عمومیمدیریت کسب و کار

آشنایی با بازی (GTA VI) GTA 6 (تاریخ انتشار + آنچه باید بدانید)

ساختن بازی GTA 6 که یک بازی جهان باز است، قطعا به چندین سال زمان نیاز دارد؛ به همین دلیل است که شرکت سازنده جی تی ای چندین سال است که پس از بازی GTA 5، نسخه جدیدی را ارائه نکرده است. با انتشار تریلر بازی GTA VIمی‌توان پیش بینی کرد که این نسخه به یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ تبدیل خواهد شد.

مدت زیادی است که طرفداران این بازی منتظر انتشار بازی GTA 6 هستند و به همین دلیل تریلر GTA 6 هیجان و انتظارات را برای این بازی افزایش داده است. در صورتی که مایل هستید با جزئیات بیشتری از بازی  GTA VIآشنا شوید. اگر در آینده نزدیک تصمیم به خرید اکانت ظرفیتی GTA VI یا همان  GTA 6 را برای کنسول بازی PS5 را دارید در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید.

آشنایی با بازی (GTA VI) GTA 6 (تاریخ انتشار + آنچه باید بدانید)

آیا بازی GTA 6 در حال آماده‌سازی و ساخت است؟

شرکت سازنده بازی GTA  یعنی شرکت Rockstar Games در ماه فوریه سال 2022 اعلام کرده‌ است که بر روی Grand Theft Auto 6 کار می‌کند. بر اساس گفته‌های رئیس این شرکت در طی یک بیانیه، اولین تریلر بازی  GTA VI در جشن 25 سالگی شرکت و در ماه دسامبر رونمایی خواهد شد.  احتمالا در اولین تریلر بازی GTA 6 که در اوایل دسامبر 2023 منتشر می‌شود، اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ انتشار، داستان و گیم پلی نیز ارائه شود. مطابق با بیانه منتشر شده احتمالا تا تاریخ انتشار gta 6 حداقل یک و حداکثر دو سال زمان باقی است.

بر اساس تریلر بازی  GTA VIکه منتشر شد، محیط بازی مشابه با GTA Vice City می‌باشد و نقش اصلی این بازی نیز یک شخصیت زن لاتین است. آنچه که مشخص است این موضوع می‌باشد که این بازی هر زمان که منتشر شود، در دسته بندی بازی‌های پرفروش قرار خواهد گرفت.

تاریخ انتشار بازی GTA 6

تاکنون تاریخ دقیق انتشار بازی GTA 6 به صورت رسمی اعلام نشده است. اما بر اساس پیش‌بینی‌هایی که صورت گرفته است، انتظار می‌رود که بازی GTA vi در تاریخ یکم آوریل 2024 تا 31 مارس 2025 منتشر گردد. البته این پیش بینی بر اساس گفته‌های یکی از اعضای اصلی شرکت Rockstar Games است که تاریخ احتمالی انتشار این بازی را در بین سال‌های 2024 الی 2025 اعلام کرده است.

لازم به ذکر است که تاریخ انتشاری که برای بازی  (gta vi) GTA 6 تخمین زده می‌شود، صرفا یک پیش بینی است و قطعی نیست و می‌تواند تحت تاثیر عوامل مختلفی متغیر باشد.

آشنایی با بازی (GTA VI) GTA 6 (تاریخ انتشار + آنچه باید بدانید)

چه اطلاعاتی از بازی (gta 6) GTA vi در دسترس است؟

در تاریخ هجدهدم سپتامبر 2022 تقریبا تعداد 90 ویدئو از تست مراحل بازی به صورت اطلاعات لو رفته به بیرون درز پیدا کرده است. در ابتدای این ویدئو مشاهده می‌شود که گیمر می‌تواند یک کاراکتر زن را انتخاب کند. این کاراکتر با یک شخصیت مرد از یک رستوران سرقت مسلحانه می‌کند. در ویدئوهایی دیگری نیز مشاهده می‌شود که کاراکتر زن این بازی در روز در گوشه‌ای از خیابان ایستاده است و ترافیک را تماشا می‌کند. مطالب مرتبط با این بازی نیز پیش‌تر در سایت تخصصی بازی GTA 6 یعنی GTA-6.ir منتشر گردیده است.

راک استار در طی بیانه‌ای از لو رفتن این اطلاعات اظهار ناامیدی کرد اما به طرفداران این بازی این اطمینان را داده‌اند که به زودی خبرهای جدیدی را از بازی آماده و اعلام خواهند کرد.

نقشه بازی GTA vi

بر اساس اطلاعاتی که از بازی GTA vi به بیرون درز کرده است، در صورتی که زمین بازی مطابق با ویدیوهای لو رفته درست باشد، احتمالا نقشه این نسخه از شهر Vice City و مناطق اطراف آن در مقایسه با شهر  Los Santo در بازی GTA 5 بزرگ‌تر می‌باشد و دوبرابر آن است. حتی در مورد این بازی این گمانه زنی‌ها نیز انجام شده است که بازی GTA vi در یک نسخه خیالی از شهر میامی انجام می‌شود. در واقع از ویدئوهای لورفته، طرفداران اینطور برداشت کرده‌اند که داستان بازی در شهر Vice City دنبال می‌شود.

البته بر اساس شایعات، نقشه این بازی بعد از DLC نیز بروزرسانی می‌گردد؛ به طوری که تغییرات و مناطق جدید مطابق با با داستان DLC جدید نیز به نقشه بازی اضافه می‌شود. بنابراین در بازی GTA vi صرفا نقشه داستان اصلی بازی بروزرسانی نمی‌شود بلکه در بخش آنلاین بازی که در آن نقشه داستان اصلی استفاده می‌شود نیز تغییرات و اصلاحات لازم اعمال می‌گردد.

آشنایی با بازی (GTA VI) GTA 6 (تاریخ انتشار + آنچه باید بدانید)

گیم‌پلی بازی GTA 6

بر اساس ویدئوهایی که از تست بازی GTA 6 لو رفته است، می‌توان دید که گیم پلی بازی GTA 6 با گیم پلی بازی GTA 5 تفاوت زیادی ندارد. در این ویدئوها لوسیا کاراکتر اصلی این بازی، در حال سرقت از یک رستوران است و برای جلوگیری از فرار نکردن گروگان‌ها از پشت به آن‌ها شلیک می‌کند. همینطور شخصیت‌های اصلی فیلم از جمله لوسیا و جیسون با دزدیدن ماشین پلیس نیز سعی می‌کنند از دست پلیس فرار کنند. به طوری که در هنگام فرار نیز مشاهده می‌شود که جیسون از طریق شیشه ماشین سعی دارد به پلیس‌ها شلیک کند.

بنابراین اینطور پیش‌بینی می‌شود که در بازی GTA 6 می‌توان از وسایل نقلیه شامل ماشین و قایق استفاده کرد. ضمن اینکه برای جابجایی در این بازی نیز می‌توان از مترو نیز استفاده نمود. بر اساس گمانه زنی‌هایی که در این زمینه صورت گرفته است، احتمالا گیمرها بتوانند چرخ‌های ماشین، زاویه صندلی راننده و … را نیز تغییر دهند.

در برخی از ویدئوهای تست بازی GTA vi نیز مشاهده می‌شود که قابلیت‌هایی از جمله سینه خیر رفتن، نشسته حرکت کردن و … برای کاراکترها در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه کاراکترهای این بازی نیز می‌توانند با دست صورت خود را پوشش بدهند تا از شلیک مستقیم به سر آن‌ها جلوگیری شود.

در برخی قسمت‌های ویدئوهای مرتبط با GTA vi مشاهده می‌شود که کاراکتر در داخل مغازه‌ای با یک قدرت بینایی خاص نگاه می‌کند. به طوری که در ویدئو لو رفته مشاهده می شود که رنگ صفحه با این نگاه کاراکتر تغییر پیدا می‌کند. به طوری که ممکن است مشابه با قدرت چشم مرگ (Deadeye) در بازی Red Dead Redemption در هنگام استفاده از این قدرت، زمان آهسته شود و بتوان با دقت بالایی به هدف شلیک نمود.

سخن آخر

در نظر داشته باشید که شرکت راک استار تاکنون هیچ اطلاعات رسمی را پیرامون نقشه و شهربازی GTA 6، کاراکترها، داستان بازی، گیم‌پلی و … منتشر نکرده است و تمامی اطلاعات این مقاله در این زمینه‌ها بر اساس گمانه‌زنی مطابق با ویدئوهای لو رفته است.

احتمالا شما نیز پس از مشاهده تریلر بازی GTA 6 و پس از مشاهده ویژگی های جذاب gta 6 هیجان بیشتری را برای این بازی دارید. همینطور مایل هستید از اخبار مرتبط با این بازی نیز مطلع شوید. هنوز زمان مشخصی برای انتشار بازی GTA vi  اعلام نشده است، اما در صورتی که تاریخ دقیق انتشار این بازی پرطرفدار مشخص شود، تاریخ دقیق را از طریق سایت اطلاع رسانی خواهیم کرد. لازم به ذکر است شما دوستداران بازی جی تی ای 6 می‌توانید از طریق مجموعه گیم پردایس نسبت به تهیه خرید اکانت ظرفیتی gta vi نیز اقدام کنید.

دکمه بازگشت به بالا