عمومیمدیریت کسب و کار

همه چیز در مورد پمپ استخر ایمکس

پمپ استخر EMAUX یکی از پرکاربردترین تجهیزات استخری برند EMAUX می باشد که در سری های مختلف تولید و عرضه می شود. به طور کلی پمپ استخر مهمترین وسیله برای تصفیه آب استخر و جکوزی است و وظیفه آن پمپاژ آب به فیلترهای ضد عفونی است.

در واقع پمپ استخر نیروی محرکه لازم برای جریان و حرکت آب را فراهم می کند و در صورت نبود این پمپ آب راکد می تواند منشا بسیاری از باکتری ها و میکروب ها باشد. پمپ استخر باید دارای ویژگی هایی باشد که آن را کارآمد و بادوام کند.

یکی از مهم ترین ویژگی های هر پمپ استخر جنس آن است، زیرا مقدار زیادی کلر و سایر سموم دفع آفات وجود دارد که باعث آسیب به بدنه استخر و پروانه های آب استخر می شود، باید در برابر رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم باشد. پمپ..

تمام پمپ های استخر EMAUX بدنه ای از فایبرگلاس و چدن دارند که در برابر خوردگی مقاوم بوده و در دراز مدت یا نزدیک آب یا رطوبت زنگ نمی زند. پروانه این پمپ نیز از فولاد ضد زنگ برای طول عمر و دوام بالا ساخته شده است.

یکی دیگر از ویژگی های پمپ ایمکس صدای کم آن است و از آنجایی که بسیاری از افراد در خانه خود استخر و جکوزی دارند، این کم صدا مزاحمتی برای آنها ایجاد نمی کند. پمپ های ایمکس نیز دارای یک سال گارانتی بوده و کیفیت محصول را تضمین می کند.

نوع پمپ ایمکس چیست؟

پمپ استخر آی مکس انواع و مدل های مختلفی دارد که هر کدام برای نوع خاصی از استخر و جکوزی مناسب بوده و ویژگی های خاص خود را دارند. یکی از مدل های این پمپ که قدرت موتور بسیار بالایی دارد و برای حوض های بسیار بزرگ قابل استفاده است، مدل SE می باشد.

مدل SC این پمپ برای استخرهای کوچک نیز بسیار مناسب است. مدل های SB، EPH و SPH نیز وجود دارد که هر کدام قابلیت ها و نقاط قوت خود را دارند و برای استخرهای کوچک و بزرگ مناسب هستند.

روش کار پمپ تصفیه استخر EMAUX

پمپ های استخر EMAUX به این ترتیب کار می کنند که به گریل یا فیلتر استخر اجازه می دهد تا آب را از دریچه ای در پایین استخر بکشد و آن را به تجهیزات نظافتی مانند فیلتر آب منتقل کند تا آب را از آن عبور دهد. آب تمیز و در نهایت تمیز دوباره به استخر می رود.

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید پمپ استخر EMAUX باید به آن توجه کرد، با توجه به ظرفیت پمپ و هد و دبی مناسب آن است، باید بتواند با توجه به میزان آب استخر را خیلی سریع پمپاژ کند. آب و سایر تجهیزات نظافتی

پیشنهاد می شود برای انتخاب بهترین پمپ فیلتر استخر متناسب با نیاز خود با کارشناسان ما در گرمگاه تماس حاصل فرمایید.

نحوه انتخاب پمپ شستشوی استخر برای رفاه حال عزیزانتان در قسمت مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

با توجه به تغییرات مکرر در بازار امکان تغییر قیمت پمپ های تصفیه استخر EMAUX وجود دارد.

مشخصات پمپ تصفیه استخر EMAUX

آی مکس یک برند استرالیایی است که در زمینه تولید تجهیزات استخر، سونا و جکوزی فعال است.

پمپ تصفیه استخر یا پمپ استخر EMAUX از جمله محصولات با کیفیت این برند می باشد.

پمپ های فیلتر استخر EMAUX در سری های مختلف با توجه به مصارف مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند.

پمپ های تصفیه استخر EMAUX در سری های SB، EPH، SC، SE و SPH تولید می شوند.

از این پمپ ها می توان در استخرها و جکوزی های خصوصی و عمومی استفاده کرد.

تمام مدل های آن به جز سری SE دارای بدنه فایبرگلاس هستند.

راهنمای انتخاب و خرید پمپ تصفیه استخر EMAUX

هنگام انتخاب پمپ تمیز کننده استخر، ابتدا باید موارد زیر را در نظر بگیرید.

