عمومی

تاکید مدیرعامل نساجی بر عدم تغییر کادر فنی این تیم‌ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تاکید مدیرعامل نساجی بر عدم تغییر کادر فنی این تیم‌ - خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم فوتبال نساجی مازندران که فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر را با هدایت سید مهدی رحمتی آغاز کرده است تاکنون نتوانسته نتایج خوبی را در مسابقات کسب کند و با ۶ امتیاز در هفت بازی در مکان یازدهم جدول قرار گرفته است.

پس از شکست نساجی مقابل آلومینیوم اراک در هفته ششم، انتقادات از کادرفنی این تیم بالا رفت و برخی از هواداران نساجی که در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حضور داشتند، شعارهایی را علیه سرمربی این تیم سر داند و خواستار کناره گیری رحمتی از سمت خود شدند.

در همین حال صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در خصوص تغییر در کادرفنی نساجی گفت: اعضای هیأت مدیره شدیداً به کادرفنی فعلی تیم اعتقاد دارند و قصد هیچ تغییری وجود ندارد. نتایج تیم قابل قبول نیست اما نمی‌خواهیم دست به تغییر در کادرفنی بزنیم.

او در پاسخ به این سوال که برخی از هواداران نساجی خواهان حضور مربی خارجی در تیم خود هستند، اظهار داشت: من مطمئن هستم که رحمتی و دستیارانش در نساجی موفق خواهند شد و هدف گذاری ما کسب رتبه تک رقمی در پایان فصل است. هیچ مذاکره‌ای با مربی داخلی و خارجی نداشته‌ایم و با رحمتی ادامه خواهیم داد.

دکمه بازگشت به بالا