اقتصادیمدیریت کسب و کار

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن خارجی و ایرانی، معرفی و راهنمایی خرید بهترین مدل سرخ کن

امروزه وجود تنوع بالای سرخ کن بدون روغن فیلیپس موجب شده تا انتخاب بهترین سرخ کن بدون روغن به امری سخت و دشوار تبدیل شود. ما برای انتخاب این سری از دستگاه‌ها علاوه بر نظرات مشتریان، معیارهایی مانند گنجایش بالا، توان مصرفی مناسب، تنظیمات دستی یا دیجیتال، آپشن‌های جانبی (گریل، سبد دو قلو، کف‌گیر همزن) را نیز در نظر گرفته‌ایم. با ما همراه باشید تا در ادامه چند نمونه از بهترین سرخ کن بدون روغن در ایران را به شما معرفی کنیم.

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن

بهترین سرخ کن بدون روغن

سرخ کن بدون روغن برای پخت غذا از جریان هوای داغ، بدون نیاز به روغن یا با مقدار بسیار کمی روغن، استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود تا علاوه بر سالم‌تر بودن غذاها، کالری کمتری نیز داشته باشند. از جمله مواردی که در خرید سرخ‌کن بدون روغن، بایستی در نظر گرفته شود، عواملی مانند ظرفیت، اندازه، ویژگی‌ها و قیمت است که در ادامه به بررسی مختصری از آنها می‌پردازیم.

غذاهای سرخ‌کردنی جزو آن دسته از چیزهایی به‌حساب می‌آیند که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارند. اما بایستی این را نیز در نظر داشت که حجم بالای روغن این غذاها به میزان قابل توجهی، به‌سلامتی  لطمه می‌زند. خوشبختانه امروزه با ورود سرخ‌‌کن بدون روغن (oil less fryer) به بازار، این مشکل نیز حل شده است.

این محصول با سبک زندگی سالمی که این روزها طرفدار زیادی پیدا کرده نیز همخوانی بیشتری دارد. سرخ کن بدون روغن به‌جای اینکه مواد غذایی را با روغن فراوان سرخ کند، آنها را با هوای بسیار داغ سرخ می‌کند. به این صورت که برای سرخ کردن غذا تنها به یک قاشق غذاخوری روغن یا کمتر از آن نیاز است، اما مزه و طعم نهایی تقریبا همچون سرخ‌کردن معمولی می‌باشد. هدف ما از نوشتن این مطلب معرفی بهترین سرخ کن بدون روغن است، پس اگر قصد خرید این محصول را دارید و به دنبال بهترین نوع از آن هستید، بهتر است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین سرخ کن های رژیمی یا بدون روغن

در این قسمت از مقاله قصد داریم چند از بهترین مدل‌ها و پرفروش ترین محصولات سرخ کن های رژیمی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را خریدار کنید. هر یک از محصولات دارای تفاوت هایی در نوع امکانات نظیر توان ورودی، شکل ظاهری، نوع عایق و … می‌باشند که با توجه به بودجه در اختیار می‌توانید آنها را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید سرخ کن، پیشنهاد میکنم به مقاله؛ راهنمای خرید سرخ کن مراجعه کنید.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9270

 یک سرخ کن متوسط و حرفه ای بوده که دارای توان ورودی 2000 وات می باشد. این محصول دارای کنترل از نوع لمسی بوده و با تکنولوژی گردش هوای گرم می تواند مواد غذایی را با روغن کم و یا بدون آن خوب سرخ و آماده کند. محفظه دستگاه دارای گنجایش 5 نفر بوده و به نسبت یک دستگاه ایده آل برای خرید می باشد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9252

