معرفی بهترین پنل اس ام اس ایران

لیست ۷ سامانه پیامکی برتر ایران از نگاه کاربران + خرید پنل اس ام اس

بر اساس گزارش‌ها، 97 درصد از بزرگسالان ایرانی گوشی همراه دارند، به همین دلیل قادر به دریافت پیامک هستند. با افزایش مدت زمان استفاده از موبایل در میان همه کاربران، پس جای تعجبی نیست که کسب و کارها به کمپین‌های بازاریابی پیامکی روی آورده ‌اند. ده‌ها سامانه پیامکی در کشور وجود دارند، اما تعداد کمی از آنها توانسته ‌اند توجه کاربران را به خود اختصاص دهند. با انجام تحقیقی در مورد پنل‌های اس ام اس موجود در کشور، لیست ۷ سامانه پیامکی برتر ایران از نگاه کاربران را تهیه شده است. همچنین در آموزش خرید پنل اس ام اس، نکاتی طلایی امده است. با ما همراه باشید.

معرفی بهترین پنل اس ام اس ایران

معرفی بهترین پنل اس ام اس ایران

1- سامانه ارسال پیامک آموت

سامانه ارسال پیامک آموت یک ابزار بازاریابی پیامکی مؤثر، انعطاف پذیر و مقیاس پذیر برای هر نوع کسب و کاری است. این پلتفرم می‌تواند به رشد کسب و کار شما رشد کمک کند. از میان سامانه پیامک‌های فعال در کشور، سامانه شرکت آموت دارای بروزترین و قوی‌ترین نرم افزار ارسال پیامک می‌باشد که دارای داشبورد کاربرپسند و ویژگی‌های ارزشمندی مانند شماره اختصاصی، خدماتی سازی خطوط، ارسال با نام تجاری، وب سرویس، ارسال کد احراز هویت در سریعترین زمان، منشی پیامک، ارسال پیامک هوشمند، نظرسنجی پیامکی و مسابقه است. شما می‌توانید از پنل‌های پلن رایگان، پلن برنزی، پلن نقره ‌ای و پلن طلایی این شرکت برای کاربردهای مورد نیاز خود استفاده کنید.

2- سامانه ارسال اس ام اس فراپیامک

سامانه ارسال پیامک فراپیامک یک رابط کاربرپسند و مجموعه ‌ای از ویژگی‌های کاربردی را ارائه می‌دهد. این پلتفرم به عنوان یکی از بهترین راه‌ حل‌های بازاریابی پیامکی شناخته می‌شود. از ویژگی‌های اصلی این سامانه می‌توان به قابلیت ارسال زماندار پیام کوتاه، ارسال اس ام اس خودکار، وب سرویس، پاسخگویی خودکار، مسابقه و نظرسنجی و سایر موارد اشاره کرد. رابط کاربری فراپیامک بصری است و یادگیری آن زمان زیادی نمی‌برد. جنبه‌های سفارشی سازی نیز یک مزیت محسوب می‌شوند، زیرا به راحتی می‌توان با ارسال پیام‌های شخصی به گیرندگان خود احساس خاص بودن را ایجاد کرد.

3- سامانه ارسال اس ام اس ملی پیامک

سامانه ارسال اس ام اس ملی پیامک یک پلتفرم عالی برای بهبود تعامل با مشتری و تبدیل کاربران عادی به مشتریان وفادار است. شما می‌توانید از این پلتفرم برای حفظ ارتباط با مشتریان خود از طریق پیام متنی استفاده کنید. استفاده و یادگیری ملی پیامک بسیار آسان است، بنابراین برای راه اندازی پنل خود به حداقل آموزش نیاز دارید. برای کسب و کارهای کوچکی که راه حل‌های ساده‌ ای برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می‌خواهند، این سامانه بهترین انتخاب است. ملی پیامک همچنین دارای ویژگی‌های مختلفی از جمله ارسال به شهر، منطقه و کد پستی، ارسال به دکل‌های ایرانسل، ارسال هدفمند به سن، جنسیت، عضویت خودکار مشتریان در دفترچه تلفن، یادآوری زمان ‌دار و غیره است.

4- سامانه ارسال پیامک پیام رسان

سامانه ارسال پیامک پیام رسان یک سرویس پیامکی است که طیف گسترده‌ای از خدمات را به کسب و کارها ارائه می‌دهد. نحوه کار با پلتفرم این سامانه ساده و در عین حال پویاست که منجر به تجربه کاربری مثبت می‌شود. شما با ثبت نام در سامانه می‌توانید از پنل به صورت رایگان استفاده کنید. سامانه پیام رسان همچنین پاسخگوی خودکار را برای ساعات بعد از کار اداری و تعطیلات ارائه می‌دهد. این ویژگی به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا با ارسال یک پاسخ خودکار به مشتریان خود بتوانند ارتباطات قوی و منسجم ایجاد کنند. از دیگر ویژگی‌های سامانه پیام رسان می‌توان به ارسال پیام صوتی، ارسال پیامک منطقه ‌ای، وب سرویس، ارسال پیامک تکی و گروهی و سایر موارد اشاره کرد.

5- سامانه ارسال پیامک نیک اس ام اس

سامانه ارسال پیامک نیک اس ام اس یک پلتفرم بازاریابی پیامکی تأثیرگذار و بی‌ درنگ را برای کسب و کارهایی با لیست‌های مخاطبین بزرگ ارائه می‌دهد. این سامانه امکان ارسال پیامک انبوه را با سرعت بالا فراهم کرده است. رابط کاربری تمیز و ساده این سرویس پیامکی می‌تواند خدماتی مانند گردش کار پیشرفته، تجزیه و تحلیل پیام‌ها، بخش بندی مشتریان و سایر ابزارهای لازم برای تعامل مؤثر با کاربران را ارائه دهد. امکان گزارش پیشرفته می‌تواند نگاه‌های عمیق ‌تری به موفقیت‌های کمپین‌ها داشته باشد. از خدمات سامانه نیک اس ام اس می‌توان امکانات ارسال پیامک، امکانات تعاملی پیامک، گزارشات پنل پیامک، امکانات مدیریتی و برنامه نویسی را نام برد.

6- سامانه ارسال پیامک فراز اس ام اس

سامانه ارسال پیامک فراز اس ام اس با امکانات متعدد در ارسال پیامک و بازاریابی متنی ساده و مقیاس‌ پذیر به شرکت‌ها در سراسر ایران، به افزایش تعداد مشتریان و نحوه مدیریت کمپین‌ها کمک می‌کند. فراز اس ام اس دارای یک رابط کاربرپسند، بصری و خدمات اضافی دیگر است. شما می‌توانید از این سرویس استفاده کنید تا لیست مخاطبین خود را افزایش دهید و پیام‌های تبلیغاتی، یادآوری، اطلاعات عمومی یا هشدار ارسال کنید. این پلتفرم دارای بانک شماره موبایل به تفکیک استان، شهر، منطقه، مشاغل، سن و جنسیت و سایر موارد است. همچنین سامانه پیامکی همراه با اپلیکیشن اندروید و سامانه پیامکی بدون نیاز به تمدید سالانه (Life Time) را نیز ارائه می‌دهد.

7- سامانه ارسال پیامک نوین پیامک

سامانه ارسال پیامک نوین پیامک یکی از قابل اعتمادترین ارائه دهندگان بازاریابی پیامکی در لیست ماست. از آنجایی که این سرویس پیام رسانی انبوه، پیام صوتی، ارسال پیام کوتاه سریع، مطمئن و خودکار را ارائه می‌دهد، برای کسب و کارهایی که می‌خواهند یک ابزار ارتباطی ساده و در عین حال مؤثر داشته باشند، عالی است. کار با داشبورد پیامک نوین پیامک ساده است، به این معنی که هر کسی می‌تواند بدون آموزش زیاد به طور مؤثر از این پنل استفاده کند. از ویژگی‌های نوین پیامک می‌توان به بانک شماره جامع و به روز، ارسال پیامک به لیست سیاه و پشتیبانی 24 ساعته سامانه اشاره کرد.

نحوه انتخاب بهترین سامانه پیامکی

نکات زیر را دنبال کنید تا بهترین سرویس بازاریابی پیامکی که مناسب با نیازهایتان است را پیدا کنید:

  • آیا از پلتفرم بازاریابی پیامکی خود برای ارسال تخفیفات به مشتریان استفاده خواهید کرد یا از آن برای یادآوری جلسات بهره خواهید برد؟ به این پرسش‌ها پاسخ دهید تا بفهمید که کدام پلتفرم‌های بازاریابی پیامکی برای کسب و کارتان مناسب هستند.
  • آیا ترجیح می‌دهید پلتفرمی با اصول اولیه ارسال پیامک داشته باشید یا پلتفرمی با ابزارهای پیشرفته که استفاده از آن کمی سخت‌ تر است؟ پاسخ به این سؤالات بیشتر به شما کمک می‌کند تا اولویت ‌بندی کنید.
  • بررسی‌ها و نظرات مشتریان می‌توانند به شما اطلاعات خوبی را در مورد مزایا و معایب پنل‌های پیامکی ارائه دهند. این بررسی‌ها همچنین می‌توانند به شما کمک کنند تا تعیین کنید که آیا یک پلتفرم از نظر هزینه و امکانات مناسب است یا خیر.
  • اکثر برندهای ارائه دهنده خدمات پیامکی یک تست رایگان را ارائه می‌دهند. این تست به شما کمک می‌کند تا با قابلیت‌های این سرویس آشنا شوید تا ببینید آیا با نیازهای شما مطابقت دارند یا خیر.
  • پس از اینکه چند سامانه پیامکی را امتحان کردید و قیمت‌هایشان را مقایسه کردید، بهتر است اطلاعات بیشتری کسب کنید. از طریق ابزار چت زنده در داشبورد یا شماره تماس با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید تا پاسخ سؤالات خود را پیدا کنید.
دکمه بازگشت به بالا