10 برند برتر بیسکویت در ایران کدامند ؟

بیسکویت نوعی شیرینی ترد و خشک است که از آرد، شکر، کره یا روغن، تخم مرغ و در برخی موارد شیر تهیه می‌شود. بیسکویت‌ها در انواع مختلف و با طعم‌های متنوع تولید می‌شوند و به عنوان میان وعده یا دسر مصرف می‌شوند.

تاریخچه بیسکویت

بیسکویت از هزاران سال پیش توسط مردمان مختلف در سراسر جهان تهیه می‌شده است. قدیمی‌ترین شواهد موجود از وجود بیسکویت به حدود 3000 سال پیش از میلاد مسیح در مصر باستان باز می‌گردد. در آن زمان، بیسکویت‌ها به عنوان منبع غذایی برای سربازان و دریانوردان تهیه می‌شدند زیرا به راحتی قابل حمل و نگهداری بودند.

در قرون وسطی، بیسکویت‌ها به عنوان غذای مهمی برای راهبان و مسافران محسوب می‌شدند. در آن زمان، بیسکویت‌ها معمولاً به صورت دستی تهیه می‌شدند و طعم‌های ساده‌ای داشتند. در قرن 18، با پیشرفت صنعت، تولید بیسکویت نیز رونق یافت. در این دوره، دستگاه‌های صنعتی برای تولید بیسکویت ساخته شدند و تولید بیسکویت‌های متنوع با طعم‌های مختلف آغاز شد.

انواع بیسکویت

بیسکویت‌ها در انواع مختلف و با طعم‌های متنوع تولید می‌شوند. برخی از انواع رایج بیسکویت عبارتند از:

بیسکویت ساده: این نوع بیسکویت از آرد، شکر، کره یا روغن و تخم مرغ تهیه می‌شود.

بیسکویت شکلاتی: این نوع بیسکویت با اضافه کردن پودر کاکائو به آرد تهیه می‌شود.

بیسکویت کرم دار: این نوع بیسکویت با اضافه کردن کرم یا پنیر به خمیر تهیه می‌شود.

بیسکویت ساندویچی: این نوع بیسکویت از دو لایه بیسکویت ساده با کرم یا پنیر در میان آن تشکیل شده است.

بیسکویت طعم دار: این نوع بیسکویت با اضافه کردن طعم‌دهنده‌های مختلف مانند میوه، آجیل یا ادویه به خمیر تهیه می‌شود.

فواید و مضرات بیسکویت

بیسکویت‌ها منبع خوبی از کربوهیدرات‌ها، پروتئین و چربی هستند. همچنین، حاوی مقداری ویتامین و مواد معدنی مانند ویتامین B1، ویتامین B2، کلسیم و آهن هستند. با این حال، بیسکویت‌ها کالری بالایی دارند و مصرف بیش از حد آنها می‌تواند منجر به افزایش وزن شود. همچنین، بیسکویت‌های شیرین و طعم دار حاوی مقدار زیادی قند هستند که مصرف بیش از حد آنها می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی مانند چاقی، دیابت و بیماری‌های قلبی عروقی شود.

نحوه نگهداری بیسکویت

بیسکویت‌ها را می‌توان در دمای اتاق به مدت چند روز نگهداری کرد. همچنین، می‌توان آنها را در فریزر نگهداری کرد که در این صورت ماندگاری آنها افزایش می‌یابد.

نکاتی برای خرید بیسکویت

هنگام خرید بیسکویت، به تاریخ انقضای آن توجه کنید.

بیسکویت‌هایی را انتخاب کنید که دارای بسته‌بندی مناسب باشند تا از فاسد شدن آنها جلوگیری شود.

به لیست مواد تشکیل دهنده بیسکویت توجه کنید و از بیسکویت‌هایی که حاوی مواد افزودنی مضر مانند رنگ‌های مصنوعی، طعم‌دهنده‌های مصنوعی و نگهدارنده‌ها هستند، اجتناب کنید.

نکاتی برای استفاده از بیسکویت

بیسکویت‌ها را می‌توان به عنوان میان وعده یا دسر مصرف کرد.

از بیسکویت‌ها برای تهیه انواع دسر و شیرینی مانند کیک، تارت، دسر یخچالی و … نیز می‌توان استفاده کرد.

بیسکویت‌ها را می‌توان به عنوان پایه‌ای برای تهیه انواع ساندویچ‌ها نیز استفاده کرد.

10 برند برتر بیسکویت در ایران کدامند ؟

کارخانه تولید ویفر فرخنده

شرکت فرخنده ، از جمله تولید کنندگان بیسکویت های کنجدی در ایران است که طعم های دلنشینی از جمله پرتقالی، موزی، فندقی، کاکائویی، کاپوچینو، زعفرانی، نارگیلی و هِل را در انواع محصولات خود در نظر گرفته و در شصت نوع مختلف در مدل های پذیرایی، زبانک، پتی‌بور، دایجستیو، پرنسس، خوشین تولید کرده و در بازارهای داخلی و خارجی ، عرضه نموده است. این محصولات در بهترین کیفیت و با قیمت مناسب ارائه می شود.

۰۳۱-۳۵۷۲۱۲۵۲

crm[@]farkhondeh.com

اصفهان، شهرک صنعتی جی، خیابان دهم

تولید کنندگان بیسکویت دلاتو

گروه صنایع غذایی ویتانا، با نام برند دلاتو، یکی از بهترین تولید کنندگان بیسکویت است که فعالیت خود را از سال ۱۳۳۲ شروع کرده و در تولید انواع محصولات مانند بیسکویت مادر، به خوبی شناخته می شود. این شرکت که طعم ها و مزه های مختلفی را متناسب با سلایق و ذائقه های مختلف در انواع بیسکویت و ویفر در نظر گرفته است، در بازار داخلی و خارجی فعالیت خود را گسترش داده و محبوبیت خاصی را به خود اختصاص داده است.

ستاک

صنعت غذایی نیک دهقان با نام تجاری ستاک، یکی از بهترین تولید کنندگان بیسکویت است که به عنوان اولین واحد دریافت کننده استاندارد بیسکویت جو مطرح می باشد. این شرکت همواره تلاش داشته است تا در جهت بهبود کیفیت محصولات خود اقدام کرده و با بسته بندی های عالی ، آنها را به بازار راهی نماید. از همین روست که به راحتی در بازار داخلی و خارجی محبوبیت بالایی را کسب نموده و طرفداران خاص خود را دارد.

کارخانه تولید ویفر آماده لذیذ

شرکت آماده لذیذ، محصولات زیادی را در بخش غذایی به بازار عرضه می کند. این شرکت که با نام برند الیت شناخته می شود، برندهای دیگری همچون کوپا، فیت و فان، آروما، تمپو، تم تم، مولیناری و آماده لذیذ را در تولیدات خود داشته و یکی از بهترین کارخانه تولید ویفر و بیسکویت در انواع مختلف می باشد و در صنعت شیرینی و شکلات، برندی نام آشنا می باشد.

تولید کنندگان بیسکویت خوشه سلین خزر

شرکت خوشه سلبن خزر، یکی از بهترین تولید کنندگان بیسکویت خوشه سلین خزر است که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۵ شروع نموده و با بهره مندی از تخصص و تجربه بالای متخصصان خود و تهیه تجهیزات پیشرفته و به روز شده، توانسته است انواع ویفر و بیکسویت در بهترین کیفیت را تولید و به بازار ارائه کند. این شرکت که از گروه باراکا می باشد، محصولات خود را به نام سلبن ارائه می کند که در بازارهای داخلی و خارجی، طرفداران زیادی دارد.

کارخانه تولید ویفر شیرین ارم سپنتا

شرکت شیرین ارم سپنتا، از دیگر شرکت های فعال در حوزه تولید بیسکویت است که با استفاده از ماشین آلات و تکنولوژی روز اروپا و بهره مندی از مواد اولیه مرغوب، اقدام به تولید انواع ویفر و بیسکویت نموده است که به دلیل کیفیت بالای این محصولات، رضایت مصرف کنندگان را کسب نموده و در بازارهای داخلی و خارجی به خوبی شناخته شده است. در این شرکت، از فرآورده های آردی و قنادی درجه یک استفاده می شود. از همین روست که طعمی دلنشین در تمامی محصولات، مشهود است.

صنایع غذایی محمدپور

صنایع غذایی محمدپور، یکی دیگر از بهترین تولید کنندگان بیسکویت است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ با تولید انواع بیسکوییت و ویفر شروع کرده و آنها را با نام تجاری لالایی به بازار عرضه نموده است. در میان محصولات خوشمزه و با کیفیت این برند می توانید انواع کیک روغنی، کیک لایه ای، والس،کلوچه، ویفر شکلاتی و کراکر نمکی بیابید. استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات تمام اتوماتیک روز دنیا و پرسنلی متخصص، باعث شده است که بهترین کیفیت را در محصولات این برند، شاهد باشیم.

تولید کنندگان بیسکویت سلامت فرد

شرکت سلامت فرد که با نام بیسکویت سلامت شناخته می شود، بیش از پنجاه سال است که در تولید انواع بیسکویت، ویفر، شیرینی و شکلات فعالیت داشته و کارخانه تولید ویفر و دیگر محصولات غذایی را در بهترین کیفیت راه اندازی کرده است. این شرکت با مواد اولیه با کیفیت بالا ، محصولات خود را به بازار عرضه نموده و ارزش غذایی آن ها را همواره مطابق با ذائقه مصرف کنندگان در نظر داشته است. استفاده از تخم مرغ تازه، نارگیل، فیبر و کنسانتره طبیعی، بدون استفاده از مواد نگهدارنده و رنگ مصنوعی، باعث شده است که محصولاتی با طعم خوش را از این برند، شاهد باشیم.

کارخانه تولید ویفر حام

کارخانه حام نیز از دیگر شرکت های موفق در عرصه تولید انواع ویفر و بیسکویت است که تولیدات خود را در انواع بیسکویت ساده، کرمدار، روکش دار کاکائویی، انواع ویفر میوه ای، ویفر کاکائویی، انواع کیک لایه ای میوه ای، کیک روکش دار کاکائویی، در اشکال و طعم های مختلف به بازارهای داخلی و خارجی عرضه داشته و آن ها را با بسته بندی های مناسب به مصرف کنندگان تحویل می نماید.

تولید کنندگان بیسکویت حلوای کویر یزد

بیسکویت فرجامی یکی از بهترین تولید کنندگان بیسکویت است که از سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را شروع کرده و به دلیل علاقه به این صنعت، به سرعت رشد کرده است. این شرکت بهترین بیسکویت، ویفر، بیسکویت کرمدار، محصولات رژیمی، حاجی بادام، ارده و حلوا ارده را تولید کرده و با استفاده از بهترین مواد اولیه و حفظ ارزش های غذایی آنان به بازار عرضه داشته است. استفاده از تکنولوژی بالا در تولیدات و بهره مندی از مواد اولیه مرغوب، در محبوبیت این برند، نقش داشته است.

خروج از نسخه موبایل