عمومیمدیریت کسب و کار

بهترین مدل‌های لباس پسرانه پاییزی بارانی با طرح‌های فانتزی برای بچه‌ها

چند مدل لباس پاییزه بچه گانه خاص برای کوچولوهای شیک پوش

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های لباس پاییزه بچه گانه مخصوص لباس پسرانه پاییزی و بارانی دخترانه فانتزی دوست داشتنی و بامزه جلب خواهیم کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید. یکی از بزرگ ترین دغدغه های والدین خرید لباس پاییزه بچه گانه است. لباس های پاییزی مخصوص کودکان در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها لباسی با تن پوش و رنگی مناسب را برای فرزند خود انتخاب نمایید.

بهترین مدل‌های لباس پسرانه پاییزی بارانی با طرح‌های فانتزی برای بچه‌ها

طرح های لباس پاییزه بچه گانه

لباس های بچه گانه امروزه در انواع مدل های متنوع تولید می شوند و همین تنوع زیاد کار انتخاب لباس بچه گانه مناسب را برای والدین تا حدودی دشوار کرده و بهتر است شما در هنگام انتخاب لباس برای فرزندتان نکاتی را مد نظر داشته باشید تا بعد از خرید لباس احساس پشیمانی نکنید.

طرح های لباس پاییزی پسرانه بچگانه

لباس های بچه گانه پاییزی در انواع طرح های مختلف نظیر سویشرت و بارانی و پلیور و سرهمی و کت تک و بلوز و ژاکت و … موجود می باشند که بهتر است در هنگام انتخاب لباس پاییزی به سایز فرزند خود توجه کنید. لباسی که برای فرزند خود انتخاب می کنید باید با قد و هیکلش متناسب باشد و علاوه بر این شما می توانید لباس های پاییزه نظیر کت و سویشرت و … را کمی بزرگ تر انتخاب کنید تا فرزندتان احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

انتخاب رنگی مناسب برای لباس پاییزی پسرانه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما لباس های رنگ روشن را برای فرزند خود انتخاب نمایید زیرا این رنگ ها باعث می شود تا فرزندتان روحیه خوبی داشته باشید و با پوشیدن آن ها احساس شادی کند. علاوه بر این در هنگام انتخاب لباس برای کودکان پسر بهتر است به هارمونی رنگ لباس ها نیز توجه داشته باشید و رنگ لباس ها را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ اکسسوری های مورد استفاده فرزندتان نیز مطابقت و همخوانی داشته باشد.

طرح های لباس پاییزی دخترانه بچگانه

تنوع لباس های پاییزی برای کودکان دختر بیشتر است و بهتر است شما لباس دخترانه بچه گانه ای را خریداری نمایید که از ضخامت کافی برخوردار باشد و در زمان سردی هوا فرزندتان پوشش کامل داشته باشد تا بدنش گرم تر نگه داشته شود. لباس های آستین دار برای روزهای پاییزی مناسب تر هستند زیرا بالاتنه را گرم تر نگه می دارند و از سرماخوردگی بچه ها نیز جلوگیری می کنند. علاوه بر انتخاب لباس ها باید در انتخاب شلوار پاییزی نیز توجه داشته باشید و شلواری را برای فرزند خود انتخاب نمایید که دارای کش باشد زیرا زیپ و دکمه باعث اذیت بچه ها می شود و ممکن است مشکلاتی را برای آن ها بوجود آورد.

کلاه و دستکش و شال گردن نیز از انواع اکسسوری های مورد نیاز برای فصل پاییز و زمستان می باشند و شما می توانید با انتخاب این اکسسوری ها جذابیت استایل پاییزی فرزندتان را تکمیل نمایید همچنین می تونید رنگ کلاه و شال و دستکش را با یکدیگر ست نمایید.

مدل لباس پاییزی بچه گانه 1401

پاییز فصل خداحافظی از رنگ های روشن و پاستلی میباشد.بهترین رنگ ها در پاییز عبارت اند ازقهوه ای،زرشکی،نارنجی، خردلی،سبز و غیره می باشد. بهترین طرح ها برای کودکان لباس های گل گلی (برای دختران) و چهارخانه می باشد.  همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل لباس پاییزی بچه گانه فراهم اورده ایم.