  1. قدرت پمپ
  2. حجم استخر
  3. فاصله تا گاراژ
  4. انواع فیلترهای شنی

بر اساس مقادیر مشخص شده می توان دبی آب پمپ های EMAUX را با توجه به هد تحویل (ارتفاع) بررسی و انتخاب کرد.

در این راستا برای درک بهتر پمپ های تصفیه آب استخر Emaux این مقاله را تا انتها مطالعه کنید و از ویژگی ها و جزئیات فنی این پمپ های تصفیه آب چشمه آب گرم مطلع شوید و با ما همراه باشید.

طراحی پمپ استخر EMAUX

پمپ استخر آی مکس دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری است که باعث شده امروزه از این پمپ برای نظافت بیشتر استخرها استفاده شود. برخی از ویژگی های این محصول به شرح زیر است.

قدرت موتور برق پمپ استخر EMAUX 1hp الی 3hp می باشد که تک فاز و دارای اتصالات ورودی 2 اینچ و دوشاخه 1 اینچ توسط مهره مارپیچ ساخته و تولید می شود. این محصول برای جکوزی، استخر، استخرهای عمومی و خصوصی و … مناسب است.

این نوع پمپ ها در مدل های مختلف در بازار موجود می باشند.

صرفه جویی در مصرف انرژی و توان بالا با راندمان متفاوت از دلایل استفاده اقتصادی و گسترده از این نوع پمپ می باشد.

پمپ فیلتر مکانیکی استخر و شفت فولادی 316 ساخته شده است که باعث مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی شده و کیفیت و کارایی آن را افزایش می دهد. شما بازدیدکنندگان عزیز باید همه این موارد را بررسی کنید تا محصول مناسب را به دست آورید.

عوامل موثر بر قیمت و خرید پمپ استخر EMAUX

قدرت موتور یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر قیمت پمپ ایمکس می باشد که هر چه قدرت موتور بیشتر باشد قیمت پمپ نیز بیشتر می شود. نوع، ظرفیت، مصرف برق، فشار، سرعت و عوامل دیگر بر قیمت تمام شده پمپ تاثیر می گذارد.

به طور کلی در هنگام خرید استخر باید به برند و شرکت آن توجه کرد. برند ایمکس یکی از برندهای محبوب در بخش تجهیزات استخر است و محصولات آن نسبتاً ارزان و مقرون به صرفه است.

مشخصات پمپ تصفیه استخر EMAUX

نصب آسان و سریع

آماده سازی و تمیز کردن آب در استخرهای شنا

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

دارای یک سال گارانتی برای مشتریان می باشد

ساخت چین و دارای مجوز استرالیا

دو نوع پمپ استاندارد و ماسه ای هستند

بسته به ابعاد استخر در اندازه ها و ظرفیت های مختلف استفاده می شود

قابلیت جمع آوری زباله در آب

خدمات پس از فروش می

قابلیت تعویض فیلتر

ویژگی های پمپ تصفیه آب استخر EMAUX

پمپ های تصفیه آب استخر EMAUX انواع مختلفی دارند و هر کدام در شرایط متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند و در این امر برای تست های بیشتر و بهتر برای شما عزیزان و داشتن حس خوب و خریدی بهینه و هوشمند می باشد. ، ما در ارزیابی ویژگی های هر یک متخصص شده ایم. در مورد مدل پمپ تصفیه EMAUX صحبت کردیم.

پمپ تصفیه استخر Emaux سری EPH مجهز به موتور الکتریکی IE2 و قدرت 2 اسب بخار تا 4 اسب بخار به طور همزمان و اندازه ارتباط ورودی و خروجی 2 اینچ با مهره و لوله باکلیت صحیح، مناسب برای جکوزی، استخر، آب سرد می باشد. ، پارک های عمومی و خصوصی.

پمپ های تمیز کننده استخر Emaux در چهار مدل EPH، SC، SB و SPH در بازار موجود است.

صرفه جویی در مصرف انرژی و توان بالا در سیالات مختلف یکی دیگر از دلایل اقتصادی و مفید بودن پمپ های EMAUX است.

پمپ تصفیه استخر Emaux سری EPH با آب بند مکانیکی و شفت فولادی 316 و بدنه صافی پمپ فایبرگلاس تمام تلاش خود را برای کاهش زنگ زدگی و خوردگی و افزایش کیفیت و کارایی به کار گرفته است.

دکمه بازگشت به بالا