علمی و پزشکیمدیریت کسب و کار

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

نکات کاربردی انتخاب بهترین دکتر لیفت صورت در تهران

می توان پوست صورت افراد را با روش های مختلف جراحی و غیرجراحی لیفت کرد تا پوستی جوان برای آن ها حاصل شود؛ البته روش های غیرجراحی انواع مختلفی دارند که در ادامه مقاله با آن ها آشنا خواهید شد؛ برای انجام هر یک از روش های لیفت صورت باید دقت بسیار زیادی به کار گرفته شود تا نتیجه موفقیت آمیزی برای افراد حاصل شود؛ از این رو بهتر است انجام این روش ها را به بهترین دکتر صورت در تهران بسپارید.

بهترین دکتر لیفت صورت در تهران باید بتواند از عهده انجام این روش ها بر بیاید و افراد را به هدف مورد نظرشان در زیبایی برساند؛ دکتر لیفت در زمینه پوست باید تخصص و تبحر کافی داشته باشد و مدرک خود را از دانشگاهی معتبر اخذ کرده باشد؛ بهترین دکتر لیفت صورت در تهران باید مطب شخصی خود را در مکانی از شهر تهران احداث کرده باشد تا تمامی بیماران بتوانند با وسیله های نقلیه شخصی یا عمومی به آن جا دسترسی راحتی داشته باشند.

به طور کلی باید در انتخاب دکتر مورد نظر خود جهت انجام لیفت صورت دقت کنید زیرا سابقه و تجربه و تخصص دکتر تاثیر بسیار زیادی در انجام روش های مختلف دارد.

بهترین جراح لیفت صورت در تهران کیست؟

انواع روش های لیفت صورت

برای لیفت صورت از روش های مختلفی می توان استفاده کرد که هر یک از آن ها تاثیر بسزایی در زیبایی چهره و پوست افراد دارد؛ در ادامه برخی از این روش ها را برای شما ذکر خواهیم کرد :

لیفت صورت با نخ : نخ هایی که در این نوع لیفت صورت مورد استفاده قرار می گیرند، جنسشان از پلی لاکتیک اسید و اسید گلیکولیک می باشد و از انواع نخ‌های بخیه قابل‌جذب هستند؛ به طور معمول این روش جهت از بین بردن شلی پوست یا افتادگی‌های بعد از جراحی می باشد؛ در ضمن کسانی که به داشتن گونه‌های برجسته‌تر تمایل بسیار زیادی دارند اما نمی خواهند از ژل‌های پرکننده استفاده کنند، می‌توانند از این روش برای برجسته‌ کردن گونه‌های خود استفاده نمایند؛ برای انجام این روش باید در ناحیه مورد نظر برش هایی ایجاد شود و نخ های قابل جذب در آن قسمت قرار گیرند و در نهایت از طریق نخ پوست به سمت بالا کشیده شود.

گاهی اوقات از نخ های قابل جذب در این روش استفاده نمی شود و بهترین دکتر لیفت صورت ترجیح می دهد از نخ PDO استفاده نماید؛ با این تفاوت که به طور معمول در روش لیفت صورت با نخ‌های PDO، نخ‌های بسیار بیشتری داخل پوست فرد قرار می گیرند و به بخش های عمیق پوست نفوذ می‌کنند.

کربوکسی تراپی : در واقع کربوکسی تراپی کاربردهای بسیار زیادی در زیبایی و جوانسازی پوست دارد که می توان با استفاده از آن چین و چروک و خطوط پوستی را برطرف کرد؛ برای انجام کربوکسی تراپی، بهترین دکتر پوست گاز کربن دی اکسید را به ناحیه مورد نظر پوست تزریق می کند و موجب ترمیم ناحیه تحت درمان می شود؛ تعداد جلسات مورد نیاز برای این روش بیشتر از روش های دیگر است.

تزریق ژل : با استفاده از روش تزریق ژل می توان خطوط و چین و چروک های پوستی را برطرف کرد و با پر کردن قسمت های فرو رفته پوست، به زیبایی آن کمک کرد؛ این روش با روش تزریق بوتاکس متفاوت می باشد.

آتیوا : پزشکان این روش را جزء زیر مجموعه های روش آر اف فرکشنال می دانند که باید لایه های بافت های زیر پوستی با کنترل پزشک و به طور یکدست گرم شوند و فیبروپلاست تحریک شود تا کلاژن سازی آغاز گردد؛ در ضمن می توان گرمادهی را از روی پوست انجام داد تا تولید کلاژن سریع تر صورت گیرد؛ با استفاده از روش آتیوا می توان به جوان سازی و رفع خطوط پوستی و لیفت صورت کمک کرد؛ این روش عارضه بسیار کمی دارد و مورد تائید اکثر پزشکان قرار گرفته است.

اندولیفت : اندولیفت نیز جزء روش های جوانسازی و لیفت صورت محسوب می شود و نتایج حاصل شده از آن با روش جراحی لیفت صورت شباهت بسیار زیادی دارد؛ در این روش می توان با استفاده از لیزری با طول موج معین اقدام به تولید کلاژن سازی در پوست کرد؛ در نهایت پس از گذشت یک الی سه جلسه، پوست صورت لیفت می شود.

