علمی و پزشکیمدیریت کسب و کار

وایتنینگ واژن (بیکینی) چیست؟

روشن کردن ناحیه تناسلی یکی از دغدغه‌های افراد است. این مسئله اغلب باعث ایجاد ناراحتی و کاهش اعتماد به نفس در افراد می‌شود. وایتینگ واژن نوعی روش درمانی برای سفید کردن و تغییر رنگ ناحیه تناسلی است که باعث جوان‌تر شدن آن می‌شود. علل تیرگی ناحیه تناسلی باید توسط متخصص زنان بررسی شود. سپس، به منظور رفع تیرگی از طریق وایتینگ اقدام کنید.

وایتنینگ واژن (بیکینی) چیست؟

وایتینگ واژن چیست؟

وایتینگ واژن اقدامی است که به عنوان روشن کننده واژن به کار می‌رود. ناحیه تناسلی از نقاط حساس بدن خانم‌ها به حساب می‌آید که ممکن است بنابر دلایل مختلفی به مرور زمان دچار تیرگی شود. به همین منظور اغلب خانم‌ها در صدد هستند تا با روش‌های مختلف این ناحیه را روشن کنند. در روش وایتینگ واژینال، رنگ پوست چند درجه تغییر کرده و سفید می‌شود. البته در نظر داشته باشید؛ افرادی که دارای رنگ پوست تیره یا سبزه به صورت طبیعی هستند، در فرایند وایتینگ رنگ پوستشان تغییر چندانی نمی‌کند. پس این افراد نباید انتظار چندانی از وایتینگ واژن داشته باشند.

وایتینگ واژن با لیزر

لیزر وایتینگ روشی است که در سطح جهانی به منظور روشن کننده و رفع تیرگی واژن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اقدام بسیار تاثیر گذار بوده و اغلب خانم‌ها طرفدار آن هستند. از ویژگی‌ها بارز لیزر موهای زائد علاوه بر سفید شدن ناحیه تناسلی، نرم شدن آن نیز هست. از این رو برای انجام لیزر، ناحیه تناسلی را در مرحله اول بی‌حس می‌کنند که این کار را با استفاده از بی‌حسی موضعی انجام می‌دهند. در اقدام بعدی، تیرگی ناحیه تناسلی با استفاده از پالس‌های که از دستگاه لیزر ساطع شده و به عمق پوست نفوذ می‌کند، رنگ آن روشن‌تر می‌شود.

فرایند به این صورت است که اشعه لیزر باعث تحریک رشد سلول‌های جدید شده و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. اگر به دنبال گزینه‌ای سریع و اثربخش برای رفع تیرگی واژن خود هستید؛ وایتینگ انتخابی بسیار هوشمندانه و مناسب است. لیزر، اقدامی غیرتهاجمی است که برای روشن‌کننده زیربغل و روشن کننده بیکینی نیز به وفوور مورد استقبال قرار می‌گیرد. مخصوصا که این نواحی دارای حساسیت بالایی بوده و از هر روشی برای این عمل نمی‌توان اقدام کرد.

مدت زمان جلسات لیزر وایتینگ چقدر است؟

تعداد و زمان جلسات لیزر کاملا بستگی به مقدار تیرگی ناحیه تناسلی شما دارد. در حالت عادی، هر فرد به 30 دقیقه زمان برای هر جلسه لیزر وایتینگ نیاز دارد. با همین مقدت زمان اثر عالی بر روشن شدن واژن خود می‌گذارید. مزیت جالب توجه این روش، زمان کوتا و تعداد جلسات کم آن است که نسبت به روش‌های دیگر کوتاه مدت‌تر است. جلسات شما هر 30 روز 1 بار خواهد بود و نیازی نیز که در ماه چندین بار برای این اقدام به کلینیک مراجعه کنید.

برای مطالعه کامل این مقاله به وایتنینگ واژن (بیکینی) چیست؟ مراجعه نمائید.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا