سیگار الکترونیکی از کجا بخریم

سیگار الکترونیکی از کجا بخرم ، با عرض سلام و احترام . با معرفی سیگار الکترونیکی heets و iQOS همراه شما عزیزان هستیم و قصد داریم با معرفی این محصول تحولی را برای عزیزانی که قصد ترک سیگار، یا استفاده از سیگار به صورت کم ضرر تر و یا بدون دود را دارند، ایجاد کنیم. در ادامه با معرفی این محصول که توسط فیلیپس موریس ساخت ژاپن می باشد، همراه ما باشید.

heets و iQOS

در قلب این دستگاه سیستم الکترونیکی پیچیده ای وجود دارد که واحدهای دخانیات گرم شده مخصوص را گرم می کنند. دستگاه توتون را به اندازه ای گرم می کند که بخار توتون و تنباکو نیکوتین آزاد کند اما بدون سوزاندن توتون.

نکته اینجاست: تنباکو موجود در سیگار در دمای بیش از ۶۰۰ درجه سانتیگراد می سوزد و دود تولید می کند که حاوی مقادیر زیادی مواد شیمیایی مضر است. اما THS توتون را در دمای بسیار پایین تر، تا ۳۵۰ درجه سانتیگراد، بدون احتراق، آتش سوزی، خاکستر یا دود گرم می کند. و از آنجا که توتون گرم و سوزانده نمی شود، سطح مواد شیمیایی مضر به طور قابل توجهی در مقایسه با دود سیگار کاهش می یابد. با این حال ، THS بدون خطر است و نیکوتین را تحریک می کند.

برای خرید و اطلاع از قیمت محصولات heets و iQOS روی لینک های زیر کلیک نمایید 

⇓⇓⇓

  روش کلیک کن و بخر

روش کلیک کن و بخر

  روش کلیک کن و بخر

روش کلیک کن و بخر

روش کلیک کن و بخر

سیگار هیتس

حال می پرسید طعم سیگار هیتس به کدام یک از سیگارها نزدیک است؟

تماس فقط از طریق واتساپ پاسخ داده می شود 

واتساپ بزن روش

♦♠♥♣

خط ارمنستان

♦♠♥♣

مزایای داشتن هیتس و آیکوس 

مزایای آن این است که این سیگار با دادن همان حس خوب ضرر نیکوتین را به کمترین حالت ممکن می رساند و دیگر آسیب جدی ای در کار نیست. این سیگار را فیلیپس  موریس با شعار ((سیگار را ترک می کنیم )) در بازار عرضه کرد.

 نکات

برای خرید و اطلاع از قیمت محصولات heets و iQOS روی لینک های زیر کلیک نمایید 

⇓⇓⇓

  روش کلیک کن و بخر

روش کلیک کن و بخر

  روش کلیک کن و بخر

روش کلیک کن و بخر

روش کلیک کن و بخر

 به معنای زادگاه ستارگان، برای بهترین و خاص ترین و باکیفیت ترین، محصولات طراحی شده است

تماس فقط از طریق واتساپ پاسخ داده می شود 

واتساپ بزن روش

♦♠♥♣

خط ارمنستان

♦♠♥♣

کانال 

وبسایت ما

قیمت برای خریداراسیگار الکترونیکی برای ترک سیگار در مدت کوتاه

همه افراد سیگاری تمایل به ترک سیگار دارند، با کمک دستگاه سیگار الکترونیکی میتوان در مدت کوتاهی خیلی راحت سیگار را کنار گذاشته و پس از مدتی خود این دستگاه الکتریکی را هم کنار گذاشت. این دستگاه که مخصوص افراد سیگاری ساخته شده است به آنها کمک میکند تا علاوه بر شبیه سازی سیگار کشیدن برای آنها، هزاران ماده خطرناک و سمی سیگار را نداشته و ضرر آن در مقایسه با سیگار بسیار کمتر است. البته قطعا میدانید که دود برای انسان مضر است، اما جایگزینی این سیگار الکتریکی به جای سیگار توتون و تنباکویی علاوه بر کاهش هزینه های خرید سیگار مواد و سموم بیشمار سیگار واقعی را ندارد، در نتیجه استفاده کنندگان این دستگاه تاکنون از آن ابراز رضایت کرده اند و توانسته اند با کمک آن سیگار را به راحتی ترک کرده و سلامتی خود را بازیابند.