سن مناسب لیفت صورت

بعد از این که دوره چهل سالگی را به پایان گذراندید، پوست وارد مرحله سالخوردگی و چین و چروک می شود. پس کشیدن پوست معمولا برای افراد ۴۰ تا ۶۰ یا ۷۰ سال مناسب است. هر چقدر سن بیشتر شود، تاثیر لیفت‌ صورت کمتر است. برای این که نتیجه ایده آل تری به دست یابید؛ بهتر است قبل از شل شدن بیش از اندازه پوست برای انجام لیفت صورت اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به مقاله آنچه درباره لیفت صورت باید بدانید مراجعه نمایید.

عوامل موثر بر پیری پوست

غیر از عامل بالا رفتن سن عوامل دیگری هم باعث افتادگی و چین و چروک صورت می شود. این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • استرس و فشار عصبی زیاد
  • مصرف دخانیات
  • عوامل محیطی مانند آلودگی های صنعتی
  • قرار گرفتن مداوم زیر نور خورشید و استفاده نکردن از کرم های ضد آفتاب

به طور کلی یکی از کار هایی که بهترین دکتر لیفت صورت انجام می دهد هایفوتراپی می باشد ، هایفوتراپی انقلابی در تکنیک های لیفت صورت است که با استفاده از امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا ، به نام هایفو توسعه یافته است. در واقع این روش جایگزین مناسبی برای لیفت صورت است که هیچ دردی ایجاد نمی کند .امروزه امواج فراصوت ابزاری شناخته شده است که می توان از آن در روش های پزشکی مناسب استفاده کرد.

مراقبت های لازم بعد جراحی لیفت صورت

بعد از جراحی لیفت صورت باید حتما استراحت کافی داشته باشید و از انجام دادن فعالیت های شدید پرهیز نمایید. تورم بعد از جراحی لیفت صورت طبیعی می باشد که با استفاده از چنیدن بالش در زیر سر و قرار دادن سر بالاتر از سطح بدن در هنگام استراحت می توانید این تورم را کاهش دهید.

طی سه روز پس از انجام عمل جراحی لیفت صورت در قسمت جراحی دچار تورم خواهد شد این ورم در قسمت هایی که پوستشان نازک تر از سایر قسمت هاست به عنوان مثال اطراف چشم ها شدت بیشتری دارد. این وضعیت طبیعی بوده و جای هیچ گونه نگرانی نیست پس از روز سوم تورم به مرور کاهش خواهد یافت. بهتر است در مدت این سه روز از کمپرس سرد استفاده شود و در هنگام خواب سر به سمت بالا قرار گرفته شود (وضعیت نیمه نشسته). تورم و کبودی در دو تا سه هفته بعد از عمل طبیعی بوده و با گذشت زمان رفع خواهد شد. پس از طی این مدت مقدار کمی تورم مشاهده خواهید نمود که به مرور محو خواهد شد.

  • در روز جراحی لیفت و پس از مرخص شدن توصیه می شود غذاهای نرم و سبک میل کنید. از روز بعد از جراحی لیفت میتوانید هر نوع غذایی را تناول کنید.
  • از روز چهارم پس از عمل جراحی لیفت گردن و صورت هر روز استحمام کنید اما از آب داغ و سونا به هیچ عنوان استفاده ننمایید.
  • بهتر است در دوره بهبودی پس ازعمل ۲هفته اول از انجام اعمالی که به تحمیل فشار و خم شدن مثل وزنه بلند کردن و یا جارو کردن اجتناب نمایید، چرا که امکان دارد موجب طولانی شدن مدت تورم صورت گردند. در کل نتیجه واقعی لیفت صورت پس از۶ الی ۹ ماه خود را نشان می دهد.
  • انجام ورزش های دشوار در هفته اول ممنوع می باشد از هفته دوم پیاده روی تند مانعی ندارد برای ورزش در آغاز از فعایت های نرم تر شروع کرده و به مرور تحرکتان را افزایش دهید در کل بهتر است از میزان فعالیتتان بکاهید و ورزش های حرفه ای و دشوار را تا دو ماه به تعویق اندازید.
  • جهت کاهش تورم صورت به ویژه اطراف چشم ها در صبح هنگام توصیه می شود غذاهای کم نمک مخصوصاً در شب میل شود ضمن اینکه از مصرف دوغ و فست فود پرهیز نمایید.
  • پس از انجام عمل داروها را به طور مرتب مصرف نمایید و فقط از مسکنی که پزشک برای شما تجویز نموده است استفاده کنید.
  • هفته اول بعد از عمل نیاز به معاینه و ویزیت خواهید داشت سپس دو هفته بعد از عمل بخیه های شما کشیده می شود.
  • به هیچ عنوان تا مدتی بعد از جراحی لیفت صورت از غذاهای جویدنی مصرف نکنید و با مایعات و غذاهای آبکی و آب پز شروع نمایید و حتما مصرف نمک را در مواد غذایی خود محدود کنید.
  • هر چه زودتر راه رفتن را شروع کنید، این به کاهش تورم و عدم لخته شدن خون کمک می کند.
  • تا زمانی که دیگر از داروهای ضد درد استفاده نمی کنید، رانندگی نکنید.
  • به مدت ۶-۳ هفته از ورزش های شدید و فعالیت های سنگین خودداری کنید.
  • برای گرفتن نتیجه بهتر، باید وزن خود را متعادل نگه دارید. اثر زخم بعد از مدتی بهتر می شود. یک سال بعد نتیجه کامل را می توانید مشاهده کنید.
دکمه بازگشت به بالا