سایت باشگاه مشتریان ظریف مصور

ظریف مصور شرکتی معروف در زمینه محصولات کف پوش و موکت می ­باشد و امروزه محصولات متنوع دیگری در زمینه­ های مختلف به مشتریان خود عرضه می­دارد. امروزه بیشتر کسب و کارها برای رضایت مشتریان و آسایش حال مشتریان فروش اینترنتی و ارائه خدمات اینترنتی را راه اندازی نموده ­اند. علاوه بر امکانات فروش اینترنتی از دیگر راه­های ارتباط با مشتریان راه اندازی باشگاه مشتریان و نرم افزار مربوط به آن می­ باشد.

راه اندازی باشگاه مشتریان به منظور ایجاد تعامل با مشتریان شرکت می­باشد. در باشگاه مشتریان با ارائه خدمات و محصولات جذاب مشتریان را به خرید مجدد و استفاده از خدمات ویژه شرکت تشویق نمود. اگر ارتباط با مشتری قوی باشد، مشتری خرید از شرکت شما را بر خرید از سایر شرکت­ها ترجیح خواهد داد.

هر چه میزان خرید مشتری و تعداد دفعات مراجعه برای خرید بیشتر باشد، برای شرکت شما مفیدتر و سودآورتر خواهد بود. هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان نیز دقیقا تقویت همین موضوع است. باشگاه مشتریان می­تواند با برقراری ارتباط صمیمی­تر و بیشتر با مشتریان وفادار خود، در آنها انگیزه خرید ایجاد نماید.

نرم افزار باشگاه مشتریان موفق بیشتر از تبلیغات گسترده در سطح شهر و در فروشگاه­ها می­تواند موثر واقع شود.

باشگاه مشتریان شرکت ظریف مصور با جمع آوری اطلاعات خرید و عادات خرید مشتریان وفادار خود، در جهت بهبود کسب و کار خود در تلاش است تا شبکه فروش خود را با کمک مشتریان وفادار گسترش دهد. اعطای نمایندگی به برخی از فروشگاه­های علاقه مند در زمینه فروش محصولات خانگی ظریف مصور می­باشد. نمایندگی­های فروش محصولات ظریف برای رونق بخشیدن به کسب و کار فروشگاه، از امکانات موجود در باشگاه مشتریان شرکت ظریف مصور استفاده می­ نمایند.

سایر فروشندگان محصولات خانگی ظریف مصور، از اطلاعات مشتریان موجود در باشگاه مشتریان شرکت ظریف مصور استفاده می­کنند و خدمات و محصولات خود را به مشتریان معرفی می­نمایند و از آنجائیکه شرکت ظریف مصور در ذهن مشتریان وفادار نقش بسته است و به خدمات و محصولات این شرکت اعتماد کامل دارند، برای خرید از سایر فروشگاه­ها دچار تردید نخواهند شد. شرکت ظریف مصور نیز برای نمایندگی­های خود در ازای فروش بیشتر محصولات، امتیازاتی در نظر خواهد گرفت تا آنها را برای فروش بیشتر تشویق نماید.

اطلاعاتی که باشگاه مشتریان در اختیار سایر فروشگاه­های لوازم خانگی ظریف مصور قرار می­دهد عبارتند از:

این اطلاعات برای پیشرفت فروشگاه­های نمایندگی محصولات ظریف مصور همانند گنجی با ارزش خواهد بود. مشتریان اساس اصلی پیشرفت یک کسب و کار هستند و بررسی نظرات مشتریان در مورد محصولات و خدماتی که مخصوص مشتریان در نظر گرفته می­شود، برای بهبود بخشیدن به عملکرد فروشگاه و شرکت موثر خواهند بود.

در باشگاه مشتریان ظریف مصور فرصت ارسال نظرات و پیشنهادات برای مشتریان وفادار فراهم می­باشد و مشتریان می­توانند انتقادات و پیشنهادات خود را درباره عملکرد شرکت و کیفیت محصولات در سامانه نظر سنجی باشگاه مشتریان ثبت نمایند.

برای ارسال نظرات و دیدگاه خود نسبت به خدمات و محصولات شرکت به سایت باشگاه مشتریان ظریف مصور به آدرس https://www.zarifmosavar.com/ مراجعه نمائید.

برای عملکرد بهتر باشگاه مشتریان فروشگاه خود، برای تعداد دفعات خرید مشتریان وفادار خود و همچنین حضور و فعالیت آنها در باشگاه شما امتیازات ویژه­ای در نظر بگیرید و در روز مشخصی از سال برای مشتریان تخفیف ویژه یا ارسال رایگان و دیگر پاداش­های جذاب و مشتری پسند ارائه دهید.

برای مشتریان خود کارت عضویت باشگاه تهیه کنید و امتیازات ثبت شده توسط مشتریان را در کارت ذخیره نمائید تا مشتریان بتوانند در خریدهای بعدی خود از امتیازات کسب شده برای دریافت تخفیف یا بهره مند شدن از فرصتی ویژه، استفاده کنند.

در باشگاه مشتریان ظریف مصور امکان طرح سوال برای مشتریان فراهم می­باشد و مشتریان می­توانند هر سوالی که داشتند را در بخش پرسش و پاسخ وارد نموده و تیم پاسخ گویی شرکت ظریف مصور به سوالات مشتریان در اسرع وقت پاسخ خواهد داد. مشتریان می­توانند پیش از طرح سوال به قسمت سوالات متداول مشتریان در سایت ظریف مصور مراجعه نمایند و در صورتیکه سوال مورد نظر آنها در میان سوالات موجود نبود، می­توانند به صورت جداگانه سوال خود را مطرح نمایند.

خروج از نسخه موبایل