اگر شما هم از افرادی هستید که سیگار میکشید و تاکنون به طور مکرر چندین بار تمایل به ترک آن داشته اید و موفق نشده اید این سیگار الکترونیکی میتواند به شما کمک کند تا سیگار را راحتتر ترک کنید و پس از مدتی خود این دستگاه را ترک کنید. تفاوت این دستگاه با سیگارهای الکترونیکی که قبلا وارد بازار شده بود و به شکل خود سیگار بود در کیفیت و کارایی آن است. سیگارهای الکتریکی قدیمی به شکل سیگار طراحی شده بود اما هزینه های زیادی برای خرید کارتریج داشت و به طور مکرر باید اقدام به تعویض آن میکردید، اما این مدل از سیگار جدید بدون نیاز به هیچ کارتریجی بوده و فقط کافیست روغن آن را درون مخزن آن ریخته و دستگاه را خیلی راحت شارژ کنید و از آن استفاده کنید. این مدل دستگاه با دستگاه هایی که به ویپ معروف هستند تفاوت دارد.

تفاوت سیگار الکترونیکی با سیگار واقعی:

سیگارهایی که با پوسته های کاغذی مورد استفاده اکثر افراد سیگاری قرار میگیرد حاوی برگ های خشک و پودر شده گیاه تنباکو هستند که استعمال آنها از طریق دود کردن علاوه بر اینکه مقادیر زیادی نیکوتین وارد بدن میکند هزاران ماده خطرناک و سمی را در غالب دود سیگار وارد ریه ها میکند که در وحله اول باعث آسیب دیدن ریه ها و دشواری تنفس میشود و در مراحل بعدی سموم آن وارد خون و قسمت های دیگر بدن فرد میشود. سیگار های الکترونیکی مناسب افرادی است که میخواهند اقدام به ترک سیگار کنند و این کار برای آنها دشوار است، در واقع این سیگارها با کمک المنت داخلی و تبدیل روغن به بخار کار شبیه سازی سیگار را انجام میدهد و علاوه بر آن تنها مواد یا همان نیکوتین مورد نیاز بدن فرد سیگاری را با درصد خیلی خیلی کم رفع میکند.

این سیگار الکترونیکی که برخی به اشتباه از آن به عنوان ویپ یاد میکنند متفاوت از ویپ هستند و فقط برای افراد سیگاری که میخواهند سیگار را ترک کنند مناسب است. جالب است بدانید ما مشتریانی داشته ایم که طبق اظهار نظر خود آنها روزانه بیش از 16 تا 17 نخ سیگار میکشیده اند و توانسته اند آن را به صفر برسانند یا به میزان قابل توجهی تعداد آن را کاهش دهند. اینکار علاوه بر کاهش هزینه های خرید سیگار ظرف مدت کوتاهی باعث کم شدن آثار منفی سیگار بر روی بدن خواهد شد، به نحویکه تنفس راحتتر شده و اکسیژن بیشتری از طریق ریه ها وارد خون خواهد شد، همچنین خشکلی لب و سیاهی آن کاهش خواهد یافت که خود این موارد فرد سیگاری را به ترک سیگار تشویق خواهد کرد.

روش استفاده از سیگار الکترونیکی آسان بوده و میتوان به راحتی از آن استفاده کرد وهمچنین هر زمان که روغن آن تمام شد میتوان با هزینه اندک از قسمت روغن دستگاه ترک سیگار اقدام به تهیه آن کنید

چگونه سیگار الکتریکی به ترک سیگار کمک میکند؟

پاسخ به این سوال کمی دشوار به نظر میرسد، ولی در واقع روش کارکرد و کمک به ترک سیگار با آن بسیار ساده است. همانطور که گفتیم این دستگاه سیگار برقی علاوه بر ایجاد بخار کمی که حالت سیگار کشیدن را برای فرد سیگاری تداعی میکند درصد خیلی کمی از مواد مورد نیاز بدن فرد سیگاری را تامین میکند. در نتیجه علاوه بر اینکه شخص سیگاری در مدت کوتاهی از سیگار متنفر خواهد شد( به واسطه افزایش اکسیژن ریه ها در نتیجه نبود دود سیگار واقعی) بدن وی با درصد کم نیکوتین عادت کرده و میتواند بدون استفاده از سیگار واقعی که هزاران ماده سمی در دود آن وجود دارد.