پوشاندن لباس های یقه اسکی برای فرزندان نه تنها آنها  را گرم نگه می دارد بلکه باعث باعث خوشتیپ به نظر رسیدن آنها می شود.ترکیب بلوزهای یقه اسکی با کاپشن ، کت پشمی ، جلیقه و ژاکت های بافتنی ترکیب بسیار شیک و زیبایی می شود. گرم نگه داشتن پاها باعث می شود سرمای محیط را کمتر احساس کنیم پوشاندن شلوارهای ضخیم مخمل کبریتی برای کودکان بهرین انتخاب برای کودکان در فصل سرما می باشد.برای گرم تر نگه داشتن پاها بهتر است از جوراب‌های ساق بلند استفاده نمایید.

کلاه آیتمی جدانشدنی از کودکان در فصل سرما می باشد. همان طور که می دانید کلاه از گوش و سر در برابر سرما به خوبی محافظت می کند.بهتر است فرزندانتان را یه گذاشتن کلاه عادت بدهید.کلاه های بافتنی و نمدی گزینه های مناسبی می باششند.

استایل های پاییز و زمستانی لباس کودک

خرید لباس کودک کار بسیار لذت‌بخشی است. با فرا رسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا اکثر مادرها به فکر خرید لباس‌های مناسب فصل برای کودکان خود می‌افتند. خرید لباس کودک یکی از کارهای لذت‌بخش برای پدر و مادرها به حساب می‌آید. انتخاب لباس کودک نیازمند سلیقه و مهارت است تا بتوانید بهترین و زیباترین لباس را برای فرزند دلبند خود خریداری کنید.

با فرا رسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا اکثر مادرها به فکر خرید لباس‌های مناسب فصل برای کودکان خود می‌افتند. همان‌طور که می‌دانید بدن کودکان در مقابل سرما بیشتر آسیب‌پذیر بوده و هرگونه بی توجهی در این مورد موجب بروز مشکلات و مریضی برای کودکان می‌شود. به همین دلیل در فصول سرد آنها به لباس‌ها ضخیم‌تر و گرم‌تری نیاز دارند.

به‌علاوه کودکان نیز برای تکمیل استایلشان به لباس‌های مخصوص هر فصل نیاز دارند. هنگام خرید لباس پاییزی کودکان می‌بایست به نکاتی مانند جنس پارچه، میزان ضخامت، رنگ و طراحی لباس توجه کرد. در ادامه لباس‌های پاییزی پرکاربرد کودکان را به شما معرفی می‌کنیم.

بوت

خریدن یک جفت بوت مناسب فصل پاییز یا روزهای برفی و بارانی برای کودکان اهمیت ویژه‌ای دارد. بهتر است با توجه به جنسیت کودک خود یک کفش یا بوت مناسب برای فرزند دلبند خود تهیه کنید.

سویشرت و شلوار پاییزه

سویشرت و شلوارها از ست‌های اسپرت و از لباس‌های مورد نیاز کودکان در فصل پاییز و زمستان هستند. ست‌های سویشرت و شلوار در مدل‌ها و رنگ‌ها مختلف موجود بوده و به عنوان یک لباس اسپرت و شیک برای کودکان دختر و پسر مناسب هستند.

پیراهن‌های مخمل و پشمی دخترانه

پیراهن‌های دخترانه مناسب فصل‌های سرد سال با جنس‌های پشمی، مخمل و … با مدل‌های متنوع و زیبا از جمله لباس‌های رسمی هستند که دختر بچه‌ها در این فصل نیاز دارند.

کاپشن

کاپشن ها یکی دیگر از انواع لباس‌های گرم و ضروری کودکان در فصول سرد هستند و هنگام بیرون رفتن از منزل در هوای سرد حتماً می‌بایست از آنها استفاده کرد.

ژاکت‌های بافت

ژاکت‌های بافت از جمله لباس‌هایی هستند که با فرارسیدن فصل سرما می‌توان از آنها برای پوشاندن کودکان استفاده کرد. این ژاکت‌ها اصولاً جلو باز هستند یا توسط دکمه باز و بسته می‌شوند. پس به راحتی می‌توانید آن‌ها به کودک خود بپوشانید.

