عمومیمدیریت کسب و کار

ظروف پلاستیک در صنعت خوراکی در آشپزخانه

در این نوشته سعی داریم شما را با 3 تا از بهترین تولیدکنندگان ظروف پلاستیکی و وسایل آشپزخانه آشنا کنیم. عمده محصولات این تولیدکنندگان در خصوص ابزار آشپزی، ظروف نگهدارنده، سرویسهای جهیزیه و ظروف ملامین میباشد.

تیترهای محتوای این خبر نمایش تیترها

تولیدکننده لوازم خانه و آشپزخانه با دستیابی به بالاترین سطح کیفی در تولید محصول و همچنین رعایت حقوق مصرف کننده با دارا بودن تجهیزات آزمایشگاهی کنترل کیفیت و استفاده از مواد اولیه بهداشتی و مرغوب توانسته تا محصولات خود را دراختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

محصولات

با مراجعه به سایت این شرکت متوجه میشویم که محصولات خود را در قالب 10 دسته اصلی ارائه میکند. این دسته ها عبارتند از سرویس‌های جهیزیه، لوازم بهداشتی، ظروف فریزری، سرویس مسافرتی و پیک‌نیک، کاسه‌ها و سبدها، محصولات طرح بامبو، لوازم خانه، لوازم آشپزخانه، لوازم کودک و بانکه‌ها و شیشه‌ها . تنوع محصولی در شکل و رنگ و جنس عالی باعث شده است که ما لیمون را در دسته بهترین تولیدکنندگان ظروف پلاستیکی و وسایل آشپزخانه در ایران قرار دهیم.

سرویس‌های جهیزیه عروس

سرویس‌های جهیزیه عروس در 7 مدل و اغلب 2 رنگ عرضه میشود.

مدلهای سرویس آشپزخانه چهارگوش در پارچه‌های 9 پارچه، 22 پارچه و 37 ارائه میشوند که اغلب در در دو رنگ سبز پاستیلی و صورتی پاستیلی موجود میباشند.

محصول دیگر این دسته سرویس آشپزخانه نام دارد که باز در همان تعداد پارچه و رنگ بندی عرضه میگردد. سرویس دیگر پلاسکو لیمون میباشد که در 3 رنگ عرضه میگردد. این محصول شامل

۱ عدد غلاف سیخ، ۱ عدد شال آویز، ۶ عدد رخت آویز گردان ۱، ست جارو و خاک انداز دسته بلند، کف شوی دو تکه، سبد با گیره های رخت، قیف دو سایز، ۱ عدد رخت آویز پشت دری، ۲ عدد ظرف فریزری چهارخانه، ۱ سرویس فریزری ۶ پارچه مربع، ۱ سری ست برنج شوی دسته دار، جای اسکاج، ۱ عدد آبمیوه گیری دستی اکرولیک، ۱ عدد پارچ اکرولیک کوتاه، ۱ عدد جاقاشقی ۲ طبقه، ۱ عدد جا شیری، ۶ عدد سبد نان و سبزی بامبو، ۱ سری ست آبکش و لگن نسیم ۴، ۱ سری ست آبکش و لگن نسیم ۲، ۱ عدد سبد میوه پایه استیل، ۱ عدد جارو نپتون تک محور، ۱ سرویس کاسه گرد، ۱ عدد صافی سینک، ۱ عدد تخته گوشت، ۱ عدد جعبه لوازم خیاطی، ۱ عدد لگن گرد شماره ۵،۱ عدد لگن گرد شماره ۲، ۱ سری جای نان سه پارچه یاس ، برس میوه شوی ، ۱ عدد سبد رخت دربدار بلند طرح بامبو، ۱ عدد سبد پیک نیک دربدار کوتاه طرح بامبو، ۱ عدد جای پودر شوینده، ۱ عدد صندلی حمام، ۱ سری سطل و فرچه لیمون، ۱ عدد سطل حمام

محصولات این دسته 4 عدد میباشد و عبارتند از :

ست بهداشتی طرح رویال

ست بهداشتی طرح گل چاپدار

ست بهداشتی طرح کلاسیک

ست بهداشتی طرح گل

ظروف فریزری

تنوع محصولی این بخش بسیار زیاد است و در حدود 48 نوع ظروف فریزری وجود دارد.

طروف فریزری در پارچه‌های متفاوت، جا تخم مرغی، ظروف فریزری مربعی، مستطیلی، باکس سبزیجات، جا یخی و چهار قفل از انواع محصولات این بخش میباشد. برای آگاهی بشتر از تنوع محصولی این بخش به مربوط به این بخش مراجعه کنید.

ظروف پلاستیک در صنعت خوراکی در آشپزخانه

سرویس مسافرتی و پیک نیک

سبد پیک‌نیک مستطیلی، بیضی شکل، سبد خرید، جای سیخ، ست چای خوری، ست مسافرتی از انواع محصولات این بخش که تعدادشان 11 عدد است.

کاسه ها و سبدها

37 نوع محصول در این دسته‌بندی وجود دارد. باکس میوه کوچک و بزرگ، ست کاسه گرد، سبد میوه کوچک و بزرگ، برنج شوی دسته دار در 3 سایز، ابچکان فلزی، سبد نان، صافی سینک، سبد میوه، ست کاسه و آبکش، جا قاشقی از انواع محصولات این دسته میباشند.

محصولات طرح بامبو

این محصولات 27 نوع میباشند و بعضی از آنها عبارتند از صندلی حمام، سطل و فرچه، سبد مستطیل درب دار، سبد رخت درب دار، سطل پدالی 4 گوش و ظرف سیب زمینی پیاز .

لوازم خانه

همانطور که میبینید اسم دسته‌بندی این بخش خود گویای تنوع محصولی این بخش میباشد و فراتر از وسایل آشپزخانه میباشد. در مربوط به این دسته 75 نوع قلم کالا را مشاهده میکنیم . از جمله آنها می توان به جای پودر شوینده، ظروف جار پلاستیکی ، آویز پشت در، شال آویز، رخت آویز گردان، گیره‌های رخت با سبد، فرچه فرش، چهارپایه، دراور 3 کشویی، جارو نپتون، جعبه لوازم خیاطی ساده، جا برنجی، پارچ آبمیوه گیری 2 کاره و ….

لوازم آشپزخانه

محصولات 46 عددی این دسته منحصرا به وسایل آشپزخانه محدود میباشند. از جمله محصولات این دسته میتوان به ست سرتاس اکریلیک، رنده، لگن سینک، کفگیر، ملاقه، ابچکان فلزی یک طبقه بلند، جای اسکاچ کروم، جا قاشق و چنگال اکرولیک دربدار و درپوش ماکروفر اشاره کرد.

لوازم کودک

اسم دسته بندی گویای محصولات این بخش میباشد ودارای 13 محصول جهت استفاده کودکان میباشد. سطل کاغذ کودک، لیوان نی‌دار، لیوان دسته‌دار، سطل گرد پاندولی، دراور 3 طبقه و ظرف غذا از جمله محصولات این بخش میباشد. ویژگی برجسته این بخش طراحی مناسب برای سن وسال کودک میباشد که اکثر وسایل این بخش دارای طراحی جذاب ویژه کودکان میباشد. همین تنوع محصولی که برای سنین مختلف محصولات متفاوت و مناسب این سنین تهیه و تولید شده است باعث میشود که دوباره تاکید کنیم که لیمون یکی از  بهترین تولیدکنندگان ظروف پلاستیکی و وسایل آشپزخانه در ایران محسوب میشود.

بانکه ها و شیشه ها

72 نوع محصول شیشه‌ای و بانکه در این دسته وجود دارد. برخی از این محصولات عبارتند از بطری چفتی طرح بزرگ، تابه بیضی درب دار، آبمیوه گیری دستی اکرلیک، شکر ریز توپی، بانکه 4 گوش، ظرف شیشه‌ای وکیومدار، ست ادویه، ست قند وشکر، ست قند و شکر اکریلیک، ظرف شکلات کوچک، شکر پاش، جای حبوبات، بطری آب استوانه‌ای بزرگ.

سایت این شرکت  3 زبانه (عربی، انگلیسی، فارسی) است و محل دائمی نمایشگاه در تهران، میدان شوش، خیابان صابونیان، خیابان کاخ جوانان، پاساژ الغدیر، طبقه پنجم میباشد.

یکی از بهترین تولیدکنندگان ظروف پلاستیکی و وسایل آشپزخانه در ایران یزد گل میباشد که دارای تنوح محصولی زیادی در این حوزه است. شما با مراجعه به سایت آن میتوانید به صورت آنلاین نیز خرید خود را انجام دهید.

