترونیکی و لوازم خانگی را می توانید همزمان کار کنید. این رقم برای یک خانه معمولی حدود 5000 وات است.
تحویل نیرو و کیفیت تعیین کننده میزان عملکرد دیزل ژنراتورهای ولوو است. یک ژنراتور با کارایی بالا با مشکلات منبع تغذیه یا کیفیت ممکن است در هنگام قطع برق از کار بیفتد یا از کار بیفتد.
فهرستی از چیزهایی که نمی‌خواهید شارژشان تمام شود تهیه کنید و وات‌ها را جمع کنید تا به نقطه شیرین برسید. در اینجا اعداد کلی مورد نیاز آورده شده است.
یخچال: 600 وات
پمپ: 750 تا 1500 وات
بخاری قابل حمل: 1500 وات
کولر پنجره: 1000 وات
روشنایی: 5 تا 80 وات (در هر لامپ)
کامپیوتر: دا 60 تا 300 وات
انواع دیزل ژنراتور بادیه نشین
دیزل ژنراتورهای آماده به کار خانگی Badwin به طور دائم نصب می شوند، می توانند با گاز طبیعی یا پروپان کار کنند و در صورت قطع برق به طور خودکار روشن می شوند. دیزل ژنراتور و اینورتر قابل حمل Badwin را می توان تغذیه کرد و در اندازه های مختلف عرضه شد.
برخی از انواع ژنراتورهای Badwin برای حمل و نقل بهتر هستند، در حالی که برخی دیگر بهتر است در ملک خود به عنوان منبع تغذیه نگهداری شوند. و ژنراتورهای قابل حمل دارای یک باتری بزرگ برای ذخیره برق در مواقعی هستند که شما به آن نیاز دارید، که فقط برای کسی است که در یک آپارتمان زندگی می کند، هیچ راهی برای راه اندازی ایمن ژنراتور Badwin در بیرون وجود ندارد.
دیزل ژنراتور بادوین آماده مصرف خانگی
• این مجموعه دیزل ژنراتور Baudwin گران ترین هستند و باید توسط یک متخصص نصب شوند (بنابراین هزینه های نیروی کار را در نظر بگیرید). یک برقکار باتجربه می تواند در مورد مجوزهای شهر یا شهر، محدودیت های صدا و مکان مناسب کمک کند.
• در صورت قطع برق، دیزل ژنراتورهای Badwin به طور خودکار شروع به کار کرده و نسبت به سایر گزینه ها برق بیشتری را ارائه می کنند.
• دیزل ژنراتورهای Badwin مشکل را تشخیص داده و در صورت نیاز به سرویس به شما اطلاع می دهند. برخی این کار را از طریق ایمیل یا پیامک به شما یا فروشنده شما انجام می دهند.
دیزل ژنراتور قابل حمل بادوین
• این مجموعه دیزل ژنراتور Badwin ارزان تر از ژنراتورهای آماده به کار در خانه هستند.
• می توانید از ژنراتور Badwin در هر مکانی در داخل یا خارج از ملک خود استفاده کنید – اما هرگز از ژنراتور Badwin در داخل خانه استفاده نکنید.
این دیزل ژنراتورهای قابل حمل Badwin می توانند به سرعت سطوح کشنده مونوکسید کربن تولید کنند. همیشه یک ژنراتور قابل حمل را در فاصله حداقل 20 فوتی خانه و وسایل خود مانند کندانسور کولر گازی مرکزی یا AC پنجره کار کنید و تخلیه را از خانه یا هر سازه دیگری از جمله خانه همسایه ها خارج کنید.
• اگر باران می بارد، موتور دیزل قابل حمل Badwin خود را با پوششی که برای مدل خاص شما طراحی شده محافظت کنید.
فناوری جدید ایمنی برای دیزل ژنراتورهای قابل حمل
برای کاهش خطر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن، بسیاری از دیزل ژنراتورهای جدید دارای یک حسگر داخلی هستند که در صورت افزایش سطح خطرناک CO در یک فضای بسته، به طور خودکار خاموش می شود. برخی از دیزل ژنراتورها موتورهایی دارند که CO کمتری تولید می کنند.
حتی اگر ژنراتور شما دارای این ویژگی نجات دهنده باشد، به مصرف کنندگان توصیه می کنیم دستورالعمل های ایمنی را دنبال کنند.

دکمه بازگشت به بالا