عمومیمدیریت کسب و کار

پخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر خادمی

اگر از شما خواسته شود یک اسپیکر خوب را معرفی کنید، احتمالاً اسپیکر سنتی همان چیزی است که تصور می کنید. شما میتوانید به برنامه PartyBox بروید و نمایشهای نور را در اسپیکر خود تنظیم کرده و جلوههای صوتی DJ را نیز اضافه کنید و از زیبایی این اسپیکر لذت ببرید. از ویژگی های بارز این کابل میتوان به این موارد اشاره کرد: انتقال همزمان فایل صوتی و تصویری دیجیتال، انقال تصویر با کیفیت و سرعت بالا و انتقال فایل به صورت غیر فشرده.این کابل در ابعاد و اندازه مختلف تولید میشود بسته به نوع دستگاه و کاربری آن میتوانید آنرا تهیه کنید. این نوع وسیله جانبی برای گیمیرهایی که دو دسته دارند بسیار توصیه میشود. دوربینهای حرفهای به دو بخش تقسیم میشوند. دوربین های حرفهای کاربرد بسیاری دارند. این ابزار نیز دارای تنوع زیادی از لحاظ کاربرد و یا شرکت تولید کننده است. اگرچه ممکن است از لوازم جانبی تلفن همراه برای شخصیسازی دستگاهها بهره ببرید اما میتوانید از آنها برای افزودن قابلیتها نیز استفاده کنید به طور مثال یک پاوربانک پر قدرت به طور قابل توجهی این امکان را به کاربر میدهد تا یک روز پرمشغله را پشت سر بگذارد.

البته می توان گفت که مانیتور هم جزء لوازم جانبی ضروری می باشد چرا که به عنوان یک خروجی (چاپ نتایج پردازش صورت گرفته بر روی داده ها بر روی صفحه نمایش برای دیدن کاربر) از آن استفاده می شود. کار این وسیله همانطور که از نامش مشخص است، چاپ تصاویر و یا نتایج پردازش ها بر روی کاغذ می باشد. این اسپیکر، به عنوان بهترین اسپیکر بلوتوث 2020 ، به عنوان کانال صوتی پشتی یک سینمای خانواده قابل استفاده نیست و به دلیل داشتن صدای عالی و ویژگیهای بسیار خوب سنگین و گران است، ولی اگر بودجه خرید کافی دارید و به دنبال بهترین اسپیکر بلوتوث 2020 موجود در بازار هستید، برترین انتخاب برای شما محسوب میشود. گسترهای به وسعت کالای دیجیتال (موبایل، تبلت و کتابخوانها، لپتاپ، کامپیوتر و لوازم جانبی، دوربین، صوتی و تصویری، ماشینهای اداری و لوازم جانبی کالای دیجیتال) از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون اپل، سونی، سامسونگ، فیلیپس، الجی، اچپی، کانن، جی بی ال و … جهت برقراری تماس صوتی با PC کاربرد دارد. این ابزار در انواع مختلفی در دسترس است، که از لحاظ تعداد دکمه ها و کاربرد آنها متفاوت هستند. جهت ایجاد اتصال اینترنت کاربرد دارد. همینطور در قسمت پشت هر اسپیکر پسیو رادیاتور قرار گرفته شده تا صدای بیس زیبایی را ایجاد کند.

به این ترتیب دسته دقیقاً در یک قالب قرار میگیرد و بهخوبی شارژر میشود. ناگفته نماند به دلیل پیشرفت و استقبال فراوانی که این بخش در سال های اخیر کرده است برای نگه داری و استفاده از هندز فری ها نیز اکسسوری های مخصوصی تولید و روانه بازار شده اند به عنوان مثال برای ایرپاد اپل که یکی از محبوب ترین هندزفری های موجود بازار میباشد انواع کاور و پایه شارژ و… مناسب ترین قیمت لوازم جانبی موبایل و ارزان ترین قیمت لوازم جانبی موبایل را می توانید در سایت آی تی قیمت پیدا کنید. جدا از کیفیت خوب محصولات از نظر قیمتی نیز این برند توانسته در بازار کالاهایی با قیمت مناسب ارایه کند. لوازم جانبی کامپیوتر گیمینگ همانطور که از نامش پیداست، پخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر خادمی شامل لوازمی است که عبارتند از: کیبورد مکانیکال، کپچر کارت، هدست، دسته بازی، بالشتک، میز گیمینگ، جوی استیک، پدگیمینگ، راپو، کارت صدا، کریتیو، لاجیتک، لوازم بازی، فرمان بازی، کوله پشتی گیمینگ و… گفته میشود که استفاده و نگهداری از گوشی موبایل را برای ما بهتر و آسان تر میکند . در صورتی که از بلند گو های ستونی IP در محیط های شلوغ و با نویز محیطی بالا که جمعیت زیادی در آنها در حال رفت و آمد می باشند بهتر است از تعداد اسپیکر های ستونی تحت شبکه بیشتر با توان پایین استفاده نمائید تا علاوه بر پخش یکنواخت صدا از تولید صدای بلند که باعث اذیت سیستم شنوایی انسان می گردد جلوگیری نمائید.

حوزه کاری مجموعه پخش تکنوسان لوازم جانبی کامپیوتر (موس، کیبورد، هدفون و هدست، اسپیکر، مودم و تجهیزات شبکه، بازی و نرم افزار و …)، لوازم جانبی موبایل (پاوربانک، کابل و شارژر، ایرفون و هندزفری، قاب و گلس گوشی ، مونوپاد و نگهدارنده گوشی، انواع پلیر و …) ، تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات (فلش مموری USB، کارت حافظه موبایل و دوربین، هارد اکسترنال، CD و DVD و …)، انواع کابل و تبدیلات ، لپ تاپ و لوازم جانبی، سخت افزار و لوازم اداری، تجهیزات شبکه و دوربین مداربسته، برق و الکتریکی، لوازم و ابزارآلات، لوازم التحریر و نوشت افزار و به طور کلی هر کالایی که مورد نیاز مشتریان، مغازه داران و همکاران گرامی باشد. لاجی لوک یکی از اصلی ترین پخش کننده هـای محصـولات برندهـای مطرحی ماننـد: لاجیتک – مایکروسافت – فراسـو – بیـاند – هارمن کاردن – جـی بـی ال – آلتیمیت ایـرز – سیلیکون پاور – جی پلاس – دی لینک – بویا – ریزر – انکر – یوگرین – کریتیـو – جنیـوس – ای فورتک – فیلیپس – میفـا – رپـو – فرانت – ویپـرو – کی نت و کی نت پلاس و بـرندهای مطرح دیگر است. پس در این بخش پیدا کردن تامین کننده مناسب در زمینه واردات لوازم جانبی موبایل می تواند یکی از مهم ترین بخش های مربوط به این بازار به حساب بیاید.

دکمه بازگشت به بالا