محصولات

محصولات این شرکت در دسته‌های اصلی ابزار آشپزی، لوازم آشپزخانه، بهداشتی، سرویس، ظروف نگهدارنده، ملامین، نظم دهنده، نوشیدنی و محصولات فلزی قرار میگیرد که هر کدام خود دارای انواع دیگری محصول میباشند در ادامه این محصولات را معرفی میکنیم.

ابزار آشپزی

این بخش به 3 نوع محصول تقسیم میشود. کفگیر و ملاقه، درب باز کن و صافی و قیف تقسیم میشود .

کفگیر و ملاقه

6 نوع کفگیر و ملاقه از جمله قاشق چنگال اسپاگتی، قاشق سوپ سر آشپز، قاشق ماکارونی، کفگیر دولبه ، کفگیر سر آشپز و ملاقه سرآشپز از محصولات این بخش میباشند.

درب باز کن وصافی

جداسازهای گجت، حشره کش آنتی ویز و درب باز حلقه از جمله محصولات این بخش میباشد.

قیف

ست قیف سارک تنها محصول این بخش میباشد.

لوازم آشپزخانه

این بخش خود به چندین زیر دسته تقسیم میشود. لوازم جانبی، سرویس غذا خوری، سبد و آبکش، سطل و تشت، ابچکان و جا قاشقی و سینی زیر دسته ها میباشند.

لوازم جانبی

محصولات این قسمت عبارتند ازظروف ، تخته برش، پارچ و میکسر، آبمیوه گیری، سبزی خشک کن

سرویس غذا خوری

این مجموعه دارای کارد و چنگال و قاشق، کاسه و بشقاب، نمک و فلفل پاش میباشد.

سبد و آبکش

6 محصول در این دسته قرار دارند.

سطل و تشت

دارای 3 محصول است

آبچکان و جاقاشقی

ابچکان السا و جا قاشقی نگین جز این دسته میباشند.

ﺳﯿﻨﯽ

تنوع محصولی این بخش 6 عددی است و دارای سینی حلقه، سینی خانواده، سینی رویا، سینی سان، سینی گرد و موج از این دسته هستند.

بهداشتی

سطل، سبد و دستشویی و حمام زیر دسته های این بخش هستند.

سطل

2 سایز سطل در این دسته قرار دارند.

سبد

4 نوع سبد تحت عنوانهای سبد لادن در 2 سایز، سبد لباس سمن و سبد همه کاره آفرا این 4 نوع میباشند.

دستشویی و حمام

که خود دارای 2 زیر مجموعه به نامهای جا مایع و لگن است. کلا دارای 5 محصول به نامهای جامایع صابون پاکان که دارای جنس کروم نیز است و جای صابون نیک و لگن بامداد در 2 سایز است.

سرویس

دارای زیر دسته های ست سر آشپز، ست مسافرتی، ست لیوان و ست کاسه است

ظروف نگهدارنده

دارای 22 نوع محصول است که از این بین میتوان توشه یک طبقه، جاکره‌ای، ظرف نگهدارنده کار آسان، ظرف درب دار، توشه 2 طرفه و 2 طبقه اشاره کرد.

ملامین

ظروف رویال، یزدگل، جانبی، مدرن، سینی و کودک از زیر دسته های آن هستند.

ظروف رویال

دارای 14 نوع محصول است که عبارتند از گل ملامین، تخت پلو خوری، تخت شیرنی خوری، تخت میوه خوری ، گود خورشت خوری، گود سوچ خوری، دیس بیضی بزرگ، بیضی دسر، بیضی کوچک، بیضی متوسط، ترشی خوری، سالاد خوری متوسط ، کاسه ماست خوری و سالاد خوری.

ظروف مدرن

10 تا محصول با عنوانهای انتخاب گل ملامین، بشقاب چهارگوش پیشدستی، تخت،گود،دیس چهارگوش کوچک و بزرگ، سرویس مدرن، کاسه چهار گوش بزرگ و کوچک و کاسه چهارگوش متوسط در این دسته قرار دارند.

ظروف کودک

5 محصول به نامهای بشقاب سوپ خوری کودک، جا تخم مرغ خوری، ظرف کودک، کاسه کودک و لیوان جز این دسته میباشند.

سینی

8 نوع سینی در اسامی سینی ارمغان، بیضی، پرتو، تک، کارا، گرد، نقشین و یزدگل وجود دارند.

