فرهنگ و هنر

«مواد» در بازار کتاب – ایواره

«مواد» در بازار کتاب - ایواره

کتاب «مواد» از مجموعه چهار جلدی «علوم عصر حجر» منتشر شد.

به گزارش ایواره ، به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل مركز ، این كتاب 36 صفحه ای همزمان سه بار به چاپ رسیده و تیراژ 7500 نسخه دارد.

معرفی کتاب “مواد” که کودکان بالای 3 سال (نونگاه) را در قالب داستان با مواد مختلف مانند رنگ ، شیشه و اورانیوم معرفی می کند: مجموعه چهار جلدی “علم عصر حجر” توسط فلیسیا لاو و جری نوشته شده است. بیلی مایک فیلیپس ، تصویرگر و علی خاکبازان نیز ترجمه کتاب ها را انجام داده اند.

این مجموعه در قالب یک داستان مستند نوشته شده است. به عبارت دیگر شخصیت اصلی هر یک از کتاب های “علم عصر حجر” نابغه ای به نام “لئو” است که همه چیز را می داند و مدام در حال یادگیری و کسب تجربه است. او گربه ای اهلی به نام “قصر” دارد که آنچه را می داند و می آموزد آموزش می دهد.

در بخشی از کتاب آمده است: آیا واقعاً می توانید در مورد عصر حجر س askال کنید؟ عصر حجر دوره ای از زندگی بشر است که به 30 هزار سال پیش باز می گردد. از آن زمان ، مردم برای ساختن خانه و تجهیزات مورد نیاز خود از یک سری “مصالح” استفاده کردند. “مواد” عنوان یکی از کتابهای مجموعه “علم عصر حجر” است.

این کتاب در مورد رنگ ، زره پوش ، اورانیوم ، شیشه و سایر مواد صحبت می کند. لئو همچنین به کاخ می آموزد که چگونه یک کلاه پر ساخته و روی شیشه نقاشی کند.

در هر یک از کتابهای مجموعه چهار جلدی “علم عصر حجر” ، دانشمندی معرفی شده است. مادام کوری ، فیزیکدان و شیمی دان لهستانی-فرانسوی و کاشف اورانیوم ، دانشمندی است که در کتاب مواد معرفی شده است. در انتهای هر کتاب یک دیکشنری نیز وجود دارد.

این کتاب با قیمت 13000 دلار در فروشگاه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور و فروشگاه های محصولات فرهنگی و هنری موجود است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا