فرهنگ و هنر

برگزاری اردوی تلفیقی راهیان‌نور و پیشرفت برای البرزی‌ها

برگزاری اردوی تلفیقی راهیان‌نور و پیشرفت برای البرزی‌ها

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: در اردوی راهیان نور علاوه بر بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید از برخی مظاهر پیشرفت هم به عنوان راهیان پیشرفت برای اقشار مختلف مردم در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایواره، سرهنگ  سعید اخلاقی  با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و شمالغرب کشور توضیح داد: در تابستان سال جاری بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفر از مردم البرز در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه امام حسن مجتبی (ع)  استان البرز افزود: در اردوی راهیان نور علاوه بر بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید از برخی مظاهر پیشرفت هم به عنوان راهیان پیشرفت در سیر تشرف لحاظ شده و از طرفی ضمن بهره‌مندی از روایتگری راویان دفاع مقدس در طول مسیر، اساتید و مربیان مجرب و توانمندی هم جهت تبیین مسائل مهم روز (جهاد تبیین) حضور دارند.

وی گفت: بیان جایگاه و اهمیت فرهنگ مقاومت و پایداری و استقامت در مسیر حق، دشمن شناسی و استکبارستیزی و نیز ارتباط جنگ دیروز و امروز، چرایی و چگونگی نقش و وظیفه امروز ما و توجه به مفهوم و آثار جنگ ترکیبی و نقشه شوم دشمنان داخلی و خارجی و در نهایت توجه و تبعیت از، ولی امر مسلمین از مباحث مهم تبیین در این مسیر نورانی است.

اخلاقی خاطرنشان کرد: اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب کشور در قالب ۲۰ کاروان تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

نشر فرهنگ و هنر

از ریتم و صداهای کلمات استفاده می‌کنم تا شما را در یک سفر صوتی همراه کنم.
دکمه بازگشت به بالا