سرخ کن عالی با قیمت مناسب و ظرفیت 3 نفره بوده و دارای توان وروردی 1400 وات می باشد. با کمک این سرخ کن عالی از برند فیلیپس می توانید انواع مواد غذایی نظیر اسنک، سبزیجات، گوشت، ماهی و سیب زمینی را با سرعت بالا سرخ کنید. همچنین دارای سیستم Air fryer بوده و با گردش هوای گرم علاوه بر سرخ کردن می توانید غذا را با سرع بالا و تایم کوتاه گرم کنید. برای خرید به این صفحه سرخ کن فیلیپس 9252 مراجعه کنید و مشخصات کامل را ببینید.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9200

دارای فناوری Rapid Air بوده و با صرف کمترین میزان روغن مواد غذایی را خوب سرخ و تفت می کند. این محصول دارای توان 1400 وات بوده و گنجایش سبد و محفظه چهار نفره می باشد. با توجه به قیمت مناسب و بین 3 تا 4 میلیون تومانی آن انتخاب خوبی برای زوجین می باشد. دارای تایمر و خاموش سازی اتوماتیک بوده اما دارای صفحه کنترل لمسی نمی باشد. برای خرید و قیمت دستگاه سرخ کن فیلیپس 9200 همراه با مشخصات کامل به این صفحه مراجعه کنید.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9650

سرخ کن حرفه ای فیلیپس با گنجایش 6 نفره یک محصول بی نظیر از برند فیلیپس بوده که هر امکاناتی را بخواهید در خود جای داده است. دارای توان ورودی 2200 وات بوده و عملیات پخت را تا 1.5 برابر سرعت می بخشد. همچنین با صرف روغن از 3 تا 14 میلی لیتر می توانید یک کیلوگرم سیب زمینی را به خوبی سرخ کنید.

دارای امکانات بی نظیر از جمله تایمر، پایه ضد لغزش، صفحه کنترل لمسی، تکنولوژی Twin Turbo Star یعنی برخورداری از دو ظرف مجزا بوده که یکی به صورت سبد و دیگری از جنس تفلون می باشد. تا با پخش همگن گرما کل مواد غذایی خوب مغز پخت و سرخ شوند. برای خرید و قیمت دستگاه سرخ کن 9650 فیلیپس و مشخصات کامل به این صفحه مراجعه کنید.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD 9654

سرخ کن اتوماتیکی با امکانات فول و تمام عیار برند فیلیپس می باشد. توان ورودی بسیار بالایی داشته و در حد 222 وات می باشد و در سریع ترین زمان ممکن المنت ها به حداکثر دمای مورد نظر می رسند. با برخورداری از امکانات ویژه و پخش همگن هوای گرم قادر است هر نوع مواد غذایی را به خوبی سرخ کند. دارای قابلیت های زیادی بوده و با صرف کمترین میزان چربی تا حد 90 درصد خوب غذاها را طبخ می کند. دارای طراحی زیبا و بدنه عایق از حرارت بوده و قادر هستید با دادن تایم مشخص بدون نگرانی به دیگر کارهای خود مشغول شوید. برای خرید و قیمت دستگاه سرخ کن 9654 فیلیپس و مشخصات کامل با این صفحه مراجعه کنید.

سرخ کن بدون روغن بلندا مدل HDA131

یکی از بهترین سرخ های ایرانی موجود در بازار، سرخ کن ایرانی بلندا است. این سرخ کن مجهز به سیستم گرمایش با المنت میله‌ای بوده که از توان 1300 واتی برخوردار است. این سرخ کن دارای فن گردش هوای داخلی بوده تا هوای گرم را به شکل کاملا یکنواخت از بین مواد غذایی عبور داده و  شرایط طبخ مناسبی ایجاد کند.

این سرخ کن ایرانی دارای 6 برنامه پخت آماده در منوی خود بوده و علاوه بر این 6 برنامه، شما می‌توانید زمان و دما را به صورتی دستی تنظیم کنید. طرفیت این سرخ کن به صورت پیش فرض 3.5 لیتر بوده که قابلیت افزایش تا 8 لیتر را دارد. از جمله مزایای این سرخ کن مصرف پایین و شستشوی آسان قطعات است. وجود ظرف شیشه ای در این سرخ کن این امکان را می دهد تا حین طبخ غذا بدون باز کردن سرخ کن مراحل طبخ را مشاهده کنید.

رنج دما در این سرخ کن بین 60 تا 250 درجه سانتی گراد، و بازه زمانی تایمر آن بین 0 تا 180 دقیقه است. وجود خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله در بین محصولات ایرانی سبب می شود تا در صورت وجود مشکل بتوانید از این خدمات استفاده کنید، امکانی که در بین برندهای خارجی وجود ندارد.

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 600

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 600 نیز در لیست بهترین سرخ کن بدون روغن قرار دارد. حداکثر توان مصرفی این محصول  1300  وات می‌باشد. از سرخ کن رژیمی دسینی مدل 600 می‌توان برای تهیه غذاهایی همچون مرغ سوخاری، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، سبزیجات و … استفاده کرد. این دستگاه امکان گرم کردن نان و هواپز کردن تخم‌مرغ را نیز برای مصرف‌کنندگان فراهم کرده است. فضای داخلی این سرخ‌کن از جنس پلاستیک است و جنس سبد سرخ‌کن آن نیز تقریباً متوسط می‌باشد که با توجه به قیمت آن در برابر قیمت سرخ‌کن‌هایی همچون فیلیپس، منصفانه است.

سرخ کن دسینی دارای سیستم قطع خودکار و چراغ LED می‌باشد؛ به این صورت که پس از اتمام کار، اتوماتیک خاموش می‌شود. به‌علاوه این محصول دارای یک محافظ پلاستیکی بر روی شاسی فلزی سبد است که مانع از آسیب دیدن دست می‌شود، اما متاسفانه از فیلتر قابل تعویض و صفحه‌نمایش برخوردار نیست.

یکی از مزیت‌های مهم این دستگاه، قابلیت تفکیک قطعات آن است که موجب شده تا شست و شوی راحت‌تری داشته باشد. وزن این سرخ‌کن حدود 6 کیلوگرم است و آن را  می‌توان به‌عنوان بهترین سرخ‌کن بدون روغن دسینی معرفی کرد.

سرخ کن بدون روغن تفال مدل FZ7062

این مدل یکی دیگر از سرخ‌کن‌هایی است  که در لیست بهترین مدل سرخ‌کن بدون روغن قرار گرفته است. سرخ کن ساخت فرانسه می‌باشد و از فناوری اکتی فرای یا گردش هوای داغ نیز برخوردار است. از جمله قابلیت‌های این دستگاه این است که می‌تواند یک کیلوگرم مواد غذایی را فقط با یک قاشق روغن ‌سرخ کند. طبق ادعای سازنده، غذاهای طبخ شده توسط این سرخ‌کن تنها 3 درصد چربی اضافی دارند. سرخ‌کن تفال مدل FZ7062  را می‌توان به‌عنوان یکی از محصولات قیمت مناسب به‌حساب آورد که با بدنه‌ای عایق‌دار، اجازه نمی‌دهد تا دمای محفظهٔ داخل آن به بیرون سرایت کند.

قابلمه این سرخ‌کن از روکش سرامیکی برخوردار بوده  و پس از طبخ غذا به‌راحتی از سرخ‌کن جدا می‌شود و امکان شست‌وشوی آن در ماشین ظرف‌شویی نیز وجود دارد. وجود تایمر دیجیتال در سرخ‌کن تفال FZ7062 یکی دیگر از مزیت‌های منحصربه‌فرد آن محسوب می‌شود که امکان تنظیم زمان را به مصرف‌کننده می‌دهد و پایان زمان سرخ کردن را نیز با آلارم اعلام می‌کند. توان این سرخ‌کن  1400 وات می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از این محصول به‌راحتی انواع خوراک، جوجه، ماهی و سبزیجات را بپزید.

دکمه بازگشت به بالا