واقعا جای سوال است که چرا برخی افراد یا حتی پزشکانی که تاکنون این سیگار الکترونیکی را از نزدیک مورد تجزیه و تحلیل قرار نداده اند بدون هیچ آزمایشی اظهار میکنند که این دستگاه مضر است، درحالیکه استفاده هزاران نفر در سرتاسر دنیا نشان از تاثیر گذاری زیاد آن برای ترک سیگار داشته است، البته برخی از بنگاه های تبلیغاتی و شرکت های تولیدی سیگار برای سودجویی های خود با فروش سیگار اقدام به تبلیغات علیه دستگاه های ترک سیگار میکنند که قطع یقین برخی از به ظاهر پزشکان وابسته به همین گوره های تولید کننده سیگار هستند.

مشتریان زیادی با خود ما تماس گرفته و از نتیجه بخشی این سیگار برقی برای کمک به ترک سیگار آنها ابراز رضایت کرده اند

بعد از چه مدت استفاده از این دستگاه میتوان سیگار را به طور کامل کنار گذاشت؟

به محض شروع استفاده از سیگار الکتریکی شما میتوانید سیگار واقعی خود را دور بیاندازید و این کار یکی از مهمترین مزیت های این دستگاه است که نیازی به صرف زمان و تحمل درد های شکنجه آور برای ترک سیگار ندارد. همانظور که اشاره شد این سیگار برقی با تامین مواد مورد نیاز بدن فرد با درصد خیلی کم علاوه بر اینکه مواد سمی حاصل از دود سیگارهای کاغذی را ندارد بلکه بدن فرد را در مدت کوتاهی از اعتیاد به سیگار دور میکند و به دنبال آن شخص سیگاری هیچ تمایلی به استفاده از سیگار نخواهد داشت.

در نتیجه بر خلاف روش های دیگر ترک سیگار که به مرور با روش کاهش مصرف روزانه تعداد نخ های سیگار اقدام به ترک دادن فرد سیگاری میکنند، این دستگاه از همان لحظه اولین استفاده که جایگزین سیگار میشود باعث میشود تا نیاز به سیگار کشیدن رفع شود و فرد سیگاری اکسیژن بیشتری را در نتیجه نبود دود مضر سیگار که حاوی سموم مختلفی است در ریه های خود تنفس کند.

اگر برای شما این سوال پیش آمده که بعد از چه مدتی میتوان این دستگاه را هم کاملا کنار گذاشت باید گفت این بستگی به خود شما دارد، و به عواملی مانند طول سالیان سیگاری بودن شما و همچنین تعداد نخ هایی که روزانه مصرف میکرده اید در آن دخیل است. اما معمولا برای افرادیکه تمایل به ترک سیاگر دارند بعد از یک ماه میتوانند مصرف این دستگاه را بسیار راحتتر از خود سیگار کاهش داده و در نهایت آن را کنار بگذارند.

اگر روغن سیگار الکترونیکی تمام شد از کجا تهیه کنیم؟

در گذشته مدل هایی از دستگاه ترک سیگار ساخته شده بود که به شکل خود سیگار بود تا بتواند فرد سیگاری را ترقیب به استفاده از آن کند، اما معایب بسیاری داشت از قبیل پر هزینه بودن آن برای خرید کارتریج، که کارتریج آن برخلاف سیگارهای الکترونیکی یک بار مصرف بوده و با روغن قابل شارژ کردن نبود، بدین ترتیب مصرف کننده برای ترک سیگار باید هزینه ای به مراتب بیشتر از خرید خود سیگار صرف خرید کارتریج دستگاه ترک سیگار میکرد.

اما در مدل دستگاه فعلی با کارکرد آسان نیاز به خرید هیچ قطعه اضافی نبوده و یک عدد روغن به همراه آن می باشد که تقریبا و همچنین بر اساس استفاده فرد سیگاری حدودا تا سه هفته جواب خواهد داد، بعد از آن در صورت نیاز مجدد به خرید روغن اضافه میتوانید با قیمت اندک از همین فروشگاه اقدام به تهیه آن کنید.

روغن همراه دستگاه دارای رایحه های گوناگونی بوده که به ترک آسان سیگار با سیگار الکترونیکی کمک میکند. ارسال این رایحه ها به صورت کاملا رندوم ارسال میشود، همچنین رنگ دستگاه متفاوت بوده و به صورت رندوم ارسال میشود

روش کارکرد دستگاه سیگار الکترونیکی:

کاردکر این دستگاه الکترونیکی به صورت کاملا خودکار انجام میشود، اجزای داخلی آن شامل المنت داخلی برای تبخیر روغن به حالت بخار بوده و با کام گرفتن بخار از آن خارج میشود. این دستگاه دارای یک باطری داخلی است که به المنت و شاسی آن متصل شده است، زمانیکه شاسی فشرده شود المنت گرم شده و بخار از قسمت دهانی آن خارج میشود.

نخ هایی درون مخزن آن قرار دارد که کار رساندن روغن به المنت را بر عهده دارند، این نخ ها خیس میشوند و مانند یک فتیله عمل میکنند. همچنین این دستگاه دارای یک سنسور داخلی است که وقتی کلید را بیش از حد نگه دارید جریان برق المنت را قطع کرده و باعث افزایش کارایی و عمر آن میگردد.

چگونگی استفاده از سیگار الکتریکی برای ترک سیگار:

روش استفاده از سیگار برقی یا الکترونیکی بسیار ساده است و هرفردی میتواند به راحتی آن را راه اندازی کند، اما ما به طور مختصر به شرح آن میپردازیم.

زمانیکه بسته دستگاه ترک سیگار را دریافت میکنید شامل یک شارژر، یک عدد روغن و خود دستگاه است. ابتدا دقت داشته باشید که هر زمان دستگاه شما خاموش شده باشد باید چند بار پشت سر هم و سریع کلید روی آن را فشرده و رها کنید تا دستگاه روشن شود. معمولا وقتی دستگاه شما خاموش میگردد که شارژ آن به اتمام رسیده باشد. البته وقتی چراغ زیر شاسی کلید هم چشم میزند به معنای اتمام شارژ است.

برای ریختن روغن درون دستگاه قسمتی که درون دهان قرار میگیرد را در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا باز شود، درون آن قطعه سوزنی شکل مشاهده میکنید، باید از دور آن چند قطره از روغن دستگاه ترک سیگار به قسمتی که نخ وجود دارد بریزید، حدود چهار میل کافی است. بعد از بستن قسمتی که باز کرده اید کلید شاسی را فشار دهید و مانند سیگار پک بزنید، بعد از یکی دو ثانیه انگشتتان را از روی کلید بردارید. برای هربار پک زدن باید شاسی را مجدد فشار دهید. در واقع فشار دادن شاسی باعث گرم شدن المنت داخلی و تبخیر روغن می گردد. معمولا در زمان هایی که کلید را خیلی طولانی نگه دارید به طور خودکار برق المنت قطع شده و چراغ آن به حالت چشمک زن در خواهد آمد.

زمانیکه میخواهید سیگار الکتریکی خود را شارژ کنید، شارژر آن را خیلی نرم و آهسته بر روی آن ببندید که پیچ های آن دچار فشردگی و خرابی نشود.

پیشنهاد میکنیم هرچه سریعتر اقدام به ترک سیگار کنید تا بتوانید از هوای آزاد و اکسیژن موجود در ریه ها زندگی شادتری داشته باشید.

عوارض استفاده از سیگار الکترونیکی:

برخی افراد سوال میکنند که آیا این دستگاه عوارضی دارد یا خیر؟ جواب مشخص است، دود کلا برای انسان مضر است چه از طریق ، یا و یا خود سیگار استعمال شود. اما این دستگاه برای افراد سیگاری تهیه شده است که بتوانند سیگار را ترک کنند و از سموم خطرناک موجود در سیگار بکاهند.

در واقع باید این دستگاه را با خود سیگار مقایسه کرد تا متوجه شوید عوارض این سیگار الکترونیکی بسیار کمتر از سیگار توتونی است. به طور مثال در سیگارهای واقعی دود حاصل از سوختن فقط کاغذ دور سیگار دارای ده ها سموم مختلف است، و دود ایجاد شده از برگ های خشک شده تنباکو هزاران ماده سمی تولید میکند. اما این سیگار برقی عوارضی بسیار کمتر در مقابل سیگار داشته و عملکرد آن از طریق تبخیر مایع درون آن است که نه تنها هیچ دودی تولید نمیکند بلکه با کمک حرارت تولید بخار کرده و برای شخص سیگاری تداعی کننده سیگار کشیدن است.

بدین ترتیب جایگزین سیگار شده و باعث میگردد در نبود دود سنگین یا غلیظ سیگار ریه ها بهتر کار اکسژن رسانی و خون رسانی را انتجام دهند.

اگر تصمیم به ترک سیگار گرفته اید از همین امروز اقدام به ترک آن کنید، برای خرید روغن اضافه دستگاه  یا همین سیگار الکتریکی کلیک کنید.

اگر شما هم روش های مختلف ترگ سیگار را امتحان کرده اید و در نهایت نتوانسته اید سیگار را کنار بگذارید پیشنهاد میکنیم این دستگاه سیگار الکتریکی را تست کنید.

این دستگاه خیلی ساده جایگزین سیگار شده و علاوه بر اینکه دود سنگین سیگار و عوارض آن را در طوی دوره ای از بین خواهد برد به راحتی بعد از مدتی کوتاه میتوانید خود این دستگاه الکترونیکی را هم کنار بگذارید.

قطعا هرچه طول سالیان سیگاری بودن شما کوتاهتر باشد ترک آن راحتتر است، پس اگر تمایل به ترک سیگار دارید بهتر است سریعتر به هر روشی که امکان دارد اقدام به ترک آن کنید

فرقی نمیکند که شما روزانه چند نخ سیگار دود میکنید و یا چند سال است که سیگاری هستید، با کمک دستگاه ترک سیگار میتوانید طی مدتی کوتاه سیگار را ترک کنید و از عوارض آن بکاهید، دود سیگار حامل سم های زیادی است که همه افراد سیگاری از آن اطلاع دارند.

افرادیکه از این برای ترک سیگار استفاده کرده اند، علاوه بر ابراز رضایت خود از آن عنوان کرده اند که تنفس برای آنها بسیار راحتتر شده، خشکلی و سیاهی لب ها از بین رفته و همچنین بوی بد سیگار را نمیدهند. با کمک روش های مختلف میتوان مصرف سیگار را کاهش داد و یا آن را ترک کرد، اما معمولا زمانبر و طولانی مدت است.

لیکن دستگاه الکتریکی آن از همان روز اول کمک میکند تا کاملا سیگار را کنار بگذارید و این نوع سیگار حالت سیگار کشیدن واقعی را برای فرد سیگاری ایجاد میکند با این تفاوت که به جای دود، بخار تولید کرده و سموم سیگار را ندارد. همچنین به راحتی و در هر زمان و مکانی میتوان از آن استفاده کرده و حتی آن را شارژ کرد.

با خرید این سیگار الکتریکی که مختص افراد سیگاری تولید شده است، به آسانی میتوان سیگار را کنار گذاشت و علاوه بر تاثیرات مثبت آن، هزینه های خرید سیگار بسیار کاهش پیدا میکند.

همانطور که گفته شد این دستگاه دارای رنگ های مختلف و همچنین روغن با رایحه های مختلف بوده که به صورت کاملا رندوم ارسال میگردد. برای شارژ این دستگاه دقت کنید که بیش از دو ساعت تا دو ساعت و نیم آن را در برق نگه ندارید.

اگر نیاز به خرید پاد آرگاس پی 1 ووپو  دستگاه ترک سیگار دارید میوانید اینجا کلیک کنید.

ن عمده متفاوت است

قیمت برای خریداران عمده متفاوت است

فروشگاه ثانیه ها به شما تضمین قیمت ویپ می دهد؛ این به این معناست که شما می توانید با مقایسه قیمت ویپ ها با یکدیگر مناسب ترین را برای خود انتخاب کنید

خروج از نسخه موبایل