عمومی

نیروهای مسلح دژ پولادین عزت و هویت ملی هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

نیروهای مسلح دژ پولادین عزت و هویت ملی هستند - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام محمود کارگر عصر جمعه در نشست شورای فرهنگ عمومی خارگ اظهار داشت: اگر خانواده منحرف شد، نسل آینده هم می‌تواند منحرف شود و به تعبیری دیگر اجباری برای انحراف نیست ولی بستر انحراف مهیا شده است.

وی افزود: بچّه‌هایتان را بر اساس بندگی خدا تربیت کنید و اگر فضای مجازی و ماهواره و اینترنت و … اگر این فضای مجازی تهاجم را بیش‌تر کرد، ما باید وقت بیش‌تر صرف کنیم. اگر بچّه‌های ما در خطرند، پس باید ما بیش‌تر وقت بگذاریم، پول بگذاریم، زمان بگذاریم، تلفن کنیم، مشورت کنیم.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: فعالیت در نیروهای مسلح افتخاری بزرگ و از حیاتی‌ترین مشاغل در اداره و مدیریت سرزمین عزیز ایران است. نیروهای مسلح دژ پولادین امنیت، عزت و هویت ملی است.

حجت الاسلام کارگر با اشاره به عملیات طوفان الاقصی افزود: عامل این بلای بزرگ عملکرد خود صهیونیست‌ها است؛ چرا که وقتی شما درنده‌خویی و وحشی‌گری را از حد می‌گذرانید، باید منتظر «طوفان» باشید، امروز دنیا بر علیه اسرائیل کودک کش است و دستان لرزان بایدن نمی‌تواند از آنها دستگیری کند و این ملت مقاوم فلسطین و غزه و کرانه باختری نام نحس آنان را از تاریخ جهان با اراده الهی محو خواهند کرد.

امام جمعه خارگ خاطرنشان کرد: یکی از پدیده‌های عجیب روزگار، شیخ ابراهیم زکزاکی است. فردی با دست خالی در غرب آفریقای فقیر، با ۵۰ درصد مسیحی و بی‌دین، توانسته است ظرف ۳۰ سال، حدود ۲۰ میلیون از مردم نیجریه و چندین میلیون از کشورهای آفریقایی را جذب و به عنوان طرفداران انقلابی مکتب اهل بیت (ع) تربیت کند.

دکمه بازگشت به بالا