اقتصادیمدیریت کسب و کار

گردنبند طلا زنانه با قیمتی مناسب

یکی از زیورآلاتی که بدون شک همه افراد به آن علاقه دارند و زینت و جذابیتی چشم نواز به ظاهر شما می‌بخشد گردنبند طلا زنانه است. هر کسی برای تکمیل کردن استایل خود باید یک گردنبند طلا زنانه در جعبه جواهراتش داشته باشد. جواهری لیلیوم به عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که از سال 1355 در این حوزه فعالیت داشته، همیشه در سبد محصولات خود متنوع‌ترین و جذاب‌ترین گردنبندهای طلا زنانه را ارائه داده است. تنوع بالای محصولات و دسته بندی آن براساس طلا زرد، طلا سفید، با نگین، بدون نگین، ساده، ظریف و سنگین موجب شده تا افراد بتوانند بر اساس سلیقه، بودجه و سایر فاکتورهایی که مدنظر دارند بهترین خرید را تجربه کنند.

گردنبند طلا زنانه با قیمتی مناسب

انواع طرح گردنبند طلا

1-گردنبند عشق

طرح عشق شاید محبوب‌ترین طرح گردنبند طلا باشه. گردنبند عشق نماد علاقه و ارتباط هست. به همین دلیل می‌تونه یک هدیه ویژه برای نشون دادن عشق، احساسات و پیوند عمیق شما با عزیزان زندگی‌تون باشه. گردنبند عشق می‌تونه به تنهایی یا در ترکیب با سایر جواهرات و زیورآلات استفاده شه تا به استایل شخصی شما روحیه و عاطفۀ بیشتری ببخشه.

این مدل گردنبند طلا با طراحی خاص و منحصر به فردش، بهترین سمبل عشق و ارتباط قلبی شما با مخاطب خاص‌تون هست. خیلی از مشتریان گالری لیلیوم با خرید این محصولات خاطرات خوب و فراموش نشدنی خلق کردند که بدون شک تا سال‌ها یادآور لحظات خوشایند و پر مهرشون خواهد بود.

2-گردنبند شعر

یکی از طرح‌های گردنبند طلا که نمایانگر ارتباط با احساسات و عواطف مختلف هست، گردنبند شعره. این زیورآلات با اشعاری همراه هستن که کلامی عمیق و احساسی در دل خودشون دارن. این اشعار، نماد عواطف عمیق و احساسات لطیف شما خواهند بود.

البته فراموش نکنیم که گردنبند شعر به عنوان یک هدیۀ شخصی و منحصر به فرد هم خریداری می‌شه. اشعار این قابلیت رو دارن که خاطرات و لحظات خاصی رو به ثبت برسونن. با مشاهدۀ شعری معنادار روی گردنبند، همیشه می‌تونید خاطرات و لحظات زیبایی که با اون شعر مرتبط هست رو به یاد بیارید.

3-گردنبند ستاره

طرح گردنبند طلا ستاره نمادی از رویاپردازی و آرزوهاست. ستاره‌ها همیشه سمبلی از بلندپروازی، آرزوها و هدف‌های بزرگ بودن. بنابراین گردنبند ستاره می‌تونه نشونه‌ای از این مفاهیم زیبا باشه و شما رو انسانی نشون بده که همیشه به آرزوها و رویاهای خودتون پایبند هستید.

گردنبند ستاره به دلیل طراحی خاص خودش، درخشش و براقیت خاصی را به همراه داره. بدون شک این درخشندگی و براقیت، به استایل روزمرۀ شما در محل کار یا دانشگاه جذابیت بیشتری هدیه میده. گردنبند ستاره یکی از جدیدترین طرح‌های گردنبند طلا محسوب می‌شه که با انواع استایل‌ها و لباس‌ها سازگاری داره و نمادی از الهام‌بخشی، روشنایی و حرکت رو به جلو هست.

4-گردنبند چشم

در بیشتر فرهنگ‌ها، چشم به عنوان نمادی از شانس و خوشبختی تلقی می‌شه. بنابراین استفاده از این نماد در گردنبند می‌تونه به شما احساس خوشبختی و امید القا کنه.

از طرفی علامت چشم نماد حفاظت و دوری از انرژی منفیه. برای همین، این اکسسوری جذاب، همواره به شما و عزیزان‌تون یادآوری می‌کنه که به خودتون و محیط اطراف‌تون اهمیت بدید و حتی‌الامکان سمت انرژی‌های منفی نرید. گردنبند چشم با طراحی خاص و منحصر به فردش، به استایل و ظاهر شما جلوه و جذابیت بیشتری می‌بخشه.

