اقتصادیمدیریت کسب و کار

کارواش رباتیک لیزری استیم پاور چیست؟

مزایا کارواش اتومات تاچ لس لیزری چیست؟ تفاوت کارواش اتوماتیک لیزری و کارواش برسی چیست؟ آیا کارواش برسی به بدنه ماشین آسیب می زند؟ برای یافتن پاسخ سوالات این مطلب را مطالعه کنید:

در دنیای مدرن امروز، زمان و کیفیت هر دو عوامل مهمی در انتخاب خدماتی چون کارواش محسوب می‌شوند. کارواش‌های اتوماتیک برسی، با استفاده از برس‌ها و مواد شوینده، سطح خودرو را می‌شویند، ولی گاهی اوقات ممکن است آسیب‌های جزئی به سطح خودرو وارد کنند. جهت آگاهی از فروش اقساطی کارواش اتوماتیک روی لینک ضربه بزنید.

کارواش رباتیک لیزری استیم پاور چیست؟

از سوی دیگر، کارواش‌های لیزری تاچ لس با استفاده از فناوری لیزر و جت‌های آب قوی، خودرو را بدون تماس فیزیکی تمیز می‌کنند، و این احتمال را کاهش می‌دهد که خودرو آسیب ببیند. هر دو روش خصوصیات، مزایا، و معایب خاص خود را دارند، و انتخاب بین آن‌ها وابسته به نیازها و ترجیحات هر فرد است. برای آشنایی بیشتر با تفاوت کارواش اتوماتیک لیزری و کارواش فرچه ای، همراه ما باشید.

معرفی کارواش اتوماتیک برسی و لیزری

کارواش‌های اتوماتیک برسی از برس‌ها، پد‌ها یا فرچه‌هایی با مواد مختلف (مانند نایلون یا پلی‌اتیلن) برای شستشوی خودرو استفاده می‌کنند. در حین عملیات شستشو، برس‌ها یا فرچه‌ها با سطح خودرو تماس دارند و آلودگی‌ها و چرک‌ها را از روی آن برداشته و خودرو را تمیز می‌کنند.

به همراه مواد شوینده، این فرآیند باعث می‌شود خودرو به طور کامل و عمیق تمیز شود. اما این تماس مستقیم ممکن است گاهی به سطح خودرو آسیب بزند، مخصوصاً اگر خودرو دارای خط‌وخش یا آلودگی‌های سخت‌زدایی باشد.

کارواش اتوماتیک لیزری روبوواش استیم پاور

اولین کارواش رباتیک لیزری

همان طور که می دانید اولین کارواش لیزری رباتیک در ایران توسط استیم پاور در شهر کرمان افتتاح شد. شرکت استیم پاور نمایندگی انحصاری کمپانی روبوواش ترکیه در ایران را اخذ کرده و اولین محصول در کرمان نصب و راه اندازی شد که با استقبال بسیار زیادی روبرو شده که ویدیو آن را در ادامه می توانید ببینید:

مزایا کارواش بخار اتوماتیک استیم پاور

صدمه نزدن به رنگ و بدنه ماشین

بسیاری تصور می کنند استفاده از کارواش بخار اتوماتیک باعث آسیب دیدن رنگ ماشین میشود. در  کارواش بخار اتوماتیک از هیچ گونه فرچه ای استفاده نمی شود در نتیجه نگرانی برای آسیب رسیدن به ماشین وجود ندارد. علاوه بر آن هزینه های ناشی از اصلاح و تعویض فرچه ها و استهلاک و خراب شدن فرچه گردان حذف می شود که نهایتا باعث کاهش قیمت راه اندازی کارواش بخار اتوماتیک می شود.

انواع مختلف کارواش اتوماتیک

بسته به کاربرد و فضای خود میتوانید بین دو نوع کارواش بخار اتوماتیک مدل مناسب خود را انتخاب کنید. در مدل اول ماشین بر روی یک ریل قرار میگیرد و راننده نقشی در هدایت ماشین ندارد. در مدل دوم راننده با سرعت ثابت و کم حرکت می کند و ماشین شسته می شود. مدل دوم برای راه اندازی با هزینه کمتر توصیه میشود.

شستن ماشین تنها در کمترین زمان ممکن

شست وشو سریع یک معیار مهم برای مشتریان امروزی است. در کارواش های سنتی ممکن است شستن یک ماشین تا یک ساعت طول بکشد ولی در کارواش بخار اتوماتیک این زمان به چند دقیقه کاهش می یابد. با این کارواش میتوان ۲۴ ساعته به سرویس دهی پرداخت و تعداد مشتریان را به طور قابل ملاحظه ای افزایش داد.

بازگشت درصد بالایی از آب مصرفی

بحران کم آبی امروزه بر کسی پوشیده نیست. در کارواش اتوماتیک بخار قابلیت نصب دستگاه گردش آب وجود دارد. با استفاده از این دستگاه میتوان  آب مصرف شده را مجددا تصفیه و استفاده کرد و در نتیجه مصرف و هزینه های آب را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داد.

استفاده از مواد سازگار با محیط زیست

برخلاف کارواش های سنتی که با رها کردن مواد شوینده و آب کثیف باعث آلودگی محیط میشوند ، در کارواش بخار اتوماتیک از مواد سازگار با محیط زیست استفاده میشود و با  توجه به چرخه بازگشت آب و استفاده از بخار آسیبی به محیط نمی رسد.

زیرشویی با بخار

زیرشویی بخشی از قابلیت های کارواش بخار اتوماتیک است. در این بخش می توان زیر ماشین را با بخار شست که قابلیتی بی نظیر در بین  دیگر انواع کارواش هاست. با استفاده از این روش آبوارد قسمت قسمت های الکتریکی موتور نمیشود و مواد روغنی و چرب نیز از خودرو به راحتی جدا و پاک میشوند.

خشک کردن سریع با دمنده هوای گرم

در کارواش های سنتی زمان زیادی صرف خشک کردن  ماشین میشود و ممکن است با دستمال کشیدن مجددا ماشین کثیف شود. در کارواش بخار اتوماتیک در آخرین مرحله شست و شو ماشین با  یک دمنده هوای گرم خشک می شود که باعث تسریع روند شست و شو ، بالابردن کیفیت و در نتیجه جلب رضایت مشتری می شود.

کیفیت شست و شو بالا با بخار

در کارواش بخار اتوماتیک ابتدا مواد نانو به ماشین می خورد سپس با بخار این مواد فعال شده و هر گونه لکه و آلودگی را پاک میکنند. در آخر با آب شست و شو نهایی انجام می شود. این روند ضمن بالابردن کیفیت شست و شو هزینه های مصرف آب را تا مقدار زیادی کاهش می دهد.

جدیدترین کارواش اتوماتیک

کارواش اتوماتیک بخار چیست؟

کارواش اتوماتیک بخار یکی از جدیدترین محصولات شرکت استیم پاور است که بر اساس دانش و تجربه مهندسان این شرکت طراحی و ساخته شده است. تا مشتریان عزیز بتوان از کارواش کاملا مکانیز و بدون دخالت نیروی انسانی بهرمند شوند.

ساخت و طراحی کارواش اتوماتیک بخار بگونه ای می باشد که دارای راندمان بالا، بدون افت فشار و  قابلییت اطمینان بالا است. این کارواش دارای گارانتی  می باشد و توانسته شرکت بیمه را مجاب کند تا آن را بیمه کند.

با کارواش اتوماتیک کم و بیش آشنای دارید و میدانید که این نوع کارواش بدون دخالت نیروی انسانی و کاملا  مکانیکی و در چند مرحله اقدام به شستشوی ماشین توسط پاشش آب از روزنه های که روی دستگاه کارواش اتوماتیک تعبیه شده است انجام می شود.

نکته: برتری های کارواش اتوماتیک بخار نسبت به کارواش اتوماتیک آب به این صورت است که کارواش اتوماتیک بخار تمیزکنندگی دو برابری نسبت به کارواش اتوماتیک آب دارد و میتوان بدون استفاده از موادشوینده اقدام شستشوی ماشین کرد

قیمت کارواش اتوماتیک بخار به تکنولوژی ساخت آن بستگی دارد

مزایای کارواش اتوماتیک بخار

  1. سرعت شستشو در این نوع کارواش  بسیار بالا می باشد.
  2. بعد از شستشو و کارواش ماشین بدنه ماشین براق  می شود.
  3. خذف لکه های سرسخت مانند روغن قیر و گیریس از روی بدنه ماشین
  4. در این نوع کارواش نیاز به استفاده از مواد شوینده نمی باشد اما میتوان برای عملکرد بهتر و پاک کنندگی دو چندان از مواد شوینده نیز استفاده نمود.

مراحل شستشو یا کارواش ماشین توسط کارواش اتوماتیک بخار

ماشین وارد کارواش می شود و با استفاده از بخار مرطوب یک بخارشوی اولیه صورت می گیرد که میتوان علاوه بر بخارشوی اولیه بدنه ماشین چند روزنه برای شستشوی رینگ و لاستیک تعبیه کرد سپس ماشین به سمت روزنه های اصلی کارواش  می رسد که چند روزنه بخار بصورت عمود در دو طرف ماشین و چند روزنه بخار بصورت افقی در بالای ماشین قرار دارد که بخار با فشار از این روزنه ها خارج می شود و باعث تمیز شدن بدنه ماشین می شود.

حتی می توان بنا به درخواست شما مشتریان عزیز چند روزنه بخار برای زیرشویی ماشین طراحی کرد تا بتوان علاوه بر شستشوی بدنه ماشین شستشوی زیر ماشین را انجام داد.

برای اطلاعات بیشتر درباره کلیک کنید.

کارواش تمام اتومات روبوواش استیم پاور تنها نماینده انحصاری در ایران

مقایسه کارواش اتوماتیک بخار با کارواش اتوماتیک آبی

در کارواش اتوماتیک آب هدر رفت آب بسیار بالا می باشد و اگر بخواهید در مصرف آب در کارواش اتوماتیک آب صرفه جویی کنید باید هزینه سنگینی بابت دستگاه های با کیفیت تر پرداخت کرد اما در کارواش اتوماتیک بخار مصرف آب بشدت کاهش می یابد در کارواش اتوماتیک بخار هزینه های حامل های انرژی (آب و برق) نسبت به کارواش اتوماتیک آب بسیار کاهش پیدا می کند.

سرعت شستشو در کاوراش اتوماتیک بخار بالاتر است اگر درکارواش اتوماتیک آب از برس های بی کیفیت استفاده شود باعث ساییدگی بدنه ماشین می شود اما در کارواش اتوماتیک بخار نیاز به استفاده از برس نیست. در کارواش اتوماتیک آب باید از مواد شوینده استفاده شود اما در کارواش اتوماتیک بخار استفاده از موادشوینده اختیاری می باشد.

برای آشنایی بیشتر با کارواش تمام اتوماتیک بخار به صفحه اختصاصی استیم پاور در سایت و آپارات مراجعه نمایید و ویدیوهای این محصول و خدمات گوناگون شرکت استیم پاور مشاهده نمایید.

جدیدترین کارواش اتوماتیک بخار

راه‌اندازی کارواش بخار اتوماتیک بسته به قابلیت‌های درخواستی مشتری بین 120 تا 150 میلیون تومان هزینه دارد.
این نکته را در نظر داشته باشید که بسته به نوع درخواست مشتری و محل شستشوی خودرو و کاربردهای مختلف، قیمت راه‌اندازی کارواش بخار اتوماتیک بسیار متفاوت است.
برای مشاوره رایگان و بازدید از محل خود حتما با کارشناسان رسمی استیم پاور تماس بگیرید و استعلام قیمت را بصورت آنلاین در سایت فروشگاهی کالا و تجهیزات کارواش استیم پاور مشاهده نمایید.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا