عمومیمدیریت کسب و کار

اگر ماشین خراب شد چه کار کنید و امداد خودرو مجاز را چطور پیدا کنیم؟

تصادفات اتومبیل یکی از بزرگترین دغدغه های هر راننده است. بسیاری از رانندگان با دیدن خرابی ماشین خود دچار وحشت می شوند. به خصوص اگر خارج از شهر باشند. در این مورد، پیدا کردن یک امداد خودرو گواهی شده ممکن است بهترین کار باشد. با این حال، بسیاری از افراد زمانی که تصمیم به اجاره یدک کش می گیرند، با مشکلات جدی تری مواجه می شوند. مثلا شکایت مردم مبنی بر کلاهبرداری، عدم تخصص تعمیرکار، شارژ بیش از حد خودرو، دریافت بدهی و تعمیر نکردن خودرو و …. نمونه ای از مواردی است که هر روز توسط رانندگان مختلف گزارش می شود.

اگر ماشین خراب شد چه کار کنید و امداد خودرو مجاز را چطور پیدا کنیم؟

وقتی ماشینم خراب شد باید چیکار کنم؟

چراغ های خطر خودرو را روشن کنید

به محض اینکه متوجه شدید مشکلی وجود دارد، چراغ های خطر خود را روشن کنید تا به سایر رانندگان هشدار دهید. انجمن ملی رانندگان (NMA) توصیه می کند چراغ های جلوی خود را تا رسیدن کمک روشن نگه دارید..

https://emdaadkhodrozanjan.ir/

به آرامی از جاده خارج شوید

اگر ماشین شما در خیابان یا حتی در بزرگراه خارج از شهر تصادف کرد، ابتدا به شانه راست بروید. توصیه می شود تا حد امکان به مکانی امن و هموار و دور از جاده بروید. مطمئن شوید که با چرخ ها در جاده پارک کرده اید و ترمز دستی را فشار دهید.

دپارتمان وسایل نقلیه موتوری (DMV) توصیه می کند که ترمز اضطراری خود را بکشید که گاهی اوقات ترمز دستی نامیده می شود. اگر مجبورید روی تپه یا سراشیبی پارک کنید، چرخ‌های ماشین را از جاده دور نگه دارید تا وارد ترافیک مقابل نشود.

تو ماشینت بمون

 اگر در بزرگراه یا در یک جاده شلوغ هستید، (III) توصیه می کند که برای بررسی آسیب یا رفع مشکلات مکانیکی از وسیله نقلیه خود خارج نشوید. اگر مجبورید از ماشین خود پیاده شوید، ماشین خود را به مکانی امن منتقل کنید و مطمئن شوید که جاده اطراف شما کاملاً صاف است. اگر در سمت راست جاده توقف می کنید، از درب سمت سرنشین خارج شوید.

بنشین و نزدیک ماشین بمان. هنگامی که با خیال راحت از ماشین خود خارج شدید، کاپوت خود را باز کنید تا سایر رانندگان بدانند که با احتیاط ادامه دهند. با توجه به NMA (انجمن ملی رانندگان)، این به سایر رانندگان امکان می دهد متوجه شوند که ماشین شما خراب است

مثلث خطر خودرو را وارد کنید.

مرکز اطلاع رسانی بیمه توصیه می کند یک مثلث هشدار در پشت وسیله نقلیه خود قرار دهید تا به سایر رانندگان اطلاع دهید که کجا توقف کرده اید.

درخواست کمک

برای کمک از یدک‌کش، مکانیک یا کمک‌های کنار جاده‌ای با مرکز کمک خودرو تماس بگیرید. اگر شرایط اضطراری دارید یا نمی دانید با چه کسی تماس بگیرید، با پلیس راهنمایی و رانندگی یا پلیس محلی تماس بگیرید تا کمک کنند

چگونه می توانم از امداد خودرو تایید شده مطلع شوم؟

برای استفاده از یک سرویس خودرو مجاز خوب چند نکته مهم را در نظر بگیرید.

هر راننده ای ممکن است به خدمات کمک خودرو نیاز داشته باشد. بسیاری از رانندگان برای یافتن راهنمایی مجاز یا استفاده از تجربه دوستان و آشنایان به اینترنت و وب مراجعه می کنند. متأسفانه خودروهای امدادی غیرمجاز زیادی در تهران و شهرستان ها وجود دارد که دارای صفحات وب خاص هستند، اما در واقع در حال کلاهبرداری از رانندگان هستند. توجه داشته باشید که امداد خودروی مجاز زیر نظر گروه بوده و جزء امداد خودروهای مجاز در تهران محسوب می شود..

آرم و علائم لباس امدادگر و خودروی امداد

برای شناسایی نمایندگی های مجاز خودرو با علائم و نمادها شروع کنید. جلیقه نجات و لباس می تواند انتخاب خوبی برای شناسایی نجات واقعی باشد. طبق دستورالعمل این گروه، همه شرکت ها باید از یک لوگوی منحصر به فرد برای ارائه برنامه های خود استفاده کنند. به همین دلیل است که آژانس‌های امدادی کارکنان خود را مجبور می‌کنند که لباس‌های مخصوص با آرم تیم بپوشند. خودروهای امدادی که برای ارائه خدمات ارسال می شوند باید دارای علائم و نشانه گذاری های ویژه باشند. این علامت در سمت راست آمبولانس قرار دارد و به وضوح قابل مشاهده است.

چگونه یک سایت مجاز امداد خودرو را شناسایی می کنید؟

وب سایت امداد خودرو دارای مجوز با ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد راه اندازی شد. هر سرویس ماشین مجازی برای شروع و ادامه فعالیت خود نیاز به تایید و مجوز از شرکت های مختلف دارد. صدور مجوز انجمن های نجات خودرو یکی از مهمترین الزامات صدور مجوز برای هر شرکت نجات است. علاوه بر این، میز راهنمایی مجاز باید عضوی از جامعه تجارت مجازی باشد. در نهایت سایت ارسالی باید دارای نشان اعتماد الکترونیکی باشد.

بعد از اینکه گوگل را جستجو کردید و Car Help را پیدا کردید، به سایت آنها بروید و روی لوگو و مجوز آنها کلیک کنید. در این صورت باید به صفحه راهنمای خودکار هدایت شوید. همچنین با کلیک بر روی نماد اعتماد الکترونیکی به مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت سمیت هدایت می شوید. در این صفحه اطلاعاتی در مورد سایت و اعتبارات آن خواهید یافت.

دکمه بازگشت به بالا