اقتصادیمدیریت کسب و کار

6 دلیل برای خرید ظروف مسی

در این مقاله شما رو با 6 دلیل که شما رو مجاب میکنه به خرید ظروف مسی، امروزه تنوع انواع ظروف که خانم ها میتونن تهیه کنن انتخاب رو براشون سخت کرده ، ظروف چدنی ، کریستال ، چینی ، و …. در کنار ظروف مسی، در این مقاله 76 نکته مهم که در مورد ظروف مسی که باید بدونید گفته شده ، پس این مقاله و تا پایان مطالعه کنید.

6 دلیل برای خرید ظروف مسی

دلیل 1 : ماندگاری ظروف مسی:

ظروف مسی از لحاظ ماندگاری قابل مقایسه با ظروف دیگه نیست ، مس فلزی منعطف و با دوام هست که میتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید بدون اینکه مشکلی پیش بیاید ، خصوصا ظروف دکوری و پذیرایی مسی ، برای ظروف پخت و پز مسی اگر زیاد استفاده کنید چند سال یک بار نیاز به قلع کاری خواهید داشت .

دلیل 2 : حفظ ارزش پول:

مس یک فلز با ارزش هست که در طبیعت وجود دارد و انسان ها توانسته اند از این فلز ظروف تهیه کنند ، قیمت مس طی سالهای اخیر همیشه در حال افزایش بوده و هست ، ظروف مسی هم به همین شکل به میزانی که قیمت مس افزایش پیدا کند قیمت ظروف مسی هم بیشتر می شود ، مسئله اینجاست که شما میتوانید هر زمان ظروف مسی خود را به قیمت روز بفروشید .

دلیل 3 : رنگ زیبای مس:

مس یک فلز زیبا و خوشرنگ هست ، ظروف مسی به واسطه داشتن رنگ زیبا و درخشان مورد توجه قرار گرفته ، این فلز کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارد که جدیدا تولید ظروف از مس هم رونق خوبی گرفته ، تصور کنید یک قابلمه که با مس با خلوص بالا تولید شده باشد ، رنگ جذاب و زیبای مسی ، طراحی زیبا و سنتی ، چه حس خوبی بهتون میده

دلیل 4 : کیفیت ظروف مسی:

ظروف مسی معمولا با کیفیت بسیار بالا تولید و به بازار عرضه می شود خصوصا ظروف مسی زنجان ، میشه گفت که 50 درصد کار رو ماشین انجام میده و 50 درصد با دست انجام میشه ، کیفیت ساخت بالا خودش دلیل بسیار مهمی برای خرید این ظروف هست ، خصوصا قابلمه و تابه های مسی تولید زنجان کیفیت بی نظیری دارند ، ظروف مسی خارجی که در aliexpress copper هم عرضه میشود این کیفیت ظروف مسی که زنجان هست با تایید می کند .

دلیل 5 : فواید از نظر سلامتی:

دانشمندان ثابت کرده اند که استفاده از ظروف مسی برای درست کردن و سرو غذا میتونه برای بدن مفید باشه ، همینطور قرار دادن آب داخل ظرف مسی و خوردن آب از لیوان مسی کلی خاصیت داره ، خصوصا اینکه مس خاصیت آنتی باکتریال داره و باکتری های داخل ظرف رو از بین میبره ، در قدیم پزشکان رای بعضی از بیماری ها به بیماران توصیه میکردن که در ظروف مسی غذا بخورن .

دلیل 6 : تنوع بالای ظروف مسی:

تولید ظروف مسی در زنجان به چند صد سال پیش بر میگرده، در اون زمان ها در شهر زنجان و اصفهان و چند شهر دیگه ظروف مسی تولید میشد که عمدتا سینی و قابلمه بود که بعدا کاسه و بشقاب و کتری هم بهش اضافه شد ، ولی با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی امروزه در شهر زنجان و اصفهان تنوع ظروف مسی خیلی بیشتر شده از زعفران دم کن گرفته تا انواع مدل لیوان و پارچ  و گلدان و کلی ظرف زیبای دیگه .

برای خرید ظروف مسی عبارت meseheydari را در گوگل سرچ کنید و با سایت مس حیدری اقدام به خرید ظروف مسی بکنید.

زهرا حیدری

مس حیدری فروشگاه اینترنتی ظروف مسی اصل زنجان انواع ظروف دکوری مسی ظروف پذیرایی مسی و ظروف پخت و پز مسی با کیفیت عالی ارسال به کل کشور
دکمه بازگشت به بالا