عمومیمدیریت کسب و کار

مشخصات صندلی کنفرانسی K731

نام شرکت مجموعه ناب ایران
موبایل 09194844670
ادرس تهران , بازار مبل نعمت آباد , خیابان جانباز ، پلاک ۲۱۰
ایمیل nab-iran@repino.ir

ویژگی های مهم صندلی کنفرانسی:

مشخصات صندلی کنفرانسی K731

1- ارگونومی:

ارگونومی به طور کلی در خرید یک صندلی اداری استاندارد نقش اساسی دارد و همانطور که می دانید این مورد برای سلامتی افراد بسیار مفید است. مطالعات نشان می‌دهد که یک صندلی اداری استاندارد و ارگونومیک می‌تواند کمک زیادی به کاهش صدمات ناشی از کار در دفتر کند و حتی تعداد ساعات بیماری ناشی از آسیب فیزیکی را کاهش دهد که کارمندان برای درد سر، شانه، کمر و بازو درخواست می‌کنند.

مقررات و استانداردهایی در مورد ارگونومی وجود دارد. ارگونومی در مفهوم محل کار، در انتخاب تجهیزات و در تعریف روش کار و تولید، همچنین برای کاهش کارهای یکنواخت و تکراری تجلی می یابد. تولیدکنندگان مبلمان اداری نیز ملزم به اعمال استانداردهای ملی و بین المللی هستند که «اصول طراحی ارگونومیک» را تعریف می کنند. این بدان معنی است که شما نه تنها باید به ظاهر زیبایی یک صندلی یا مبلمان اداری نگاه کنید، بلکه همانطور که در بالا ذکر شد، بسیار مهم است که ببینید چه فاکتورهای ارگونومیکی ارائه می دهد.

2- طراحی:

طراحی صندلی اداری یکی دیگر از مواردی است که قبل از خرید صندلی ارگونومیک باید به آن توجه کرد. هنگام قرار دادن یک صندلی اداری استاندارد و ارگونومیک در فضای کاری خود، باید در نظر بگیرید که آیا این طرح با مبلمان اداری موجود شما سازگار است یا خیر.

در بیشتر موارد، افراد خواهان طراحی شیک، حرفه ای و همه کاره هستند. این به شما امکان می دهد صندلی اداری خود را در هر اتاقی قرار دهید بدون اینکه نگران ناهماهنگی با عناصر دیگر باشید. همچنین در انتخاب صندلی اداری استاندارد باید اندازه اتاق کار یا دفتر خود را در نظر بگیرید؛ اگر فضای محدودی دارید، صندلی اداری با طراحی حجیم بهترین گزینه برای شما نیست.

3- راحتی و تنظیمات:

به طور کلی یک صندلی اداری استاندارد و ارگونومیک همیشه راحت است، اما این لزوما به این معنی نیست که برای همه افراد راحت خواهد بود. به خاطر داشته باشید که هر فردی نیازهای متفاوتی دارد و چیزی که یک صندلی را برای یک نفر راحت و دلپذیر می کند، ممکن است در مورد شخص دیگری صادق نباشد. درست است که تنظیمات موجود در بسیاری از مدل های آنها را با هر نوع ساختی سازگار می کند. با این حال مدل‌های صندلی اداری ای وجود دارند که به دلیل حداکثر راحتی خود متمایز هستند.

کیفیت و ارگونومی صندلی را باید بیش از هر چیز در اولویت قرار داد. کیفیت و ارگونومی صندلی را باید بیش از هر چیز در اولویت قرار داد.

الف- تنظیم ارتفاع:

یک صندلی اداری استاندارد و ارگونومیک خوب باید به راحتی تنظیم شود؛ برای دستیابی به ارتفاع مطلوب، صندلی باید دارای تنظیم ارتفاع پنوماتیک باشد (با استفاده از این قابلیت صندلی اداری می تواند دارای قابلیت قرارگیری و تنظیم در چندین ارتفاع باشد). از نظر ارتفاع صندلی، تغییر بین 40 تا 52 سانتی متر از سطح زمین برای اکثر افراد مناسب است.

ب: کنترل های تنظیم قابل دسترسی در حالت نشسته:

در نظر بگیرید که آیا صندلی اداری شما می تواند به راحتی هنگام نشستن تنظیم شود (برای تنظیم آسان ارتفاع به دنبال اهرم های پنوماتیک یا بالابرهای گاز باشید).

ج: تنظیم عمق صندلی:

برخی از صندلی های اداری مجهز به تنظیم عمق صندلی هستند. این قابلیت به شما امکان می دهد صندلی را به جلو یا عقب بچرخانید تا طول پاهای مختلف را در خود جای دهد. برخی از صندلی ها سطح نشیمنگاه صندلی را ثابت نگه می دارند و دارای یک تکیه گاه هستند که به جلو و عقب حرکت می کند.

د: حمایت از کمر:

داشتن تکیه گاه پشتی برای هر نوع صندلی اداری، چه صندلی کار چه یک صندلی استراحت ضروری است. در واقع، تکیه گاه کمری صندلی های اداری برای جلوگیری از فشار در قسمت پایین کمر ضروری است. بسیاری از صندلی ها دارای تکیه گاه کمری هستند که در طراحی صندلی تعبیه شده است یا دارای یک تکیه گاه قابل تنظیم هستند که می توان آن را پایین یا بلند کرد تا مناسب کاربر باشد.

برای بررسی اینکه آیا صندلی اداری استاندارد و ارگونومیک مناسب است، کاربر باید صاف بنشیند و سر، ستون فقرات و باسن در یک راستا قرار گیرد. سپس کاملاً به پشتی تکیه دهد. در این حالت انحنای صندلی اداری استاندارد و ارگونومیک به طور طبیعی باید از منحنی کمر پیروی کند و با آن منطبق باشد.

و: دسته استاندارد:

یکی از مهمترین اجزای یک صندلی اداری که اغلب دست کم گرفته می شود اما باید بدانید که دسته صندلی اداری نقش تکیه گاه را دارد. تکیه‌گاه‌های صندلی اداری استاندارد می‌توانند میزان فشار روی کمر شما را کاهش دهند. علاوه بر این، یک مطالعه در سال 2017 نشان داد که پشتیبانی از ساعد، توسط صندلی‌های اداری با دسته‌بندی مناسب، تنش عضلانی و درد در گردن و شانه‌ها را کاهش می‌دهد.

برخی از صندلی‌ها تنظیمات بیشتری را در همه جهات ارائه می‌کنند، مانند دسته‌های قابل تنظیم 4 بعدی و سفارشی‌سازی‌های مختلف مانند صندلی‌هایی با دسته‌های ثابت یا دسته‌های قابل جابجایی. بسته به تنظیمات میز اداری، علاوه بر صندلی با دسته‌های قابل تغییر، ممکن است به یک صندلی بدون تکیه‌گاه نیز نیاز داشته باشید.

ه: بازگشت:

برخی از صندلی ها دارای تکیه گاه هستند که به جلو و عقب متمایل می شوند که برای دراز کشیدن مفید است. گاهی اوقات نیز در ارتفاع، پشتی می تواند از صندلی جدا شود. (اگر تکیه گاه بیش از 30 درجه کج می شود، برای حمایت بیشتر از ستون فقرات، مطمئن شوید که صندلی دارای تکیه گاه سر نیز باشد.)

تکیه گاه باید مکانیزم قفل داشته باشد تا بتواند پس از تعیین زاویه مناسب برای پشت، آن را ثابت کند. پشتی قابل تنظیم امکان نشستن پویا را فراهم می کند که از خطرات ثابت ماندن طولانی مدت جلوگیری می کند. حتما متوجه خواهید شد که مدل های صندلی اداری مجهز به پشتی های مختلفی هستند؛ کمر کوتاه، کمر متوسط ​​و پشت بالا. ارتفاع پشتی صندلی اداری تعیین کننده حمایتی است که پشت شما در هنگام استفاده از صندلی اداری از آن بهره می برد.

معرفی صندلی کنفرانسی K731:

صندلی کنفرانسی K731 چرخدار یک صندلی اداری با طراحی ساده و شیک است که برای استفاده در فضاهای اداری، کنفرانس، و اتاق‌های انتظار مناسب است. این صندلی دارای بدنه‌ای از جنس فلز است که استحکام و دوام بالایی دارد. پایه‌های این صندلی نیز از جنس فلز هستند و دارای چرخ‌هایی هستند که امکان جابجایی آسان صندلی را فراهم می‌کنند.

  • چرم رویال
  • فوم درجه یک
  • پشت متحرک
  • ۲ سال گارانتی بی قید و شرط

صندلی K731 دارای یک نشیمن‌گاه و پشتی راحت و باکیفیت است که از جنس پارچه یا چرم مصنوعی ساخته شده است. این صندلی همچنین دارای یک دسته‌ی بلند و راحت است که امکان تنظیم ارتفاع صندلی را فراهم می‌کند. صندلی K731 یک انتخاب مناسب برای افرادی است که به دنبال یک صندلی اداری راحت و باکیفیت با قیمت مناسب هستند. این صندلی همچنین برای استفاده در فضاهای مختلف اداری، کنفرانس، و اتاق‌های انتظار مناسب است.

ویژگی‌های صندلی کنفرانسی K731 چرخدار عبارتند از:

مزایا

قیمت مناسب

طراحی ساده و شیک

بدنه‌ی فلزی مستحکم و بادوام

پایه‌های فلزی با چرخ‌های متحرک

نشیمن‌گاه و پشتی راحت و باکیفیت

دسته‌ی بلند و راحت با قابلیت تنظیم ارتفاع

شما میتوانید برای اطلاع بیشتر به فروشگاه ناب ایران مراجعه کنید. لازم به ذکر است مجموعه ناب ایران در 13 استان کشور شامل شهر های تهران، کرج،اهواز، همدان، گیلان، استان مرکزی، آبادان، کردستان، اصفهان، سمنان، لرستان، کاشان و شیراز بیش از 30 نمایندگی جهت فروش محصولات و همچنین خدمات پس از فروش(گارانتی) دارد.

در لینک زیر آدرس دقیق نمایندگی ها موجود می باشد:

نمایندگی ها

شماره تماس: 09194844670

(تمرکز فروش بیشتر بر تهران باشد سپس نمایندگی های شهرستان ها)

دکمه بازگشت به بالا