اکسسوری های پاییزی کودکان

شال‌گردن و کلاه و دستکش علاوه بر اینکه استایل کودک شما را بسیار زیبا می‌کند از سر، گوش و پیشانی کودکان در مقابل سرما نیز محافظت می‌کنند. توصیه می‌شود با توجه به جنسیت کودک خود یک ست شال و کلاه و دستکش زیبا به سبد خریدتان اضافه کنید.

جوراب و جوراب‌ شلواری

جوراب و جوراب شلواری‌های ضخیم از وسایل ضروری هستند که در لیست خرید لباس‌های پاییزی و زمستانی می‌بایست حتماً گنجانده شوند. جوراب‌ها یا جوراب شلواری‌ها از پاهای ظریف و حساس کودکان در مقابل سرما محافظت می‌کنند و این روزها به عنوان یک فاکتور مهم در زیبایی و استایل کودکان هستند.

از کجا لباس بچه بخریم؟

با توجه به شرایط کرونا و محدودیت‌های رفت و آمد شما مادران عزیز می‌توانید با مراجعه به سایت و اپلیکیشن فلای کیدز و مشاهده فروشگاه‌های فروش لباس بچه جدیدترین مدل‌ها و باکیفیت‌ترین لباس‌ها را برای فرزندان دلبند خود سفارش دهید. همچنین به اطلاع شما می‌رسانیم بسیاری از این فروشگاه‌ها به مدت ۵ روز در کمپین حراج ریزون پاییزی فلای کیدز شرکت کردند و لباس‌های خود را با تخفیف‌های ویژه‌ای به فروش می‌رسانند. همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم، هنگام خرید لباس کودک می‌بایست به نکاتی توجه کرد. با ما همراه باشید تا شما را با این نکات آشنا کنیم.

جنس لباس کودک

یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام خریدن لباس کودک باید به آن توجه کرد، جنس لباس است. همان‌طور که می‌دانید نوزادان و کودکان نسبت به بزرگ‌سالان پوست بسیار حساسی دارند و در تماس با پارچه‌ی نامناسب پوست آن‌ها واکنش نشان می‌دهد و باعث می‌شود دانه‌های ریز قرمزی روی پوست آن‌ها ظاهر شود. بهتر است همیشه لباس‌هایی با جنس کتان، پنبه‌ای و یا نخی برای کودک دلبند خود خریداری کنید. در نظر داشته باشید که لباس‌های پشمی نیز باعث ایجاد حساسیت در کودک می‌شوند.

رنگ لباس

رنگ لباس کودک یکی از مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. رنگ‌های شاد و روشن در روحیه کودک تأثیر زیادی می‌گذارد و موجب ذوق و شوق آن‌ها می‌شود. سعی کنید هنگام انتخاب لباس کودک سراغ رنگ‌ها تیره نروید و با انتخاب رنگ‌های شاد و طرح‌های فانتزی کودک خود را به ذوق بیاورید.

سایز لباس

سعی کنید از ابتدا سایزبندی لباس کودکان را یاد بگیرید. هنگام خرید لباس دقت کنید لباسی که انتخاب می‌کنید اندازه کودکتان باشد. پوشیدن لباس‌های بزرگ کودک شما را شلخته نشان می‌دهد و لباس‌های خیلی تنگ نیز کودک را کلافه می‌کند.

لباس باکیفیت

همیشه سعی کنید لباسی برای کودک خود بخرید که کیفیت بالایی دارند. ازآنجاکه بچه‌ها دائم در حال بازی و جنب‌وجوش هستند و لباس را زودبه‌زود کثیف می‌کنند، لباس‌های بی‌کیفیت زودتر جلوه خود را ازدست‌داده و پاره می‌شوند.

راحتی لباس

هنگام انتخاب لباس کودک خود توجه داشته باشید، لباسی را انتخاب کنید که به‌راحتی پوشیده و یا به‌راحتی از تن درآورده شود تا باعث اذیت شدن کودک نشود.

شستشو لباس

این نکته را هنگام خرید در نظر بگیرید که لباسی که برای کودک خود انتخاب می‌کنید، قابل شستشو با ماشین لباس‌شویی باشد تا وقت خود را صرف شستن لباس‌ها با دست نکنید.

دکمه بازگشت به بالا