5-گردنبند قلب

گردنبند قلب یکی از اون طرح‌های پرطرفداریه که پیام و مفهوم عشق رو با خودش به همراه داره. علامت قلب، همه رو به آرامش و شادابی دعوت می‌کنه و از شما انسانی به نمایش می‌ذاره که برای عواطف انسانی احترام زیادی قائله. انواع مدل‌های گردنبند قلب در طرح‌ها و الگوهای مختلفی عرضه شده تا شما بتونید بین طرح‌های ساده و ظریف یا طرح‌های پیچیده‌تر، گزینۀ مورد علاقه خودتون رو انتخاب کنید. بدون شک خرید گردنبند قلب به عنوان هدیه، شادی‌های عمیق و فراوانی برای عزیزان شما به ارمغان میاره.

6-گردنبند ایران

گردنبند ایران نمادی از احترام به وطن و اهمیت بالایی هست که زادگاه ما توی قلب‌هامون داره. این مدل گردنبند به ما و اطرافیان‌مون گوشزد می‌کنه جایی که بهش تعلق داریم و به اون علاقه‌مند هستیم، همیشه ارزش یادآوری و توجه داره.

بدون شک مدل‌های گردنبند ایران نشان‌دهندۀ عشق و ارتباط ما با سرزمین‌مون هست و به نوعی بیانگر اینه که ما به فرهنگ و تاریخ خودمون افتخار می‌کنیم. در کنار همۀ این نکات، گردنبند طرح ایران برای شما ظاهری شیک و منحصر به فرد رقم می‌زنه و به استایل‌تون جلوه و جذابیت فوق‌العاده‌ای هدیه می‌ده.

قیمت گردنبند طلا زنانه

قیمت گردنبند طلا زنانه به فاکتورهای مختلفی بستگی دار که چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها را در ادامه به اختصار توضیح خواهیم داد.

وزن

وزن مهم‌ترین فاکتوری است که قیمت گردنبند طلا زنانه را مشخص می‌کند و به صورت مستقیم بر آن تاثیر می‌گذارد هر چقدر وزن گردنبند بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

عیار

طلا در دو عیار 18 و 24 تولید می‌شود و عیار طلا یکی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت گردنبند طلا زنانه است، البته جواهری لیلیوم می‌تواند هر آنچه در نظر دارید را با عیار 21 تولید کند.

اجرت ساخت

اجرت ساخت همان هزینه ساخت طلا است که به قیمت نهایی افزوده می‌شود. اجرت ساخت متناسب با نوع طراحی متفاوت است.

سبک طراحی

سبک طراحی مشخص می‌کند که دقیقا باید چه مقدار زمان برای ساخت آن محصول اختصاص دهید. هر چقدر نوع طراحی پیچیده‌تر و سخت‌تر باشد به تبع زمان بیشتری نیاز دارد پس قیمت آن نیز بیشتر و برعکس.

اگر به دنبال خرید گردنبند طلا زنانه با قیمت مناسب هستید طرح‌های ساده و ظریف را انتخاب کنید.

مجموعه لیلیوم برای اینکه بتواند متناسب با سلیقه اکثر افراد محصولاتی متنوع ارائه دهد به کمک طراحان خود به روزترین و جدیدترین طرح‌های روز دنیا را به صورت دست ساز تولید می‌کند.

لیلیوم، معتبرترین مرکز فروش گردنبند طلا زنانه

اگر به دنبال خرید یک گردنبند طلا زنانه هستید که تضمین قیمت، تضمین کیفیت، طراحی خلاقانه و کار دست هنرمندان ایرانی باشد ما به شما لیلیوم را معرفی می‌کنیم که در طول 45 سال فعالیت در این حوزه با هدف جلب رضایت مشتریان، به کمک استادکاران ماهر ایرانی و طراحانی خلاق، منحصر به فردترین زیورآلات همچون گردنبند طلای عربی را تولید و عرضه می‌کنند. از سایر مواردی که موجب می‌شود افراد برای خرید گردنبند طلا زنانه لیلیوم را انتخاب کنند عبارتند از:

  • کلیه سنگ‌ها و نگین‌های به کار رفته در گردنبند طلا زنانه همراه با شناسنامه معتبر موسسه گوهرشناسی و شناسنامه معتبر بین المللی ارائه می‌گردد.
  • وزن هیچ کدام از نگین‌ها حتی کوچک‌ترین آن‌ها به روی گردنبند طلا زنانه محاسبه نمی‌شود.
  • تمامی نگین‌ها طبیعی هستند و در فاکتور رسید می‌شوند.
  • در زمان فروش در صورت سالم بودن سنگ ۲۵٪ کسر و خریداری می‌شود.
  • کلیه نمونه‌ها دست ساز و هنر دست هنرمندان ایرانی است.
  • کلیه نمونه‌ها ۱۸ عیار، و یا به درخواست مشتری ۲۱عیار تولید خواهد شد.
دکمه بازگشت به بالا