عمومیمدیریت کسب و کار

10 مورد از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

برندهای مختلفی لپ تاپ های گیمینگ را تولید و به بازار عرضه کرده‌ اند. یکی از برندهای نام آشنا در حوزه تولید لپ تاپ های گیمینگ ، برند لنوو است. از مشخصه های اصلی لپ تاپ های تولید شده توسط این برند، متناسب بودن قیمت و مشخصات فنی لپ تاپ ها است. در صورتی که قصد خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو را دارید، برای آشنایی با 10 مورد از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو در ادامه همراه ما باشید.

10 مورد از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

لنوو در دسته بندی برندهای مطرح برای لپ تاپ قرار دارد. این شرکت چند ملیتی انواع لپ تاپ ها با کارایی های مختلف را تولید و به بازار عرضه می کند. لپ تاپ های لنوو Legion لپ تاپ هایی هستند که اصطلاحا تحت عنوان لپ تاپ های گیمینگ تولید شده اند و مخصوص بازی می باشند. در ادامه قصد داریم 10 مورد از بهترین لپ تاپ های لنوو را برای علاقه مندان به خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو معرفی کنیم.

لپ تاپ لنوو legion 5 2022

10 مورد از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

لپ تاپ لنوو legion 5 2022 یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ تولید شده توسط برند لنوو است. این لپ تاپ مجهز پردازنده AMD Ryzen 7 5800H است که با داشتن 8 هسته بهترین عملکرد را به کاربر ارائه می‌ دهد.

این لپ تاپ گیمینگ لنوو دارای 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 است و همینطور دارای حافظه 1TB NVMe SSD  نیز می باشد که تا حد زیادی در ارتقاء کیفیت بازی تاثیرگذار است. استفاده از گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060  زمینه ایجاد یک تصویر با کیفیت فوق العاده برای کاربر را فراهم می کند.

برای لپ تاپ لنوو legion 5 2022 از یک صفحه نمایش 16 اینچی WQXGA (2560 x 1600) نیز استفاده شده است که از سرعت و وضوح رنگ بسیار خوبی در اجرای بازی‌ها برخوردار است و از بهترین گزینه های خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو به شمار می رود. همینطور این لپ تاپ قدرتمند مجهز به صفحه کلید Legion TrueStrike با نور پس زمینه RGB 4 منطقه ‌ای و 2 اسپیکر 2 واتی با صدای   Nahimic  نیز می باشد.

لپ تاپ لنوو مدل legion 5 2021

10 مورد از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

لپ تاپ لنوو مدل  لژیون 5 تولید شده در سال 2021 نیز از لپ تاپ های گیمینگ خوب برند لنوو است. برای این لپ تاپ مناسب برای بازی، از صفحه نمایش 17.3 اینچی FHD IPS با رزولوشن 1920*1080 استفاده شده است که دارای رنگ و شفافیت چشمگیری است و چشم را خسته نمی‌ کند، ضمن اینکه مصرف انرژی کمی نیز دارد.

این لپ تاپ مجهز به پردازنده AMD Ryzen 5 5600H است و با توجه به به کارگیری بلندگوهای داخلی و وبکم در آن، از صدای سه بعدی Nahimic برخوردار می باشد. برخورداری از حافظه رم 8GB DDR4  سبب شده است که این لپ تاپ بازی ها را به صورت روان و حتی به صورت همزمان و بدون توقف اجرا کند. همینطور در این لپ تاپ از حافظه GB PCIe SSD256 نیز استفاده شده است که دارای سرعت ذخیره بسیار بالایی است و امکان ذخیره داده های بیشتری با استفاده از آن وجود دارد.

برخورداری از گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 در کنار فضای ذخیره سازی بالا، این لپ تاپ را به گزینه ای بسیار ایده آل برای بازی تبدیل کرده است و در دسته بندی قدرتمندترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو قرار دارد.

لپ تاپ  Lenovo legion 5 Pro 2022

10 مورد از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو را دارید، لپ تاپ لنوو لژیون 5 پرو از دیگر گزینه های مناسب است. این لپ تاپ مجهز به پردازنده قدرتمند INTEL CORE I7 11800H نسل 11 می باشد. همینطور حافظه رم 32GB DDR4 3200MHz آن نیز آن را به لپ تاپ قدرتمندی برای بازی تبدیل کرده است.

برخورداری از حافظه 1TB SSD  فضای کافی برای ذخیره اطلاعات توسط این لپ تاپ را در اختیار شما قرار خواهد داد. در لپ تاپ لنوو گیمینگ لژیون 5 پرو از گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 6 GB  استفاده شده است که در دسته بندی بهترین گرافیک ها قرار دارد.

این لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش 16 WGA (2560 x 1600)  نیز می‌ باشد که از کیفیت و شفافیت رنگ خوبی برخوردار است و کیفیت بازی را افزایش می دهد.

لپ تاپ گیمینگ لنوو Legion 5 s7

یکی دیگر از گزینه ها برای خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو، لپ تاپ Legion 5 7s است که از پسوند s در آن به معنی Slim استفاده شده است. در این لپ تاپ قدرتمند از پردازنده قوی RYZEN 7 5800H شرکت  AMDاستفاده شده است. حافظه رم این لپ تاپ گیمینگ از برند لنوو برابر با 16 GB DDR4 3200MHz است که از بسیاری از بازی‌های سطح بالا پشتیبانی می‌ کند.

گرافیک این لپ تاپ GeForce RTX 3060 است که در دسته بندی بهترین گرافیک لپ تاپ های گیمینگ قرار دارد. همینطور از صفحه نمایش 15.6 با کیفیت نمایش فوق العاده و نرخ تازه سازی بالا برخوردار می باشد.

لپ تاپ لنوو گیمینگ Lenovo Gaming 3 2022

لپ تاپ گیمینگ Lenovo Gaming 3 2022 یک لپ تاپ Core i5 از نسل 11 می باشد که با توجه به مشخصات فنی که دارد، در دسته بندی برترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو قرار می گیرد. در صورتی که مایل هستید یک لپ تاپ گیمینگ اما با قیمتی اقتصادی را خریداری کنید، این لپ تاپ گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

این لپ تاپ دارای نمایشگر 15.6 اینچی  FHDاست که از نرخ تازه سازی 144 هرتز برخوردار است و تصاویر بسیار زیبا و جذابی را از بازی با کاربران به اشتراک می‌ گذارد. استفاده از گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650H منجر به افزایش کیفیت تصویر در این لپ تاپ شده است.

اغلب لپ تاپ های لنوو سری لژیون دارای کیفیت خوبی برای گیمینگ هستند و لپ تاپ گیمینگ Gaming 3 2022 لنوو نیز تا حد زیادی از مشخصات فنی خوبی برخوردار است و قدرت بالایی را در اجرای بازی‌های میان رده دارد.

 در خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو چه نکاتی را مد نظر قرار دهیم؟

اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو را دارید، حتما سعی کنید برخی نکات را مد نظر قرار دهید تا در نهایت یک انتخاب بسیار ایده آل داشته باشید و از خرید خود احساس رضایت کنید.

توجه پردازنده‌ گرافیکی

اجرای اغلب بازی های کامپیوتری به GPU  بستگی دارد که در لپ تاپ ها قابل ارتقاء نیست. درصورتی که یک لپ تاپ با پردازنده گرافیکی قدرتمند خریداری کنید تا چندین سال می توانید به راحتی بازی کنید و نیازی به ارتقاء آن نخواهد بود.

امکان ارتقاء برخی قطعات

با اینکه پردازنده های گرافیکی و برخی دیگر از قطعات بر روی برد لحیم می ‌شوند، اما در اغلب لپ تاپ های گیمینگ امکان ارتقاء رم و فضای ذخیره سازی وجود دارد. بنابراین در صورتی که بخواهید می توانید یک لپ تاپ گیمینگ با مشخصات فنی متوسط و قیمت مقرون به صرفه را خریداری نمایید و سپس در صورت نیاز برخی از قطعات آن را ارتقاء دهید.

اهمیت باتری

تعداد بسیار کمی از لپ تاپ های گیمینگ با یکبار شارژ کردن، به مدت 8 ساعت و یا بیشتر کار می کنند. با این حال برای اینکه بتوانید یک بازی را به خوبی اجرا کنید، باید به باتری لپ تاپ نیز توجه داشته باشید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم بهترین گزینه ها برای خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو را برای شما عزیزان معرفی کنیم. با اینکه برند لنوو مشابه با دیگر برندهای تولید کننده لپ تاپ از جمله ایسوس در زمینه تولید لپ تاپ گیمینگ و مناسب برای بازی قدرتمند نیست ؛ اما در نظر داشته باشید که لپ تاپ های سری لژیون که توسط برند لنوو تولید شده اند، از مشخصات فنی قدرتمندی برخوردار هستند که آن ها را تبدیل به یک گزینه مناسب برای خرید لپ تاپ گیمینگ کرده است.

سوالات متداول

  • در خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو، به چه مواردی باید توجه داشت؟

اگر قصد خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو را دارید، باید به مواردی شامل میزان بودجه برای خرید لپ تاپ، اندازه صفحه نمایش، انتخاب پردازنده مناسبت، عمر باتری، رم مناسب، حافظه ذخیره سازی مناسب و … توجه داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا