عمومیمدیریت کسب و کار

راهنمای خرید بهترین ست گرمکن ورزشی مردانه + معرفی برندهای مطرح ست گرمکن و شلوار ورزشی

با توجه به چه نکاتی ست گرمکن ورزشی مردانه مناسب خریداری نماییم؟

برای شروع هر شغل یا ورود به هر ورزشی، مردان و زنان باید آمادگی های لازم را داشته باشند. بدیهی است که اگر وارد یک رشته ورزشی شوید اما تجهیزات اولیه را نداشته باشید، نمی توانید ورزش را به پایان برسانید. مثلا در شنا از کلاه و عینک شنا و یا در ورزش دو از ست گرمکن و شلوار اسپرت مردانه و زنانه استفاده کنید.

البته استفاده از این ست فقط برای دو رشته ورزشی نیست، بلکه این ست ها در ورزش های دیگر نیز کاربرد دارند. یکی از مزیت های ست گرمکن و شلوار استقلال مردانه، راحت بودن آن در هنگام ورزش است. به طوری که به گونه ای طراحی شده است که هنگام ورزش محدودیتی نداشته باشید و به اصطلاح دست و بال شما باز باشد.

با توجه به اهمیت خرید این لباس باید در انتخاب دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید محصولاتی با کیفیت خریداری کنید. در این مطلب نکاتی را برای شما جمع آوری کرده ایم تا با خیال راحت ست گرمکن و شلوار اسپرت مورد نظر خود را خریداری کنید. پس با ما همراه باشید و ادامه مطلب را بخوانید.

راهنمای خرید بهترین ست گرمکن ورزشی مردانه + معرفی برندهای مطرح ست گرمکن و شلوار ورزشی

نگاهی کوتاه به تاریخچه استفاده از لباس ورزشی

لباس های ورزشی برای اولین بار در سال 1964 مورد استفاده قرار گرفتند. جالب است بدانید که از سال 1960 تا 1970 ظاهر لباس ها امروزه به شکل لباس های ورزشی بود، اما در امور غیر ورزشی استفاده می شد. تا پایان سال 1975 لباس های ورزشی از پنبه، پلی استر، پارچه های مخصوص و غیره تولید و به بازار عرضه شد.

این تغییرات ادامه داشت تا اینکه در سال 2010 تعدادی از برندهای مطرح در زمینه تولید پوشاک ورزشی روی کار آمدند و برندهایی مانند آدیداس و غیره را وارد بازار کردند. ظاهر این لباس ها در ابتدا شبیه لباس های امروزی نبود، بعدها و به مرور زمان زنان شکل امروزی به خود گرفتند.

منظور از ست گرمکن و شلوار اسپرت مردانه چیست؟

لباس ورزشی به طور کلی به مجموعه لباس هایی گفته می شود که هنگام ورود به یک ورزش خاص استفاده می شود. ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه نیز لباسی است که شامل یک گرمکن دکمه دار یا زیپ دار و شلوار راحت است. ست گرمکن و شلوار اسپرت نیز شامل دو مدل مردانه و زنانه می باشد. آقایان عزیز می توانید با توجه به رشته ورزشی که در آن فعالیت می کنید این ست را خریداری کنید. این ست ها به دلیل راحتی و تنوع بالا در جنس و رنگ به یکی از اولین انتخاب های خانم ها و آقایان تبدیل شده اند.

چرا باید از گرمکن ورزشی استفاده کنیم؟

ورزشکاران عزیز هنگام ورود به یک رشته ورزشی همیشه لباس مخصوص به تن می کنند. هنگامی که به مدت طولانی ورزش حرفه ای انجام می دهید، عضلات شما گرم می شوند و برای جلوگیری از سفتی ناگهانی نباید خیلی سریع سرد شوند. بنابراین تنها راه خرید ست ورزشی گرمکن این است که در هنگام پوشیدن این لباس احساس راحتی و آزادی بیشتری داشته باشید.

پس از پوشیدن لباس های ورزشی تناسب اندام خواهید داشت تا بتوانید پس از استراحتی کوتاه به ورزش خود ادامه دهید. نکات مهم و کاربردی که در خرید پیراهن تیم ملی فوتبال ایران و ست ورزشی مردانه گرمکن باید به آنها توجه کنید:

  • قیمت لباس ورزشی اولین عامل در خرید این نوع لباس است. عواملی مانند جنس، کیفیت دوخت و غیره در قیمت این لباس تاثیرگذار است. شما عزیزان با توجه به بودجه و نیاز خود، اقدام به خرید نمایید.
  • جنس و شلوار گرمکن نیز در انتخاب آن موثر خواهد بود. به دلیل فعالیت های ورزشی دمای بدن شما بالا می رود، در نتیجه این دما بدن شما آب از دست می دهد. بنابراین جنس لباس باید طوری باشد که دما را پایین نگه دارد تا بتوانید به ورزش خود ادامه دهید. بهترین ماده برای این منظور پلی استر است.
  • از آنجایی که پوست هنگام ورزش نمی تواند به درستی نفس بکشد، لباس باید بدن را خنک نگه دارد تا بیش از حد احساس گرما نکنید.
  • شما عزیزان می توانید در هنگام خرید ست اسپرت مردانه گرمکن به سراغ مدل های درای فیت بروید، زیرا با پوشیدن این لباس های ورزشی سلول های مرده پوست به راحتی نفس می کشند.
  • آقایان عزیز هنگام خرید ست گرمکن و شلوار اسپرت مردانه حتما به سایز و استایل خود توجه کنید. لباس های ورزشی نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشند، زیرا هر دو باعث آزار شما می شوند.
  • شما عزیزان به زیبایی ست گرمکن توجه کنید، لباس ورزشی شما علاوه بر تناسب اندام باید ظاهر زیبایی نیز داشته باشد.
  • توجه داشته باشید که شستشوی لباس های ورزشی چقدر آسان است، زیرا شستن برخی از لباس های ورزشی دشوار است. ست گرمکن و شلوار ورزشی به دلیل استفاده روزانه باید به راحتی تمیز شوند. زیرا تعریق زیاد باعث بدبو شدن لباس و زود کثیف شدن آن می شود.
  • در انتخاب ست گرمکن به رنگ و مدل آن دقت کنید، این کاملا سلیقه ای است و بستگی به علاقه و میل شما دارد. زیرا اگر ست انتخابی شما رنگ های مورد علاقه شما را داشته باشد، تمرین و ورزش برای شما لذت بیشتری خواهد داشت.
  • اگر علاقه مند به داشتن کلاه در ست گرمکن هستید، می توانید به خرید کلاه گرمکن فکر کنید.
  • سعی کنید ست ضد آب را انتخاب کنید تا در مواقع بارندگی لباستان خیس نشود.

برندهای پیشرو در تولید ست گرمکن و شلوار ورزشی مردانه:

  • Fila
  • adidas
  • Nike
  • Puma
  • Reebok
  • under armour
  • Keds
  • New balance
  • Hi- Tec

با توجه به موارد فوق می توانید ست گرمکن و شلوار اسپرت مردانه مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

قیمت گرمکن ورزشی آدیداس (adidas) اصل

آدیداس یکی از شرکت ها و برندهای معروف در تولید گرمکن اسپرت مردانه، آدیداس می باشد که دارای انواع محصولات ورزشی بوده و مواد آن از کیفیت و تنوع بسیار بالایی برخوردار است. گرمکن های ورزشی آدیداس جزو بهترین گرمکن های بازار هستند و قیمت آنها از دو میلیون تومان تا 5 میلیون تومان حتی تا 15 میلیون تومان است.

قیمت گرمکن ورزشی پوما (Puma)

پوما یکی دیگر از تولیدکنندگان لوازم و پوشاک ورزشی است که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. یکی از محصولات با کیفیت، گرمکن های ورزشی پوما و لباس استقلال می باشد که می توانید آن را در اکثر فروشگاه های گرمکن ورزشی سطح شهر و فروشگاه های گرمکن ورزشی تکی خریداری کنید و رنج قیمت آن ها 2 میلیون تا 5 میلیون است.

قیمت گرمکن ورزشی asics

شرکت Asics یکی از برندهای معروف تولید تجهیزات ورزشی است که سال ها در این زمینه خدمت کرده و با کیفیت بالایی که به مشتریان خود ارائه می دهد، توانسته رتبه است بسیار بالایی در بین شرکت های تولید کننده لوازم ورزشی کسب کند و بتواند هر سال فروش زیادی داشته باشد و در بین همه شرکت ها جایگاه بالاتری داشته باشد.

گرمکن های ورزشی این شرکت از محبوب ترین محصولات آن می باشد. قیمت گرمکن های ورزشی asics نیز از 2 میلیون تومان شروع می شود. اما کیفیت آن حرف اول را می زند و این محصول می تواند تمام نیازهای شما را در حین ورزش برطرف کند و با جلوگیری از انقباض عضلانی به شما اجازه می دهد زمان بیشتری را صرف ورزش کنید.

دکمه بازگشت به بالا