جدید ترین انواع عینک دخترانه

انتخاب مناسب ترین شکل عینک و نکات آن

در زمان های اخیر، در حال حاضر بسیاری از اشکال شگفت انگیز برای عینک دخترانه موجود است. عینک ارزان قیمت آنلاین را می توان به راحتی در طیف متنوعی از اشکال و اندازه ها خریداری کرد. بیایید نگاهی به اشکال مختلف عینک دخترانه و برخی ملاحظات مهم برای انتخاب مناسب ترین شکل عینک بیندازیم.

در مرحله اول، هنگام انتخاب فرم عینک، نکات زیر باید در نظر گرفته شود:

شکل عینک باید بهترین ویژگی صورت شما را تحسین کند. مانند بینی نوک تیز، یا چشمان درشت.

شکل قاب باید با فرم صورت شما تضاد داشته باشد.

اندازه قاب باید با اندازه صورت شما مطابقت داشته باشد.

عینک های مختلفی که برای خانم ها موجود است عبارتند از: خلبان، مستطیل، بیضی، شیلد، راهنما و عینک گربه ای شکل.

عینک خلبانی

عینک های خلبانی از اوایل دهه 2000 در بین مردم بسیار محبوب شده است. این شیشه‌ها دارای فریم‌های بزرگی هستند که پایین می‌آیند و به‌طور قابل‌توجهی به طرفین می‌تابند. به آنها عینک خلبانی نیز می‌گویند و دارای فریم‌های فلزی نازکی هستند که دارای یک نوار اضافی هستند که مستقیماً از بالای استخوان بینی عبور می‌کند و هر دو لنز را به هم متصل می‌کند.

عینک خلبانی به بهترین وجه برای صورت های کوچک با شکل های گرد، بیضی یا الماسی مناسب است.

عینک مستطیلی

عینک های مستطیلی در فریم های نیم لبه، تمام لبه و بدون لبه موجود هستند و به بهترین شکل برای صورت های مستطیل و مربعی شکل می آیند.

صورت مستطیلی به طور قابل توجهی بلندتر از پهن است، همراه با بینی بلند و خط گونه صاف. برای اینکه آن را متعادل تر و کوتاه تر به نظر برسانید باید از قاب هایی استفاده کرد که عرض زیادی دارند. علاوه بر این، می توان از عینک های مستطیلی شکل با معابد تزئینی نیز برای افزودن عرض بیشتر به صورت استفاده کرد.

صورت های مربعی دارای پیشانی پهن و خط فک قوی هستند. همچنین این صورت ها دارای طول و عرض تقریباً به نسبت مشابه هستند. چنین چهره هایی اگر طوری ساخته شده باشند که بلندتر به نظر برسند جذاب تر به نظر می رسند. از این رو، عینک‌های مستطیلی شکل با فریم‌های باریک و بیضی‌های باریک به بهترین وجه برای صورت‌های مربعی مناسب هستند، زیرا زوایایی را که چهره را بلندتر نشان می‌دهند، نرم می‌کنند.

عینک بیضی شکل

عینک های بیضی به بهترین وجه برای صورت های بیضی و گرد مناسب هستند. صورت بیضی دارای نسبت های متعادلی است. از این رو، یک عینک بیضی بیش از همه به آن می آید زیرا شکل طبیعی صورت را تکمیل می کند. همچنین، فریم های گردویی شکل برای چنین چهره هایی مناسب است، زیرا نه خیلی باریک و نه خیلی عمیق هستند.

در همین حال، یک صورت گرد دارای خطوط منحنی با طول و عرض آن تقریباً مشابه است، بدون زوایای تیز. چنین چهره هایی را می توان با فریم عینک باریک و زاویه دار، بلندتر و لاغرتر نشان داد. همچنین، فریم‌هایی که پهن‌تر هستند تا عمیق‌تر، مکمل این چهره‌ها هستند.

عینک شیلد

عینک شیلد در بالا پهن و در پایین بسیار کوچکتر است. آنها را عینک محافظ می نامند زیرا لنزها شباهت زیادی به یک محافظ دارند. عینک های شیلد به بهترین وجه برای صورت های گرد و بیضی شکل مناسب هستند تا متناسب به نظر برسند.

عینک گربه ای

این عینک‌ها دارای عدسی‌هایی هستند که در معبد می‌روند و اغلب با تزئیناتی مانند طرح یا جواهر ارائه می‌شوند. عینک گربه ای به بهترین شکل برای صورت های گرد و الماسی مناسب است.

صورت های الماسی از خط چشم تا خط فک کاملاً باریک به همراه گونه های پهن و بلند است. چهره نادری است برای نرم کردن گونه ها و برجسته کردن چشم ها باید از عینک گربه ای یا عینک بیضی شکل استفاده کرد که خطوط ابرو یا جزئیات قابل توجهی دارند.

عینک Wayfarer

این عینک ها با فریم های پلاستیکی ضخیم و عدسی های بزرگ شده مشخص می شوند. این عینک‌ها جذابیت «عصبی» را به شخص می‌دهند و در عین حال آن‌ها را منحصربه‌فرد و باکلاس نشان می‌دهند.

بهترین عینک طبی زنانه

  1. عینک طبی کارتیر

وقتی صحبت از عینک های ایمنی طبی زنانه با کیفیت به میان می آید، لازم نیست استایل را فدا کنید. کارتیر مدلی است که به همان اندازه بادوام و جذاب ساخته شده است. سبک کلاسیک فریم ها یادآور ظاهر عینک های گربه ای قدیمی است. این ها در رنگ های تند موجود هستند و برای هر خانمی که می خواهد شخصیت خود را از طریق عینک خود به نمایش بگذارد، مناسب است. قاب های پلاستیکی تمام لبه سخت هستند و به راحتی نمی شکنند. اگر به دنبال شیک پوشی با رویکرد عینک خود هستید، کارتیر ممکن است ارزش این کار را داشته باشد.

  1. عینک نگین دار

همه یک عینک پر زرق و برق یا خودنمایی نمی خواهند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما به دنبال چیزی بی مزه هستید. عینک نگین دار جنتل مانستر به گونه‌ای طراحی شده است که فقط یک اشاره رنگ داشته باشد و ظاهری زیبا داشته باشد که برای افرادی که دوست دارند همه چیز را ساده نگه دارند جذاب باشد. این عینک که دارای فریم پلاستیکی است، برای افرادی که تمایل به داشتن یک سبک زندگی فعال دارید یا از جذاب بودن آن لذت می برید، مناسب هستند.

خروج از نسخه موبایل