عمومی

نمادهای ایموجی در چین معنای متفاوتی دارند

نمادهای ایموجی در چین معنای متفاوتی دارند

گزارش داده‌های وی چت که توسط حداقل یک میلیارد نفر در چین استفاده می‌شود، نشان می‌دهد استفاده از ایموجی‌ها نه تنها بر اساس منطقه جغرافیایی، بلکه بر اساس نسل کاربران متفاوت است.

به گزارش ایواره، به نقل از ایتنا، به نظر می رسد ایموجی (شکلک) در نسخه WeChat معنای کمی متفاوت دارد. در حالی که برای بسیاری از ما به این معنی است که ما با خوشحالی برای خداحافظی دست تکان می دهیم، در پلتفرم چینی به این معنی است که گیرنده به تازگی چیزی بسیار احمقانه گفته است و فرستنده دیگر نمی‌خواهد با او صحبت کند.

ارسال یک ایموجی معمولی برای یک دوست در وی‌چت در چین، ساده به نظر می‌رسد، اما طبق گزارشی که توسط Techinasia منتشر شده است، دوست شما می‌تواند با ارسال یک ایموجی با ظاهر عجیب به این شکل پاسخ دهد.

 ایموجی‌ها عموماً با فرهنگ آسیایی مرتبط هستند، برای مثال، مودبانه است که یک فرد هنگام درخواست لطف، کمی ناهنجار رفتار کند، بنابراین استفاده از شکلک‌های چشم گشاد بسیار مناسب است، به عنوان مثال، زمانی که یک کارمند از رئیس خود چیزی می‌خواهد. روزهای تعطیل.

گزارش داده‌های وی چت، که توسط حداقل یک میلیارد نفر در چین استفاده می‌شود، نشان می‌دهد که استفاده از ایموجی‌ها نه تنها بر اساس منطقه جغرافیایی، بلکه بر اساس نسل کاربران متفاوت است. 

برای مثال، افرادی که پس از سال ۲۰۰۰ به دنیا آمده‌اند ترجیح می‌دهند از ایموجی کف دست استفاده کنند . بر اساس این گزارش، این نسل کمتر می‌خوابند، دیر به رختخواب می‌روند و زود بیدار می‌شوند.

در مورد نسل متولدین دهه نود، ایموجی مورد علاقه آنها چهره کلاسیک با اشک شوق است ????. این ایموجی در سطح بین‌المللی آنقدر طرفدار دارد که در سال ۲۰۱۵ کلمه سال فرهنگ لغت آکسفورد انتخاب شد. وی‌چت می‌گوید که متولدین دهه ۹۰ بسیار دیر از خواب بیدار می‌شوند و از وسایل حمل و نقل عمومی هم بیشتر استفاده می‌کنند.

 کسانی که متولد دهه ۱۹۸۰ هستند مطالب مرتبط با اخبار کشور را مطالعه می‌کنند و ایموجی مورد علاقه آنها صورتک با چشمانی خندان است.????

همچنین، به نظر می‌رسد که نسل هفتاد عاشق خندیدن است. چون معمولا از صورت با دست روی دهان استفاده می‌کنند.

و کاربران بالای ۵۵ سال می آیند که واقعاً اینگونه را دوست دارند که با ایموجی بیان می شود????.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا