انواع کاشی بین کابینتی جدید

کاشی بین کابینتی یکی از مهمترین و موثرترین پارامتر در زیبایی و جذابیت فضای آشپزخانه شناخته می شود. در سال های گذشته تولید کنندگان بسیاری تمرکز بالایی را برای خلق این طرح ها و رنگ ثابت با کیفیت به این امر اختصاص دادند و همین موضوع موجب این شده که تمامی سلیقه ها را در برگیرد. ابعاد عرف و استاندارد کاشی بین کابینتی 60*30 بوده و می توان به صورت افقی یا عمودی، فضای بین دو کابینت بالایی و پایینی آن را کار کرد.

 لازم به ذکر است که ابعاد بسیار گوناگون و متفاوتی از این نوع متریال دیده می شود که مورد استفاده قرار می گیرند. ابعاد 30*90 و ابعاد کوچک تر و بزرگ تر و همچنین کاشی های کوچک کندویی یا به اصطلاح پازلی شکل که طرح های جدید و بسیار شیک در این زمینه هستند و دست ما را برای هر انتخابی باز می گذارد. کاشی بین کابینتی از طرح های متنوع همراه با لعابی براق تولید و عرضه به بازار می شود.

طرح های ساده، روان، سخت و ترکیبی، از این موارد هستند که هر کدام دارای زمینه های رنگی متفاوتی هستند و همین امر موجب آن شده است که تمامی دکوراسیون ها و رنگ بندی کابینت ها را مکمل و پوشش دهد. همچنین طراحان و دکوراتیوکاران فضاهای داخلی و بخش کاشی سرامیک کالاساخت هر رنگ و طرحی را که متناسب با فضای آشپزخانه در نظر گرفته اند می توانند پیشنهاد کنند. کاشی بین کابینتی در کالاساخت دارای رنگ بندی متنوع و با زمینه های رنگی بالایی نیز هستند.

رنگ های سفید و روشن، طلایی، نقره ای و همچنین رنگ های ترکیبی و خنثی، جز گزینه های انتخابی و پیشنهادی ما هستند. عموما برای فضاهای کوچک و فضاهایی که نیاز به بزرگ تر دیده شدن دارند، کاشی بین کابینتی رنگ روشن و براق به دلیل بازتاب نور مناسبی که دارند پیشنهاد می شود. رنگ های تیره و لعاب های مات هم کاملا سلیقه ای دسته بندی شده و مزایا و زیبایی های منحصر به فرد و مخصوص به خود را دارند. برای انتخاب بهترین کاشی بین کابینتی، ما در کالاساخت راهنمای شما هستیم.

کاشی های بین کابینتی ( لوستری ) که کیفیت پخت بالا و لعاب طلائی و نقره ایی خوبی را در آن ها شاهد هستیم، ماندگاری و دوام بالایی خواهند داشت و همچنین تمیز کاری و شستشوی آن ها به مراتب راحت تر و بهتر انجام می شود. پیشنهاد می شود از مواد شوینده قوی و دارای اسید بالا برای تمیز کردن سطح آن ها استفاده نشود و چون کاشی های بین کابینتی دارای سه بارپخت هستند و به راحتی با مواد شوینده نرمال، هم تمیز می شوند.

خروج از نسخه موبایل