اقتصادی

پلمپ ١٨ واحد صنفی در مشهد

مدیر بازرسی، نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی گفت: با توجه به تاکید فرماندار مشهد در خصوص ساماندهی واحد‌های صنفی مشاورین املاک مشهد، در یک ماه گذشته ١٨ واحد متخلف در سطح شهر توسط اتاق اصناف شناسایی و منجر به پلمپ شد.

پلمپ ١٨ واحد صنفی در مشهد
آفتاب‌‌نیوز :

محسن صیادی اظهار کرد: ظهر امروز در گشت مشترک اتاق اصناف مشهد با محوریت راه و شهرسازی، اداره صمت و تعزیرات حکومتی برای ساماندهی واحد‌های صنفی مشاورین املاک به ۱۰ واحد املاک در خیابان فلسطین مشهد سر زدیم که متاسفانه علیرغم اطلاع‌رسانی و تذکرات به مشاورین املاک باز هم شاهد تخلفات عدم نصب نرختنامه، عدم صدور قولنامه با کد رهگیری و دریافت حق الزحمه مازاد بودیم.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ٩٩٠ بازرسی از مشاورین املاک در سطح شهر مشهدمقدس صورت گرفت، خاطرنشان کرد: از این تعداد ١٨٧ فرم بازرسی و نظارت به ارزش ٢٩ میلیارد و ٢٩٧ میلیون ریال ارائه شد.

مدیر بازرسی، نظارت اتاق اصناف خراسان رضوی در ادامه داد:همچنین با توجه به تاکید فرماندار مشهد در خصوص ساماندهی واحد‌های صنفی مشاورین املاک مشهد، در یک ماه گذشته ١٨ واحد متخلف در سطح شهر توسط اتاق اصناف شناسایی که منجر به پلمپ شد.

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا