بین المللمدیریت کسب و کار

صفر تا صد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

مزایای مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ چیست؟

کانادا یکی از برترین کشورهای مهاجرپذیر دنیا است که برای جذب سرمایه و نیروی متخصص، مسیرهای متعدد مهاجرتی برای متقاضیان در نظر گرفته است. از مهمترین مسیرهای مهاجرت به کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استارتاپ و نوآفرینی
  • کارآفرینی و خرید بیزینس فعال
  • خود اشتغالی
  • خرید فرانچایز
  • کارآفرینی های ایالتی
  • اکسپرس اینتری
  • نیروی کار متخصص
  • تحصیل

صفر تا صد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

پس استارتاپ یکی از برترین مسیرهای مهاجرتی به کانادا است که در دسته ویزاهای سرمایه گذاری قرار می گیرد. ویزای استارتاپ کانادا به آن دسته از کارآفرینان بین المللی تعلق می گیرد که دارای ایده ای خلاقانه، جدید و سودآور باشند. پس اگر شما ایده ای در ذهن و اندک سرمایه ای در جیب دارید، استارتاپ می تواند یکی از برترین مسیرهای مهاجرتی به کانادا برای شما باشد. می توانید با مطالعه این نوشتار صفر تا صد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ را به دست آورید. در هنگام اطلاع از صفر تا صد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ از الزامات زبان، هزینه لازم، شرایط و مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا برای مهاجرت، اطلاع پیدا می کنید. به طور کلی از صفر تا صد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ شامل  شروط اصلی زیر می شود:

https://malekpourmie.net/tv/public/files/سرمایه گذاری/نوافرینی کانادا.mp4

·         یک ایده خلاقانه، نوآور و جدید داشته باشید:

ایده باید تا کنون در کانادا پیاده سازی نشده باشد. این ایده خلاقانه باید به گونه ای باشد تا در صورتی اجرایی در کشور کانادا سودآور باشد و برای اقتصاد این کشور مفید باشد. این ایده همچنین می بایست بتواند برای شهروندان کانادا شغل ایجاد کند. متقاضی باید بتواند در راستای پیاده سازی ایده خود، بیزینس پلن رائه نماید.

·         اخذ نامه حمایت از شرکت های حامی:

یکی از شروط اصلی که در هنگام اطلاع از صفر تا صد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ از آن اطلاع می یابید، سرکت های انکوباتور یا حامی هستند که متقاضی استارتاپ کانادا می بایست از یکی از انواع این شرکت ها نامه حمایت دریافت نماید. متقاضی می بایست با ایده و بیزینس پلن خود یکی از 3 نوع شرکت انکوباتور، را راضی نماید که ایده اش ارزش سرمایه گذاری دارد و از شرکت مورد نظر نامه حمایت بگیرد.

صفر تا صد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

·         برآورده نمودن الزامات زبان

ویزای استارتاپ کانادا از مسیرهایی که از متقاضی مدرک زبان با نمره پایین درخواست می کند. در صورتی که متقاضی بتواند مدرک آیلتس در حد 5 یا مدرک زبان فرانسوی در همین حد ارائه نماید، می تواند از پس این شرط بیاید.

صفر تا صد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

·         تمکن مالی

بدون شک ارائه نامه ای جهت تمکن مالی برای راه اندازی بیزینس یکی از شروط اصلی استارتاپ کانادا می باشد. میزان هزینه لازم برای این مسیر متناسب با نوع ایده و تعداد اعضای خانواده شما که در پرونده شما قرار دارند، می باشد..

تعداد اعضای خانواده میزان هزینه مورد نیاز (به دلار کانادا)
1 12,960
2 16,135
3 19,836
4 24,083
5 27,315
6 30,806

پس در صورتی از صفر تا صد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ اطلاع پیدا نمودید و با توجه به بررسی شرایط خواسته لازم و با بررسی با شرایط خود به این نتیجه رسیدید، می توانید این مسیر مهاجرتی جذاب را انتخاب نمایید. در هنگام انتخاب این مسیر قطعا با سوال مزایای مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ چیست؟ رو به رو خواهید شد. در پاسخ به سوال مزایای مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ چیست؟ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از همان بدو ورود منجر به اقامت دائم کانادا می شود
  • همراه همزمان با متقاضی اصلی می تواند اقامت دائم کانادا را به دست آورد
  • هیچ محدودیتی برای فعالیت تجاری وجود ندارد
  • برای هر ایالتی در کانادا می توان اقدام نمود
  • حداقل محدودیتی در سرمایه مشخص نشده است
  • مدرک زبان با نمره پایین
  • امکان مشارکت 5 خانواده با یک ایده

صفر تا صد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

به طبع هر برنامه مهاجرتی در کنار مزایایی که دارد، دارای یکسری معایب نیز می باشد و بهتر است در هنگام پاسخ و بررسی سوال مزایای مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ چیست؟ به معایب این مسیر نیز توجه نمایید و با بررسی معایب و مزایای دیگر مسیرهای مهاجرتی به کانادا برترین مسیر ممکن متناسب با شرایط خود را انتخاب نمایید. از مهمترین معایب استارتاپ کانادا می توان به رقابت شدید در اخذ نامه حامی از انکوباتورها و زمان طولانی این مسیر ( حداقل 2 سال)، اشاره کرد.

مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا برای مهاجرت

در بالا با شرایط لازم و معایب و مزایای استارتاپ کانادا آشنا شدید. مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا برای مهاجرت می بایست حتما در هنگام بررسی صفر تا صد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ مورد بررسی قرار گیرد. مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا برای مهاجرت را می توان به صورت زیر در نظر گرفت:

·         مرحله 1 – اخذ نامه حمایت از یک شرکت حامی با انکوباتور:

 هر انکوباتور کسب و کار فرآیند درخواست و معیارهای خاص خود را دارد. به طور معمول این فرآیند شامل موارد زیر است:

  • ارائه یک طرح تجاری.
  • شرکت در مصاحبه با انکوباتور (معمولاً آنلاین)
  • ارائه اسناد و اطلاعات به انکوباتور

ارائه این استاد می بایست به طوری باشد که آنها گزارش دقت لازم را تکمیل کنند. به طور معمول، یک انکوباتور کسب و کار شما را در یک برنامه پشتیبانی با هزینه حدود 2000 تا 3000 دلار کانادا در ماه قرار می دهد.

صفر تا صد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

·         مرحله 2 اقدام برای اخذ مجوز کار کوتاه مدت:

هنگامی که نامه پشتیبانی خود را دریافت کردید (معمولاً مرکز رشد کسب و کار حدود 1 ماه طول می کشد تا یک درخواست را پردازش کند)، سپس باید برای یک مجوز کار کوتاه مدت درخواست دهید. برای انجام این کار، باید از طریق پورتال کارفرمای دولت کانادا یک پیشنهاد استخدام ارسال کنید و هزینه انطباق کارفرما را بپردازید. سپس باید مدارک پشتیبان خود را جمع آوری کنید و فرم IMM_1295 را به صورت آنلاین ارسال کنید. زمان پردازش مجوز کار حدود 16 روز است. لطفاً توجه داشته باشید که پس از ارسال درخواست خود، از شما دعوت می شود تا در یک وقت بیومتریک در سفارت/کنسولگری محلی کانادا و یک وقت پزشکی شرکت کنید.

·         مرحله 3 – گردآوری و ارسال مدارک لازم:

 هنگامی که مجوز کار خود را دریافت کردید. سپس باید مدارک پشتیبان خود را برای درخواست اقامت دائم جمع آوری کنید و فرم های زیر را به صورت آنلاین تکمیل و از طریق پورتال ارسال کنید. پس از ارسال، زمان پردازش برای این درخواست بین 12-16 ماه است. لطفاً توجه داشته باشید که پس از ارسال درخواست خود، از شما دعوت می شود تا در یک وقت ملاقات بیومتریک اضافی و سفارت/کنسولگری محلی کانادا و یک وقت پزشکی اضافی شرکت کنید.

صفر تا صد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

·         مرحله 4 – حضور در کانادا و راه اندازی کسب و کار:

 پس از ارائه مجوز اقامت دائم، می توانید به کانادا سفر کنید. پس از ورود به کانادا، می توانید در حالی که منتظر رسیدگی به درخواست خود هستید، روی کسب و کار راه اندازی خود کار کنید.

در کنار اطلاع از مراحل اخذ ویزای استارتاپ کانادا برای مهاجرت می بایست از اسناد و مدارک مورد نیاز این مسیر نیز اطلاع داشته باشید. این مدارک را می توان در دو دسته زیر قرار داد:

·         مدارک مورد نیاز برای مجوز کار شامل موارد زیر می باشد:

  • گذرنامه معتبر یا سایر اسناد مسافرتی؛
  • نامه پشتیبانی از مرکز رشد کسب و کار (یا سایر نهادهای تعیین شده)؛
  • صورت‌حساب بانکی که ثابت می‌کند درآمد کافی برای حمایت از خود و برای یک دوره 52 هفته‌ای دارید.
  • گواهی پلیس معتبر؛ و
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت..

صفر تا صد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

·         مدارک مورد نیاز برای درخواست اقامت دائم شامل موارد زیر می باشد:

  • گذرنامه و سایر مدارک سفر برای خود و اعضای خانواده؛
  • مدرک مهارت زبان؛
  • نامه پشتیبانی از مرکز رشد کسب و کار (یا سایر نهادهای تعیین شده)؛
  • دو قطعه عکس در اندازه پاسپورت و
  • صورت‌های بانکی یا موارد مشابه که وجوه نگهداری کافی را ثابت می‌کند.

صفر تا صد مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

دکمه بازگشت به بالا