نظم دهنده

دارای 7 محصول است که عبارتند از پنج آویز، جای قاشق چنگال کشویی بارلی، جعبه خاطره، چوب لباسی دلآویز، رخت آویز لوکس، فایل 3 طبقه لوکس، فایل 4 طبقه پرتو .

نوشیدنی

دارای 3 زیر دسته فلاسک و کلمن، لیوان و ماگ و پارچ تصفیه میباشد.

فلاسک و کلمن

12 نوع فلاسک و کلمن وجود دارد که عبارتند از فلاسک ساتین، ساده آوا، سانا، دارآوا، کیمیا، مانوش،قمقمه ژامک،کلمن آویژه، چشمه در 3 سایز.

لیوان و ماگ

6 محصول این قسمت عبارتند از لیوام دیبا، ساغر، مدرن، مدرن رنگی، همراه و ماگ کامنوش

پارچ (تصفیه)

دارای 6 محصول به نامهای پارچ آبنوش، تصفیه دنا، تصفیه سهند، پارچ مدرن، فیلتری 100 لیتری و 200 لیتری  میباشد.

محصولات فلزی

آویز دلسا تک شاخه،آویز دلسا هفت شاخه،جادستمالی رولی-رومیزی،آوﯾﺰ اﻟﻤﺎس محصولات این بخش هستند.

شرکت زیباسازان کیانا در فضایی مناسب و با مجهزترین دستگاه های به روز دنیا یکی از بهترین تولیدکنندگان ظروف پلاستیکی و وسایل آشپزخانه در ایران است.

تمامی محصولات شرکت زیباسازان به این منظور خلق شده اند تا در کنار عملکرد مناسب و ظاهر برازنده از دوام بالایی نیز برخوردار باشند. کیفیت برتر، زیبایی و هنر این محصولات به شما این امکان را می دهد تا از خانه ای که مطابق سلیقه شخصی شما انتخاب شده است، بیشتر لذت ببرید.

سال 1396 معرفی برند “” نقطه عطفی در تاریخچه گروه تولیدی زیباسازان است، سالی که شرکت زیباسازان با اهداف جامع و دقیق برای نوآوری در زمینه “” به خلق یک فرهنگ نو پرداخته است.

زیبا با شناخته سلیقه های منحصر بفرد و طراحی متمایز و پیشرو “مجموعه از لوازم زندگی” با کیفیت را در رنگ های خاص، متنوع و طرح های امروزی تحت برند “زیبا” به بازار عرضه می کند.

امروزه “زیبا” با داشتن فناوری پیشرفته، جایگاه بسزائی را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص داده است. با داشتن قراردادهای ملی و منطقه ای در فروشگاه های زنجیره ای کشور و فروشگاه های معتبر این محصولات موجود می باشند.

محصولات

محصولات این بخش در 6 دسته اصلی تحت عنوان نامهای مجموعه، لوازم آشپزخانه، خانه، دخیره سازی، نظافت، بیرون از خانه ارائه میگردد که هرکدام نیز دارای زیر دسته نیز میباشند .

مجموعه

مجموعه دارای زیر دسته  سرویس جهیزیه عروس است که یک سرویس 58 پارچه میباشد.

لوازم آشپزخانه

که دارای محصولات متنوع از جمله ظروف نوشیدنی، بنکه حبوبات، ظروف نگهداری ادویه جات، آبلیموخوری و روغن ریز، نمکپاش و شکرپاش، کاسه و همزن، کاسه و آبکش، وسایل سینک، ظروف نگهدارنده غذا، ظروف فریزری، محصولات ذخیره سازی آشپزخانه است که هر کدام نیز دارای کلی تنوع میباشند.

ظروف نوشیدنی

دارای 34 محصول است که میتوان به بظری آونگ، بطری رمانتیک پینگو رنگین اشاره کرد.

بانکه حبوبات

داری 24 محصول مانند جا ماکارونی و بانک باواریا میباشد.

ظروف نگهداری ادویه جات

دارای 19 محصول است که برخی عبارتند از اسپری زعفران داریا، ادویه اسپیناس استیل، ادویه ماسالا یک طبقه، ادویه کاکوتی از این دست میباشند.

آبلیموخوری و روغن ریز

روغن ریز کمر باریک، روغن ریز شنل دار، ست آبلیمو خوری کالسکه، آبمیوه خوری ترنگ از جمله محصولات این دسته  16 محصولی است.

نمکپاش و شکرپاش

23 محصول در این بخش وجود دارد که بعضی از آنها عبارتند از شکر پاش کروم، شکر پاش سر کج دور استیل، شکر پاش کمر باریک رنگین کمان، نمک پاش شاندر من کروم.

کاسه و همزن

محصولات این دسته عبارتند از ست کاسه خروشان دربدار، ست کاسه دو رنگ، ست کاسه کمک آشپز، ست کاسه هاشور دار دربدار، ست کاسه دنیز، ست کاسه سیکاس دربدار، ست کاسه قلب، ست کاسه کالیس دربدار

کاسه و آبکش

9 محصول در این دسته وجود دارند که عبارتند از آبکش تولیکا، آبکش بالتیکا، آبکش توکا، آبکش کاتلاس، سبد نازلی، سبد آبکش و لگن توسکا، ست کاسه و آبکش دینا، ست آبکش پارمیس، ست آبکش و لگن آترینا

وسایل سینک

6 محصول این بخش عبارت است از آبچکان کنار، تامیما، جا اسکاچی تامای، فرچه سینک، درپوش سینک تاک، دو طبقه هانا از جمله این محصولات هستند.

ظروف نگهدارنده غذا

تابه شینا مربع و مستطیل دو محصول این دسته هستند.

ظروف فریزری

جا یخی سارینا، سولار، گل یخ و جا گوشتی در این دسته قرار دارند.

محصولات ذخیره سازی آشپزخانه

سبد بافت جا قاشقی بنفشه، پرینا، مینا، سارا، جاقاشقی داخلی کشویی زیبا، جا قاشقی دو قلوی رنگین کمان، جا قاشقی سارا، زیر قاشقی کنار گذر رنگین کمان، مکعب حفره دار چند کاره، جا برنجی بنیس، جا قند بنیس، جا شکر بنیس، جا برنجی کتابی بنیس

دو محصول در این دسته وجود دارد که یکی رخت آویز و دیگری با نام عمومی وجود دارد.

رخت آویز

4 محصول در این دسته وجود دارد، جالباسی سارک، جا لباسی مرجان، جا لباسی نگین، شال آویز آیسا

عمومی

باک بروفه، استوانه بنیس، جا دستمال رولی پاکر

ذخیره سازی

عمومی ، فایل  و سبد حمل زیر دسته های ین بخش میباشند.

عمومی

عمومی دارای 13 محصول به نامهای صندوقچه بافت سمین، جا سیب زمینی و پیاز کابان، سبد طبقاتب تاتورا، منقسم داخل کشو، سبد بافت استوانه، قفسه طبقاتی پولاد، سبد بافت جا دستمال، جا قاشقی اویز بنفشه، سبد بافت برنا، سبد بافت جا قاشقی رها، سبد بافت رخت یاسمن، دبه پلاستیکی شاینا شیردار، باکس کتابی بنیس میباشد

سبد حمل

دارای یک محصول به نام سبد حفره دار همه کاره میباشد.

نظافت

سطل زباله، وسایل بهداشتی، وسایل حمام، جارو و خاک انداز، لگن، وسایل لباسشویی، بند رخت از محصولات این دسته میباشند که دارای زیر مجموعه های دیگری نیز میباشند.

سطل زباله

دارای 5 نوع سطل با عنوانهای سطل پدالی ادنا، سطل زباله بنیس، سطل بادبزنی بنیس، ست سطل و فرچه و بادبزنی بنیس میباشد.

وسایل بهداشتی

فرچه اردک، فرچه عروسکی، فرچه فرش ماهیس، ست سطل و فرچه آدنا، چاه بازکن تاو و جادستمالی بنیس محصولات این بخش میباشند.

وسایل حمام

دو محصول این بخش عبارتند از آویز حمام ارکیده و چهارپایه بنیس

جارو و خاک انداز

جارو و خاک انداز پارسیس، آلان، جارو و خاک انداز پاکر، جارو دستی بنیس در این بخش وجود دارند.

لگن

2 نوع لگن وجود دارد. لگن تاژ و لگن تولیکا

وسایل لباسشویی

سبد بافت رخت ارغوان، سبد بافت رخت سرو، سبد بافت رخت شمشاد، سبد رخت کاووس، سبد ساولان، جاپودری اطلس محصولات این بخش هستند.

بند رخت

گیره لباس عروسکی تنها مورد این بخش است.

بیرون از خانه

سرویس مسافرتی،  سبد پیک نیک،چهارپایه، گلدان در این دسته قرار دارند.

سرویس مسافرتی

سرویس مسافرتی 72 پارچه تنها محصول این دسته است.

سبد پیک نیک

سبد پیک نیک گل سنگ محصول این دسته است

چهارپایه

چهار پایه فراز و چهار پایه کودک در این بخش قرار دارند.

گلدان

گلدان بانوشاک و 3 قلو محصولات این دسته هستند.

گروه تولیدی ، تولید کننده محصولات شیشه و پلاستیک با بیش از سی سال سابقه در زمینه تولید لوازم آشپزخانه فعالیت می نماید.

محصولات

محصولات این شرکت عبارتند از ماساژور ، بطریها، شکر ریزها، جا ماکارونی، بانکه ها، دو طبقه‌ها، جا ادویه‌ها، آبلیمو خوری و روغن ریز، نمک پاش ها، پارچ‌ها، خانواده ها.

ماساژور

ماساژور سر، یکی از تازه ترین محصولات گروه تولیدی الماس کاران است که با رویکرد بالا بردن سطح سلامت افراد، به زودی جای خود را در بین کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند پیدا خواهد کرد.

بطریها

شکرریزها

 جاماکارونی

بانکه ها

دو طبقه‌ها

جا ادویه

آبلیمو خوری وروغن ریز

نمک پاش

پارچ‌هاتعداد : 6 عددارتفاع : 6 سانتی مترقطر : 7 سانتی متر

تعداد : 6 عددارتفاع : 9 سانتی مترقطر : 7 سانتی متر

تعداد : 6 عددارتفاع : 12 سانتی مترقطر : 7 سانتی متر

تعداد : 3 عددارتفاع : 11 سانتی مترقطر : 7 سانتی متر

تعداد : 3 عددارتفاع : 13 سانتی مترقطر : 8 سانتی متر

تعداد : 3 عددارتفاع : 15 سانتی مترقطر : 8 سانتی متر

تعداد : 3 عددارتفاع : 18 سانتی مترقطر : 8 سانتی متر

تعداد : 3 عددارتفاع : 20 سانتی مترقطر : 8 سانتی متر

تعداد : 3 عددارتفاع : 23 سانتی مترقطر : 8 سانتی متر

تعداد : 9 سایز از هر سایز 1 عددارتفاع : در گالری تصاویر موجود هستقطر : سایز یک تا پنج 8 سانتی متر سایز شش تا نه 7 سانتی متر

تعداد : 6 سایز از سایز 1 تا 6 هرکدام 1 عددارتفاع : در گالری تصاویر موجود هستقطر : سایز یک تا پنج 8 سانتی متر سایز شش 7 سانتی متر

جا سبزی سه پارچهکد : 262ارتفاع 12طول 32عرض 25وزن 341 گرم

سبد سبزی طرح سنگ گرد بزرگ کد: 278 اطلاعاتوزن  102طول 22.5عرض 22.5ارتفاع 5

سبد نان و سبزی سه عددی بامبو

ابعاد   طول 19   عرض 14   ارتفاع 3.5

ساخته شده از مواد اولیه بهداشتی و درجه یک است.این محصول دارای رنگبندی میباشد و بسته بندی سه عددی دارد.

جای سبزی سه پارچه یاس

ابعاد   طول 29   عرض 19   ارتفاع 12

این محصول از مواد اولیه درجه یک ساخته شده است و دارای رنگبندی میباشد که یکی از کاربردی ترین و جدیدترین وسایل پلاستیکی آشپزخانه میباشد.

سبد چهار گوش بامبو کوچک

ابعاد   طول 18   عرض 18   ارتفاع 8

این محصول دارای رنگبندی میباشد و دارای سایز بندی است.

سبد چهار گوش بامبو بزرگ

ابعاد   طول 22   عرض 22   ارتفاع 9

در لوازم کاربردی ای وجود دارد که در هر خانه ای مورد نیاز است از جمله سبد های 4 گوش بامبو که دارای رنگبندی میباشد و از کیفیت بالایی برخوردار است.

ابعاد   عرض 20   ارتفاع 6.5

ابعاد   عرض 25   ارتفاع 7

یکی از برند لیمون میباشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و شما میتوانید تمام محصولات لیمون را از پلاسکو آنلاین خریداری کنید.

اطلاعاتوزن  84طول 20عرض 20ارتفاع 5

سبد سبزی بامبو تکی بیضی محصولی با کیفیت برای استفاده در پذیرایی و نگه داری سبزی ها و یا هرچیزی که دوست دارید این محصول دارای رنگبندی است و  ظاهر زیبا و کیفیت ساخت بالایی دارد.با انتخاب درست با کیفیت از سلامتی خود و خانوهده خود حفاظت کنید.

پارچ‌های پلاستیکی برای مصرف روزانه در خانه بسیار کاربردی هستند. زیرا در صورت شست‌وشو مداوم و جابه‌جایی امکان شکستن نخواهد بود. حتی برای زمانی که با خانواده برای طبیعت‌گردی بروید و زمانی را بیرون از منزل سپری کنید، بهتر از ظروف پلاستیکی استفاده کنید. پارچ «Homeket» (هوم‌کت) کد «1133» ساخته‌شده از پلاستیک و دارای درپوش بوده که برای سرو انواع نوشیدنی کاربرد دارد. این محصول با ابعاد قطر دهانه 11.5 و ارتفاع 22.5 سانتی‌متر است که باعث می شود مقدار مناسبی از مایعات را در خود جای دهد.درپوش این پارچ کاملا در دهانه‌ی آن قرار می‌گیرد و مانع ورود گرد و خاک درون آن می‌شود. رنگ‌بندی این محصول این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا با توجه به رنگ دکور آشپزخانه و سایر ظروف خود، بتوانید هماهنگی ایجاد کنید. با داشتن دسته، بلند کردن و جابه‌جایی پارچ برایتان آسان خواهد بود.

که در تنوع بسیار زیادی در گروه های مختلف و ارگانایزر های کابینتی و یخچالی تولید شده اند و طرح و تنوع رنگ بالایی دارند. این ظروف کاربرد بسیار زیادی در آشپزخانه دارند. تولید ظروف پلاستیکی آشپزخانه توسط تولید کننده های عمده در کشور صورت می گیرد و این ظروف با قیمت ویژه در بازار عرضه می شوند. تولید عمده این ظروف موجب شده تا مشتریان دسترسی راحت تری به آن داشته باشند.

لوازم پلاستیکی آشپزخانه در آشپزخانه های ایرانی نمونه های بسیار مختلفی از ظروف را می توان مشاهده نمود که این ظروف توسط خانم ها به صورت روزانه استفاده می شوند. قسمت بزرگی از ظروف آشپزخانه شامل ظروف پلاستیکی هستند.

به دلیل مزایای زیادی که دارد از بازدهی بیشتری در قسمت تولید ظروف آشپزخانه برخوردار است. از جمله این مزیت‌ ها می‌ توان به شکل پذیر بودن آن، وزن سبک و دوام بسیار بالا در برابر شستشوهای مکرر اشاره کرد.

یکی دیگر از دلایلی که سبب شده از ظروف پلاستیکی آشپزخانه بیشتر استفاده شود، تنوع رنگ و طرح های زیبای این ظروف می باشد که در دسته بندی های ، ارگانایزر یخچال و کابینت هستند که موجب شده در خانواده های ایرانی بخش زیادی از ظروف مورد استفاده پلاستیکی باشد.

جدیدترین وسایل پلاستیکی آشپزخانه :

از مهمترین می توان وسایل زیر را نام برد:

انواع لیوان پلاستیکی، انواع کفگیر پلاستیکی، انواع بشقاب پلاستیکی، انواع قاشق و چنگال پلاستیکی، پارچ آب خوری، انواع کاسه های پلاستیکی، جام های پلاستیکی شفاف، ظروف پلاستیکی مخصوص بسته بندی، تشت ها و آب گیر های پلاستیکی و سینی های پلاستیکی.

ظروف پلاستیکی بسیار زیادی وجود دارد اما این مواردی که گفته شد در واقع مهمترین و اصلی ترین آنها هستند که توجه مشتریان و مصرف کنندگان را به سوی جلب خود کرده اند.

قیمت ظروف پلاستیکی آشپزخانه

کارخانه های بسیار زیادی در ایران وجود دارند که در زمینه تولید ظروف پلاستیکی مشغول به فعالیت می باشند. تولید ظرف های پلاستیکی با توجه به دلایل مختلفی صورت می گیرد که از جمله مهمترین آنها می‌ توان به تولید ساده و ارزان، امکان تولید در هر نقطه از کشور، دسترسی به مواد اولیه درجه یک، امکان عرضه در بازارهای صادراتی منطقه و وجود جامعه هدف و مشتریان گسترده اشاره کرد. این عوامل موجب شده‌ اند تا بهترین نمونه های ظرف های پلاستیکی آشپزخانه در بازارهای ایران با قیمت بسیار خوب عرضه شوند. از این رو حجم تولید و خرید و فروش این محصول روز به روز در ایران در حال گسترش بوده و کارخانه های بسیار زیادی وجود دارد که در بخش های تولید دارای بیشترین عرضه برای مشتریان خود هستند.

تولید لوازم پلاستیکی برای آشپزخانه

همانگونه که گفته شد یکی از عواملی که سبب شده تا تولید ظرف پلاستیکی آشپزخانه در حجم زیادی صورت گیرد، ارزان بودن قیمت آن می باشد. از آنجایی که در کشور ایران می‌ توان به ظروف پلاستیکی آشپزخانه ارزان قیمت دسترسی راحتی داشت، کشور ما یکی از بزرگترین صادرکنندگان این محصولات در بازارهای منطقه به شمار می‌ آید. کشورهایی مانند افغانستان و ترکیه از نمونه های لوازم پلاستیکی آشپزخانه تولید شده در کشور ایران استفاده می کنند.

این محصولات در داخل کشور ایران نیز دارای فروش بالایی هستند و خرید و فروش های میلیاردی برای برخی از کارخانه ها از طریق تولید این ظروف رقم می خورد. امکان دسترسی پیدا کردن به مرغوب ترین نمونه های این محصولات موجب شده تا بعضی از کارخانه ها به عنوان برندهای جهانی در صنعت این محصول شناخته شوند.

نکات مهم در خرید وسایل پلاستیکی برای آشپزخانه

از مهمترین بخش های خرید تهیه ظرف های پلاستیکی آشپزخانه می باشد. لوازم آشپزخانه پلاستیکی دارای کاربرد زیاد بوده و مثل یک دستیار در آشپزی کمک شایانی به شما خواهد کرد. هنگام خرید این ظروف لازم است به برخی از نکات مهم توجه کرد، نخستین نکته این است که اقلامی از لیست ظروف پلاستیکی آشپزخانه که ضروری هستند را نباید از قلم بیندازید. همچنین توجه به کیفیت این ظروف از دیگر نکاتی است که لازم است به آن توجه شود. زیرا این محصولات همیشه در کنار شما هستند و دارای کاربرد بسیار زیادی می باشند.

از طریق فروشگاه اینترنتی پلاسکو آنلاین می‌ توان این ظروف را با قیمت های بسیار مناسب به همراه با تخفیف های مختلفی خریداری کرد. از این رو اگر به دنبال خرید عمده بطری پلاستیکی آشپزخانه کاربردی برای خود هستید، به فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده آن مراجعه نمایید و این ظروف را با قیمت رقابتی و نزدیک به قیمت عمده تهیه کنید. از این طریق شما می توانید صرفه جویی بسیار زیادی در هزینه های خود انجام دهید.‌ امروزه ظروف آشپزخانه پلاستیکی دارای تنوع بسیار زیادی هستند.

ظرف پلاستیکی مناسب برای نگهداری غذا:

غذا امروزه دارای طراحی، ابعاد و جنس های گوناگونی هستند و انواع مختلفی از آنها وارد بازار شده است که هر یک برای مصارف مختلفی تولید شده‌اند. از انواع ظروف نگهدارنده غذا می‌ توان به ظروف نگهدارنده پلاستیکی اشاره کرد. از دیگر نمونه‌ های آن می توان ظروف پلاستیکی یکبار مصرف، ظروف پلاستیکی آشپزخانه عروس و ظرف های پلاستیکی دیگری را نام برد که می توان آنها را در بازار با قیمت های مختلفی خریداری کرد. دلایل بسیار زیادی وجود دارد که موجب شده امروزه ظرف های رویال پلاستیک دارای محبوبیت بسیار زیادی باشند. این ظروف دارای طرح های متنوعی بوده و مواردی مانند سبک و نشکن بودن آنها، عایق حرارتی و الکتریکی خوب، نفوذ نکردن قارچ و کپک درون این ظرف ها، مقرون به صرفه بودن آنها و تنوع در رنگ سبک شده تا دارای طرح‌ ها و کارایی بسیار متنوعی در بازار باشند.

 

دکمه بازگشت به بالا